Vauva vuodelle 2016 <3

Jospa sitä nyt tänne tulisi mukaan. Eli kakkosesta haaveillaan kovasti! Esikoistyttö syntyi 4/14 ja on nyt jo niin iso, että äiti haluaisi toisen vauvan. Menkat alkoi alkuvuodesta eikä ehkäisyä ensimmäisen kierron kumia lukuunottamatta ole ollut. Tähän asti ei olla virallisesti yritetty, mutta haluttaisi kevät/kesä vauva, joten nyt olisi täydellinen aika aloittaa. Esikoinen tärppäsi yk 14 vasta. Nyt on kp 4 menossa ja menkat lopuillaan.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Ironpumper84 Toivotaan plussaa kovasti sulle kuten myös muille :)

Mulla olis terolut kuuri varmuuden vuoksi päällä kun ei ovuloinnista ollut tietoa. Kaikesta huolimatta että gyne sanoi etten ovuloi tässä kierrossa, olen silti tehnyt viime viikolla pari testiä :D perjantaina illasta puhdas nega ja lauantaina aamulla selvä viivanpaikka. Kyseessä perinteinen apteekin raskaustesti. Mä ihmettelen miksi nuo testit antaa välillä viivanpaikkoja vaikka edellisenä päivänä ihan puhdas nega :/ ja kun kyseessä saman valmistajan testi vieläpä. Tilasin seuraaviin kiertoihin raskaustestejä netistä, pitäisi tulla tänään postissa. Teen vielä yhden testin tälle kuulle ja loput jätän myöhempiin. Vika terolut pitää ottaa torstaina joten menkkoja odotan alkavaksi pe-la välillä. Jännää. Seuraavaan kiertoon sain luvan nostaa ne clomit 3tbl /vrk <3
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Kertokaas omista kiinnittymis tuntemuksistanne mikäli semmosia on:) itellä alko tänää tossa n.tunti sit,alamaha kipuilu,alaselkään ja lonkkiiin sattuu kävellessä... :-o mietin vaa oisko nää nyt sitä...(en aikasemmista raskauksista muista) nyt menossa dpo 6-7(oletetusta oviksesta) kp 18/28-29... Huhhuijjaa....
 
Heippa kaikki :)

Täällä on pelonsekaiset ja ärsytyksen tunteet. Viikonlopun aikana minulle puhkesi vanha vaiva, herpesrakkula ilmaantui alapäähän. :/ Samalla olen kärvistellyt myös kamalan kesäflunssan kourissa. Mahdolliset kuukautiset pitäisi alkaa tulevana viikonloppuna. Minua niin pelottaa se, että vuoto alkaa ja tässäkään kierrossa ei tärpännyt. Tai oikeastaan pelkoa aiheuttaa se, että herpesinfektio menee niin pahaksi, että sänkyhommia ei sitten aikoihin edes tarvitse ajatellakaan ja näin ollen yritys venyy. Aikaisemmin kyseisen vaivan puhjetessa meni kaksi kuukautta ennen kuin uskalsin edes sänkyhommia ajatella kipeiden limakalvojen vuoksi. Ikävä vaiva kaikkine oireineen ja lieveilmiöineen!

Mukavaa viikon jatkoa kaikille ja tsemppiä, että niitä plussia tulisi!
 
Täällä alkoi menkat eilen.. eihän siinä, positiivista että kroppa ainakin lähti toimimaan suht' ajallaan pillereiden lopetuksesta. Kivut kuitenkin kovat ja vuoto r u n s a s t a (normaalit mun luomumenkat siis, tämän takia pilleritkin määrättiin). Perjantaina ois kuitenkin mökkeilemään lähdettävä, ei tuu onnistuun tällä menolla.. :unsure: Mitään muita vinkkejä teillä takataskussa vuodon niukentamiseksi kuin ibuprofeeni??

