Vauvahaaveet =) 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja C81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No niin nyt se sit onnistu! Eli..

Palleroinen, 26/27, tjot 11/06
C81, 25-31, yritystä joskus pikaisessa tulevaisuudessa..
Nuka74, 32-36, n.1.5v. (aluksi tjot välissä stressillä nyt siltä väliltä)

Eva, 25?/?, Rv 18!! yritystä oli??

Heissan! C81:lle, että nuoruudessani olen joskus käyttänyt keskeytettyä ehkäisymenetelmänä, mutta raskaaksi asti en onnistunut tulemaan (mikä on ihme, koska tyypillistähän olisi ollut silloin teininä raskautua oman hölmöilyn vuoksi) Toivotan sulle onnea kuiteskin yritykseen.

Nukalle ja (kukas muu täällä olikaan, jolla oli ei-niin-kovin-vilkas-seksielämä?).. eipä ollut meilläkään ja siksi päädyinkin ovistikkuihin, miehelle en suurin surminkaan kertonut tärppipäivistä. Mutta on se jotenkin rasittavaa, kun päässä soi, että nyt pitäisi- nyt pitäisi- tänään pitäisi...mantra. Mä en tiedä, että onko meillä sitten vaan keskivertoa niin paljon hiljaisempi seksielämä, kun seksiä harrastetaan kerran viikossa, joskus kaksi kertaa. Viikkoja pidempiä taukoja ei oikeastaan ole.
Toisaalta ollaan molemmat tähän määrään tyytyväisiä ja seksi on todella hyvää silloin kun on. Mutta kyllä babyprojekti siihen oman paineensa ainakin mun kohdalla tuo /toi.

Olen taustaillut teitä ahkerasti ja Aaja oli kommentoinut keskenmenoani, tai siis nyttemmin ei-keskenmenoa. Välikuulumisia sen verran, että ultrassa olen käynyt x 3 seurannassa, viimeksi eilen ja sikiö siellä kasvaa sykkeineen, nyt siis viikkoja 9+1. Huolestuttavampi juttu onkin se hematooma, joka myös on kohdussa. Veri ei siis tule sikiöpussista vaan vierestä verihyytymästä. Seuraava ultra ja etappi, jos nyt ikinä sinne asti pääsen onkin normaali niskapoimu-ultra. Lääkäritkään ei oikein osaa sanoa mitään yhdenmukaista. Toisen mielestä ei vaikuta millään tavoin raskauteen, toisen mukaan keskenmenoriski huomattavasti suurempi. Sen verran varovainen olen kuitenkin, että kerrankin mulla on salaisuus, joka ei polttele kielen päällä yhtään. Eli ei tee edes mieli kertoa kenellekään (joka on hyvin epätyypillistä minunlaiselle lörpölle=)

Tulin puhaltamaan sikapaljon plussia tähän ketjuun!!
BM

Kuulkaas rakkaat kanssasiskot jotka mietitte että teillä on liian vähän seksiä... Minä pistän paremmaksi kun kerron teille et meillä sitä vähän vasta onkin; yksi kerta per kierto, eli se tekee kerran kuussa.. Oli aika kun ei seksiä ollut moneen kuukauteen! Tosin on ollut aika kun seksiä oli joka päivä monta kertaa päivässä... ;o)

Välillä tuntuu et pitäskö mun jäädä pois töistä ihan jo tuon takia, kun minä en jaksa tehdä aloitetta ja mua ei vois kyllä vähempää kiinnostaakaan tässä arkirumbassa. Ja mies on alkanu potemaan jotain ihme ramppikuumesuorituspainetta... Toivottavasti se nyt helpotti kun saatiin noi labratulokset...

Kun sais VAAN olla eikä olis koko aika stressiä tekemättömistä kotitöistä, töihin lähdöstä, nukkumaanmenosta että jaksaa herätä ja vielä kaikkein pahimpana just se mantra päässä et nytpitäsnytpitäsnytpitästärppipäivät... ARGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!

Piti tulla kertomaan toi kun sattui silmiini ;o) Ja oli joku listajuttu... mikälie.... tajusin sen näin: Aaja76 30/30 VST (=vauva saa tulla) 08/04 (vajaa vuosi taukoa välissä töihin pääsemisen takia)

Tuli katottua 4D... TAHTOO RASKAAKSI JA VAUVAN! Mieskin katto ko. ohjelman :) Silmät pyörähteli päässä sillä, kun oli ne synnytykset menossa :) Ei kun hommiin vaan sitten, että itsekin olisi joskus samaisessa tilanteessa.

