Vauvahaaveet 15 =)

  • Viestiketjun aloittaja ~lena~
  • Ensimmäinen viesti
Minmie-79
To 24.11.

Minmie------------2/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------22/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------27/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------17/27------------------15-------------Esikoinen
Tylleröinen -------34/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------21/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------24/30-32----------------2--------------Esikoinen

Tauolla vauvakuumeilusta
heho----------------------------26--------------Esikoinen



Mies oli siis oikeassa kärttyilystä... :)
No pääsin tänään alkamaan ne femarit ja popsin niitä nyt sen 5 päivää ja pitäs muuten varata aika siihen seurantaultraankin... Aamulla otin sen ekan femarin ja töissä alkoi sit jännittää, et onkohan niistä apua... Ois meinaan aika ihana joululahja tehdä plussatesti... No en vielä intoile sitä vaan koitan pysyä nahoissani...
 
Emmastiina
La 26.11.

Minmie------------4/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------24/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------29/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------19/27------------------15-------------Esikoinen
Tylleröinen -------36/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------23/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------26/30-32----------------2--------------Esikoinen

Tauolla vauvakuumeilusta
heho----------------------------26--------------Esikoinen

Mikäs tilanne Alissa ja Tylleröinen?

Täällä vaan venataan...Mieliala vaihtelee päivästä toiseen. Nyt on sellainen neutraali =) Eilen pikkujoulut ja ihana päivä, huomenna meinaan testata kun on DPO10. Vois ehkä jotain näkyäkin. Pitäkää peukkuja!
 
Tupu_
Minmie------------6/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------26/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------31/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------21/27------------------15-------------Esikoinen
Tylleröinen -------38/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------25/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------28/30-32----------------2--------------Esikoinen

Tauolla vauvakuumeilusta
heho----------------------------26--------------Esikoinen


Noooh? Onkos testattu jo? Emmastiina, uhkasit testailla pari päivää sitten, joten tule nyt kertomaan miten kävi!

ON. Huonot uutiset jatkuvat; mies sai tulokset toisesta näytteestä. Itse näyte oli tällä kertaa (kai) vähän parempi. Kavereita oli enemmän, mutta olivat sitten vähän laiskemman puoleisia. Tulos ei nyt sinänsä yllättänyt, koska ensimmäinen näyte oli kuuden päivän ikäinen ja tämä toinen neljän. Seurannassa pitää käydä, koska löysivät sieltä jotain hiukan huolestuttavaa.. jotain pisteitä joita ei paljaalla silmällä erota. sekin vielä. ensi viikolla menen sitten itse tutkimuksiin, joten eiköhän tämä projekti sillä lähde jo vähän paremmin käyntiin.
 
Emmastiina
Minmie------------7/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------27/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------32/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------22/27------------------15-------------Esikoinen
Tylleröinen -------39/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------26/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------29/30-32----------------2--------------Esikoinen

Tauolla vauvakuumeilusta
heho----------------------------26--------------Esikoinen


Tupu: Pidän kaikkia jännityksessä (myös itseäni...) eli nou testiä vielä. Perjantaina testaan ja se on sit siinä oli tulos kumpi vaan. Olot antaisi olettaa mut niinhän aina. Voin huonosti 24/7, nukun koiranunta, pissin 30min. välein, mahaa pakottaa, turvottaa ja kivistää, selkä särkee, nivusiin riipii. Tissit -ei mitään ja lämpöjä en mittaa. Saas nähä...

Mites kaikki muut? Alissa, tylleröinen, lele??? Where are you!
 
titi-uu
Heipähei, pitkästä aikaa täällä pyörähdän ja ihaniin uutisiinhan törmäsinkin heti! <3 onnea kovasti plussanneille!!

Meillä nämä vauvajutut on jäähyllä hamaan tulevaisuuteen, katsotaan joskus sitten jos niitäkin jatketaan. Tällä hetkellä oma ja miehen jaksaminen on pääasia, ja se, että saadaan elämä ja arki rullaamaan. Masennuksen ja työuupumuksen kanssa kun ei leikitä, vaikka lievästä sairastumisesta onkin kyse. Mutta ihan hyvillä mielin mennään jo, apua on saatu ja kaikki tuntuu valoisammalta täällä pimeän keskellä :)

Käyn aina välillä lueskelemassa kuulumisia ja tsemppaan teitä täältä taustalta. Mukavaa joulun odottelua kaikille, tarrasukkia tarvitseville ja plussia pukinkontti täyteen!
 