Ironpumper84, oikein lupaavalta näyttää!! :love:
Ja voi että unelmapuu, toivottavasti ei pahene! Kaikkea sitä pitääkin olla..
 
saa90, mulla tuli dpo9 tässä plussakierrossa n.20 min kestävä vatsakramppi. Viiltävää kipua sivuilta alavatsaa kohti, alavatsassa painetta. Sana kramppi kuvaa tuntemuksia hyvin. Olin kitkemässä kukkapenkkiä kun kramppi tuli. Kyyhötin maassa hetken henkeä haukkoen ja kävelin sisälle ähisemään, ettei naapuri ihmettele. Jälkeen päin laskin päivät, kiinnittymistä vai yhteensattumaa (huono asento tms)? who knows.

Muut oireet: oviksesta alkaen palelu (josta täällä mainitsinkin), väsymyskohtaukset (päikkäreitä), lisääntyneet repäisytuntemukset ja kasvot sileät kuin vauvan pylly :) (herätti toiveet, sillä näin on ollut viimeksi edellisessä raskaudessa). Välillä vatsassa menkkatuntemuksia, mutta välillä kivistävää tunnetta kuin rakko olisi räjähtämispisteessä ja pitäisi päästä nopeasti vessaan. Plussapäivänä rintoja kivisti kainaloista, ei muuta. ovat edelleen samanlaiset a-kupposet :D ehkä vähän raskaamman tuntuiset.

Sydämeni pohjasta tsemppiä, halauksia ja plussaonnea teille kaikille! :)(y)
 
Joko ironpumper84 on tehny uutta testiä? :) täällä ei oireita taas oikeestaa oo,joku tunne vaa et jotai siellä on :D ja alamahassa välil tuntuu...nyt menossa dpo9 ja kp20/28-29... Eli vielä melkee ensvko oottelua ennenku kehtaa testaa....jos huomenna niitä testejä tilais varuilta :D
 
Täällä on flunssan ja herpeksen lisäksi nyt oksennetukin :eek: Alavatsassa tuntuu ihan kuin menkkakivut alkaisivat ja äsken iski ruokailun päälle todella todella ällötys ja menin vessaan pönttöä halailemaan. Tämä toistui puolen tunnin sisällä toisen kerran. Heräsi toivo mahdollisesta raskaudesta, mutta testi näytti negaa. :( On kyllä kummallista, jos kerran kaikki mahdolliset taudit nyt kerralla päälle puskee. :mad: Oksennan yleensä todella harvoin...vatsataudissakin harvoin minulla oksenteluksi menee. Tänään on kp 25 ja normaali kierto minulla on 28 päivää.
 
Täällä menossa kp31, eilen illalla ja tänään aamulla tehty testi niin puhdasta negaa kun voi olla. Kaiken maailman "oireita" löytyy, mutta alaselän särkykin taitaa olla ihan töistä johtuvaa. Alavatsaa kivistelee välillä ihan kunnolla, tuntuu ettei voi edes yskäistä. Noh, odotellaan ja katellaan...

Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Onnea Ironpumper84! :) toivottavasti meille muillekin rupeaa noita plussia pikkuhiljaa tulemaan :)

Meilla siis eka yrityskerta nyt takana, ovis oli joko toissapaivana tai eilen eli kp10-11, todella aikaiseen siis. Odottelin ovista tulevaksi viikonloppuna mutta testit nayttivat vahvaa ti ja ke. Tanaan oli jo sitten todella haaleaa. Nyt sita jannataan tuloksia :) milloinkahan sita kannattaisi kokeilla raskaustestilla (kumminkin jossain vaiheessa tulee kokeiltua vaikka tietaakin ettei se viela voi nayttaa..)?

Pantera mulla joskus kanssa ollut noita ns oireita ja menkatkin olleet myohassa, voisikohan olla stressista? Ehka odottelet nyt viela vahan ja jos ei mitaan tapahdu, kannattaa varmaan kayda laakarissa? Voihan se olla etta testit eivat nayta vaikka olisikin raskaana? tsemppia <3
 
Pumpulipallero, veikkaan että stressiä sen verran tällä hetkellä, että menkatkin antaa odotuttaa itseään. Töissä on ihan järkyttävä meno tällä hetkellä ja ergonomiakin on ollut aika pahasti hukassa viime aikoina. Ei ole helppoa olla vanhainkodissa töissä, kun apuvälineitä vanhusten nostamiseen ei ole tarpeeksi:( Vapaitakaan ei oo ollut viime aikoina tarpeeksi, nyt vihdoin on tämän päivän saanut ottaa rennosti ja huomisen myös. Joten eiköhän ne menkatkin sieltä saavu jossain välissä!
 
