Ajatuksista yritykseen 44

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomen hyvä,
mulla on aikas kiire päivä töissä, mut en siltikään pysy pois täältä :) Tosin kohta pitää lähteä palaveriin istumaan ja puutumaan.

Ei mustakaan kyllä Lumis tjottailuta kuulosta enää :D Mut ehkä se asenne onkin siinä tärkein, eli ei niin stressailis.

Mulle iski kauhea paniikki muutes yks ilta, kun ajattelin, että ENTÄ JOS oisinkin raskaana. Että herranen aika, se ois sitten totta ja mitä kaikkea siitä seurais. Tuntu vaan yhtäkkiä niin konkreettiselta se. Oonkohan mä nyt jotenkin epäkypsä äidiksi sitten, kun tuommonen paniikki lykkäs päälle?

Noista unista.. Mun unissa seikkailee monesti vähä kaikenlaista hiippailijaa. Että aina ei viitsi ihan kaikkea miehelle kertoa. Mä en tajua mistä johtuu. Yrittääköhän alitajunta viestittää mulle jotain. Tai sitte ufot. X)

Unohdin varmaan kirjoittaa, pahoittelut menkoista Brogan!

Etköhän sä olisi epäkypsä äidiksi, jos sulle ei olisi koskaan iskenyt se paniikki. Sehän tarkoittaa sitä, että mietit ihan oikeasti onko teistä vanhemmiksi.

Heh, noista unista saisi kyllä aivan loistavan perjantain gallupin! ;)

Voihan sen tjotin vaihtaa y:ksi kun seuraavan kerran pistätte uutta ketjua pystyyn. Ei siinä kykllä minusta juuri eroa ole - jos ei ehkäisyä käytä, niin lasta yritetään :) Voi olla toistakin mieltä.

Mulla on samanlaisia paniikkeja välillä! On se kumminkin niin iso muutos elämään... Mutta en nyt tässä töissä voi sen enempää analysoida, kiireesti kirjoittelen :)

Mies väittää, että se näkee seksiunia minusta, ei muista. En tiedä pitäisikö sitä uskoa. Tuo on kyllä jotenkin niin perinteinen naisenlepyttelyväite.

Voihan plääh. Mä en vaan tajua tätä mun kehoa, kaipa sitä sitten saa itse aikaseksi näitä oireita. Testasin sitten tänään ja negaahan se näytti, jälleen kerran. Voihan se siitä vielä muuttua, mutta epäilen vahvasti. Eli hyvä kun ollaan nyt saatu aika sinne klinikalle... Masennuksen masennus. :(

Voi Erica, älä vielä masennu! Uskon, että teillä tuo aika toimii samalla lailla kuin muilla clomit ja reseptit kaapissa. Oletko jo päättänyt mitä teet huomisen kanssa?

Huomenta! Thank God It´s Friday!

Mun unet on muuttuneet plussaamisen jälkeen aivan uskomattomiksi, vahvoiksi ja mielikuvituksellisiksi (mutta EI mitenkään kiihottaviksi). Olen lukenut että se lasketaan jopa alkuraskauden oireeksi. Jonkun neuvolan sivuilla sanottiinn, että naisen kehonkuva ja minäkuva (tietenkin!) muuttuu raskauden aikana ja alitajunta alkaa työstämään sitä unien kautta jo alkuraskaudessa. Mä olen miettinyt, että nyt musta tulee Äiti. Kyllä siinä identiteetti väkisinkin muuttuu (tytöstä naiseksi, vaimoksi, äidiksi on pitkä matka). Olen nähnyt unta joka yö eri miehestä. Ja ne miehet on sellaisia miehiä mun elämästä, jotka on joskus olleet ihan potentiaalisia ehdokkaita. Eli miehiä, joiden kanssa en ole ollut, enkä edes nähnyt vuosiin, tai sitten jotain ihan statisteja mun elämästä. Pölö olo herätä aamulla miehen vierestä, kun tuntien villi show takana jonkun urpon kanssa. Ja koska ollaan sovittu, että ollaan rehellisiä, niin mähän kerron kaiken miehelle... hih. Kunnes se sitten pyysi etten kerro kaikkia asentoja.

P.S. Viime yön eka uni oli harvinaisen herkku; Joaquin Phoenix, nam! Se pelasti mut jostain palavasta ravintolasta helikopterilla ja seksiä harrastettiin pilvenpiirtäjän katolla. Sit aamulla viimeisin oli yliopiston psoriasiksesta kärsivä aina huonotuulinen vahtimestari, hyi kauheeta. Sen haluan unohtaa (siivouskomerossa, ällöä).

Voi ei, Erica! Kirjotin tota niin pitkään, että olitte kirjottaneet tänne välillä.

Mä olen tosi pahoillani, Erica! Testaa vielä huomenna. Sun oireet kuulosti niin aidoilta. Voi että kun surettaa sun puolesta... Onneksi teillä on se aika varattuna.

Hiiih, ihana tuo Rosan parempi uni :) Hih, voi miesparkaa, voi tulla aikamoiset suorituspaineet tuollaisista unista X) Toinen kuulostaa kyllä aika ällölle.

Heh, viimeisin uni minkä muistan oli joskus alkuviikosta. Pari isoa sonnia hässi laitumella niitä valkoisia rehupaaleja. Ja läiskivät paaleja takamukselle etusorkillaan. Onneksi se uni ei kestänyt pitkään.