Emmastiina
Minmie------------10/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------30/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------35/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------25/27------------------15-------------Esikoinen
Tylleröinen -------42/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------29/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------32/30-32----------------2--------------Esikoinen

Onkohan noi kp nyt oikein...? Eli täälää yhä venataan, täti nyt oviksesta 2 päivää myöhässä ja ei tuhrun tuhrua. Eilen alko luiden jomotus, vihloo tonne nivusiin, selkään jne mut testi nega. Luulen et saan aika myöhän plussan -jos saan.

Tää keskustelu lopahti jotenkin kokonaan -mikähän teidän muiden tilanne on??
 
Minmie-79
Vähän on tosiaan ollu hiljaista täällä... Jospa se jossain välissä taas virkoais.
Joulukiireitäkö jo vai vaan taas semmonen kausi, et kaikki alkaa taas kyllästyä näihin puuhiin, kun ei mitään tapahdu, vai onko plussia jonossa?

Mä meen maanantaina siihen seurantaultraan. Meinasin jo hankkia ovistestejä, mut päätin antaa vielä ainakin olla. Pupuillaan nyt täs viikonlopun aikaan ja jos siel ultrassa selviää enemmän, niin sit tietty sen mukaan. Luin jostain, et ne femarit lyhentäis kiertoa vähän...

Päätin tehdä joululahjaksi joillekin itsetehdyn karkkirasian. Keräsin 8 erilaista karkkireseptiä ja meinasin nyt viikonloppuna aloittaa väsäämisen. Ja sijoittaa namut itsetehtyihin rasioihin ja koristella sieviksi... ei ainakaan perinteisiä suklaarasioita kellekkään... Loput lahjat on pitkälti hankittuna. Joten kauheesti ei tarvi stressata joulua.
 
Mumma82
Hei täältäkin,

Itsellä ei ole ollut mitään uutta kerrottavaa, koska parhaillaan "piinapäivät" menossa...
Tädin pitäisi saapua (siis jos saapuu) muutaman päivän sisällä. En tosin aio testata kuin vasta noin viikon päästä jos tätiä ei kuulu. Tämä koska tikutin tässä kierrossa ovista, ja ovis osui 23.-24.11 tienoille, joten jos kyseinen testitulos piti paikkansa, niin sitten täti osuisi vasta tulevan viikon loppuviikolle..

Katsotaan ja jännäillään... ;)

titi-uu: kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa! Ei muuta ku tsemppiä sinne suuntaan! :) Mun perheessä oli aikanaan työuupumusta (rankimmassa mahdollisessa muodossa!) ja se kun ei ole leikin asia, eikä ollut helppoa kenellekään perheenjäsenistä!:/ Keskittykää nyt siihen, että pääsette sen yli, ja pitäkää yhtä ja tukekaa toisianne kaikesta huolimatta :) *halaus*

Emmastiina: sormet ristissä että pärähtäisi plussa seuraavaan testiin! ;)

Minmie: tsemppiä sinne seurantaultraan! Tulehan sitten tänne kertomaan mitä selvisi:)

Ja tosiaan: Missä Alissa ja Tylleröinen?? Updatea kaipaillaan! :)

Ihanaa Joulun odotusta täältäkin!
 
Emmastiina
Ei pärähtänyt plussa ei vaan täti kurvas paikalle. Kierto venyi odottamattomasti 33 päivään. En tiedä miksi mutta ei harmita yhtään! Päin vastoin olen lähes iloinen että pääsen "testaamaan uudestaan". Eli täällä siis kp 1/33 ja seuraavan kerran pääsee jännäämään kun ollaan miehen kanssa luksuslomalla uuteenavuotena =)

Tsemppiä teille muille!
 
