Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Maanantai 15.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 115/?...............yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 111/28...............yk 12.........ya 2/12.......2.

ralliruutu...................kp 54/29...............yk 6...........ya 10/12.......1.
äippä 84...................kp 52/29...............yk 4...............................4.
miss_piggy(31)..........kp 51/?.................yk 9...........ya 2/12.........1.

Miukula.....................kp 48/?..................yk 4...........ya 10/12.......2.
-tanjuli-....................kp 44/29-50...........................ya 7/12.........1.
Slartibart..................kp 43/29...............yk 6...........ya 3/12..........1.
reason.....................kp 41/28...............yk 12..........ya 5/12.........1.

Annatto...................kp 38/30................yk 4...........ya 9/12.........1.
MannaM...................kp 34/32-42...........yk 3...........ya 12/12........2.

FLV.........................kp 29/26................yk 3..........ya 1/13.........3.
Markke...................kp 28/30-?.............yk 9...........ya 6/12..........2.
Linttu.....................kp 26/33................yk 3...........ya 1/13..........3.
manije....................kp 24/30-44...........yk 1...........ya 3/13..........2.
Penni79..................kp 24/25-26...........yk 4...........ya 2/13...........2.
Klementiini...............kp 23/28...............yk 1...........ya 3/13...........3.
Jeccika...................kp 22/26-28...........yk 6...........ya 11/12.........3.
Wuf.......................kp 21/29................yk 2...........ya 3/13...........2.
jonnamo(20)............kp 20/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 20/28................yk 1............ya 3/13..........1.

Alexandra89.............kp 18/28-30...........yk 4............ya 1/13...........1.
pinkkihevonen.........kp 17/27...................yk 10..........ya 8/12.........1.
Sanna-M.................kp 16/25-32....................................................
avantasia(26)..........kp 16/33.................yk 5................................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 14/28..................................ya 4/13..............
Mom09....................kp 13/34................yk 11..........ya 6/12..........2.
Kolibrinkukka............kp 13/28-30.............yk 5...............................2.
-PikkuMyy-...............kp 11/36.................yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn......................kp 10/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 10/29-30...........yk 4...........ya 1/13............

katrinainen...............kp 9/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23).................kp 8/30.................yk 2..........ya 3/13..........1.
aotearoa..................kp 8/30.................yk 4...............................3.
Pippuri85*................kp 4/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26)...........kp 3/26-28............yk 2...........ya 3/13..........2.
sydäntähti...............kp 2/27-34............yk 2..........ya 3/13..........3.




Day Past Ovulation:
Miss_piggy.........................DPO 10



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-,



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Onnea plussanneille. :heart: Toivottavasti kaikki tullaan perässä ja lujaa!! :rolleyes:

Multa loppu alko viikosta ehkä mun oletuksen mukaan menkat. Mistä mä tiedän enää mitä mun kroppa touhuaa??!!! :LOL: No eilen oli jo ensimmäiset auraamiset ja kylvämiset. Liian aikasessahan me ollaan mut tuskinpa siitä haittaakaan on! :rolleyes: Kuhan vaan jotain lähtis itämään! :heart: Tuntuu että alkaa miehellekin nousta vauvakuume. Parit kaveripariskunnat on jo raskaana ja eilen tokasi ( kun syytin ahdistelusta kun pääsi yllättämään :LOL: ) että hänhän vain yrittää hankkia meille pikku kakkosta. Onhan se jo meille masukin lempinimenkin jo valinnut. :heart:
Mutta voi miksi sitä aina pitää odottaa niin mahdottoman pitkä aikaa?? Miksi sitä ei heti aktin jälkeen voisi jo jollain testillä saada selville??? :rolleyes: 2 testiä odottaa kaapissa ja jos mitään kummempia ei tapahdu ni kaipa sen ekan testin tekee vappu aattona... jos jaksaa sinne asti... :D

Nyt jännäillään ekana sitten muiden puolesta! :popcorn: Plussatuulia! :heart:
 
Onnea verppu! :heart:

Mut voi myös nyt sitten siirtää plussanneisiin,vihdoin ja viimein se testiviiva on lähes yhtä vahva kuin kontrollikin :D :heart: Nyt vaan kovasti toivotaan,että "Taneli" pysyisi matkassa mukana :heart: Enpä mä silti meinaa kokonaan tästä ketjusta häipyä,aion jatkossakin tulla vakoilemaan teidän kuulumisia! :p Tulkaahan kaikki perässä tuonne toiselle puolelle! :heart:

Uuuuu,täällähän on miss piggyllä jännät paikat :cool: Mun mielestä vois hyvinkin olla sitä itteensä...eikai ovistesteihin muuten tuu kiljuvia viivoja,kuin oviksen aikaan ja sit SILLOIN :D Minä pitelen sulle peukkuja d=)b Milloins meinasti testailla...?