Hei!
Katsoin myös tuon Discoveryn dokkarin.. nyt kun on muutenkin tunteet pinanssa kun hormoonit heittelee, ja masentaa kun ei sitä omaa saa vielä tehtyä, niin kyllä oli tippa linssissä.. ja oli ne pienet vaan ihania..

Mutta, siinä sanottiin että jenkeissä joka kuudes raskaus päätyy keskenmenoon - ja mun mielestä Suomessa puhutaan että puolet. Osaakos kukaan sanoa mistä tuo ero johtuu? Vai eikö siinä jenkkilän luvussa ole varhaisia keskenmenoja laskettu mukaan?
Toinen mikä hieman ihmetytti, oli se pariskunta joka mies oli synnytyslääkäri, ja jos minä nyt oikein ymmärsin (?) niin heti kohta peiton pöllyttelyjen jälkeen - seuraavana iltapäivänä (!?!?!?) nainen sanoo että kuinka ei ole ole että on raskaana.. tuota.. onko eknelläkään tietoa tapauksesta että tuossa vaiheessa ns. rv1 joku tietäisi olevansa raskaana.. tuntisi sen jotenkin? Hassuja yksityiskohtia.. mutta muuten tosi hyvä.

Huomenta!
Mulla on C81 samat fiilikset kun sulla, ilmeisesti johtuu hormooneista, mut mä en voikttoo ollenkaa tollasia ohjelmia,kun masennun heti ja rupeen poraamaan. En mä kyl normaalisti tällä nen ole olleenkaa, et luulen että hormoonit vaikuttaa! Mä en siis sitä katsonut, mut en mä kyllä tiedä kuinka sen rakauden vois noin nopeesti huomata.

Kiva kuulla Aajastakin. Minä se toinen oli joka päivittelli pöllyttelyjen vähäisyyttä. Siihen vaikutta meillä ainakin tää yritys. Ennen ei moista ongelmaa ollut, mut nyt ku pitää tärppipäivinä koittaa niin ressinhän siitä saa! Ja juuri tuo mantra päässä, et nytpiäänytpitäänytpitää aaaargh!

C81, onko täti kaahannut paikalle?

Bellamariialle tsemppiä raskauteen! Toivottavasti se hematooma ei vaikuttaisi vaan pienokainen pysyis matkassa! Mä pitelen teille peukkuja bd bd bd bd bd bd

Kerroinkos teille jo varanneeni lekurin? Ens tiistaina oli:) Luin tuossa tero keskustelusta et joku oli ne saanut samaan vaivaan kun mullakin, joten toivotaan, että lääkäri mullekin jotain määräis!

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Thelma82 26-36, y 05/06
Aaja76 30/30, VST 08/04 (taukoa vajaa vuosi välissä)

Plussanneet:

Hei Thelma.. Ei tätiä.. muttei myöskään toivoa plussasta.. myös minä varasin eilen lääkärin ajan yksityiselle - ajattelin käydä tsekkamassa että kaikki on ok, kun mies eilen puhui että kun saadaan talo tms asiat kuntoon niin sitten.. eli lähitulevaisuudessa hope so <3

c81 33/28
C81

Huomenia!
Tosta seksin määrästä vielä, et mitä kavereita on kuunnellut niin kyllä se vaan vähenee 90% pariskunnilla suhteen "tasaannuttua".Onhan toki seksuaalisempia parejakin. Pöllys nuo lakanat meilläkin eka vuonna joka päivä ellei useampana , mut sit se alkoi tasottuun. Ja tottahan se on et tää vauvahaave tuo siihen jollain tavalla stressiä. Mutta meillä kerta viikkoon sopii molemmille hyvin, minulle joskus se muutama kertakin kierrossa.=) Laatu se on mikä ratkaisee! ;) Ja kyllähän sitä "vanhatkin " vielä välillä innostuu joskus useammin.
Onneksi meillä muuten on hyvin läheinen suhde pussaillaan ja katotaan telkkaa kainalokkain.. harmi vaan, että sillä ei raskaudu!!

