Vauva vuodelle 2016 <3

Tämä piinailu on niin ihanaa ja kuitenkin niin kamalaa aikaa. Toisaalta olen aivan varma raskaudesta ja toisaalta mietin jo valmiiksi seuraavan kierron tärppipäiviä. Ja mitään viisasta en tunnu saavan aikaiseksi kun mietin vaan tätä asiaa.

Tällä hetkellä oireena on paineen tunnetta vatsalla ja pieniä repäisytuntemuksia esim yskäistessä. Vilunväristyksiä olen bongannut ja aamulla oli nenä tukossa. Ihan helposti siis mielikuvitusoireiksi voidaan luokitella. Odotella pitäisi jaksaa. Kunpa edes tietäisin että oliko koko ovista tällä kertaa ollenkaan.. Piinailut menossa siis sanan varsinaisessa merkityksessä o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Toukokuinen
Oon nyt yrittäny pysyä kaukana näistä palstoista ja suunnata ajatukset häiden suunnitteluun, mutta normaaliin tapaansa ovis saapui ja täällä ollaan taas piinailemassa, dpo ehkä 2 tai 3 tai 4 tai jotain muuta :LOL:

Sen verran ehdin lukea että plussia :love: ja uusia on ehtinyt taas tulla, ihanaa :)

Kysymys, onko kellään tietoa/kokemusta voiko pieni lämpöily ja jatkuva flunssa vaikuttaa raskautumiseen? :cool:

muoksis autocorrect virhe :LOL:
 
Mukavaa lukea teidän muiden kuulumisia ja pähkäilyjä. Helpottaa kun on muitakin samassa tilanteessa olevia.

Eilen vasta liityin tälle palstalle, mutta nyt sit edetäänkin melko harppauksin. Yk 5, kp 24/28 ja haalea plussa tuli jo eilen ja nyt aamulla uudestaan. Toivottavasti tämä nyt pysyy, yksi kemiallinen meinaan oli jo keväällä. Muutenkin jännittää kun en enää mikään nuori ole ja riskit ovat suuremmat. Vielä en uskalla kertoa kenellekään saati hehkuttaa, vaikkakin miehelle tietysti kerroin jo eilen.
 
toukka16 onnea haamusta:) onko kellää muute kokemusta oudoista menkoista? ihmetyttää vaan niiden lyhkäsyys ja ku sen verran niukemmat ku ennen..nyt kesti sen kolme puol pv ja yleensä aina väh.5-8pv..turhaan viittis testii ostella..edellisessä raskaudessa tuli jotain vuotoo myös menkkojen aikaa mut ei oikein muista enaa ku siit aikaa jo kuustoista vuotta kohta
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Onnea plussasta Toukka!

Ihanaa että on muitakin piinailemassa samaan aikaan, kyllähän se vaan niin on että vain piinailija voi ymmärtää piinailijaa :ROFLMAO:

Kp24 ja yritän pitää itseni kiireisenä että olisi muuta ajateltavaa. Vaikeaa näköjään vaan pysyä poissa foorumilta, öhöm.. Onneksi keli on mitä parhain niin lähdetään lapsosen kanssa ulkoiluretkelle kunhan aamutirsoilta heräilee!

Oletko inka' kuitenkin tehnyt r-testiä?
 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
Onnea plussista!

Nuo mielikuvitusoireet ovat kyllä pahoja. Kaksi viikkoa ehkäisyn lopettamisen jälkeen koin pahaa oloa, rintojen arkuutta ja väsymystä. Vatsa nippaili koko ajan. Ja koko ajan tiesin ettei se raskautuminen ollut oikein millään mahdollista, mutta niin se ihmisen mieli vaan kuvittelee kaikkea :D

Täällä ei uutta.. edelleen odotellaan niitä luomumenkkoja. :mad:
Ei tuntemuksia, ei mitn...
 
Onnea kaikille plussanneille! Oon täällä taas kyttäillyt jonkin aikaa teidän keskustelujanne mutta onnistunut taas pitämään oman linjani siitä etten tuu törkkimään itte joukkoon ku onnistuisin vaan panikoimaan ja omanapailemaan. :D Nyt taas (ylläri) kun menkkojen pitäis alkaa ni tuun taas tänne riehuskelemaan.

