Vauva vuodelle 2016 <3

Unelmapuu, harmillista tuollainen vaiva, kun haittaa vauvatekohommia. Auttaako siihen herpekseen lääkkeet? Että menis niillä aina sit nopeemmin ohi?

saa90, kyllä minun mielestä siihen asti voi alkoholia ottaa, kunnes on positiivisen raskaustestin tehnyt ja niinhän sitä sanotaankin, että niin kauan siitä ei ole mitään haittaa, kun ei vielä tiedä olevansa raskaana. Mun tulee aika harvoin käytyä viihteellä nykyään, mutta silloin joskus, kun oon käynyt niin oon kyllä huoletta juonut sen mitä on tehny mieli, aika kauan olis tässä pitäny olla ihan juomatta, jos ei yritysaikana uskaltais juoda, kun meillä yritystä takana jo puoli vuotta.

Tsemppiä teille joilla alkoi uusi kierto, kuukautisten jälkeen onneksi alkaa helpottaa ja mieli taas piristyy. :)
 
Täällä on näköjään tekstiä tullut paljon ja plussia/plussaoireita! ONNEA plussista! :) Omalla kohdalla yk2 meni pipariksi ku mies oli oviksen aikaan eri paikkakunnalla työhommissa. Tänään kp1 ja yk3 pyörähti käyntiin. Laskeskelin womanlogin mukaan että seuraavan oviksen aikaan vois olla parempi onni, ovis sattuu viikonlopulle ja miehen pitäis olla kotosalla. :love::love:
 
Onnea plussanneille!

Täällä nyt kp11 ja ovismaista limaa alkanut tulla. Tänään alottelin tikuttelemaan mut vielä oli aika hailakka. Womanlogin mukaan ois olis vasta la ja ite oon lähdössä sinä päivänä reissuun lasten kanssa. No saa nähdä kuin käy :) En tiedä kuinka tuo oviksen ajankohta sitte heittää kun viime kierto venyi normaalia pidemmäksi. No ainakin hyödynnetään vaikka ovis sattuisi olemaan reissun aikana :)
 
Heips! Taas kului kuukausi kun viimeksi jotain rustailin! Meillä alkoi tänään virallisesti yk 1!!!! Menkat siis jo ohi ja nyt kp6(?) :)
Nyt pitäs tumpata viimeinen tupakka ja laittaa korkki kiinne! Raskausvitamiini hakemaan kaupasta! :D oon ehkä vähä innoissani! :whistle:

Saa päivittää meille yk1 <3
 
  • Tykkää
Reactions: Piitu85 ja Wolt
Enpäs minäkään ole se aktiivinen kirjoittelia kun työ haittaa vapaa-aikaa :D pikaisesti yleensä kurkkaamassa kuulumisia.
Onnea kaikille plussanneille.
Täällä kp3 ja normaalin 25 päivän kierron sijaan menkat alkoikin kp.nä 23 :(
Luontaiseen on mentävä, geleet loppu ja greippimehu taas avattava, ootteko juoneet tota greippiä koko kierron vai vaan ovikseen asti?
 
En ole minäkään tänne pariin kuukauteen kirjoitellut. Ehkä nyt aktivoidun kun yrityskin alkoi :) Kesäkuussa jätin ehkäisyn pois ja viime kierto jäi käyttämättä kun molemmat oltiin koko ajan reissussa. Samalla tuli huomattua, että kierto on suht sama kuin ennen pillereitäkin. :) Nyt alkaa siis vasta varsinainen yritys. Ovis bongattu tänä aamuna.
 
Mustikk4 , onneksi lääkkeillä tuo inhottava vaiva lähti tällä kertaa yllättävän nopeasti pois. Kunhan ei vaan nyt uusiutuisi... Jospa ei.

