=) Vauvahaaveet 12

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Johkuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Johkuna

Vieras
Moi!
Yritän osata aloittaa uutta keskustelua... :)

C81 26/32 Y05/07 km 03/06 => PLUSSA 14.6. :)
Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07
Susa,28/29, Y05/07
Johkuna, 29/32 Y04/06
Aurinko81 25/27, Y06/07
Pullahiiri 80 27/28, Y 01/07 => PLUSSA 10.6. :)
Palleroinen 27/28, Y 11/06

Nyt voi uudet käydä lisäämässä itsensä listaan.

Täällä monella alkaa kesäloma ja mulla vielä tasan 2 viikkoa töitä. Plaah! Oon ihan rätti poikki ja sen kyllä kotona huomaa. Olen ku pahanen kakara kiukuttelemassa koko ajan. Täti myös tekee tuloaan, että sekin voi olla osa syy tähän pahantuulisuuteen. Lauantaina olis meno häihin, mutta nyt ei huvittais lähtee. Varmaan kaikki sukulaiset kyselee, että jokos teille on tulossa perheenlisäystä tai koskas teillä on häät. Pitäskö vaan sanoa, että ei koskaan. Täytyy nyt yrittää tsempata ettei vaan ala siellä itkeen. Tulipa taas vaan omaa napaa. *nolona*

Joko Susa oot testannu? bd bd bd

Toivotan nyt kaikille kesälomalle jääville aurinkoista ja rentouttavaa lomaa! Puhallan kunnon plussapuhurin täältä pohjoisesta! =)

Johkuna
kp25/26-30

Voi Johkuna, nimenomaan täällähän sitä saa omaa napaa valittaa!!! Täydet sympatiat sulle. Ihmiset on kyllä niin tyhmiä joskus, kun ne kyselee näistä lapsiasioista. Luulisi, että tajuaisivat, kuinka paljon tällainen kyseleminen voi satuttaa!!

Mullakin tiettyjä työhön liittyviä huolia : ( No jaa, tätä se aina on. Ja Täti tietysti tuli jo, joten nollissa mennään...eikä oviksesta tietoakaan...
Aurinko kp 3

Moikkelis kaikille!

En ole kerenny tänne pitkään aikaan ja lukaisin vaan hyvin nopeesti uusimmat viestit.

Mä olen menkkoja ootellut ja ootellut ja ollut jo monen monta kertaa varma että nyt on varmasti tärpänny kun ei näy. No, sunnuntaina testasin ekan kerran ja negaa näytti. Ja tänään testasin uudelleen ja negaa edelleen!! Tulin juuri kotiin reissusta ja nyt näyttäis siltä että Täti kurvaa pihaan (tuhruja)...voihan v! Ei pitäis olla näin hätänen. No tätähän tää on. Ois vaan alkanu aikanaan niin ei ois tarttenu miettiä ja keretä haaveilla vaikka mitä!

Juu se siitä sitten tältä erää. Huomenna on uusi päivä! :)

Susa kp32

C81 26/32 Y05/07 km 03/06 => PLUSSA 14.6. :)
Nuka 32/37 Y12/05
Rookie, 29/34, Y03/07
Susa,28/29, Y05/07
Johkuna, 29/32 Y04/06
Aurinko81 25/27, Y06/07
Pullahiiri 80 27/28, Y 01/07 => PLUSSA 10.6. :)
Palleroinen 27/28, Y 11/06
Jenny78 Y 07/04

Huomenet jälleen!
Lisäsin itseni nyt tuohon listaan, tosin en laittanut kuin vain tuon mistä alkaen on yritetty. Eka raskaushan tuli "vahinkolaukaisuna", söin silloin vielä pillereitä mutta siitä huolimatta raskaus alkoi 04/2003. Miettikää mikä tuuri! Kun ehkäisee -> tärppää, mutta kun yrittää eikä tod. käytä ehkäisyä - ei mitään. Tai no ne muutamat tärpit mutta sitäkin suuremmat surut...

Tänään on kai kp 14/26-28 (viime kierto 31pv...), en tiedä oliko ja menikö ovis jo vai kuinka, mutta puuhasteltu on nyt pari kertaa tässä muutaman päivän sisään joten eiköhän se riitä. Kivointa on, etten edes yrittänyt vikitellä miestä sänkyyn vaan kaikki tapahtui hänen tahdostaan. En sitten viitsinyt lisätä paineita sanomalla että h-hetket ovat käsillä. Voipi olla tietysti että edelliskerta oli liian aikaisin ja tää viimesin sitten liian myöhään... no mutta eipä mitään kummepaa ole tapahtunut vaikka ajoitus menis nappiin, on se vaan niiiiiin pienestä kiinni.