Masentava kp1 saapui paikalle tänään. Jos vaikka miehen loma ja ei niin kova yrittäminen tuottaisi toivotun tuloksen. Masentaa kun esikoinen tärppäsi heti, mutta kakkosta ei meinata millään saadaa. Vaivaa taas keväinen keskenmenokin mieltä.

Kp1/27-29 yk5
 
miss_piggy
En oo paljon kirjotellu ku tää kone tökkii niin että teksti ilmestyy jälkikäteen. Kirjoitan siis nopeampaamitä teksti ilmestyy :D Aattelinki hommata jonkun älypuhelimen ja kaksplussailla kännykän kautta. Nyt on kp 15, ovis vois olla tulossa aiemmin taas ku viime kierrossa. Eilen tuli ebaysta r-testejä ja tänään o-testejä.
 
Pantera mulla kanssa stressi monesti tekee vaikka mita vaivaa.. tosiaan jos mahdollista niin yrittaa jollain lailla sitten edes hetken huilahtaa ja etta on sita omaa aikaa. Ihan vain hetki esim kayda kavelylla/lukea kirjaa tms eika stressata mistaan. Toivottavasti se siita hellittaa pikkuhiljaa!

Miss Piggy sinulla jannat ajat edessa :) se on muuten janna miten noihin ovistestailuihinkin jaa kiinni helposti.. tsemppia :)

mulla just ovis luult. ohi, hailakampaa viivaa nayttaa viela ja nyt sita sitten odottaa milloinka paasis testailee raskaustestilla.. heti oviksen jalkeen jo tuntuu erilaiselle, semmonen "paineen" tuntu alavatsalla. Toivottavasti se meinais raskautta, tosin meilla vasta yk1 menossa joten ei viiti laittaa liian ylos toiveita.

Onkos teilla mita viikonloppusuunnitelmia?:)
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy ja saa90
ite vedän tän vkpl vielä ihan huoletta!(tänään siis muutamat oluet)
kun pojatkin on hoidossa ja on miehen kanssa vapaa vkpl...! :) suattaa olla viimene vappaa vkpl ilman et"tiedän" olevani paksuna.... kovin vahva tunne siitä edellee on,ihmettyttää nuo alamahan"oireet"nippailut yms....mut en nyt siitä huolehdi...tai tottakai se mielessä koko ajan on(en muuten täällä foorumillakaa koko ajan kyttäis :/ ) dpo10 kp 21/28-29... jospa tästä ei"sotaa"tänne syttys :D :D
 
Saa90: parrmpi se on vain nauttia kun ei kerran varmuutta vielä ole. Se on kova pettymys jos vapaa illan mököttää kotona ja siirtää menot epäilyn vuoksi. Hauskaa iltaa! :) toivotaan että se plussa ees olis.
On: täällä yk 10 alkanut eli ei tänne kuulu mitään. Oon enemmän kirjottanut nyt tuonne esikoispuolelle kun esikoinen se olis jos raskautuisin.
 
Ja niin parin päivän huili teki hyvää ja tänään kp1. Tästä vain parempaan kiertoon! :)

Hui kun kohta on jänniä päiviä teillä edessä, kovasti peukut pystyssä! Jos nyt työkiireiltä ehtis käydä enemmän täällä lukemassa, puhelimella on niin pirun takkuista tämä...
 
miss_piggy
Kp 17 mutta ei vielä ovistuntemuksia. Viivat ehkä hippasen vahvistunnu kuitenki. Aattelin että vetäsen tässä kierrossa oviksen jälkeen terolutit nassuun, ku yhteen kiertoon on niitä tosiaan vielä lääkekaapissa :D Ennenku menee päivämääräki umpeen niin käytetään pois.
 

Yhteistyössä