Vauva puree

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dora09
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dora09

Jäsen
13.08.2004
769
0
16
Tytölle tuli eka hammas 4kk ikäisenä ja silloin puri välillä tissistä mutta se loppui ja oli pitkään pois koko pureminen mut nyt on taas alkanut puremaan,tyttö 7kk. Nyt olen alkanut pikkasen jännittämään imettämistä ja olen kokoajan varuillaan että milloin nappasee,lähes joka imetyksen lopussa puree. Miten sais puremisen loppumaan?

no mulla oli tyttö tuossa iässä ihan samanlainen.hampaiden tulo teki sen että ikeniä kutitti ja valitettavasti hankasi ja puri tissiä jatkuvasti saadakseen kutinan pois.välillä huusin kun niin yllättäen puraisi.

mutta sitten huomasin että pureminen tuli yleensä vasta siinä vaiheessa kun masu oli täynnä (hän alkoi vähän niinkuin leikkiä tissillä)joten opin ennakoimaan ja lopetin syöttämisen ennenkuin ehti purra tai kun pääsi yllättämään ja puremaan niin irrotin heti tissin ja sanoin napakasti EI.minusta se auttoi aika pian.tyttö tajusi että tissi otetaan pois jos puree ja pikkuhiljaa homma luisti taas.

vaikka niitä hampaita sitten tuli koko ajan niin imetin silti vuoden ikään asti ilman ongelmia.

Yhteistyössä