Ajatuksista yritykseen 44

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Saana..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hih, voi Lumis parkaa, peruuttamaton rupsahtaminen on alkanut... Nyt ei muuta kuin järjettömän kalliita mössöjä silmien alle ;)

Mä luulen Lumis, että ehdin ennen sua siihen ajatusleikkiin. Siis tietysti toivon, että et edes jousu siihen leikkiin. Täydellinen ajoitus, mutta yli-innokkaana testasin negan. Hmph.

Mikä kp Saana? Eihän se välttämättä vielä testissä edes näy, toivotaan!

Koomisintahan on se, että koko syksyn olen kiinnittänyt asiaan erityistä huomiota ja käyttänyt niitä kalliita mömmöjä. Tästähän saakin oivan salaliittoteorian: valmistaja on lisännyt tuotteisiin rupsahtamista edistäviä aineita, jolloin on pakko ostaa lisää erilaisia mömmöjä.

kp 25. En vaan millään malttanut odottaa ;) Toivotaan, mutta luulen, että olisi jo näkynyt. Millä ihmeellä ihmiset muuten saavat viivan paikkoja näkyviin?!?

Juu, niin sen täytyy olla. Huomaat rypyn, käytät rasvaa, ensin kaikki ok, kunnes ilmestyy toinen ryppy, käytät enemmän rasvaa, enemmän ryppyjä.... Käyttäkäämme siis vettä ja saippuaa :)

Lumikukka, sulla on nyt ihan väärä lähestymistapa ;) *skoolaa kun Lumikukasta vihdoinkin tullut Aikuinen nainen*

koska elämä nyt on pelkkää alamäkeä kun ryppyjä alkaa olla, niin kannattaa edes juhlia sitä niin ei tunnu niin pahalta (ja saa ainakin taas hyvän syyn juhlia ;)

Mä olen huomannut tuon saman, pari vuotta sitten kokeilin ekaa kertaa silmänympärysvoidetta ja tuntui että kuukauden käytön jälkeen oli enemmän ryppyjä kuin ennen. Lopetin sitten sen käytön siihen. Nyt käytän satunnaisesti.

Juuri eilen miehelle valitin kun naisen elämä on niin vaikeaa, siis kun meidän täytyy nyppiä, kiskoa, ajaa, leikellä melkein kaikki mahdolliset karvat joita on, kun taas miehet saavat olla millaisia metsänpeikkoja haluavat. Ja sama on rypyissä, miehellä ovat niin charmantteja kun taas naisesta tulee vanha akka.

Saana, kuinka pitkä se sun kierto yleensä olikaan?

Lumikukka, vaikka ajoitus osuisi nappiin niin silti raskautumisprosentti on maksimissaan 20, joten älä aloita vielä mitään ajatusleikkejä jooko?! tosin toivon että teillä nyt tärppäisi niin saisitte aloittaa ihan toisenlaiset ajattelut!

Hiisi, no noinhan se pitäisi ajatella! *skoolaa varmuuden vuoksi punaviinillä*
Hihi, tuo karvajuttu on niin totta...

Kierto on yleensä ollut n. 28-32 päivää. Että olin todella yli-innokas ;)

Noh, pitää malttaa ne ajatusleikit. Mutta kyllä nyt on odotukset kohtuullisen korkealla kumminkin. Muissa kierroissa on vähän ollut arpomista sen ajoituksen kanssa, kun ovistakaan ei aina ole bongannut.

*kilin* :) Nyt on pakko alkaa töihin.

Huomenta tytsyt!

Täällä ei mitään uutta mutta ajattelin ilmoittautua että täällä ollaan :)

Saana, nou hätä vielä, aika harvalla näkyy vielä kp 25 mitään!! Malta pari päivää ja tee sitten uusi testi!

Lumikselle bd bd bd!! Pakkohan täältä on taas niitä plussia kohta tulla!! Mulla on sellainen kutina että joku teistä plussaa nyt!!

Niin siitä mun kystasta. Nyt on taas nuo kunnon kivut loppuneet, eli ilmeisesti kyseessä ei ole kysta. Ja jos on, häviää ne yleensä itsekseen pois, niin kuin mulla viime talvena.
Mulla on kohdun tuntemukset jatkuneet ja rinnoissa on tuntemuksia. Mutta niinhän mulla on melkein joka kierrossa ennen menkkoja, joten ei tässä vielä voi tuuletella ;)

Se mikä kummastuttaa on tätä jatkuva horkka mikä mulla on. Se alkaa päivällä ja jatkuu aina nukkumaan menoon asti. Ehkä olen vain vilustumassa tai jotain. Hirmusti teki mieli tänään jo testailla mutta maltoin vielä. Nyt on vasta menossa kp 26, joten ehkä huomenna (sain edellisen plussan kp 27) tai viimeistään siis launtaina testailen. Jännittää pirusti.

