Vauvahaaveet =) 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sulla koskaan ollu noin pitkä kierto? ja onko yhtään menkkamaista jomotusta(tai sehän ei kyllä kerro mitään =))??? älä piinaa itseäsi ja MEITÄ.. käy apteekissa ja kysy herkintä testiä..=) Kerro meille mitä oireita sulla on..Kiinnostaa?! HIH! db db db db db

On mulal ollu ennenkin jopa 34 päivää kierto, mutta kun oon 99,9% varma siitä että ovis oli jo silloin kp14, niin siksi tuntuu niin kummalle, että lutaalivaihe olisi näinkin pitkä.. hmm.. Jomotusta ei ole ollenkaan, ja normaalisti se alkaa jo melkein vko ennen menkkoja. Kun olin raskaana (km 5+5 04/06) alkoi se menkkamainen nippailu joskus plussatestin jälkeen vasta. mutat nyt ei oo kyllä sellaista mitään..
Vai oireita.. uskaltaakohan niitä edes ylös kirjoittaa.. mie olin viime kierrossakin IHAN varma ja täti tuli. No, mutta tällaisia oireita tämä valeraskas bongailee nyt:
-'krapulainenolo'
-hillitön hellyydenkipeys
-lämmöt ylhäällä (kylläkin 0,5-1' normaalista , ja oon ollu flunssassa)
-pyörrytys (meinasin taas äsken kupsahtaa nurin, kun 'vippaa' päässä')
-kipeet rinnat
-kipeet 'muut paikat'

Menenpähän ahkemaan herkän testin heti töitten jälkeen.. tai mieluumin kaksi, jos tulee illalla nega niin jos aamulla tulisi jo parempi tulos... Apteekin testillä testasin jo pari päivää sitten, mutta taisin olla aikaisessa. Onko ehdotuksia mikä testi kannattaisi ostaa? Viimeksi apteekissa sanoi että apteekin oma testi ja predictor (vai mikä se nyt on) on yhtä tarkkoja.. uskoisiko?

Ja vielä sori. mun ajatukset/kirjoitukset pyörii kyllä nyt ihan liikaa oman navan ympärillä..

Paha vielä kun tekee pääte tytötä, niin tulee roikuttua täällä about koko päivä..

Oi Oi mitä "ihania" oireita!! =)
Mä en kyllä tiedä noista testeistä mitään. Olen tehnyt yhden elämäni aikana! =(
Luottaisin ammattilaisiin eli henkiläkuntaan tässäkin asiassa.
Nyt on lähdettävä etsimään kummipojalle synttärilahjaa. Ihanaa kun on kolme vapaata!!

Monelta C81 pääset töistä? ;)

Neljän maissa pääsen. Lupaan tulla illalla vielä laittamaan tuloksen. :)

Kieltämättä on fiilis että tekisi mieli syöksyä kesken päivän apteekkiin, mutta unohdin lompakon kotiin niin pitää raahata mies mukaan maksu mieheksi.. ajattelin että olisin poloiselta pimittänyt että taas on myöhässä, mutta lipsahti jo.

Mie jatkan pälätystä.. kattelin ohjelma tietoja, ja on taas tulossa vauvadokkari. huomenna neloselta Discovery: Hedelmöityksestä syntymään. Outoa kun tämä on jo kolmas vai neljäs kuukauden sisään.. joka kanavalla on melkein ollut omansa. Vai tuntuuko se vaan että vauvoja ja vauva-juttua on joka puolella kun on niin kamala kuume..
Huh. Pääsisipä jo töistä..

C81, missä mennään? Tuu heti kertoon! bd bd bd bd bd

Nuka, hyvä me:) Lakko jatkuu kaheksatta päivää eikä mitään ongelmia:) Kuis sulla? Siis onko ollut ongelmallista lopettaa vai helppoa?

Nyt kokkailleen

Missä C81 luuraa??? Testasitko, kuinka kävi??? bdbdbd
Entäs mokkapapu???

Kattoko kukaan eilen Idolsia? Musta tuntuu, että oli aika huono taso nyt Tampereen koelauluissa. Eikös se Jonekin sanonut jtn siinä ohjelmassa, että ei päässyt niin paljon halukkaita jatkoon, mitä ois voinut päästä...

Jees, mutta bd kaikille!

C81?????!
Kyllä Thelma tää on ollu suht helppoa..siis minähän en ole lopettanut vaan vähentänyt! ;)
Tietyt tilantee on pahoja eli se tapa.Mut enhän mä viimiseen puoleentoista vuoteen ole polttanut kun 2-5 tupakkaa päivässä muutenkaan, et se helpottaa. Mut nyt meinas lipsua joten pitää jarruttaa!! Tsemiä sulle jatkoon!