Huomenna ois sitten vika työpäivä ennen lomaa. En tajua miten oon joka aamu vaan väsyneempi ja väsyneempi. Eilenkin nukuin pommiin. =/ Sitä tapahtuu ehkä kerran viidessä vuodessa. Tänään taas herääminen oli täyttä tuskaa. Onneks enää huominen ja sitten saa maata jonkun aikaa.

Omaa napaa täälläkin, mutta täytynee kai jatkaa nyt hommia että oikeesti pääseekin lomailemaan hyvällä omalla tunnolla. En välttämättä kauheesti kirjottele tänne loman aikana (koska en välitä tuijottaa konetta kotosalla kun saan tehdä sitä 8h per päivä jo täällä töissä...) mutta vannomatta paras.

Susalle vielä tsemppiä, mistä sitä koskaan tietää... vaikka toki tuhru vaikuttaa jo aika selvältä merkiltä. Ajattele positiivisesti: saat nauttia ensi viikon kesähelteistä terassilla siideri tai olut nenän alla. =) (Liekö se kummempi ilo todellisuudessa, mutta ainakin helpotus...)

Ai niin, omasta navasta sen verran että olen lähdössä reissuun pariksi viikoksi elokuussa ja sen puolesta melkein nyt enemmän toivon ettei vaan mikään raskaus alkaisi!! Sitäkin tuossa eilen mietin pupuilujen jälkeen että voi vitsi jos kävisikin sellanen tuuri että just ennen reissua tulis plussa... melkein teki mieli kääntää aikaa taaksepäin ja jättää pupuilematta. En nimittäin osaisi kuvitella kurjempaa kuin että plussa olisi tullut, sitten lähdetään reissuun ja siellä tapahtuisi jotain (km)... tai että reissu menisi pilalle siinä että vaan jännää koska menee kesken... ja mun tuurilla pihtailisin enkä joisi alkoholia pisaraakaan reissun aikana, sitten kotiin tullessani menisikin heti kesken. Sekava selitys, mutta toivottavasti ymmärsitte. Eli viisainta olisi ollut nyt pitää housut jalassa. =/ No, tuskin tärppää kuin ei ole sitten viime elokuun tärpännyt kertaakaan.

Tulipas pervon kuuloinen viesti, mutta suokaa anteeksi...

Taidan olla vähän sekasin, luin uusiksi ton viestin ja kuulostan ihan joltain juopolta. =) Ei nyt ihan niinkään, mutta lomalla mun rentoutumiseen kuuluu olut silloin tällöin ja meillä muutenkin on lomat menny aina saman kaavan mukaan... kamala sanoa, mutta kyllä se olut tai siideri silloin tällöin (ellei useampikin) on ihan ok juttu.

T.juoppo

Huomenta!

Et sinä, Jenny, minun mielestä ainakaan juopolle kuulosta :) Kyllä munkin lomiin ja moniin viikonloppuihin kuuluu alkoholi, turha sitä on kieltää. Lukaisin pikaisesti sun aikasemman viestin miesten suhtautumisesta tähän vauva-asiaan ja kuulosti aika tutulta. Ei minunkaan mies kuumeile sillä tavalla kuin minä...miettii varmasti omassa mielessään millasta tulee olemaan yms.

Omaa napaa...nyt kyllä viimestään päätin että enää en jaksa vatvoa noita päiviä ja laskea milloin vois tapahtua mitäkin. Piste. Teen testin vain jos menkat on todellakin viikon myöhässä. Ja nyt nautin lomasta täysin siemauksin! :)

Ihania kesäpäiviä kaikille!!

Moi!

Et oo Jenny juoppo - tai sitten ollaan molemmat :) mä tunnistin ainakin itseni tosta sun viestistä! Kesällä varsinkin maistuu kyllä sidukka ja olut niiiiiin hyvälle... Ja parhaalta ne maistuu AINA lomalla. Ihanaa että on enää huomisaamu kun pitää päästä ylös kuuden maissa, sitten saa nukkua niin pitkään kuin haluaa kolme viikkoa!