Vielä ois kaksi työpäivää enne viikonloppua...pakko jaksaa :). Eikun sorvin ääreen!

Ericallekin valtavasti peukutuksia!! täytyy varmaan etsiä jostain oslosta netti että pääsen kurkkaamaan hyviä uutisia ;)

Otetaan oikein kunnon plussavyöry tänne eikös joo?! meidän ketjussa ei vielä sellaista supervyöryä olekaan ollut, joten oliskohan jo aika =)

mua jännittää maanantain ultra ihan hirveästi! tänään otan vikan clomin. Ainakin tuhrut ovat loppuneet ja tulee taas oikein reippaasti valkovuotoa, joten ehkä se on hyvä merkki että ainakin jotain tapahtuu.

Ericallekin hurjasti peukkuja!

Eipä siitä työnteosta mitään tullutkaan, olen ihan viikonlopputunnelmissa täällä! Olen huomenna vain muutaman tunnin töissä.

Kiitos peukutuksista! Toivotaan että tärppi ois käynyt ja plussa juna ottais useamman kyytiin :)

Lumis, hih, en mäkään saa aikaiseksi mitään täällä... voi kun ois jp pe iltapäivä!

Sadelle ihanaa matkaa!! Nauttikaa! Toivotaan että ilmat suosii teitä :)

Ihanaa matkaa teille!

Pikagoogletuksella en nähnyt reseptipakkoa. Oli vaan se määräys niistä nestemäisistä lääkkeistä. Siis se sama mikä koskee kaikkia nesteitä. Tosin oli vaan finmatkojen sivuilla.

Tervehdys naisille!

Hieman myöhässä tulee, mutta Pimmulle pahoittelut negasta täältäkin suunnasta :( Tällä hetkellä kaikki lohdutus tuntuu varmasti vähän laimealta, mutta täällä silti peukutetaan teidän puolesta oikein urakalla.

Voi Lumikukka, siitä se alamäki lähtee. Heh. Ei kai nyt sentään :) Mullekin ystävällisesti kerrottiin, kun täytin 25, että niin vaikeutuu uuden oppiminen kuin alkaa myös heiketä koordinaatio ja tasapaino. Kunnon kasvattaminen myös käy hitaammaksi. Että tässä sitä nyt surkastutaan sitten seuraavat vuosikymmenet ja sitten pukataan vanhustentaloon.

Ja minut voi deletoida virallisesti nyt jännäyslistalta, kp1. Ei tullut pettymyksenä tai yllätyksenä, kun on jäänyt vähemmälle yritys tässä kuussa. Mies stressaa omia huoliaan, niin on jääny muut asiat vähemmälle.

Ja omaa napaa: Tää kierto oli nyt sitten vaan 27 päivää (mä jossain kohtaa tipahdin laskuista/menin sekaisin. Enkä alunperinkään tiennyt miten laskisin kun menkat alkoi sillon klo 23 illalla...?? Mutta sama se nyt päivä pari sinne tänne.). Eka terolut kierto siis oli tää. Nyt minä ens kierrossa sitten tikutan ja katson löytyykö Oilia. Ja kellistän sen ukon vaikka väkisin.

Ja hyvää reissua Sadelle miehineen! :) Mulla on sellainen muistikuva, että reseptilääkkeille reseptit matkaan ja muutkin lääkkeet käsimatkatavaraksi. Näin oon ite toiminut, eikä ole kukaan moittinut.

Yksi peukkujen pitäjä ilmoittautuu!! Saana, kp 25 saattaa hyvin tulla nega. Itse testasin plussan muistaakseni kp 28 -muutamankin päivän ero saattaa vaikuttaa tulokseen. Ericankin oireet kuulostaa TOSI lupaavilta! Tota palelua oli mullakin silloin! Toivotaan, että tälle viikolle saataisiin useampikin plussa!

Pimmulle ja Broganille pahoittelut negasta! Pimmu, mun ystävälläkään ei onnistunut ensimmällä kerralla, mutta jo toisella tärppäsi -tsemppiä ja posimieltä!

Sadelle upeaa matkaa!