inka', mulla oli kans oudot menkat viime kierrossa. Yleensä vuodan todella runsaasti ja todella voimakkaat kivut, kesto yleensä vähintään viisi päivää ellei enemmän. Nyt sitten jäi kahteen ja puoleen suurinpiirtein ja niukalla vuodolla ja aika vähillä kivuilla. Otin viime kuukautisten aikaan ensimmäistä kertaa vähän voimakkaampaa särkylääkettä niin tulin ajatelleeksi että vuodon niukkuus, lyhytkestoisuus ja kipujen vähyys johtuivat lääkkeestä. Otin sitä kyllä aika vähän, (milligrammoissa vähän vähemmän kun tavallista, mutta tietysti vahvempi aine) joten en tiedä olinko oikeassa ajatusteni kanssa, testannut en kumminkaan. Mutta kannattaa sun varmaan ainakin testata kertaalleen mikäli mietityttää! Itekin oon nyt harkinnut et pitäiskö testata, viime kierron ollessa hassu en testannut, mutta nyt kun oon taas parisen päivää myöhässä ja koen taas näitä omia oireitani niin ehkä voisin kokeilla. Tai no myöhässä ja myöhässä, 32/30-34...
 
Onnea Toukka16 plussasta! Toivotaan että nyt onnistuu(y)

Inka Mulla esikoisesta tuli menkat, mutta oli niukemmat ja lyhyemmät. En tajunnut olevani raskaana, mutta sitten ennen seuraavia menkkoja tuli niin omituisia mielitekoja että oli pakko tehdä testi:D. Eli suosittelen testaamaan niin ei tarvitse ihmitellä sitä sitten.

Täällä vielä ihmetellään kp 29/28. Menkkoja ei näy ei kuulu ja tissit on ovulaatiosta asti olleet turvonneet, alavatsaa nipistellut ja ja kourinut jne. Kai sitä ei vaan ole tottunut vielä hormoonottomiin kiertoihin oireineen, ja nyt kuvittelee että kaikki tuo ihan jostain muusta:D No, odotellaan vielä pari päivää ja jos ei tapahdi mitään niin kai se on kolmas testi tehtävä, vaikka ai selvä pelihän tää taitaa olla kuitenkin kahden negan jälkeeno_O.

MeaMinnis kp29/28.

 
  • Tykkää
Reactions: Toukka16
ne sit vissii oli vaan oudot menkat täl kertaa..testasin tos just ja testi naytti vaa selkeen viivan paikan:( no mut tiedänpä nyt sit ni ei se asia sit vaivaa..mut pakko kyl myöntää et olihan toikin taas pettymys..
 
Mollamagia mun mielestä lh-huippu voi kestää joillakin päiviä, mutta ovilaation katsotaan tulevan 12-24h sen ekan plussan jälkeen.

Omanapaa taas... Taas yksi 160€ käyty viemässä yksityiselle kun ultrasivat munasarjat. Kp11 ja yksi 8mm ja yksi 10mm folli. Kuulemma pitäisi olla yli 10mm että olisi kasvava. Joten nyt vaan jännäillään, että kasvaako tuo isompi ihan irtoamispisteeseen vai jääkö taas ovuloimattomaksi kierroksi. 2mm jos päivässä kasvais niin sunnuntaina pitäis olla ovulaatio, eli kp 16. Ihan loogiselta kuulostais mut oon kyl tosi skeptinen. En usko että ovulaatio tulee. Jos ovistestit ei näytä plussaa kp 21 mennessä niin aloitan terolutit ja kun vuoto alkaa niin vaihdetaan tuo clomifen Femariin. Sitä en olekaan koskaan vielä kokeillut. Onko kenelläkään kokemuksia?? Sain myös metforminit jotka aloitin jo tänään. Jospa auttaisi pco:n oireisiin. Mul on niin mennyt hermo tähän painon nousuun mikä alkoi heti kun lopetin pillerit talvella. Pco vihoittelee ja paino nousee. Tulin niin pahalle päälle eilen kun salilla kävin vaakalla kun paino oli taas noussut pari kiloa, että vedin stepperillä ja juoksumatolla 30+30min ja jätin muut treenit vähemmälle :D ja tänään uudelleen. En enää yhtään kiloa ota tähän kroppaan!
 
Jaaha Jaaha, tänään kp 11 ovis on laskurin mukaan huomenna ja nyt on ollut tosi polttava olo lantiossa, jos olis illalla vähän lempeä tiedossa :) Tikkuja en ostanut ja nyt vähän harmittaa kun olisin kuitenkin voinut ovista tikutella. No jos sitten loppu kierrosta tikkuilu himoa toteutan
 
miss_piggy
En oo kirjotellu pitkään aikaan kun ei oo mitään kirjotettavaa. Kp 26 kai ja edelleen odotan ovista. Tai en tiedä onko ollut jo. Eilen oli jotain oloja siihen suuntaan ja testi oli melkein plussa, nyt taas ei mitään tuntemuksia ja viiva ei plussa. Eli joko on ovuloimaton kierto, tai se oli jo enkä ole huomannut tai pco sekoittaa kiertoa taas pahasti.
Oon kyllä kateellinen teille joilla ovis tulee kellontarkasti ja kierto on suhteellisen lyhyt. Nyt on ollut kamarissakin hiljaista muutama päivä joten jos ovis oli ja meni niin ei edes hyödynnetty.
 