Susa: tuliko se täti vai tuhruttiko vaan muuten - plussaa kenties tulossa...? bd bd bd bd :)
Aurinko: uuteen nousuun ja oviksen odotteluun!
Johkunalle bd bd bd bd ja plussapuhuria kun jännäyksen aika on selvästi ;)

Mä olen muuten myöskin lomalla tarkoituksella nettipimennossa, pakko ottaa sellanen irtiotto kerran tai kaks vuodessa ettei tulis konetta tuijotettua... Itse asiassa mennään mökille ja siellä pääsee ihanasti irti hektisestä työstä kun ei ole sähköjä eikä yhtään mitään muutakaan (paitsi ampiaisia ja hämähäkkejä...) - mutta voi olla että sukulaisia kiertäessä ehtisin käydä edes vähän taustailemaan välillä, mähän putoan kärryiltä :) Enkä todnäk voi uteliaisuuttanikaan pysyä täältä pois, hih!

Jos en siis huomenna ehdi enää langoille niin ihanaa heinäkuuta kaikille, plussatuulia ja peukutuksia jännääjille ja tarrasukkia ja vauvaliimaa teille ketkä ehditte plussaamaan tässä välissä ;)

Halauksin rookie :)
- kp 23/28 uskoisin...

Täällä on palattu töihin, mutta onneksi vapaat katkaisee aina mukavasti viikon. Yritän nauttia kesästä, vaikka kieltämättä kateeksi käy teitä tytsyjä kellä LOMA on vielä edessä!!!! Oikein ihanaa lomaa!!Jospa noi sateetkin jo hellittäis..tänäänkin on ollut jo loisto keli ainakin täällä Keski-Suomessa.

Miten sä voit Jenny ajatelaa noin!!!??
Vitsi vitsi!! =) Oli pakko kiusata! ;) Toihan on täysin normaalia. Pikku tissuttelu "kuuluu" lomaan! (eikä nyt aina niin pienikään)

Me ollaan pupuiltu pitkästä aikaa rennolla meininkillä ja kyllä se tekeekin hyvää. Loma taisi tehdä tehtävänsä!

Nyt syömään! Kauheata miten sitä onkin tullut kiloja kesän aikana!! Auts!

Nuka Kp 16/29

Ja kiva C, kun käyt kurkkimassa meitä.. Masuasukille terkkuja! =)

Täällä kp2. :( Eilinen ilta meni kotona itkiessä. Nyt oli liian lyhyt kierto (25), että se aukkari voidaan tehdä elokuussa tai seuraava kierto täytyy olla ainakin 30pv. Täytyy nyt toivoa, että ajan saa vielä elokuulle. Hitsi, kun nekin on lomalla ja sinne voi soittaa vasta 13.8. Miehenkin kanssa on ollut pientä kriisiä. Eilen saatiin sitäkin vähän purettua. Hänellä on myös vaikeaa, koska edellisessä suhteessa yrittävät monta vuotta lasta ja nyt tämä sama juttu jatkuu. Hän vaan on niin tyypillinen mies joka ei puhu eikä pussaa. Mielummin murehtii yksinään. Ja mulla on taas tullu siitä semmonen olo, että se ei enään välitä. Kuulemma kummiski välittää, mutta en sitten tiiä. Aika näyttää..

Susalle pidetään vielä peukkuja! bd bd bd

Nukalle mukavia vapaita!

Sekä Rookille ja Jennylle vielä aurinkoista lomaa!! =)

C:lle ja masuasukille haleja!

Nyt täytyy jatkaa töitä... Eikä nyt millään nappais nämä hommat.

Johkuna

Pyydän jo valmiiksi anteeksi tätä kysymystä, mutta mikä on Johkunan mainitsema aukkari? Tsemppiä Johkunalle, koeta pärjäillä ja yrittää ajatella positiivisesti!

Se aukkari on munatorvien aukiolotutkimus sillä varmistetaan onko röörit auki. :) Se tehdään viimeistään kp12, mutta ei kummiskaan menkkojen aikana. Näin mulle ainakin hoitsu asian ilmaisi.

Kiitos Aurinko tsempityksestä ja C:lle halista. Kyllä se elämä voittaa aina... =) Täälläkin alko arska paistaan, että toivottavasti tulee lämmin viikonloppu!

Viikonloppuja kaikille!!

Johkuna

Viimestä viedään, kuten Rookiellakin. Mulla tosin ei ole 3 viikkoa lomaa vaan 1,5, mutta hyvä sekin. Elokuussa sitten pitempi pätkä. =)

Johkuna; kyllä se elämä alkaa taas hymyillä. Mulla ainakin on menkkojen ekat päivät aina ihan kamalia. Kun ne alkaa, itkettää. Kun seuraavana aamuna herää ja tajuaa että joo-o, todellakin ne on menkat, itkettää vielä enemmän. Mutta aina se siitä paremmaksi muuttuu (kunnes taas kolahtaa...). =)

Oon muuten miettiny tota "aukkaria", että miksiköhän mulle ei ole sitä tehty. Tai onhan se kai selvää, että kun kuitenkin neljästi olen raskaaksi tullut, niin silloin ilmeisesti johtimet on kunnossa. Mutta hämää vaan se, että nykyään menkkojen aikana tunnen AINA voimakasta kipua oikealla puolella, samankaltaista kuin viime raskaudessa jolloin syy oli kohdunulkoinen. Sanoin siitä jälkitarkastuksessa, etten ole varma onko paikat kokonaan tyhjentyneet ja nythän tässä on mennyt jo 3/4 vuotta..!! Voihan olla ettei mitään tukoksia ole, mutta kummasti vaan tuntuu joka kk eikä ketään kiinnosta tutkia. En sitten tiedä voiko ku. aiheuttaa mitään häikkää tai voiko tukoksia syntyä ajan saatossa ihan itsestäänkin. Olen vähän tyhmä. Mutta tavallaan haluaisin tuohon tutkimukseen ja ehkäpä siihen mennäänkin syksyn tullen kun lähdetään (ehkä) hakeutumaan lapsettomuuspuolen tutkimuksiin.

Miettikää muuten vähän mitä byrokratiaa..!! 1,5 vuotta sitten hakeuduin tutkimuksiin näiden keskenmenojen johdosta, koko hommaan meni kokonaisuudessaan n. puoli vuotta (eikä tutkimuksia helpottanut se että oli ku. välissä) ja kun syitä keskenmenoille ei löytynyt, meidät ns. heitettiin ulos! Ihmettelin tyhmänä lääkärille, että no mitäs nyt seuraavaksi, ja kommentti oli että ei mitään, teissä ei ole mitään vikaa. Kyselin siitä lapsettomuuspuolesta ja että jatketaanko nyt kenties hoitojen myötä, vastaus Ei jatketa. Niihin pitää hakeutua erikseen kun on väh. vuosi ollut takana ilman tärpin tärppiä!!! Jessus että vedit pienet kilarit... no, nyt sitten odotellaan, elokuussa vuosi täyttyy viime tärpistä. Että sitten vasta SAA hakea. Kettu sentään...

Jep, takas töihin. Taas tuli lässytettyä puuta heinää, sorry..!!

Aurinkoista heinäkuuta ja plussaonnea kaikille minunkin puolestani!!

Jenny

Huomenta! :) Juu heräsin justiinsa. Meni vähän myöhään eilen kun käytiin kaverin kans Tammerfesteillä. Kivaa oli vaikka oltiin selvinpäin, se on aika harvinaista :) Tänään aateltiin sitten juhliakin.

Johkunalle tsemppiä! Hyvä kun saitte puretuksi asioita niin eivät jää väliin. On se puhuminen vaan vaikeaa vaikka se helpottais niiiin paljon.

Jenny, kyllä on tosiaan aika syvältä tuo homma. Luulis että voisivat tutkia paremmin kun/jos itsestä tuntuu että jotain ongelmaa on.

Loman aloittaville oikeen ihanaa lomaa!!! Mulla vielä 2 viikkoa jäljellä mutta on kyllä menny puolet tosi nopeesti :(

Mulla ei oo menkat vieläkään alkaneet kunnolla mutta en mä enää elättele mitään toiveita kun tosiaankin noita tuhruja on tullut. Kiitokset peukutuksista!!

Susa kp34

Jenny, tuohan on persiistä ku ei tutkita kunnolla. :( Jos nyt ei tärppiä tule niin oletteko ajatelleet vielä, että menettekö julkiselle vai yksityiselle puolelle? Me ollaan nyt jonossa julkiselle puolelle, mutta se keskustelu aika on vasta marraskuulla. Sitä ennen mulla on toi aukkari ja miehen täytyy antaa oma näyte. Välillä vaan tuntuu, että pitäskö soittaa väestöliittoon niin asiat menis vähän nopeempaa eteenpäin.

Nyt mieli taas parani kun pää sai vähän väriä ja pientä leikkausta. :)

Palaillaan!

