Minmie
Ketju vaikuttaa hiljentyneeltä, mutta raportoin nyt silti tännekin, että meidän toinen poika syntyi viime tiistaina lähellä keskiviikoksi vaihtumista. Synnytys oli aivan huikean ihana kokemus ja kaikki meni täydellisesti. Kotiin päästiin jo torstaina ja kotona on ollut ihanaa. Olen aivan seitsemännessä taivaassa, kuten huomaatte! Mitään kremppoja ei synnytyksestäkään tullut vaan olen pystynyt istumaan ja liikkumaan aivan täysillä koko ajan. Uskomatonta, enkä vieläkään oikein meinaa tajuta, että synnytin jo!
Plussatuulia kaikille!
Onnea paljon Pampula!
Sääli, että hyvä ketju tuntuu kuivuneen kasaan. Meillä kokkikolmonen edelleen kyydissä ja viime keskiviikon np-ultrassa varmistui laskettu aika 10.12.
Jos joku yrittäjä vielä edes taustailee, niin paljon voimia ja onnea yritykseen ja niitä plussatuulia täältäkin. Epäilen omalta kohdaltani haaveilun jäävän mikäli saadaan tämä kunnialla tälläkin kertaa loppuun. Kolme taitaa olla meidän perheen lapsiluku. Tai alunperin oli haaveena ja toiveena kolme lasta. Esikoista yrittäessä ja odottaessakin tultiin tulokseen, että yksikin on näillä yrityksillä loistava saavutus. Toinen oli jo todella yvää onnea enkä osaa edes kuvailla niitä ajatuksia joita olen läpikäynyt tämän kolmannen kohdalla. EHkä juuri siksi, ettei yritystä juuri edes ehtinyt olemaan ja plussa oli todellinen yllätys, niin tämä alku on henkisesti ollut kaikkein raskain. Järkyttävät mieltä nakertavat pelkotilat, että mukana kulkee kuollut alkio/sikiö keskenmenounet, hävinneet oireet jne... Ison itkun kanssa otettiin ilouutiset ultrassa vastaan.
Viimeksi muokattu: