Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Minmie-79
Ke 14.12.2011

Minmie------------22/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------9/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Alissa_L-----------47/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------12/27------------------16-------------Esikoinen
Tylleröinen -------54/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Emmastiina--------12/30-32----------------3--------------Esikoinen


Poistin Mumman tuolta listalta. Muista käydä kertomassa kuulumisia aina välillä! Alissan ja Tylleröisen kuulumisia odotellaan, vai poistellaanko teidätkin? Eihän meitä sit jää tänne, kun kolme "aktiivista" keskustelijaa...
Lele ja Heho kyl varmaan taustailee jossain...
 
Tupu_
Iiik huomenna on miehen leikkaus. Ihan rutiinitoimenpide se kai on, mutta silti hermot molemmilla pirun kireällä. Onneksi sain töistä vapaata, että pääsen mukaan. Käytiin illalla jouluostoksilla ja ulkona syömässä. Ensin mun kana-annos tuli raakana ja siitä huomautettua tuli lähes palaneena takaisin. Meinasi itku tulla ja kotona sitten tulikin. Ihan älytöntä. Voi kun menisi nyt nopeasti ohi nämät viikot ja saisi pian jotain vastauksia. Pitänee aamulla vielä varmuuden vuoksi yrittää täsmäiskua, sitten onkin pupuilusta varmaan vähän taukoa.
 
Emmastiina ei kirj.
Tsemppiä Tupu leikkaukseen. Kaikki menee varmasti hyvin.

Minmie- JÄNNÄÄ! Ihanaa kun sait noin positiivisia uutisia, jännityksellä odottamaan.

ON: tänään siis pärähti hymynaama, kuin oppikirjasta kp14. Tulee siis jännä uusivuosi!
 
Emmastiina ei kirj.
Minmie------------24/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------11/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Alissa_L-----------49/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------14/27------------------16-------------Esikoinen
Tylleröinen -------56/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Emmastiina--------14/30-32----------------3--------------Esikoinen


Ja päivitetty lista vielä!
 
Minmie-79
Su 18.12

Minmie------------26/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------13/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------16/27------------------16-------------Esikoinen
Emmastiina--------16/30-32----------------3--------------Esikoinen


Poistin Alissan ja Tylleröisen tolta, kun eivät oo mitään ilmotelleet.
Lisäillään tarvittaessa takaisin.

Mulla on viikon verran nippaillu ja näppäilly tuolla alavatsassa, milloin missäkin kohtaa. Vieläkään en oikeen usko, et heti hoidon aluttua olis tärpänny, vaikka kyllähän se mielessä onkin. Ensimmäinen hoitokierto, niin en voi ees olla miettimättä, et vaikuttaako ne lääkkeet näihin tuntemuksiin. Ainoo, mikä selkeesti on erilailla, niin mulla on jo aika pitkään tullut sellasia aknepatteja n. oviksen aikoihin ja ne puhkeaa monesti 1-3 päivää ennen tädin tuloa. Nyt ne pahkurat on pysynyt poissa. Mut koska ne lääkkeet vaikuttaa tavallaan hormooneihin, niin tuo "oire" on varmasti niiden ansiota. En valita! :) No nyt on tieto, et se ovis oli pari viikkoa sitten ma tai ti, joten aika suurella varmuudella viimeistään keskiviikkona pitäs alkaa.
 
Minmie-79
Ti 20.12

Minmie------------28/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------15/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------18/27------------------16-------------Esikoinen
Emmastiina--------18/30-32----------------3--------------Esikoinen


Meitä on täällä nyt niin pieni porukka, et piinailen ihan itekseni... Nippailut jatkuu edelleen, täti ei anna vinkkiä tulostaan.
 
Emmastiina ei kirj.
Porukka vähenee mutta et ole yksin Minmie!! Täällä yritetään olla piinailematta =) Huono-olo ollut nyt 3 päivää. Jatkuva pahoinvointi ja naama kukkii... ei näillä päivillä voi olla raskaudesta johtuvaa joten en tiedä mitä ajatella -ehkä parempi ettei ajattele!

Asiakas tulee jote jatkan myöhemin!
 
minmie, ei kirjautuneena
pakko myöntää, et alkaa pikkupikku paniikki nostelee päätään. Ei mitenkään pahasti, mut jännitys tiivistyy. Alkaa olla vaikea pitää jalat maan pinnalla vaikka kovasti koitan ajatella, et vielä täs on päivä-pari ennenkun täti ois varsinaisesti ees myöhässä...
 
