Ajatuksista yritykseen 45

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rosa78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hurjasti onnea Saanalle!!!! Voi miten Ihanaa...
Nyt vaan hirmusti plussatuulia koko tälle teidän ketjulle!!!
Näkyillään toisella puolella, jahka uskallat siirtyä sinne... Ja muut tulee sit pian perässä!!!

Sadellakin oli ihania uutisia kerrottavana :D Nyt vain pupuileen urakalla... Aivan mielettömän upeelta kuulostaa :)

Mahtavaa, Saana! Suurensuuret onnittelut!!!! Miltä nyt tuntuu?! ;)

Kiva saada lisää väkeä odotuspuolelle, vaikka en osaakaan näitä ketjuja ajatella erillisinä. Samaa porukkaa olemme, ja vierailut puolin ja toisin tervetulleita, eikös vain? Olen Angsterin kanssa kuitenkin samoilla linjoilla, että raskausjutut kuuluvat tuonne toiselle puolelle ja halukkaat voivat käydä lukaisemassa kuulumiset sieltä. Itsekin kurkin yhä enemmän vauvanhoitopuolelle... :)

Erica, oletko varma ettei ovis ollut myöhemmin?! Toivottavasti tilanne ratkeaa pian, mutta jatkan sinulle peukuttelua!

Ja Sadelle extrapaljon onnea clomikiertoon, lupaavalta kuulostaa!

Nappaahan Saana kyytiin muitakin! ONNEA VIELÄ! :D

Voi apua. Mun sisällä taitaa tosissaan olla pieni ihmisen alku. Apteekin omalla tuli vaaleahko viiva.

Hurjasti kiitos onnitteluista!
Puulla päähän lyöty ei taida nyt riittää kuvaamaan tätä, osuvampi olisi ehkä puusta pää edellä tipahtanut. Mies on ihan järkyttynyt, taitaa miettiä vaan, että miten se näin äkkiä tärppäsi. Joo, kovin montaa onnistunutta yrityskuukautta ei ole takana. Heh, miten tuon ehkäisyn jättämisen nyt ottaa. Marraskuun jälkeen ei enää keskeytetty oviksen aikana. Yourdaysin mukaan laskettu olisi ihan marraskuun alussa. Krhm. Taidettiin hyödyntää tätä ovista aika kanimaisesti. Joka päivä, paitsi silloin kun oikein himotti, niin kahdesti...

Anteeksi omanapaisuus! Olo on vaan ihan 8O 8I :D Miten mä pystyn näyttämään normaalille töissä??

Sadella oli ilmeisesti hyviä ultrakuulumisia. Onnea!

Aivan mielettömästi onnea Saanalle! Mahtava juttu!

Sadelle myös onnittelut! Tosi hienoa. Mulla ei ole ikinä ollut ovista/munista kummaltakin puolelta samaan aikaan. Sulla on tuplamahikset onnistua. Pidän sulle kovasti peukkuja! Sulla on ollut niin paljon ongelmia kierron kanssa, että topivotaan että nyt kaikki on kohdallaan, niin kuin tuntuu olevan siis.

Ericalle pidän edelleen peukkuja. En jotenkin osaa luovuttaa ennen kuin menkat alkaa, vaikka ne negat oletkin testannut.

Ihania uutisia täällä. Mä joudun/pääsin yhtäkkiä työmatkalle eilen. Olen ihan metikössä kaukana sivistyksestä huomiseen iltaan asti. Saappat ja kunnon talvitakki olis ollut hieno idea mukaan... Onneksi yhdellä ihmisellä on puhelimessa netti ja lahjoin sen että pääsen lukemaan teidän kuulumiset. Ja siis hienoja kuulumisia sainkin lukea. Kommentoin lisää kun kahden sanan kirjoitus ei kehsä varttia.

Pus o Kram, rakkaat!

Höpötä vain menemään Saana :)

Mua on alkanut ärsyttämään se, että ihmiset hokevat sitä, ettei saa stressata. Helkkari.

1) Jos stressiä on, niin miten siitä muka nappia painamalla yli pääsee?
2) MINULLA EI OLE STRESSIÄ, silti hoetaan, että älä stressaa

Taitaa ne menkat lähtestyä, kun mielialat on mitä on.

Hehkutas nyt Saana vähän lisää! Luettele oireet/puuttuvat oireet ja laskettu aika ja päällimmäiset ajatukset... Me halutaan elää sun kanssa tää jännittävä vaihe!

Voih, mä oon yrittäny olla tukkimatta palstaa ihan kokonaan monologilla. Ja toisekseen sen takia, kun päässä asiat vilistää niin hirmuista kyytiä, että niiden saaminen kirjalliseen muotoon ja vielä ymmärrettäväksi on aika haastellista. Ja kun hehkuttamisesta tulee jotenkin huono omatunto...

