Ajatuksista yritykseen 44

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirjoitin myös luento. Ja anteeksi jos en kirjoita niin, että kaikki ulkopuoliset ymmärtävät mun kirjoitukset, kun kuitenkin tämä ryhmä tietää mistä kirjoitan. Ja se on ihan eri asia tuollainen tenttaaminen kuin ystävällinen kysely, samoin on keskustelu ja neuvonta ihan eri asia kuin luento, johon ei voi sanoa mitään sekaan. Ei sillä, etteikö keskustelu ja neuvonta olisi hyvä asia noiden kanssa, mutta se tapa millä se hoidetaan pitäisi olla oikea. Ja se nainen kyllä oikein nautti siitä tilanteesta, sen näki siitä.

Mutta siis, pääpointti koko jutussa oli se, että miksi epäasialliseksi koettavaa käytöstä tulee toiselta just sellaisissa tilanteissa, jotka itse toivoisi hoidettavaksi ammattimaisen neutraalisti.

Tämä ketju on kyllä loistava esimerkki siitä kuinka naiset saavat herneet nenään. Luento ja näsäviisas luentokin ovat vielä asia erikseen, jos pilkusta väännetään. Ehkä sitten ois parempi, että jälkiehkäisyvalmisteet olisivat edelleen reseptikamaa?? Siinä voi käydä hienotunteisesti lekurissa hakemassa sen reseptin ja kuunnella samalla ne näsäviisaat luennot ja sit jonottaa apteekissa reseptin kanssa hienotunteisesti.

Varmasti v*tutti silloin, mutta ehkä ois ihan hyvä tietää minkätakia apteekit toimivat niin kuin toimivat. Tietysti vielä persoonissa on eroja, joku ei jaksa sitä lässytystä läpikäydä.

"Niin no..." Haluat mielipiteitä tuohon kysymykseesi, että olisiko parempi että jälkiehkäisyvalmisteet olisivat edelleen reseptikamaa? Olet nyt valitettavasti osoittanut pohdintasi hieman väärälle kohderyhmälle.

Meillä kaikilla tässä ryhmässä on paljon ongelmia, mutta voin kaikkien puolesta vannoa, ettei yhdenkään ongelma muodostu siitä, ovatko jälkiehkäisyvalmisteet saatavilla reseptillä vai ilman. Tuolta lapsettomuus- tai ehkä parisuhdepalstalta saat varmasti kattavampia mielipiteitä. Mukavaa viikonloppua sinullekin!

Ihana ilma ulkona! Mä lähden nyt lenkkikamoissa kävelylle ja suuntaan kohti Mäkkäriä! Ehkä ristiriitaista, mutta taivaallista. Nam. Te jotka lähdette weekendin viettoon, pitäkää hauskaa! Mä en varmaan illalla pysy erossa täältä. Pitää kirjottaa yks työjuttu ja ääriryhmää on pakko kurkkia siinä lomassa.

Kyllä minä tiedän, ettei teitä koske saako niitä valmisteita reseptillä vai ilman. Kuka toisaalta tietää, koskeeko se teitä vielä joskus myöhemmin elämässä. Kirjoititte vain, että ette ymmärrä miksi pitää luennoida ja kun kerroin syyn, niin sitä ette sitten osaa (?) käsitellä. Kysymykseni oli myöskin retorinen, en kaivannut siihen teiltä vastauksia enkä edes mielipiteitä. Halusin vain herättää teidät miettimään, että kumpi on parempi: se että saatte tarvittavan tuotteen helposti pienellä luennolla, jonka senkin voi keskeyttää esim. sanomalla että "käytimme kumia, joka hajosi" vai vanhanaikaisella tavalla lekurista.

Oikein hyvää viikonloppua ;)

Yhteistyössä