Kaikille hirmuisesti tsemppiä ja onnea kiertoihin!! Huhtikuulle mahtuu vielä monen monta plussaa! :heart:
 
Onnea verppu! Ja hyvä että NuNutinin viiva on vahvistunut! Toivotaan että "Taneli" pysyy matkassa :) Toivottavasti mahd moni seuraa teitä sinne plussa-pinoon mahd pian.

Täällä vain odotellaan ajan kulumista, kun en suostu niitä testejä vielä tekemään. Mutta nämä mun "oireet" vaan lisääntyy. En suostu niitä vieläkään pitämään juuri mitään, kun luulen että mun mieli tekee mulle tepposia.
 
Voi pettymysten pettymys. taas. kp23/ 24-26 ja tuhruvuotoa.. Olin jo niin toiveikas kun lämmöt on korkeella aina vaan ja on närästänyt ja paleltanut jo monta päivää. Eli sitten kai taas ootellaan kunnon vuotoa ja uutta yrityskiertoa.
 
miss_piggy
NuNutin: Arvaa vaan oonko jo testaillu mutta negaa näyttää :D Miks ajan pitää kulua niiiiiin hitaasti ku oottelee että mahdollinen toinen viiva vois tulla testiin joku päivä :x Jotenki alitajuisesti toivon ja uskottelen että tää on sitä itteensä, toisaalta taas toitotan itelleni että en tosiaankaan oo raskaana.
 
nyt vois olla toiveet korkealla, ensimmäinen oireeton kierto tähän asti.. ennen aina jos minkämoista oiretta heti oviksen jälkeen alkanu xD ja nyt tämä kuudes kierto ihan erilainen! Peukut pystyyn, koska vois testata xD huomena 22/26-28
 
Iltaa!

Kylläpäs noi kokeilussa olevat ovistikut vaikuttaa hyviltä. Näyttää paljon selvemmin tuloksen kuin ne mitä normaalisti olen tilannut. Tänään kp 12 ja tein tänään ensimmäisen testin ja testiviiva alkoi kyllä muodostumaan melkein heti. 10 minuutin päästä menin katsomaan ja viiva olikin melko vahva, joten ovulaatioplussaa odotellessa lähipäivinä, kenties huomenna ;) Jospa NÄMÄ tikut tois sen toivotun plussan :) Olen kyllä niiiin positiivisesti yllättynyt noista testeistä, että oikeasti toivon ettei tarttis sitä digitaalista testiä enää hommata :) Siinä omat kuulumiset tältä erään :)

P.s. Painoakin olen saanut pois viikossa kilon verra, jee! :)

Tärppionnea kaikille!!
 
Onnea plussanneille :heart: ja myöskin painoa pudottaneille! :)

Itse en uskalla varmaan viikkoon punnita itseäni, viikonloppuna söin nimittäin kuin sika! Huh, meni ranskikset ja hampurilainen, arnoldsin ihana donitsi, pala pitsaa ja ihan valtava pussillinen karkkia (valtaosa suklaata) ! Oltiin lapseni kanssa ystävän luona kyläilemässä ja siellä meillä on tapana aina herkutella rajattomasti :ashamed: Noh, ei muuta kuin huomenna reippaana aamulenkille! Mulla piti olla huomenna tuntien tasauspäivä töistä ja olin jo suunnitellu että alan käydä vaatteita läpi (toppakamppeita pesun kautta varastoon ja kevät/kesä releitä esiin) mutta nyt sit onkin olemassa mahollisuus että joutuu töihin... selviää vasta aamulla.