Aaja minusta tuntuu, että meillä on muutakin yhteistä kun laiskuus petipuuhissa.. minä lopetin meinaan pillerit 06/04 ja ja sen reilun vuoden välistä mennyt varmoilla päivillä työpaikan muutoksen takia. Toivottavasti meitä yhdistää vielä joskus se kaksi viivaa siihen r-testiin!!

C81 oletko syönyt aikaisemmin pillereitä? Jospa toi kiertosi ei ole vielä tasaantunut. Minullahan ei ekaan puoleen vuoteen tullut kuin yhdet tuhrumenkat!!!
Olisihan se toinen ihana yllätys tähän ketjuun, kun verikokeet näyttäisikin että olet raskaana!! ;)

Bellamaarialle peukut täältäkin, että kaikki menee hyvin loppuun asti!!

Kp 11/28-30 eli tässähän pitäs TAAS alkaan sekstailleen justhan me sunnuntaina ..;)

Moi!
Olen syönyt pillerieita joskus aikanaan.. mutta lopetin jo 2003 tjs, kun en tykännyt niiden sivuvaikutuksista. Ehkä tämä on vain jotain kummaa vauva-kuume-stressiä joka sekoittaa pakan :(

No hyvä, että varasit lääkäriajan niin saat asiaan selviyden eikä tarvitse koko ajan miettiä..sekin saa menkat myöh.
Mulla alkoi menkat samantien kerran kun oli myöhässä pari päivää ja tein negatestin.
Tuskin mitään vakavaa.. HALI!

Jos en enään tänään tule moikkaamaan niin voi mennä taas pari päivää kun kirjoittelen. bd bd bd kaikille! Ja oikein kovia plussatuulia! Täällä Keski-Suomessa ainakin jopa plussamyrskyjä!! =)

En minäkään voinut sitä eilistä ohjelmaa katsoa, kieltäydyin jyrkästi kun miehellä stoppasi kanavasurffailu siihen ohjelmaan. Olen tosi herkkis vauvojen suhteen ollut jo pitkään....

Meilläkin on sellainen parisuhde, että hellyyttä löytyy mutta itse toiminta jää vähiin. Sitä kai kaipaisi hieman toisenlaista hellyyttä, että pääsisi tunnelmaan (näin naisen kantilta katsottuna).. Ja meilläkin yrittäminen toi sen pakkopullan maun seksiin, ennen ei tarvinnut repiä stressiä ja laskea päiviä kun nyt koko ajan takaraivossa se tunne että "nyt on pakko ettei mene kierto hukkaan". Kun yritystä kuitenkin jo niin kauan takana että haluaa sen mahdollisuuden raskautumiseen kuitenkin.

Sen verran googletin eilen että sain selville siemennestenalyysistä että tärkeitä siellä on tiheys ja liikkuvien siittiöiden määrä. Meillä liikkuvia oli n. 65%. Sitten tärkeää on myös siittiöiden muoto eli siellä pitäisi olla normaaleja siittiöitä. Jokaisella on kuulemma epänormaaleja 75 - 95%, meillä oli normaaleja 6% ja epänormaaleja 94%. Päästä epänormaalit siittiöt eivät pääse porautumaan munasoluun (järkeen käypää..). Mutta noilla arvoilla pitäisi raskautuminen olla mahdollista hyvinkin, mitä miehellä on.

Teille siinä tietokatsaus ;o)

Olisipa se ihana ensi viikolla saada positiviinen testi, mutta mahdollisuudet on kyllä aika olemattomat. Rinnat kipeyty eilen, joten varsin odotettavaa että keskiviikkona EMME odota menkkoja. Pidetään plussamyrskypeukkuja vaikka meille tänne Savoon ei kuulemma se varsinainen myräkkä kuulemma ole tulossa.

Ja nyt töitä välillä, taustailen.....