Nyt ihmettelenkin myöhässä olevia kuukautisia. Kuukautiskiertoni on yleensä max. 28 päivää ja tuo 28. päivä oli eilen. Eilen tuli vain yhdellä vessakäynnillä paperiin ihan todella vähän punaista. Muuten kuukautiset loistavat poissaolollaan...:cautious:
 
Täällä yk 2 menossa, ja ovulaatio pitäs kaikkien laskujen mukaan olla huomenna. Valkovuodon ja mahaviiltelyjen perusteella arvelen sen kuitenkin olleen jo viime viikolla loppuviikosta, mikä ois kyllä vähän outoo,kun kierto on aina ollut niin säännöllinen 28 vrk ja ovis kp 14. Hitto kun en tikuttanut tässä kierrossa... Enivei, tänään tuli (ihanan yksityiskohtaisesti) rusehtavaa valkovuotoa muutamat tipat? Hämmentävää. Voi toki olla sitä ovisvuotookin, mutta mulla ei kuuna päivänä oo ollu rusehtavaa vuotoo,muuta kun tietty kuukautisia edeltävänä päivänä. Tulehdusta ei pitäs olla, kun just kävin gynellä ja kaikki ok, mitään muita oireita ei oo.
Niin muuten, nytpä tuli mieleen että oon tän kierron alusta syöny gelee royalia. Oiskohan ne voinu aikaistaa ovista? Vaikutuksen kyllä huomas muuten ihan todella,kun lima ja halut lisäänty ihan huimasti... Myös aswagandha ollu käytössä.
 
Ironpumper84 Paljon onnea plussasta! :) Täällä nyt alkoi Eka yrityskierto kun mies yllättäen "suostui" olemaan ilman ehkäisyä...jee!! Oon ihan innoissani.Yhden kerran on vasta "yritelty" mutta ovulaationkin pitäisi laskujen mukaan olla vasta viikon loppuna,niin parempi yritellä tässä uudelleenkin vaikka huomenna ja vielä lähempänä viikon loppua :) Jännittävä olo kun vasta olin ihan sekaisin tunteideni kanssa tämän vauva asian suhteen ja nyt jo yritetään ja ihan kohta saatan olla jo raskaanakin.Päälimmäisenä vaan nyt toive että vauva olisi terve,mutta toivon myös että läheiset suhtautuu ihanasti meidän vauva uutiseen,eikä ihmetellen että "taasko" . Sisko sai eilen vauvan ja minä en malta odottaa että pääsen sitä ihan uutta katsomaan :) ja kasvatelemaan siinä samalla omaa vauvakuumettani ;)
 
miss_piggy
Miss_piggy: mihin se perustu että gelee royaleita syyä vaan ovikseen asti? Koitin hakea mutta en löytäny :( tässä juuri pohdin miten teen jatkanko vielä ovikseen asti.
En oikein tiiä, joku oli täällä jossain kirjottanu niin, mutta ite oon syöny kyllä ihan koko aika, siis taukoja pitämättä. Ajattelin lopettaa vasta ku oon raskaana :D

Täällä kp 20, ei oo ovista vielä ollut mutta jotain sen suuntaisia nippailuja tuntuu pikku hiljaa.
 
En oikein tiiä, joku oli täällä jossain kirjottanu niin, mutta ite oon syöny kyllä ihan koko aika, siis taukoja pitämättä. Ajattelin lopettaa vasta ku oon raskaana :D

Täällä kp 20, ei oo ovista vielä ollut mutta jotain sen suuntaisia nippailuja tuntuu pikku hiljaa.
Joo minä kans! :sneaky: sappi vaan alkanu enempi vaivaamaan nyt en tiiä mistä johtuu mutta se rajoittaa onneksi kahvin juontia. Jossaki luin tutkimuksen mikä ei kyllä ollu kovin suurelle tutkimusryhmälle tanskassa hedelmöitysklinikalla tehty ja runsas kahvin juonti oli heikentänyt alkion kiinnittymistä/hedelmöitysä.
 