Mä tulin kumminkin lopulta siihen tulokseen, että eikait se iso vaiva oo testailla ovista vaikka olenkin reissussa :D Testit vain laukkuun ja sopivassa välissä käydä veskissä tekemässä! Ainakin otan ne mukaan, mut en stressaa jos en ehdi/viitsi tehdä testejä... Vaikka onhan se epätodennäköistä että tässä kierrossa ehdittäisiin ukon kanssa asian eteen paljoa tehdäkkään, niin tehdään nyt se mitä voidaan! Eihän oo ollenkaan mahdotonta että hymynaama tulisi nyt myöhemmin mitä viime kierrossa. Ja sit olis vielä hyvät mahikset :)
 
Täällä dpo 4 ja kävelin tänään töihin, töissä siivosin yms. ja sit kävin salilla. salin
jälkeen tunsin sellaista pientä repäisevää kipua oikealla alamahalla...

Aika kuluu hitaaaasti... ja koko ajan sellainen pieni jännitys ja toivonkipinä ilmassa.
ensimmäistä kertaa ikinä tämän vauvakuumeen aikana katsoin raskauslaskurista milloin
mahdollisesti olis laskettu aika ja se menis just vuoden 2014 ensimmäiselle viikolle. hui.
jotenkin vaan kyllä tuntuukin, että toivois vauvan syntyvän mieluummin vuoden 2014
puolella kun just loppuvuoden -13 viimeisinä päivinä. mutta tuskin tätä ajattelee sitten,
jos plussa tästä kierrosta saadaan!

mom09 ensimmäinen ovulaatiotestini ikinä näytti ensimmäisellä testauskerralla
erittäin selvää ovisplussaa ja kp 12. luulin, että ovikseni on paljon myöhemmin.
 
Minut voi pikkuhiljaa kanssa siirtää plussanneisiin , aamulla kaksi viivaa testiin, digin tein kyllä kanssa mutta se epäonnistui (saatto johtua siitä että päiväys on menny jo 2-vuotta sitten), ja viime viikolla tuli pieniä haamuja testeihin ja la jo selkeesti kaks viivaa.. Silti täytyy apteekissa käydä vielä hakemassa joku päivä uus digi niin sitten vasta iskostuu varmasti itelleenkin että on oikeesti raskaana, kun se lukee siinä :D

Paljon plussatuulia myös muille! :)
 
Onnea Nomppeli ! :heart:

miss piggy,eihän mullakaan näkyny r-testissä dpo8 yhtikäs mitään,tai ehkä joku tosi haalea viivanpaikka. Sit dpo9 alkoi jo hahmottua hailurainen haamu. Vasta dpo 13 sain pregcheckiin plussaksi sanottavan viivan! Eli älä viel heitä sitä kirvestä sinne kaivoon,toivoa on! ;)

pinkkihevonen jutteli tosta lasketusta ajasta...mulla laskurit näyttäis 22.12.2013. Kaksi ekaa poikaa ovat syntyneet 40+1 ja 39+0,joten ehkäpä me sit saadaan ihunaisin joululahja tänä vuonna :heart:

Voi vinde,mä en yhtään haluais poistua tästä ketjusta...haittaaks teitä,et notkun täällä??? Poistun kyl,jos täällä saa olla vaan kuumeilijat :whistle:
 
miss_piggy
Täällä aamupaino tasan 67kg! :) Takana vasta 4 päivää Jutta-dieettiä ja noin kilo jo lähteny päiväpainosta.
Mitäs muuta...niin...dpo 10, aamulla tuli taas joku limainen vuoto, joten luulen että menkat alkaa... :( Mitään menkkatuntemuksia mulla kylläkään ei oo ja närästystä on ollu muutamana päivänä, mutta kyllä vaan vahvasti on tunne, että täti kurvaa paikalle parin päivän päästä. Toisaalta, oishan se kiva jos menkat tulis ennen sitä lääkäriaikaa 30.4, ettei sitte sen käynnin aikana just olis...jos tässä nyt ei kerran plussatakaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Pippuri85*
Täällä varmaan ovis oli eilen tai ainakaan tänään ei oo ollut mitään limoja..En oo kyllä niin tutkaillutkaan kun kurkku on kipee ja olo kaikinpuolin nuutunut :/ luulen että tulossa kipeeks kun mies ja poika on ollut jo..Mä ja tyttö ei olla vielä saatu tautia mutta huomenna onkin menoa niin jos yön aikana nousis kuume :headwall: ja tuskin tärppikään käy jos nyt kipeeks tuun.
pinkkihevonen mä oon kanssa sitä mieltä että ennemmin 2014 vuoden alusta kun tän vuoden lopusta tulis..vaikka jos nyt kävis tärppi niin LA olis jotain 10.1-17.1 joten saattais syntyäkin tän vuoden puolella:D mutta alunperin piti yrityksen alkaakin ens kierrosta vasta:kieh:
Toivottelen plussia taas ja mukavaa viikon alkua:)
 