minmie, ei kirjautuneena
Noniin, seurannassa käyty. Ja toisin, kun täälläkin on joskus pohdittu, niin ei se ovulaatio tapahdu joka toinen kerta toiselta puolelta, vaan toista kertaa putkeen vasemmalla puolella on hyvännäköinen rakkula, 18mm. Epäili sen puhkeavan, jos ei tänään, niin tällä viikolla. Käski ostamaan ovistestejä, et tietää tarkan päivän, koska mun pitää vielä sit käydä verikokeessa varmistamassa, et se ovulaatio on oikeesti tapahtunu. Ennen joulua pitää soittaa tuloksia ja jos ne on ok, toivotaan, et saadaan plussa joululahjaks ja sit voidaan tammikuussa käydä kurkkamassa kuulumisia ultralla. Jos taas tuloksia ei oo, niin mietitään sen femarin annostusta ja viimeistään helmi-maaliskuun vaihteessa varaillaan uutta aikaa lääkärille mahdollista jatkoa varten.
 
Minmie-ei kirjautuneena
Piti vielä palata...

Kysyin siltä lääkäriltä samalla siitä, et kuinka usein/millasilla väliajoilla olis hyvä sitten "viljellä niitä siemeniä" ja vastaus oli 2-3 x viikossa riittää. Siittiöt elää 2-4 päivää kohdussa, joten kuulemma on ihan turha ottaa kauheeta stressiä siitä, et joka- tai jokatoinen päivä on pakko saada simpat sisään, kun ei se oo oikeestaan yhtään sen kummempi ratkaisu, kun ihan sellanen suomalaisten perustahti, eli se 2-3 kertaa viikossa. Joku oli joskus kysynyt, et voiko liian usein ja sekään ei ole kuulemma mahdollista. Tietty mitä useammin, niin niitä simppojakin on vähemmän kertaa kohden, mut joka kerta niitä kuitenkin on. Pussit ei tyhjene totaalisesti/laaki, joten ne jotka sinne jää, ehtii siinä välillä kyllä kehittyä, vaikka se väli olis pienempikin.
Lääkäri naureskeli mun tehdessä lähtöä, et voinhan mä sanoa kotiinpäästyä, et klo 20:47 on pakko saada simpat sisään, muuten ei onnistu... :D
Käsittääkseni se mun/meidän lääkäri on Suomen parhaimmistoa, joten luotan kyllä sen sanaan...
 
Tupu
Minmie------------13/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------33/26-33---------------30--------------Esikoinen
Alissa_L-----------38/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------3/27------------------16-------------Esikoinen
Tylleröinen -------45/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------32/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------3/30-32----------------3--------------Esikoinen


Tulin vaan nopsaan listan päivittämään. Palailen asiaan loppuviikosta!
 
minmie, ei kirj.
AAAAAAARRRGGGHHHH!!!

Meillä on töissä aivan mielettömän ihana porukka, lukuunottamatta yhtä, uusinta meistä, joka alotti viime keväänä ja jolla on koko ajan ollu ihan järjetön asennevamma tätä meidän työtä (me ollaan rautakaupassa kassoja) kohtaan. Ja kaikki täällä tietää mun tilanteen ja meneillään olevan prosessin.
No tää samainen asennevamma on jo jonkin aikaa valitellu outoa oloa ja menkkojen myöhästymistä ja kertoi joskus tehneensä testinkin, joka oli negatiivinen. Ja mä ite sanoin sille, et tee uus testi, kun oli menny ainakin pari viikkoa ja menkat oli edelleen poissa.
No nyt sitten maanantaina kysyin et onko menkkoja kuulunu tai mitään selitystä löytynyt, kun viime viikollakin ravas lääkärissä pariinkin otteeseen. No hänhän kertoi olevansa raskaana ja menevänsä 15. päivä tekemään abortin. Koska ei tunne miestänsä tarpeeks hyvin (seurustelleet 1,5 vuotta ja menivät hiljattain kihloihin) ja koska ei tiedä mitä haluaa tulevaisuudeltaan. Ja ikää neidolla on kuitenkin muistaakseni 22 vuotta. Eikö siinä iässä pitäs osata hoitaa ehkäisy kuntoon jos ei lapsia halua?! Kun on kuitenkin joskus puhunut harrastavansa suojaamatonta seksiä kotona.
Ja kaiken kukkuraks alkoi kertoessaan väpättää alahuultaan, että tuntee olevansa asiansa kanssa niin yksin, kun oli miehensäkin kanssa tapellut asiasta (mies on siis vanhempi, oisko mun ikää tai jopa vanhempi, n 35v tai jotain).
Vaikutti siis suoranaiselta vittuilulta, kun oli vielä aiemmin samana päivänä toiselle työkaverille sanonu, et tuntuu niin pahalta minmien puolesta, kun tietää mikä tilanne sillä on...
Mua korpee nyt sekin, et noi muuten niin ihanat työkaverit nyt sit katsoo mua säälien, kun puhisen kiukusta sen asennevamman takia. Sanoinkin, et älkää vaan alkako sääliä mua nyt, mä en muuten kestä olla täällä, pirteenä palvelemassa asiakkaita, kun oon kaikin puolin muuten pysyny aika reippaana koko tän oman paskan ajan. Ja mä oon nyt kuitenkin saamassa apua tilanteeseeni. Mut sympatiaa multa ei nyt kyl pysty herumaan sille asennevammalle. Itse on tilanteeseensa hakeutunut ja itse sen saa kestää.