Mumma82
Ooooh, Minmie! Täällä on peukut ja varpaat pystyssä!!! :)

).( varasin torstaille varhaisultran, joten silloin selviää onko meikän masussa oikeasti elämää, kun ei ole pahemmin oireitakaan ilmaantunut vielä. Toivottavasti saadaan jouluksi kivaa kerrottavaa vanhemmille! ;)
Nyt just mulla ei oikein ole mitään muuta ketjua jonne kirjoitella, joten kirjoittelen sitten tänne.. ja yritän tartuttaa teille muillekin tätä plussatuulta! :)

Kivaa Joulun odotusta arvon naiset! :D
 
minmie, ei kirjautuneena
oon täällä nyt puhelimella, ni en viitti alkaa listaa päivittämään, mut ei vieläkään mitään, edes pyyhkiessä. Ette arvaa kuinka oon juossu tarkistelemassa... Jännittää ihan sairaasti...
 
Cheycel ejk
Minmielle on täälläkin kaikki sormet ja varpaat ristissä. Toivotaan parasta mahdollista joululahjaa teille :)

Mummalle tsemppiä huomiseen ultraan, kyllä se pikkuinen siellä varmasti jo vilkkuu :) Milläs viikolla nyt menet?
 
minmie, ei kirj.
Mun on varmaan mentävä nyt ostamaan se testi, et tiiän kuinka uskallan itseäni lääkitä. Ihna yhtäkkiä iski joku pöpönen, kun alle puolessa tunnissa "terveestä" veti ihan tukkoon, koko ajan pärskittää ja köhittää ja räkää riittää...
 
Mumma82
Ai että kun on jännät paikat Minmiellä!! Tulethan HETI raportoimaan mitä testissä näkyi!!? :))) Iiiiihhh...!!

Cheycel: viimeisten kuukautisten mukaan olisi tänään 6+2, eli pikkuriikkisen sydämen pitäisi nyt jo sykkiä jos on sykkiäkseen.. Jännittää niin suunnattomasti huominen ultra!! Pitäkäähän mulle peukkuja!
 
minmie, ei kirj
No pääsin piinasta, pikkuriikkisen alkaa tuhruttaa, tää flunssa vaan pahenee. Pelkäsin, et ppn toooosi pettyny jos ja kun näin käy, mut en ees oo. Oon vaan tyytyväinen, et jotain tapahtu johonkin suuntaan, niin se jännitys helpotti. Kunhan nyt alkais kunnolla, niin pääsis uuteen kiertoon. Pitänee varmaan tilailla ovistestejä... :)

Ihanaa joulua kaikille!!!
 
Tylleröinen
Hei naiset! Tulin vaan pitkästä aikaa moikkaamaan, jos vielä muistatte, kirjoittelin tänne muutaman kerran joitain viikkoja sitten.

Palsta oli silloin niin hiljainen, että unohdin koko palstan olemassaolon, enkä sitten enää "tarttunut" siihen kiinni. Poistitte minut listoilta, tietenkin.

Tulin vaan raportoimaan, että tänään, yk 8 ja dpo 11, tein hailakan positiivisen raskaustestin selvien ja vahvojen raskausoireiden "innoittamana". Noh, kuukautisvuoto alkoikin nyt iltapäivästä, ja raskausoireetkin ovat oudosti hälvenneet. Ilmeisesti kemiallinen raskaus siis :´(

Toivotan teille vauvahaaveilijoille hyvää jatkoa, paljon plussausonnea ja minua parempaa tuuria! Taidan jatkaa kirjoittelua tuolla toisilla palstoilla.

Plussarikasta uuttavuotta!
 
Minmie-79
Ke 28.12

Minmie------------6/27-32---------------49--------------Pikkukakkonen
lele86--------------23/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Tupu_--------------26/27------------------16-------------Esikoinen
Emmastiina--------26/30-32----------------3--------------Esikoinen


Huh, oli niin pitkä väli päivityksessä, etten uskalla varmaks sanoo, tuliko nyt sit oikein... Korjatkaa jos meni väärin...