C81 kuulumisia jäädään odottaan..PEUKUT ED.!

Huomenta!
Anteeksi viivästys kuulumisissa - jostain syystä vaikak pääsin lukemaan teidän veistit ja kirjoittamaan omani, se ei ikinä lähtenyt. - ei vaikka vaihdoin selainta ja yritin usemapaan kertaan illalla.
Nega sieltä tuli, ja nyt vaan odottelen tätiä. En usko että plussaa tulee enää tästä kierrosta, olisi jo tullut. Jostain syystä se että täti tulee 14pvää oviksen jälkeen ei pädekään minun kohdallani. Harmittaa. 'OIreet' jo lupaili hyvää - mutat alan olla varma että vauvakuume kehittää minussa turhia oireita. Enköhän ole ensi kuussa taas IHAN varma että tärppi kävi. &%##%&
Tsemppiä Thelma ja Nuka tupakkalakkoon.. no Nuka ees siihen vähentämiseen :)
Missäs juu Mokkapapu luuraa? EI ole kuulunut mitään.
Minä katsoin Idolsia - taisin aiemmin sanoakin, että oli kaveri siellä. Ja teidän ettei tv:ssä taskaan näytetty jatkoon päässeistä kuin muutama hyvä ja kaikki tosi huonot. Että siellä olisi ollut paljon hyvää porukkaa jotka pääsi jatkoon mutta jota ei näytetty. Mutta sepä taitaa olla tuon ohjelman 'juoni'kin.

Taas töitten pariin..

(ei hitto ei meinaa lähettää taaskaan.. joko tuli?)

tämmöistä tää on! Kroppa osaa aina yllättää. Oletteko te yrittäneet joka toinen tai kolmas päivä menetelmällä milloinkaan koko kiertoa(siis vauvan yritys aikana ;))? Sehän se paras olisi. Ei tarviisi stressata päiviä.. paitsi meikäläisen tuurilla ,jos kerrankin jaksaisin sekstailla noin usein se sattuisi varmaan kuukaudeksi jolloin en ovuloisi!!

Me katotaan Idoleista aina nää koelaulujaksot kun muistetaan. Sieltä ne parhaat naurut saa! =) Mutta täytyy sanoa, et kyllä ne tuomarit/ohjelman tekijät välillä menee vähän yli tiettyjen ihmisten kohdalla. esim. se teekkarikaveri. Ei pystyny edes kattoon kun nolotti sen puolesta!!
Mut sitä mä en oikein ymmärrä, kun niin moni itkee?! Kun luulisi et ne tajuaa(näin mones tuotantokausi), kun niitä on noin kauheesti ,et sehän on suoranainen "ihme" jos pääsee jatkoon. Vai onko se vaan väsymyksen ja jännityksen purkaus?
No kieltämättä ihan ok viihdettä!
Mut nyt alkoi yksi mun lemppari sarjoista 24! Se on hyvä!!

En taas muista yhtään muiden kierron kuluista, mut peukutellaan et munikset kasvais, -irtoais,- kiinnittyis ja täti pysyis poissa!!!! ;)

Nyt aamupalan tekoon..

Helou.
Tuosta Idolsista vielä, se on se itku useimmilla varmaan väsymystäkin. Kun sisään koelaulupaikale pääsee yhdeksän maissa, ja ekat laulamaan joskus puolen päivän aikoihin.. viimeiset vasta jopa ysiltä. Ja sen välin kun koko ajan hermoilee ja odottaa vuoroaan. Mutta totta on, että pitäisi tietää mihin ryhtyy kun sinne menee. Ei se niin uutta ja yllättävää voi olla että kritiikkiä tulee varmasti.
Meillä tuo vauvan yritys on edelleen sitä että minä yritän ja toivon.. mies luulee/toivoo että keskeytetty toimii eikä yksikään karkaisi.. no, mutta projekti on meneillään, ja käännytystyö päällä. Minä tiedän että 'riski' on iso koko ajan - ja luotan siihen että 'vahinko' (ei se nyt niin vahinko olisi...) käy. Mutat kun teidän myös ettei se aktiivisell ayritykselläkään niin helppoa ole raskautua, niin en usko että meille toista kertaa kävisi niin hyvä tuuri. Mutta odottelen tjottailun alkua.. epäilen sen olevan lähellä... <3 Tahti meillä on kyllä kova, että jos vaan siirryttäisiin tjottailuun ei tarvitsisi päiviä kytätä .. luulisin.. ;)