Anteeks vuodatus, mut pakko oli saada purkaa mieltä...
 
lele86
Torstai 7.12.2011

Minmie------------15/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------2/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Alissa_L-----------40/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------5/27------------------16-------------Esikoinen
Tylleröinen -------47/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------34/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------5/30-32----------------3--------------Esikoinen

Minnes plussanneiden lista on jäänyt..?
No itse edelleen tauolla yrityksestä, mutta kiertoa päivittelen tänne samalla kun luen kuulumisia..

Minmie: voin kuvitella tuntemuksesi ARGH. Itse myös sain kahdelta meidän tilanteen tietävältä abortti-vuodatuksen yrityksen aikana. Eikö ihmiset osaa yhtään ajatella enää??
Tsemppiä ja plussatuulta yritykseen kaikille! ++
Samalla toivotan myös oikein hyvää, rauhallista ja stressitöntä joulunaikaa.. :)
 
Mumma82
Minmie, mä niiiiin voin kuvitella tuon tuunteen! Aaargh!! :/

Mun työkaveri tuli vuosi sitten raskaaksi miehelleen josta oli juuri eroamassa 10 vuoden avioliiton jälkeen. Oli käynyt "vahinko", eli olivat KERRAN olleen ilman ehkäisyä, ja "poks!"!... Ja abortin hänkin teki.
Muistan kun hän kauhuissaan kertoi, että syke oli näkynyt ja kaikkea ja häntä vaan ällötti! Voih, itse kun tekisin mitä vaan, että näkisin pienen sykkeen ultran näytöllä... en päässyt sitä kokemaan ennen kuin keskenmeno jo tuli ja pyyhkäisi pienen elämänalun minulta pois :/

V*tuttaa, kun toiset tulee noin vaan kerrasta eikä edes halua lasta, ja sitten me jotka haluaisimme tahkoamme ja tahkoamme...ja tahkoamme...!? :O Elämä on epäreilua! :(

).( Täällä odottelen edelleen tätiä.... Ei merkkiäkään, paitsi pari päivää ollut ajoittain vähän menkkamaisia kipuja...
Ovis oli tosiaan vähän myöhemmin tässä kierrossa, joten en vielä hötkyile ;)
 
Mumma82
Perjantai 9.12.2011

Minmie------------17/27-32---------------48--------------Pikkukakkonen
lele86--------------4/26-33---------------31--------------Esikoinen (tauolla)
Alissa_L-----------42/28-30----------------5-------------- Esikoinen
Tupu_--------------7/27------------------16-------------Esikoinen
Tylleröinen -------49/28-48---------------7--------------Pikkukakkonen
Mumma82 --------36/31-32 ----------------9 ------------ Esikoinen
Emmastiina--------7/30-32----------------3--------------Esikoinen

Nyt rupeaa oikeasti jännittämään!!... Nimittäin tätiä ei edelleenkään kuulu, ja alavatsaa nipistelee vain hetkittäin.. :))) Oviksesta laskettuna pitäisi alkaa tänään, mutta kun ei ole minkäänlaista tuhrua tai mitään tuntemuksia.. Iih!!... :D

Tänään on pikkujoulut, joten ajattelin rauhassa juhlia illalla ja testailla sitten vasta huomenna aamulla!
Tulen toki raportoimaan tänne!