Tääl aamulla nega testattu...dpo 13-14 ja kp 25/28-29...uutta testiä ehkä vasta ma ku vkpl mennään mummoloimaan nii en siellä kehtaa:/ jos ny ei menkat ala sit... Nippailua vaan tuntuu ja tänää huomannu ku jostai hermostunu/stressannu enemmä nii sillo vihloksii hetken ennenku rauhotun.. :( mut koko aja joku tunne on...liekkö sit johtuu tulevista melkoista vai mahdollisesta raskaudesta..sit toissapv ku peittoja heiluteltii takaapäi ni alamahassa tuntu koko ajan ihme paine ja välil aika ilkeeltäki...mut en kyl tälläsiä tuntemuksia muista aiemmi olleen missään kierroissa:/ huoh...no oottelua oottelua vielä vaan..
Onnea plussanneille! Ja yrittäville myös!!!
:) ps.miten voip kännyl laittaa tänne kuvaa ku on liian iso tuo tiedosto mitä yritin ladata :(
 
Viimeksi muokattu:
Kp18 ja aamulla ehkä ovismaista valkkaria bongattu. Oli vaan niin kiire etten ehtinyt kunnolla katsoa kun esikoinen jo yritti sukeltaa wc-pyttyyn :rolleyes: Laskureiden mukaan ovis olisi joko 30 tai 31 päivä, mutta mistäpä sen näin epäsäännöllisellä kierrolla tietäisi. Ovistesteihin en aio sortua. Jos ovuloin niin tällä viikolla se luultavasti kuitenkin tapahtuu.

Toiveet on ihan älyttömän korkealla tässä kierrossa. Jännää että viime kierrossa taas en elätellyt mitään toiveita ja kuukautisten alkaminen oli ihan yhdentekevä juttu kun "tiesin" ettei siitä kerrasta tärppää kuitenkaan. Tästä kierrosta putoankin sitten huomattavasti paljon korkeammalta jos menkat alkaa :confused: Koko sydämestäni toivon että nyt olisi meidän aika plussata!

Talletuksia on nyt tehty kp12 lähtien joka toinen päivä ja samaa linjaa jatketaan vielä ainakin tämän viikon loppuun. Teoriassahan sen pitäisi riittää.. Kunpa nyt vaan kaikki hedelmällisyyden jumalat olisi meidän puolella.

Olipa omanapaista mutta tää on nyt tätä o_O Tsempit kanssasiskoillekin!
 
bosch osaan niin samaistua tunteeseesi. Viime kierron tiesin menevän harakoille kun mies oli oviksen aikaan eri paikkakunnalla eikä päästy hyödyntää ovista juuri mitenkään. Menkkojen alkamisen suhteen ei ollut oikein mitään ihmeempiä fiiliksiä, olin vain tyytyväinen että ajallaan alkoivat ja uus kierto alkoi. Nyt menossa vasta kp4. Ovulaatiolaskureiden mukaan ovis sattuis nyt sopivaan saumaan (pystytään hyödyntää) ja odotukset todella korkealla tän kieron ja tärpin suhteen, että tosiaan korkeelta pudotaan kuukauden kulutua jos (ja kun) kuukautiset alkaa. Raskauskiekon avulla jo tsekkasin mikä olis la jos tästä kierrosta tärppäis. :D Vappuvauva tulis. :p Olis varmaan viisautta tunkee nyt jäitä hattuun roppakaupalla. Saahan sitä ihmisellä haaveita olla. :love:
 
Tääl aamulla nega testattu...dpo 13-14 ja kp 25/28-29...uutta testiä ehkä vasta ma ku vkpl mennään mummoloimaan nii en siellä kehtaa:/ jos ny ei menkat ala sit... Nippailua vaan tuntuu ja tänää huomannu ku jostai hermostunu/stressannu enemmä nii sillo vihloksii hetken ennenku rauhotun.. :( mut koko aja joku tunne on...liekkö sit johtuu tulevista melkoista vai mahdollisesta raskaudesta..sit toissapv ku peittoja heiluteltii takaapäi ni alamahassa tuntu koko ajan ihme paine ja välil aika ilkeeltäki...mut en kyl tälläsiä tuntemuksia muista aiemmi olleen missään kierroissa:/ huoh...no oottelua oottelua vielä vaan..
Onnea plussanneille! Ja yrittäville myös!!!
:) ps.miten voip kännyl laittaa tänne kuvaa ku on liian iso tuo tiedosto mitä yritin ladata :(
aijaa.com kautta lisätään kopioit kuvan viereen ilmestyvän linkin esim foorumille 1 ja lisäät sen linkkinä painamalla tuolta linkki kuvasta joka on ison A kirjaimen vieressä lähellä mistä voi muuttaa fontin väriä
 