Ai niin, on pitänyt kysyä, että miten teidän miehet suhtautuu 'elleilyyn'? Ja tänne vauvahaaveisiin kirjoitteluun? Minä 'jäin kiinni' miehelle tuossa muutama päivä sitten. Ja mies kai vaan hymyilee, kun pääsen juttelemaan 'tyttöjen juttuja'. Yritän olla suht hiljaa vaavihaaveista, ja raskaus epäilyistä kotona nyt, kun miehellä on muutenkin stressiä. En viitsi toista ahdistaa liikaa, kun se aina murehtii liikaa kaikkea. Hassu <3

just näin! Mulla on tosi hyvä muisti. Haluisko joku fiksumpi listata meidät.. kenellä on yritystä minkäkin verran ja kuka on päässyt odottajien puolelle ja milloin on laskettu. Vai oisko kiinnostusta?? Meillä ois "yritystä" noin 1,5 v.(ei varmaan ihan joka kk ole ollut toimintaa oik.aikaan) Mutta ilman ehkäisyä kohta 2,5v.!!

En myöskään hirmuisesti puhele vauvahaaveista enää.Tuo vaan turhaa stressiä ja itse asiassa en ole oikein varma onko mulla enää edes vauvaKUUMETTA!? Totta kait olisi MAHTAVA uutinen jos raskaus alkaisi. Varmaan näitä itsesuojelu juttuja! Eikä minulla kyllä koskaan mitään polttavaa kuumetta kyllä ole ollutkaan. Vaan tämä ikä tämän rumpan aloitti! ;) Perheen olen/olisin aina kumminkin halunnut. Samoin ajattelee mies. Onneksi!
Elleistä tietää, mut en kirjoittele sen nähden eikä kysele. Joskus kauan sitten näki ja naurahteli kun näki Tahkoojien otsikon!:) Tää on vaan mun juttu!!:)

...joo mä omanapailen vähän tässä. Vapaapäivä ja mulla on minuuttiaikataulu kerpele.

Lekurit on takana. Mulla ei oo kilpirauhasen vajaatoimintaa, näyte oli nyt täysin normaali. Hyvä niin. Sain lähetteen sitten jatkotutkimuksiin naistentautien polille, mitä siellä sitten tapahtuu on mysteeri.

Miehen spermatutkimuksen tuloksetkin tuli: normaali. Mutta mä tässä olen koittanut aina joutessani vähän googlailla ja vertailla miesten tuloksia kun minen ymmärrä tätä yhtään... Mutta lääkäri sanoi että normaali ja niin tässä lukeekin et normaali mut miten normaalissa näytteessä voi olla esim:

muodoltaan normaaleja siittiöitä 6%, epänormaaleja 94%???

Vai onks se liikkuvuus tärkein? ---> Eteenpäin liikkuvat yht. 38,4% (nopeasti suoraan eteneviä 7%, hitaasti etenevät ja kaartelevat 56%... jne). Onks teillä kellään tietoo kun netti on niin kauheen laaja enkä mie taho löytää sieltä mittään näin kiireessä?

Saiskohan ens kiertoon mitenkään yritystä oikein kunnolla? Tässä kierrossa se siementen kylvö jäi TAAS yhteen kertaan, se mihinkään riitä. Ovisoireetkin tuli ja meni, tuli ja meni, joten ei oo minkäänlaista tietoo millon se sitten oikeestaan oli. Mut epäilen et kierto on taas se 25 päivää joten ensi viikolla näihin aikoihin tätiä ootetaan (muusta turha haaveilla).

Sen minä pikalukaisulla tajusin että bellamaarialla ei ollukaan km????? Voiks olla...? Siis aivan ihanaa!!!! Siis aivan totaalisen tajuttoman ihanaa!!!!! Ja sitten mua hävettää jos mä tajusin väärin enkä nyt ehdi lukemaan tätä paremmin....

Paremmin toisella aikaa nyt ON KIIRE!

Kiva Aaja et poikkesit! Täällä C81 kanssa pälpätetään ihan kaksin!! No pääasia ettei yksin! Mä en kyllä ymmärrä noista % mitään muuta kuin ,et ONNEA jos kerta lääkärin lausunto oli et normaali!!! =) Mut käy Tahkoojien ketjusta kysäseen ne kyllä varmasti tietää..

Meillä ei mies (kai) tiedä mitään, että käyn täällä hakemassa "vertaistukea" :) Olen yrittänyt vähän piilotella siltä tätä jostain syystä. Tuskin se mitään kummempia sanoisi tai ajattelisi, vaikka tietäisi. Yhdessä kuitenkin ollaan päätetty aloittaa tjottailu. Se varmaan pitäis tätä kirjottelua sellasena "naisten touhuna" :)

Nuka: mä kans miettinyt, että näinköhän sitä koskaan plussaa saa siihen tikkuun, kun on nää sekstailu kerratkin välillä vähän vähissä... Tälläkin kierrolla ehkä 3-4 kertaa ja väärään aikaan.. Ihan kierron alussa ja lopussa. Väliltä jää kaikki toiminta pois. Mä tässä kysyinkin mieheltä, että eikö se haluakaan meille lasta, kun on petihommat ollut vähissä, niin se vastas, että kun on vaan niin väsynyt -> niin kun onkin. Mä kans oon miettinyt samaa, että pitäs varmaan 3-4 kertaa viikossa sekstailla, jos meinais niitä lapsia saada. Tai edes sattua joku kerta noin puoleen väliin kiertoa :b

Nooh.. eteenpäin, sanoi mummo lumessa.