Hyvää perjantaita kaikille! :)
 
Minmie-79
Mummalle pidän niin peukkuja pystyssä!

Mä en oikeen tiiä... Ostin niitä digitaalisia ovistestejä (clearbluen) ja aloin tiistaina tehdä niitä, negatiivisia kaikki. Sit vasta luin kyljestä, et ne ei sovi jos on sitä monirakkulaisuutta ja joidenkin hedelmöityslääkkeiden kanssa. Ja vaikka ei pitäis kattella niitä ikkunoita, kun poistaa ne tikut siitä laitteesta, niin sanoisin, et viivat on vaan haalistunu tänne loppuviikkoa kohden. Voisko olla nyt siis niin, et se rakkula joka maanantaina löyty, on myös silloin maanantaina puhjennut...? Ovis ollut silloin? Tiistaina mulla kipuili se vasen munasarja niin kovin, et jouduin särkylääkkeen ottamaan yöks. Verikokeeseen pitäs mennä 7-9vrk positiivisen ovistestin jälkeen, mut en oo sitä positiivista siis saanut, joten milloin menisin siihen verikokeeseen. Maanantai ois sillä hyvä, et mulla on iltavuoro, kun päiväkodissa on aamulla pojan varhaiskasvatuskeskustelu ja arviointi nelivuotisneuvolaa varten. Voisin ehtiä siihen verikokeeseen ennen duunin alkua. Ja se ois sit sopivasti 9-11 aikaankin. Jos taas se maanantai on liian pian, niin sit mun täytyy taas koittaa vaihtaa vuoroa, kun loppuviikko ens viikolla on aamua...
Ehkä mä soitan sinne klinikalle...

Ja tosta mun avautumisesta vielä...
Mä oon siis aika periaatteellisesti aborttia vastaan, tietysti ymmärrän tilanteen, joissa ei oo muuta mahdollisuutta, liian nuoren/vanhan iän, päihdeongelmat jne... Tossa asennevamma-tapauksessa syyt vaan tuntui niin typeriltä... Ja eniten mua korpes se homma, et päivällä surkuttelee yhdelle, että tuntuu kurjalta mun takia ja sit illalla tulee mulle valittamaan, et tuntee olevansa niin yksin asiansa kanssa... Oli vielä sit jälkikäteen pohtinut, et oonkohan mä nyt suuttunut/loukkaantunut hänelle, et eihän se multa ole pois jos hän ei omaansa pidä...
 
Emmastiina ei kirj.
Voi Minmie...Kuulostaa pahalta tuo uusi duunikaveri =( Toisaalta olen kyllä sitä mieltä että jokaisella on oikeus päättää mitä keholleen tekee mutta inhottavaa... Nyt kun olen täällä nämä pari kuukautta palstaillut niin sen olen ainakin oppinut etten töräyttele mitään raskaus/vauvajuttuja jos en satavarmasti tunne kuulijaa. Ja en kyllä uskaltaisi hehkutella myöskään mahdollista raskautta kaikille kun ei ikinä tiedä minkälainen tilanne toisella mahdollisesti on.

Ja tsemppaukset että plussa pärähtää ovistestiin -ehdittekö talletella heti sillon tarkastuksen jälkeen jos se olikin ovis? Mä täällä mietin tikutanko ollenkaan koska ajattelin mennä rennosti (joopa joo) jtp taktiikalla jollon oviksen bongaaminen ei ole tärkeää. Mutta haluan noin kirjanpidon kannalta tietää päivän ja siksi taidan tikutella "huvikseen". Ihana tuo lääkäriltä saatu tieto et 2-3 krt viikossa riittää, yleinen luulo on varmaan et joka päivä, mielellään monta kertaa ja se ahdistaa mua suunnattomasti!