(meillä töissä todella hiljainen päivä josta syystä olen kommentoimassa koko ajan - toivottavasti ei kenelläkään mene hermot..)
Hyvä Aaja että sait mustaa valkoisella että kaikki on ok. Täällä päin on myrsky vasta kohta tulossa, jos siitä irtautuisi joku plussa tuuli sinnekin päin <3

Mä kans ihmettelin siinä eilisessä 4D:ssa, että miten raskauksista joka kuudes Amerikoissa menee kesken... Jospa siitä tosiaan puuttui ne varhaiset keskenmenot?? Mulle tuli siitä ohjelmasta niin sellanen olo, että minäkin haluan. Hetimullekaikkinyt! :b

Meillä kans muutakin hellyyttä on kun sekstailua, mutta harmi tosiaan, ettei sillä tule raskaaksi!

bd C81! Ja bellamariia myös! Ja kaikki muutkin :)

Täällä päin on kova tuuli.. jospa se toisi plussia mukanaan!
(..)
oma( . ) kp 2, ei epäilystäkään enään etteikö olisi täti kylässä hyvin punainen nuttu nis
!! kassaan! Oon kyllä toisaalta iloinen, että tuli kunnolla nyt täti kylään. Kuukausi sitten se kun oli sellasta "oven välissä roikkumista" ja suttaamista. Omituinen juttu vaan, et viime kiero oli sit vaan 26 pv pitkä! Ei ole ennen kyllä moista tapahtunut. Ennemmin pitkä kuin lyhyt kierto ollut.

Tämä on varmaan teille monille jo tuttu juttu, mutta aattelin laittaa tänne, kun itse satuin tällaseen netissä törmäämään. Prehesuunnittelun kotisivuilla on ovulaatiolaskuri :) Varmaan ihan humpuukia, mutta kuitenkin :)

http://metku.net/~pesu/ovulaatiolaskuri.php

Ei se mitään humpuukia ole..laita googleen hakusanaksi ovulaatiolaskuri niin saat lisääkin laskureita. Helistin, vauva.. ja siellä on muutenkin paljon hyvää tietoa!
Kävin juuri laskeen pitkästä aikaa mikä olisi laskettuaika..8.10. Ai,ettäkö taas pyörii vauvajutut mielessä!!! :)

Niin, huomasin itekin tuossa surffaillessani, että niitähän on useampiakin laskureita olemassa eri sivustoilla. Samaa hedelmällisintä päivää näyttivät! Harmi vaan, kun missään ei voi "ennustaa", että tapahtuuko ovulaatiota ollenkaan tässä kierrossa... Ja vaikk tapahtuiskin niin silti on vaan 25% mahdollisuus tulla raskaaksi. Plääh... No ei vielä masennuta ihan täysin :) Tulee jos on tullakseen...

Thelma82 26-36, y 05/06

Plussanneet:
Lena........ Rv 9 7. kierto tärppi

Heipsis
Ehdin vihdoin pikaisesti kääntymään- tulen paremmalla ajalla ja parempaan kellon aikaan lukemaan tarkemmin teidän kuulumisianne.
Oma napa: sunnuntaina testattiin haalea haamu! :D Ilo tosin loppuikin siihen, tiistaista lähtien vuotoa, tänään enemmän kuin eilen. Vähän pelkään pahinta..

Mutta nyt kutsuu nukkumatti.

Huomenta ellit!

Täällä taas... Vähän pelonsekaisin tuntein... Mä olen myöskin kaikkia labrakokeita ym. uhmaten testannut 2xplussan (viimeisin ma) , haalean, mutta selkeän molemmilla kerroilla. Selkeät merkit raskaudesta on olemassa, mutta en vielä ole soitellut mihinkään lääkärille tms. Koska labra-arvot oli niin huonot, ovulaatio on tapahtunut vasta sen jälkeen, eli raskaus on vasta ihan alkumetreillä. Uskon, et ultra ois kuun vaihteessa, jos sinne asti selvitään.... Kovin epäuskoinen olen kaiken tään suhteen, mutta samalla hyvin toiveikas, et kaikki menis hyvin. :)

Paljon peukkuja myös mokkapavulle, et kaikki ois kuitenkin hyvin!

Jännä, et näiden vuosien jälkeen kun otan etäisyyttä ketjuun, samantien plussa pärähtää tikkuun. :)

Paljon tsemppiä myös muille ketjulaisille!!! Palaan tänne takaisin, odottajiin en osaa ajatella siirtyväni vielä pitkiin, pitkiin aikoihin.... (jos sopiii teille...)

Thelma82 26-36, y 05/06

Plussanneet:
Lena........ Rv 9 7. kierto tärppi
Maria 23v, vauvatoiveita -03 lähtien, km 10/06, nyt ilm. raskaana 6+3

Yhteistyössä