Melinda_ onnea plussasta! Toivotaan, että me muut tullaan piakkoin perässä :)

Joku puhui herpeksestä. Mulla myös joskus saatu tuo virus ja uusiutuu välillä. Ikävää raskauden aikana kun jos sattuu olemaan synnytyksessä aktiivisena niin alateitse ei saa synnyttää. Estolääkitystä pitäisi alkaa syömään oliko rv 38. Mulla vaan kummatkin aikaisemmat synnytykset alkaneet rv36 ja rv37, joten on estolääkitykset jäänyt aloittamatta. Kummassakaan synnytyksessä ei kuitenkaan ole tuota riesaa onneksi sattunut olemaan ja normaali synnytys on onnistunut :)

Täällä ei ihmeellistä, kp 5 menossa ja vielä pari päivää clomeja nappailen. Ensi tiistaina kp 11 olis seurantaultra niin näkee onko annostuksen nosto tuottanut tulosta.

Onko joku muu menossa Jyväskylään ralleihin? Me lähdetään miehen kans perjantaina:)
 
Ihanaa, paljon onnea plussanneille!!:)
Tervetuloa kaikille uusille ja kaikille, joilla aloitus alkaa :)

Jannat paikat menossa nyt.. siis ei tassa viela ehka pitais testailla.. mutta testailin aamusta (ens viikolla pitas menkat alkaa) ja negatiivinenhan se tietenkin oli. Mutta.. tietty sitten taa himotestailija paatti uudestaan testata raskaustestilla ja ovulaatiotestilla.
Siis aiemmin oon testaillu myos ovulaatiotesteilla mutta lahempana kuukautisten alkamispaivaa ja sillon oon saanut haaleeta viivaa. mutta tanaan sitten parahti parin tunnin pidattamisen jalkeen yhta vahva viiva kuin kontrolliviiva.. joten tieda tata nyt sitten. Pitaa vaan odotella ja kokeilla silla raskaustestilla taas huomenna.. ja varmaan joka paiva niihin menkkoihin saakka :D

Onko viikonloppumenoja kella tiedossa?:)
 
miss_piggy
Kp 20. Luulin että olis ovis tulossa kun jotain nippailuja tässä ollut. Tosin vähäisiä. Sitte nuo uudet ebaysta tilatut ovistestit on näyttäny tänään ja eilen kaksi aika vahvaa viivaa, ei ihan plussaa mun mielestä vieä kuitenkaan. No jospa se sieltä tulis... On täälläkin nyt talleteltu joka toinen päivä vähintään.
 
Onnea plussasta melinda_!

Merenaalto toivottavasti annoksen nosto sais nyt aikaan munarakkuloiden kypsymisen ja ovulaation ja sitä myötä tietysti plussan. :)

pumpulipallero toivottavasti toi ovistestin tulos enteilis sitä et myös raskaustestiin ilmestyis jotain. Tuuhan kertomaan meille sit päivittäiset testitulokset. ;) Viikonlopun suunnitelmissa olis olla miehen kans. Me ollaan viikot nimittäin eri paikkakunnilla miehen reissuhommien vuoksi, niin sit viikonloput on meidän yhteistä aikaa. Ei mitään erityisiä suunnitelmia olla vielä lyöty lukkoon. Vois ehkä miehen sukulaisten luona käväistä viikonlopun aikana päiväseltään. :)

miss_piggy toivotaan et ovis jomottelis tulla ja tärppionnee sinnekin!
 
Täällä ovis mahollisesti tulossa. Ollaan talleteltu 2-3pv välein ko päätin etten ovista testaile. No bongailen kuitenki! eri asia tänään vihloo vatsaa oikealta ja limat näyttäs olevan kohillaan.

Mutta kp jo 20! Mulla jää luteaalivaihe lyhyeks jos kp 31 yleensä menkat alkaa. Onko muilla vastaavaa? Kahesti oon kuiten raskaaks tullu, yks lapsi on.
 

Yhteistyössä