Onnea Nomppeli! :)

Heh, ei voi mitään, mutta huvittaa toi pähkäilyt siitä, että mieluummin alkuvuoden lapsi kuin loppu vuoden :LOL: Ite oon nimittäin loppuvuoden lapsi ;) Jos itellä tärppi käy tässä kierrossa nii tammikuun alkuun ajottus ja niin toivon, että tärppäis, kun olisin halunnu tän vuoden lapsen. Auts, siis aina voi haluta, mutt eihä se niin mee...sitä vaa ei suotu meille. Ei mulla muuten väliä, mutta alkaa ahdistaa tuleva ikäero lapsien välillä jos ja kun se tärppi joskus käy. En ikinä kuvitellu lapsien ikäeron olevan lähemmäs 4 vuotta!! Olis kai se ovulaation tikuttelu sun muut alottaa heti, kun menkat tuli kuvioihn pojan jälkeen. No hyvä olla jälkiviisas :headwall:
 
Mä oon siitä tosi tyytyväinen että alettiin yrittää toista näin pian vaikka esikoinen on vasta reilut 8kk. Kun nyt näyttää siltä että ei se toinen ihan helpolla tuukkaan. Mä aloitin saman tien oviksen tikuttelut sun muut koska mulla on endo joka ajanmyötä pahenee, menkat ei oo hyväksi mulle (ja tästä syystä söisinkin pillereitä 3 laattaa putkeen jos emme yrittäisi lasta..). Eli päätettiin heti yrittämällä yrittää kun lopetin imetyksen.
 
Viimeksi muokattu:
HEI LEIDIT!

Auttakaahan tumpeloa!! Tein tänää ihan ensimmäisen ovistestin kun rupes niin juilii alavattaan. Mulla ei oo aavistustakaan kierrosta kun vasta otatin kierukan pois. Testiin tuli kaks viivaa mutta toinen viiva ei oo niin vahva kun testiviiva. Jos mulla on just nyt ovis ni alkaako ne hormoonit jo hiipumaan mitä testissä näkyy vai onko ovis vasta tulossa? Vai onko peli jo kenties menetetty?

Kiittäen jo etukäteen, Villis
 
Viides villahousu Sulla on ovis tulossa, joten peti puuhiin hopi hopi ;) 12-34h päästä "ohjeiden" mukaan ovulaatiotestin plussasta sen pitäs olla eli nyt on otollisin hetki "tehdä" sitä lasta ;) Jos siis käsitin oikein, että kontrolliviiva on vaaleampi kuin testiviiva? Jos näin on, niin se ovis oikeesti kolkuttelee oven takana ja voi mennä nopestiikki ohi.

Joku muu voi selittää selko kielellä. Tää ei oikein hallihe sitä :LOL:
 
jos toinen viiva ei oo niin vahva ku testiviiva, niin ei ole vielä ovis, tulossa vasta! :) Eli kumpaa sillä testiviivalla tarkotatkaan? sehän pitäs oviksessa olla viivat yhtävahvoja tai se ekaviiva eli testiviiva tummempi ku se toinen eli kontrolliviiva!
 
Miksei nää päivät vois mennä yhtään nopeemmin? Nyt kp 7/31 ja mä en kestä enää. Oon yrittäny olla stressaamatta, itseasiassa aika hyvin tuloksin. Yritän ettiä jokaisesta päivästä ihania asioita ja vaikka tuo sää on mitä on, niin koitan muistutella, että kevät saapuu kovaa vauhtia ja nyt ei oo aikaa stressaamiselle! :) Sitä paitsi kohtahan on aika laittaa kesäkukat partsille, jee!! :)

Mulla on niin vahva tunne, että kevät tuo mukanaan tänne paaaaljon plussia!!! Joten nyt tytöt otetaan iisisti, nautitaan ja pistetään testit näyttämään kahta plussaa kaikille :)
 

Yhteistyössä