Olen surffaillut koko päivän, kun ajatukset eivät kestä työasioissa ollenkaan. Ja kun tuntuu, että on niin paljon asioita, joita en tiedä. Päivän ahaa-elämys on se, että raskausviikot lasketaan menkoista 0+X-päivää. ei 1+X.... Tuli taas pikkuisen blondi olo... ;)

Kamalaa kun tekisi mieli hyppiä ja kiljua riemusta ja julistaa koko maailmalle, että meitä on kohta kolme. Mutta silti ei vielä uskalla sanoa kenellekään mitään, jos siellä ei olekaan mitään tai jos menee kesken heti. Kun tulee kuitenkin niitä menkkakipukohtauksia.
Koko juttu tuntuu samalta kuin hyppäisi pilvenpiirtäjän katolta alas pumpulisen pilven päälle. Vaikuttaa kestävälle, mutta entäs jos ei kestäkään? Onnistuuko tämä oikeasti? Mitäs jos ei onnistu? Onko siellä oikeasti joku? Miten me miehen kanssa jaksetaan? Kestääkö meidän parisuhde? Voinko mä mennä body pumppiin? Aiheutanko mä keskenmenon, jos suostun rakastelemaan? Hirveästi kysymyksiä risteilee päässä, osa todella hölmöjä, osaan selkeä vastaus, osaan ei mitään vastausta.

Mutta silti on niin äärimmäisen onnellinen olo. Sellainen olo kuin olisi iso, punainen, pyöreä omena. Nyt on totetunut, ainakin toivottavasti, se mistä mä olen niin pitkään haaveillut.

Ja the oireista. Kaikkein oudoin oli varmaan se, että orgasmit muuttuivat ihan ihmeellisiksi. Jotenkin osittaisiksi ja nyt viimeeksi osittaiseksi ja laimeaksi. Menkkakiukuttelut eivät valitettavasti jääneet pois... Viitaten viime perjantaihin... Krhm... Että peukkuja Lumikselle! ;)
Mun on varmaan alettava pitämään jotain ruokapäiväkirjaa. Maha on aivan älyttömän turvoksissa. Toissapäivänä oli aivan tuskaista olla farkuissa ihmisten ilmoilla. Eilen olin kaukofiksu ja laitoin töihin väljemmät suorat housut, niin ei ahdistanut. Tänään mulla ei näköjään järki juossut ollenkaan, olen niissä farkuissa taas.
Tämä väsymys on ihan ylimaallista. Joo, kyllä mua normaalistikin väsyttää, mutta neljänä iltapäivänä ja iltana olen ottanut päikkärit, kun en vaan kestä hereillä. Nytkin voisin nukahtaa saman tien, jos vaan saisin painettua pään tyynyyn.

Jännittää, kauhistuttaa,pelottaa, itkettää onnesta. Miesparka...

Aika ihanasti Saana sait puettua ton sanoiksi, miltä sen plussauksen jälkeen tuntuu... just samoilla fiiliksillä mentiin!
Hih! Olo on kun omenalla - siemenetkin sisällä ;-D
Voin kertoa, että turvotus ja väsymys ei muuta kun pahene tuosta, kun pääset 6+ viikoille - tosin yksillöllistähän tuo on, mutta ainakin täällä on käynyt niin. Olo ei oo enää kun omenalla. Rantapllo vois olla kuvaavampi.. ;)
Onnea vielä hirmusti!!!!

Voi kiitos kannustuksesta Amilda! ;) Mä kun toivoin, että omilla syömisillä voisi vaikuttaa tähän... No, ei siinä mitään muuta niin, mut mun äiti arvaa ihan heti, jos se näkee mut näin.

ihanaa kuulla Saanan pohdintoja, Mä mietin nyt jo samoja asioita vaikka en ihan vielä olekaan raskaana.

Tikutin äsken taas ovista eikä tullut kuin tosi tihrustamalla näkyvissä oleva, eilen illallahan tuli tosi vahva. Joten joko mun ovis sitten jo oli tai stressi on siirtänyt sitä. Tosin kun eilen kävin gynellä ja arvioi että varmaan perjantaina ovuloisin niin tuntuu vähän hassulta jos jo eilen olisikin irronnut..

niin ja vielä taas omia pohdintojani..teoriassa voisin saada nyt neloset, koska jos molemmat irtoavat ja hedelmöittyvät ja päättävät jakaantua, niin silloin tulisi neloset. Toivottavasti nyt näin ei käy koska en todellakaan halua nelosia! ja kai tuon todennäköisyys olisi yhtä suuri kuin miljoonalottovoitto, joten tuskin mun tarvii oikeasti tuota murehtia..pienessä päässä vaan ehtii pohtia paljon asioita ,)

Sade, mulla ovistikut näytti oviksen (eli viiva oli vahvimmillaan) 1½-2 vuorokautta ennen ovulaatiota. Niinhän ohjeissakin lukee. Eli varmaan sulla ihan oikein näytti jos eilen oli vahva viiva ja gyne sanoi oviksen olevan perjantaina.

Eikä se stressi enää sitä siirrä kun munikset on jo kehittyneet.

Kiitos Rosa, noinhan se tietysti menee =) pienoinen ongelma on vaan (taas) se kun mies on viikonlopun aamusta iltaan töissä..yritin kysellä josko huomenna aamulla jaksaisi ennen lähtöä, mutta ei kuulemma jaksa. Joten huomenna illalla sitten katsotaan mutta saattaa olla myöhäistä..tai ehkä saan sen tänään vieteltyä ;) onhan siellä nyt vielä eilinenkin lasti sisällä mutta haluaisi nyt vaan pelata ihan varman päälle (gyne tosin sanoi että kestää n.72h uusien siittiöiden siirtyä lisäkiveksestä sinne putkeen josta sitten tulevat ulos, joten joka päivä sekstailusta ei ole kyllä mitään hyötyä..)

sori kun on tullut niin paljon omaa napaa, lomalla ollessa yrittää aina vaan pikaisesti käydä koneella..ensi viikolla sitten kommentoin taas kaikkea niin paljon että ehditte kyllästyä..heh

Yhteistyössä