Onko joku ihosairaus sellainen, mikä saa ihmisen haisemaan aivan joltain raadolta? Tässä kaupungissa on yksi sellainen ihminen. Siis ei ole spurgu, ihan töissä käy, mutta iho punoittaa ja hilseilee. Ja se haju on tosiaa tyrmäävä. Eilen oli ihan pienestä kiinni, ettei laatta lentänyt keskellä kauppaa.

(mä kyllä peukuttelen Ericalle edelleen, vaikka salassa jos en muuta (bd bd bd))

Halit Ericalle ja Broganille negasta! Mutta peukutan kanssa vähän salassa Ericalle niin kauan kunnes täti kaartaa pihaan....

Hihihihi, Rosan unet!!!!

Mä oon ihan pihalla. Mulle soitti samasta firmasta yks pomo ja suosittelen että hakisin yhtä työpaikkaa. Siis ihan eri juttua mitä teen nyt mutta aika mielenkiintoista. Ihan pöh olo... Mä juttelen sen äijän kanssa neljältä iltapäivällä...

Ehkä se ois just hyvä, pysyä samassa firmassa mutta kokeilla muuta.... siinä uudessa duunissa ois tosi "strateginen" perspektiivi, mä en tiedä osaanks mä olla sellanen...

Kiitos haleista ja tsempityksestä! Ajattelin kyllä huomenna mennä ratsastamaan, toki ajattelin ihan varmuuden vuoksi tehdä testin vielä aamulla uudestaan. Mutta tokkopa se muuksi muuttuu.

Mainiot unet Rosalla!! Thih!

Mulla oli kans viime yö aika erikoinen:
Mä heräsin aamuviideltä tänään, näin ihan kamalaa painajaista. Istuttiin kavereiden kanssa meidän olohuoneessa kun yhtäkkiä huomasin tarkkaampujan (salamurhaajan) meidän terassilla osoittamassa meitä kiväärillä. Maastoiduin sohvien väliin ja pääsiin ryömimällä kettiöön mistä yritin turhaan saada kuuluvuutta kännykkään. Kurkkasin takas olohuoneeseen ja tyyppi oli tullut sisälle ja kidutti ra'asti mun kaveria. heräsin siihen kauheeseen näkyyn ja pelkoon mikä tuntu niin todelliselta.. Huu, ton jälkeen ei oikein uni tullut enää simmuun.

Ai niin, mun piti kertoa mun eilisestä apteekki visiitistä joka oli ihan uskomaton. Kävin ostamassa niitä r-testejä ja kun pääsin kassalle oli siinä myyjänä mies. (varmaan 25-30 v tai jotain). Kun olin maksanut ostokseni sanoi tyyppi että "meinasin sanoa että hyvää päivän jatkoa mutten sano" sitten oli pieni hiljaisuus kun olin ihan että häh? Myyjä jatkoi: Niin, tai riippuuhan se vähän miten sen ottaa... Otin ostokseni ja lähdin menemään. Siis ihan uskomatonta. Myyjä tavallaan epäsuorasti PAHOITTELI mahdollista raskautta!! kaikkea sitä saa nähdä ja kokea...

Mutta nyt takaisin sorvin ääreen! Tahtoo kotiin!!!!!

Voi äly mikä vatipää (se apteekin idipaatti)! Mua alkoi oikeasti ärsyttää. Voisi se kloppi mennä baarimikoksi, tai mieluummin pieneläinhoitajaksi, jos haluaa heittää asiakkaille jotain typerää small talkia. Vai mitähän se sanois kun hakis syöpälääkkeitä: "Taas paska päivä vai?"

Huh mikä myyjä. Mä olisin varmaan vetäny kunnon kilarit... Joo, syöpäpotilasta voisi myös tervehtiä iloisest terveppäterve. *irvistys* Eikö farmaseuteille opeteta ollenkaan sellaista englantilaisen viileäntyyntä käytöstä? Ja mistä se johtuu, että just apteekkien myyjiltä tulee ne hurjimmat sammakot? Esim se kun puoltoista vuotta sitten hain jälkiehkäisypillerin paniikin jälkeen. Ja farmaseutti alkoi tenttaamaan, että olenkos ajatellut käyttää mitään ehkäisyvalmistetta. Ja hirveä luento siitä, että jotain pitäisi käyttää. Joo-o...

jälkiehkäisyvalmisteet saatiin reseptivapaiksi sillä ehdoilla että apteekki keskustelee ostajan kanssa. Osa apteekeista on noudattanut tätä, osa ei. Kun niitä totaali-idioottejakin on, jotka eivät ymmärrä ehkäisyn päälle, vaan jälkiehkäisy on heille ihan jatkuva keino. Ei sitä aina päälle päin näe.

"Niin no..." Kyllä jälkiehkäisypillerit on totaalisesti eri juttu kuin raskaustesti. Jos mennään tuollaiseen ylhäältä tulevaan holhoamiseen, se tarkoittaisi kärjistettynä että vitamiinejä ostaessa saisi kuulla että normaalista terveellisestä ravinnostakin saisi tarvittavat vitamiinit.

Itse otinkin kantaa VAIN ja ainoastaan tuohon jälkiehkäisyn ostamiseen liittymiseen tenttaamiseen. Saanan viestissä ei lukenut missään näsäviisaasta luennosta, ainoastaan tenttauksesta. Ja se on heidän tehtävä, tuskin hekään siitä nauttivat.

Yhteistyössä