Voihan vitalis, pahoittelut Broganille! Joko sulla on ovistikut tilattuna?

Huh, nyt on tullut siivottua ja käytyä salilla ja huolettua elikoita... Tulee varmaan uni silmään helpolla illalla.

Aiotteko katsoa Tudorsia? Ajattelin testata millainen se olisi... Harvoin alkaa sellaisia uusia sarjoja, joihin jää koukkuun - saapä nähdä miten on tämän laita.

Pitikin kysymäni Proukanilta... Oletteko naimisissa? Mä poikkean vähän tästä joukosta kun ollaan ainoa naimaton pari (+ listassa on meidän kohdalla tjot). Olisi kiva saada toinenkin synnissä elävä joukkoon ;)

Ihana tuo Saden viesti, hih :)

En oo naimisissa Lumis, joten voimme perustaa tällaisen ääriryhmän sisäisen syntisen ryhmittymän ;) Eikä mennäkään ihan äkkiä. Ehkä -09, mutta mikäs kiire tässä. Kihloissa ollaan oltu kaks vuotta ja yhdessä sitten jo kohta vuosikymmen, huh. ;) Tää on meidän tapa ajatella, joku toinen ajattelee toisin.

On mulla tikut tilattuna, mut ne on niitä halpistikkuja, joten olen lähinnä yllättynyt mikäli niillä oviksen löydän. Tässä kuussa taisi ovis olla tai sitten ne oli jotain terojen sivuvaikutuksia, koska silloin kun aloin niitä mussuttaa niin halut pompsahti kattoon. Nyt vasta myöhemmin tajuan, että se oli "normaalista poikkeava tila", ei mua nyt enää niin himota :) Ja miestä ei just sillon haluttanu yhtään!

Mikäs se tuo Tudors onkaan?

Erica, mä luulen että sä olet siunatussa tilassa, tai siis olen ihan varma. Voisitko testata jo perjantaina, pliis!

Proukanae, osanotot menkoista! Mä vieroksuin niitä halpisliuskoja, mutta kun aloin oivaltaa, niin en olisi muita käyttänytkään! Mullakin halut pompsahtaa kattoon oviksen aikaan, mutta mistään ovislimoista ei ole tietoakaan. Tikuttamalla löysin sitten tarkan oviksen. Ihmiset on niin erilaisia ja oireet myös. Mutta mä luotin täysin noihin Mammaksin liuskoihin.

Täällä ei (vieläkään) oireen oiretta. Pirteänä ilman väsymystä hipsin täällä, vaikka mies kuorsaa vieressä. Huonoa oloa ei ole, ja rinnat täysnormit vaikka miten niitä vatkaan. Tai vatkaisin. En siis vatkaa niitä jatkuvasti. Maanantaina pääsen ultraan, ja se jännittää hurjasti. Ärsyttää lukea mitään alkuraskaus-juttuja, kun kaikki valittaa että on turvoksissa pää pöntössä unessa kaiken päivää. Ja sit muut lohduttaa, että hyvä kun on oireita niin tietää että sikiöllä on kaikki hyvin. Blaah. Ei se ihan noinkaan ole. Mutta maanantaina nähdään onko siellä ketään.)

Pus o kram, kauniita unia, oman kullin kuvia! (Oon nähnyt niin härskejä unia viime öinä että tänään mies sanoi, että kiva että jaetaan kaikki mutta hän ei halua kuulla enää yhtään mun unispektaakkeliani. On oikeessa, en mäkään haluis nähdä niitä. Eikä ne sovi aamiaispöytään)

Huomenta!

Tänään on perjantai, JIPIIII! Ihanaa, huomenna saa nukkua vähän pidempään. Mulla alkaa olla taas hurjan mustat silmänaluset.

Hihi, Sade ei malta olla poissa palstalta X)
Onko siellä jo kevät?

Rosalle hurjasti peukkuja ultraan! Ja tietty muutenkin koko ajan. Ja kaikille niitä tarvitseville :)
Hihi, voih, tasan ei käy onnenlahjat. Mun mies olis varmaan onnesta soikeena jos kertoisin sille härskeistä unista, mutta kun nään niitä niin harvoin.

Ja Lumis, ei teillä enää ole oikein tjottia... ;P

Hmph. Mä en enää ala jos tämä jännittäminen vie multa kyvyn saada kunnollisia orgasmeja. Taaskin jäi vajaaksi. HMPH.

Palstailkaahan ahkerasti, mulla on tänään taas supertylsä päivä töissä. Vaihteeksi.

Yhteistyössä