Kerranhan tässä, kun aattelin, että oisko jo tärpännyt, niin mieskin alkoi kuuntelemaan masua, että onko siellä elämää jo :) Ja saunassa kerran ihmetteli, kun maha pömpötti kaiken syömisen jälkeen, että jos sä ootkin jo raskaana. Valaisin sitä, ettei se nyt ihan vielä kuitenkaan ulospäin näkyisi :D Hassu <3

C81: mä kans luulen, et Idolsissa useimmilla se itku tulee väsymyksestäkin. Kaikkensa ovat antaneet ja sitten väsyttää yms. niin se purkautuu sitten itkuna -> tuttua itellekin eri asioissa.

Oma napa: ei-odotettu vieras, täti, kurvasi paikalle.. täällä ilmeisesti taas kp 1 menossa. Aamulla tuli veskipaperiin punaisia viiruja ja nyt vähän myöhemmin taas sitä ruskeeta...... Ärsyttävää!! Alkais nyt edes kunnolla jos kerta meinaa!!!!!!!!!!!!!! Per....!!!

(sori, tuli pitkästi kaikkee..)

Niin ja kannatan myös listausta! Aattelin, Nuka tässä joskus ihan samaa! Tekiskö joku täällä kauemmin pyörinyt sen? Vai voisko sen alottaa ihan niin, et mä vaik nyt laitan nimeni eka ja te muut sitten lisäätte nimenne ja tietonne vaan perään?? Laitettaisko nimimerkki, oma ikä/miehen ikä, mahdolliset jo olemassa olevat lapset, yritys tms. aloitettu.. Muuta? Niin kun näin:

Palleroinen, 26/27, TJOT 11/06

Ja pahoittelut palleroinen tädistä. :( *hali*

Miekin odottelen edelleen sitä tätiä, tulisi jo että pääsisi uuteen yritykseen.. heitin jo kirveen kaivoon että se plussa jotenkin ilmestyisi tässä kierrossa tikkuun. En ainakaan testaa ennen kuin viikonloppuna uudestaan, jos enää tarvitsee edes..
C81 32/28

Moikka!
Piti kommentoida C81:lle että se että raskautuisi touhutipasta on aika epätodennäköistä; ite harrastin kyseistä "ehkäisymenetelmää" lähes pari vuotta aiemmassa suhteessa ja se toimi hyvin. Lisäksi olen lukenut että touhutipat ei välttämättä edes sisällä siittiöitä (paitsi jos mies on lauennut juuri aiemmin niin niitä on voinut jäädä virtsaputkeen tai mikä putki nyt lieneekään jo valmiiksi) ja kolmanneksi vielä se että emättimen happamissa olosuhteissa siittiöt kuolevat jopa tunnissa, johon ne luultavasti jäävätkin mikäli spermaa pääsee vain valahtamaan pisara sisään eikä sinkoudu kovalla voimalla kuten kunnollinen siemensyöksy jolloin siittiötä pääsee kohdunkaulasta sisään ja kohdun olosuhteissa voivat sitten elellä useita päiviä.
Onhan toki mahdollista että niinkin raskautuu, varsinkin jos vedetään ulos vasta ihan viiimehetkellä että mahdollisesti jotain ehtii jo sisäänkin. Toivottavasti miehes pian suostuu alottamaan yrityksen tai tjottailuun :) Niin mahdollisuudet raskauta ainakin suurenevat huomattavasti! Meillä n. puolen vuoden aktiivinen piilopainostus sai miehen suostumaan ;)

Onnea kaikille muillekin yritykseen, etenkin nuka ja thelma!

t. Eva rv 18, entinen vauvahaaveet =)-ketjun aktiivi

Koiran lenkitys tehty tällä päivälle :) (pikkupissitys lenkit tietty vielä illemmalla)

bd C81 sulle! Eihän sitä koskaan tiedä ;) jos kerta kerran aikaisemminkin on tärpännyt touhutipoista!

Ihana oli lukea toi "t. Eva rv 18, entinen vauvahaaveet =)-ketjun aktiivi" kohta :D
Voi... jospa itsekin voisi joskus kirjoittaa noin... :)

Minkä alan ihmisiä täällä muuten kirjottelee? Itte terveydenhuoltoalalla.

Yhteistyössä