Täällä siis takaisin toiminnassa ja entistä ehompana =) En tiedä mistä johtuu mut jotenkin on sellainen hyvä fiilis, ehkä tää joulu omine kiireineen ja joulun jälkeinen matka jolloin en kerkeä piinailla kuten normisti. Sit saakin testata kun tulee kotiin. Josko pärähtäisi uudenvuodenplussa kun ei jouluksi tullut =)
 
minmie, ei kirj
Emmastiina,
No se on nyt se vaihtoehto, et se ovis oli sillon maanantaina. Soitin sinne klinikalle ja sovin, et meen maanantaina siihen verikokeeseen, kun ne kyseiset kokeet tehdään tiistaina, joten saan tuloksen jo viimeistään sit keskiviikkona. Se on se progesteroni, eli keltarauhashormooni, ja kyllä se siitä sit näkyy, jos se ovis on ollu. Kyllä se meinas, et vois maanantaina ultratakin, mut kieltäydyin sit siitä, muutenkin on näin joulun alla kuluja. Sanoi laittavansa itelleen ylös mun nimen ja pitävänsä silmällä tilannetta, niin hoituu ajoissa. Sit vaan selvitetään, et kysyykö hän lääkäriltä sen femarin annostusta, vai varailenko sit ihan soittoaikaa siitä.

Ja siitä työkaverista vielä. Mä oon siis periaatteelisesti aborttia vastaan, en tietenkään täysin. Mut tää ko ihminen kertoi kuitenkin, etteivät käytä ehkäisyä, joten koko homma on ihan vaan omaa tyhmyyttään.
 
Mumma82
Selkeä plussa pärähti raskaustestiin tänään!!! :) Iiiihh!!

Pelonsekaisin tuntein tässä otettiin uutinen vastaan. Tietenkin(!) onnemme kukkuloilla, mutta taustalla kummittelee -tietystä syystä- vahva pelko siitä, että mitä jos jokin menee pieleen...

Tällä kertaa menen ehdottomast alkuraskauden ultran heti kun vaan voin! Haluan varmistaa että pikkuinen on kunnossa. :)

Puhaltelen nyt teille muillekin plussatuulia täältä! *Puuuuuh!* ;)
 
Tupu_
Täällähän iloisia uutisia! Onnea Mummalle! Mites Tylleröinen ja Alissa? Kuulumisia odotellaan :)

Omaa napaa sen verran, että verikokeissa kävin 3. kp ja 21 kp. vielä toinen testi. Sitten kaiketi selviää onko mussakin jotain pielessä. Mies kuitenkin halusi pistää asioihin vauhtia ja sai leikkausajan jo ensi viikolle. Kiveskohju siis kyseessä ja leikkauksella kuulemma saisi mahdollisuuksia parannettua. Saa nähdä miten käy.
 
Cheycel
MAHTAVAA MUMMA, olen niin onnellinen teidän puolesta!! Kaikkea hyvää odotukseen ja tarrasukkia kovasti matkaan mukaan.

Mä olen jo käynyt alkuraskauden ultrassa ja siellä pikkuinen köllötteli oikeassa paikassa ja sydän sykki kauniisti :)
 
minmie, ei kirj.
Piti heti tulla ilmottamaan tännekin "ilouutisia". Ei vielä plussia, mut eilinen verikokeen tulos oli kuulemma loistava, eli siis se keltarauhashormooni oli niin reilusti koholla, että ovis on satavarmasti tapahtunut. "spontaanissa" kierrossa (alias ilman lääkitystä) ko arvo oli ollut 26, eli ihan ok, mutta siinä rajalla, nyt lääkeavusteisesti 46. Jos vaan ollaan saatu niitä normaaleja simppoja oikeeseen aikaan hollille, niin mahikset on jo aika hyvät.

Vaikka kyllä mulla on mielessä käynyt, et toisaalta en ees ehkä haluais, et ihan heti tärppäis, koska sit voi alkaa korpeemaan se, et ollaan kärvistelty niin kauan niin turhaan. Vaikka silti kovasti toivonkin joululahjaplussaa.

Käsittääkseni se ovis on tapahtunut sillon maanantaina taikka tiistaina, niin tädin pitäs aikalailla alkuviikosta ens viikolla tulla.... Jos on tullakseen. Lauantai voi siis olla oikein hyvä päivä testata, jos ei kuulu, vaikka en todellakaan tiedä, maltanko sit odottaa sinne asti, jos ei näy.

Koitan olla intoilematta liikaa.
 

Yhteistyössä