Viime viikon alkupuoli oli todella piinaava ja olinkin oikeastaan rehellisesti jopa helpottunut, kun tuhru alkoi ja seuraavana päivänä kunnon vuoto. Tänään otin viimeisen femarin tähän kiertoon ja tilasin kotitestistä nipun ovistestejä, ja varalle pari raskaustestiäkin. Voi olla huono säilytellä niitä kotona, kun sit tulee aina pakottava tarve testailla, kun tietää, et niitä on valmiina. Mitä olin lueskellut muilta palstoilta ton femarin vaikutuksista, niin olin ollu uskossa, et se vähän lyhentäis kiertoa, mutta mulla meni sen pidemmän mukaan. Sen lisäks se aiheuttaa haittavaikutuksena päänsärkyä. Ei kovinkaan mukavaa kun tämäntästä tuntuu kun pää halkeis, mut ehkä kestän sitä sen muutaman kierron, jotka ko. lääkettä nyt alkuun ois tarkotus käyttää. Ja flunssakin kitkuttelee edelleen seuralaisena. Ei sekään niin kiva seuralainen, mut kaipa sekin ajan mittaan lähtee, jos ei lähe, ni kai se ois mentävä siitäkin lääkäriin. En vaan tahtois selitellä työlääkärille, et miks syön sitä metforemia ja femaria, kun jos joutuu antibioottikuurille, niin kai täytyy kertoa näistäkin ja riippuen kierron vaiheesta on kai hyvä tehdä selväks sekin, et vauvaa ollaan vakavasti yrittämässä ja jos luoja suo, niin ehkä siinä vaiheessa jo jopa matkassa... Etteivät mitä tahansa antibiootteja anna. Kun täti tuli, niin uskalsin helpottaa oloani nenäsuihkeella, kun pihaustakaan ilmaa ei sillon alkuun nenän kautta kulkenu.
 
Tupu
Kyllähän tuo ihan oikealta náyttäisi tuo taulukko. Toivottavasti et kovin pitkään joudu kärsimään noista haittavaikutuksista. Seksi ainakin tunnetusti lievittää päänsärkyä :D

Täällä ihan muumi olo, rinnat turvoksissa ja alaselkää vihloo :( mikäs muukaan siellä tuloaan tekee kuin se joka kuukautinen tuttu vieras. Tänään liityin kuntosalille ja eka treeni takana! Huh! Tällä aikakin omalta osin yritän vauhdittaa raskautumista.

Hyvää uutta vuotta ja paljon plussatuulia kaikille!!!
 
Mumma, ei kirj.
Oho! En tajunnutkaan, että en ole tänne kirjoitellut ultrakuulumisiani! Kirjoitin ainoastaan tuonne KM:n jälkeen Plussaavat -ketjuun!.. Sorry... :p

Ultrassa näkyi ihana pienpieni syke, ja pikkuinen vastasi viikkoja. Oli kuulkaas aika ihana joululahja! :)))

Plussatuulia teille muille ja toivotaan nyt että täti pysyy teillä poissa! :)

Mumma ja "syke" 7+0(?)
 
Klaava K ekj
ONNEA MUMMA!!!!!!! <3
Ihanaa kuulla plussa- ja ultrauutisia! Varsinainen joululahja!

Tsemppiä kaikille teille armaille - plussatuulia ja sinnikkyyttä..!

Itse menen ensi viikolla np-ultraan, viikkoja on pian 12. Alkuraskauden ultrassa vkoilla 6+ pieni syke pompotti lupaavasti. Olen voinut tosi huonosti, ollut kaksi kertaa tiputuksessa sairaalassa ja kuukauden sairaslomalla karmeanhirveän raskauspahoinvoinnin takia. Se, että tämä vauva on niin hartaasti tehty ja pitkään toivottu on auttanut jaksamaan. Että kunhan vaan raskaus jatkuu, niin kestetään.. :)

Olette usein mielessäni ja sydämestäni toivon teille plussauutisia <3 <3 Halit kaikille!
 
heho
Pitakaa kaikki kanssasisareni kiva Uusi Vuosi ja palailen laakarikaynnin jalkeen (9.paiva tammikuuta) tanne taas kuumeilemaan. Sitten pitaisi jo olla jotain uutta kerrottavaa.
Kohotetaan malja vuodelle 2012, myos kaikille niille listalaisille joilla onnisti vuonna 2011! Toivotaan meille muille nyytit syliin(tai ainakin alulle) ensivuonna!
***Kippis ***
 

Yhteistyössä