Palleroinen, 26/27, tjot 11/06
C81, 25-31, yritystä joskus pikaisessa tulevaisuudessa..
Nuka74, 32-36, n.1.5v. (aluksi tjot välissä stressillä nyt siltä väliltä)
Thelma82 26-36, y 05/06
Aaja76 30/30, VST 08/04 (taukoa vajaa vuosi välissä)
Lillis77, 29/29, y 12/06
Plussanneet:
Eva, 24v, LA 10.6. tärppäs 6.sta yrityskierrosta
Lena........ Rv 9 7. kierto tärppi
Maria 23v, vauvatoiveita -03 lähtien, km 10/06, nyt ilm. raskaana 6+3
Heippa,
Päivitin itseni tohon listaan. Paljon onnea Maria!!! Toivottavasti vaavi nyt pysyy matkassa mukana tällä kertaa!!!!
Mun vanhemmille tä lapsi on kanssa eka lapsenlapsi. Äiti on ihan sikainnoissaan, on tekemässä on vauvan huonetta niille kotiin ja hankkimassa sinne suurinpiirtein paremman varustuksen ku me tänne omaan kotiimme. Että sinänsä on kiva että oma lapsi on se eka lapsenlapsi niin se jaksaa sitä ehkä hoitaakin, toivottavasti.
Nyt mullakin on vihdoin maha vähän jo pyöristynyt ja oli pakko ostaa ekat mammavaatteet kun jos housun ylintä nappia piti kiinni niin alko olla ahdistava olo. Nämä mammafarkut joissa on tossa sellanen venyvä trikoo edessä (tiedätte varmaan millasia tarkotan) jotenkin oikein korostaa vatsaa, nyt vasta kaverit sano ekaa kertaa että mun mahasta huomaa. Siis sinä päivänä kun mammahousuissa julkiselle paikalle uskaltauduin.
Ja oon ehkä alkanu tuntea pikkuruisia potkuja, se on aika jännää

Sitten sitä vasta ekaa kertaa tajuaa että oman ruumiinsa sisällä on joku toinen elävä tyyppi ja siitä tulee hieman karmiva mutantti olo

Jeps, mutta lähdempäs tästä siivouspuuhiin jotka eivät kyllä meijän sottapyttyjen huushollista lopu!
Tsemppiä kaikille! Koittakaa jaksaa ahkeroida makuukammarin puolella vielä kun siihen on "syy", meidän seksielämä on nykyään aivan kuollutta vaikka vielä syksyllä jaksettiin välillä jopa monta kertaa päivässä. Syy on mussa, ei vaan yksinkertaisesti tee yhtään mieli seksiä. Toivottavasti edes joskus halut palautuvat tai muuten mies uhkasi ottaa rakastajan
Eva rv 18