Monilla jannat paikat edessa, toivottavasti niita plussia lupee tulemaan :)

Minulla ei mitaan kummempaa, tosin oon ihan varma etten oo raskaana. Kaikki oireet, mita aiemmin oli on nyt havinneet. Ei ees nannit oo enaa kipeena (mita ne yleensa on kuukautisten alkamiseen saakka). Kuukautiset pitas alkaa la-su eli niita odotellessa.. no mutta ens kierrossa pitaa sitten ryhdistaytya ja yrittaa stressata vahemman. Jospa se sitten tarppaa :)
 
Aamun panikointikohtaus: testasin taas ihan vaan varmuuden vuoksi, edelleen haamu eikä yhtään tummempi kuin eilinen. Noinkohan taas on vaan kemiallinen... :(

No plussa se kuitenkin on vielä ja näkyy kyllä ihan päivänvalossa, ettei tartte mitään suurta valaisu operaatiota. Täytyy vaan malttaa yrittää pysyä rauhallisena... Helpommin sanottu kuin tehty. :unsure:
 
Viimeksi muokattu:
Täällä taas! Kp25 ja masussa välillä viiltäviä nopeita tuntoja ja pikkarit kosteina liru-loru valkkarista. Joo, voi olla menkat tulossa tai voi olla ovis vasta tulossa (epäilen) tai ehkä jotain muutakin, hmm.. Huomenna aamulla ehkä pakko jo vähän hätähousuilla testiliuskan kanssa.

*muoksis* Jokin voima sai tekemään testin jo illalla reilun tunnin pidättelyllä ja negahan se tietysti oli. Nyt illemmalla on ihan selkeesti menkkakipuja mutta vuotoa ei näy, esikoisen kohdalla oli sama juttu plussan aikoihin, iiiks! Tiedän kyllä että voi olla kuvitelmaa mutta toivoahan on niin kauan kuin punaista ei kuulu.
 
Viimeksi muokattu:
miss_piggy
Mulla on ollu käytössä nyt tässä kierrossa noita jotain ebayn ovistestejä joissa pinkki pää, koko aika siis näyttää kahta viivaa ja tänään tein yhden erilaisen jossa sininen pää ku oli yksi jäänyt viime kierrosta, niin ei näkynyt muuta kuin hailakkaa viivaa :( Eli vaikuttaa siltä että ovis oli tosiaan jo enkä oo vaan tiennyt siitä mitään noiden huonojen testien takia tai sitten sitä ei tule ollenkaan tai on vasta tulossa joskus hamassa tulevaisuudessa.

En kyllä noita testejä enää tilaa...
 
mä taidan nyt kyl unohtaa naa vauvan teko puuhat ja kuumeilut jokskuks aikaa..alkaa olla henkisesti sen verran raskasta et tauko tekee vissii hyvää..pitaa miehen kans varmaa alkaa valmistautuu siihe et on se lapsettomuus tutkimuksii mentava..kuitenki jo 1v ja 3kk yritysta takana:( ikäkin alkaa jo olla..on taa nii rankkaa ku vauvakuume iskee..ja
mun miehella myos kovakin sellaine..valil ihan rupee ahdistaa ku mies miettii jo nimia tulevalle vauvalle.. toisaalta aika ihanaa ku mieskin niin vauvakuumeessa:)
 
Täällä Kp14 ja oviksesta ei vielä merkkejä. Verinen vuoto jatkuu yhä, mutta ei ole runsasta. Yleensä mulla limailut alkaa viikkoa ennen ovista! Nyt ei mitään. Huooh. En tiedä sitten, mikä nyt mättää.

Mä joka kuukausi mietin, että ootan sinne menkkojen alkuun enkä testaa turhaan, mutta ikinä se ei vielä ole onnistunut. Joten testejä kuluu...Ois ihanaa jos jjaksaisi olla miettimättä liikoja :) Onneksi tosiaan nämä kolme naperoa pitää päivät ihan tarpeeksi vauhdikkaina :)
 

Yhteistyössä