Johkuna

Tää on tätä, odottelua ja tutkimuksia kun on riittävästi odoteltu : ( Se on harmi, mutta toisaalta myös järkevää, koska monille tulee vuoden yrittämisen aikana jo raskaus, jolloin kaikkia alun perin tutkimuksiin halukkaita ei tarvitsekaan tutkia. Edellä siis järkeni puhuu, mutta tunteissani olisin toisaalta itse valmis menemään kaikenlaisiin tutkimuksiin jo nyt, koska ilm. oviksesta ei ole tietoakaan ja kukaan asiantuntija ei välitä vaikka kierto on kahden kuukauden luokkaa : (

Muuten, ajattelin tikuttaa mielenkiinnosta ovista tässä kierrossa vaikka miehen näenkin vasta viikkojen kuluttua, eli puputtelua ei ole tiedossa eikä siinä mielessä siis raskauttakaan. Mulla niin pitkät kierrot että aloitan tikuttelun vasta ehkä kp 20 tai jotain kun ei se kummiskaan tapahdu sitä ennen. Pitäis lisäksi laihduttaa, niin ehkä se auttais oviksiin mutta kun se on niin viakeaa (ja kuulemma PCO:n kanssa vielä vaikeampaa kuin "normaaleilla" ihmisillä). Kuntoilen jo nyt 4-5 kertaa viikossa ja syön terveellisesti mutta sittenkin bmi on 25, 9 tai jotain sellaista...ja sekös masentaa : ( Blääh, olen ihan kypsä tähän koko vauva-asiaan tänään...

Piti mennä baariin, mutten jaksanutkaan...joten koti-iltaa viettämässä. Kokeilin muuten tänään vesijuoksua kaverin kanssa, oli tosi hauskaa!

Toivottavasti muut on paremmalla päällä!
Aurinko, kp 6

Pahoittelut Susalle!!
Mullakaan ei nyt jotenkin juttu kulje ja olen yrittänyt laittaa vauvahaaveita taka-alalle. Näin kesällä se onkin mulla helpompaa. Mutta kun syksy ja talvi tulee taas ja vanhennutaan kolahtaa taas ja kunnolla! Elämä on! ..pepusta välillä!!

Joko Susa Tammerfestit oli?! Ollaan oltu muutamana vuotena ja on ollut oikein lystiä.
Tampere on kiva kaupunki ainakin kesällä!

Olen jollain tapaa kateellinen teille kun olette kaikki saanut itsenne jo jonkinlaisiin tutkimuksii tai ainakin menossa. Minä olen tällainen lääkäreitä välttelevä ollut koko ikäni. En tiedä mistä johtuu? No voihan se korjaantua joskus jos se "todellinen" vauvakuume joskus iskee. Mutta vuodet vierii!!
Älkää ymmärtäkö väärin siis jonkin laista vauvalämpöilyä on tietenkin(enhän minä muuten tänne kirjoittelisi ja olisi jättänyt ehkäisyä 3 vuotta sitten =) ), mutta ei edelleenkään sitä "pakko" saada vauva tunnetta.

Mukavaa viikonalkua kaikille ja lomalaisille toivotaan kelien paranevan!!

Nuka Kp (hetki) 20/29
Rinnat on muuten jo hiukka hellät!!?
No joo taas se toivonkipinä lehahtaa isommaksi kierron tässä vaiheessa.. ;)

Susalle pahoittelut tädistä! Tsemppiä taas uuteen kiertoon!

Nuka tuohon on toisaalta hyvä, että ei ole semmosta pakonomaista tarvetta saada lasta. Mulla tällä hetkellä ei muuta ajatusta päähän mahdu ja se alkaa risomaan. Olen yrittänyt keksiä jotain muuta tekemistä ja ajateltavaa, mutta ihan turhaa. Lääkäreitä ei todellakaan kannata vältellä. Itse olen ainakin tässä asiassa saanut todella hyvää palvelua lääkäreiltä. Sitten ku se siltä tuntuu niin ei muutakuin käymään gynellä. Jos se sitten tuntuu huonolta idealta niin jättää asian taas hautumaan. :) Tällä hetkellä ainakin oireet kuullostaa lupaavalta. bd bd bd bd

Aurinkoista viikkoa kaikille!

Johkuna
kp 5
taas alkaa toiveet nousemaan tähän kiertoon =)

Nukalle ja Johkunalle bd bd! :) Tammerfestit loppui viikonloppuna...kivaa oli vaikka säät eivät ihan parhaat olleetkaan. Tulee tässä juhlittua tulevana viikonloppunakin...tällästä tää loma aina tuppaa olemaan...juhlia juhlien perään :)

CARZI!!!!!!! Tämä on uudempi ketju. Tervetuloa mukaan!

Eipä mulla sen kummepia tulin vaan nosteleen meitä, kun muu porukka on ilmeisesti kesän vietossa. =)
Paremmalla ajalla seuraavan kerran itsekkin. Nyt vois alkaa vaikka grillaileen on sen verran kova nälkä!! Aamiainen ja lounas jäi väliin työkiireiltä!

Nuka Kp25/29