Heissan! C81:lle, että nuoruudessani olen joskus käyttänyt keskeytettyä ehkäisymenetelmänä, mutta raskaaksi asti en onnistunut tulemaan (mikä on ihme, koska tyypillistähän olisi ollut silloin teininä raskautua oman hölmöilyn vuoksi) Toivotan sulle onnea kuiteskin yritykseen.
Nukalle ja (kukas muu täällä olikaan, jolla oli ei-niin-kovin-vilkas-seksielämä?).. eipä ollut meilläkään ja siksi päädyinkin ovistikkuihin, miehelle en suurin surminkaan kertonut tärppipäivistä. Mutta on se jotenkin rasittavaa, kun päässä soi, että nyt pitäisi- nyt pitäisi- tänään pitäisi...mantra. Mä en tiedä, että onko meillä sitten vaan keskivertoa niin paljon hiljaisempi seksielämä, kun seksiä harrastetaan kerran viikossa, joskus kaksi kertaa. Viikkoja pidempiä taukoja ei oikeastaan ole.
Toisaalta ollaan molemmat tähän määrään tyytyväisiä ja seksi on todella hyvää silloin kun on. Mutta kyllä babyprojekti siihen oman paineensa ainakin mun kohdalla tuo /toi.
Olen taustaillut teitä ahkerasti ja Aaja oli kommentoinut keskenmenoani, tai siis nyttemmin ei-keskenmenoa. Välikuulumisia sen verran, että ultrassa olen käynyt x 3 seurannassa, viimeksi eilen ja sikiö siellä kasvaa sykkeineen, nyt siis viikkoja 9+1. Huolestuttavampi juttu onkin se hematooma, joka myös on kohdussa. Veri ei siis tule sikiöpussista vaan vierestä verihyytymästä. Seuraava ultra ja etappi, jos nyt ikinä sinne asti pääsen onkin normaali niskapoimu-ultra. Lääkäritkään ei oikein osaa sanoa mitään yhdenmukaista. Toisen mielestä ei vaikuta millään tavoin raskauteen, toisen mukaan keskenmenoriski huomattavasti suurempi. Sen verran varovainen olen kuitenkin, että kerrankin mulla on salaisuus, joka ei polttele kielen päällä yhtään. Eli ei tee edes mieli kertoa kenellekään (joka on hyvin epätyypillistä minunlaiselle lörpölle=)
Tulin puhaltamaan sikapaljon plussia tähän ketjuun!!
BM