Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Keskiviikko 17.4.2013





Yritys/TJOTtailu alkanut:

*kahvikuppi(26)..........kp 117/?...............yk 1...........ya 12/12.......1.
*Taike80(32)..............kp 113/28...............yk 12.........ya 2/12.......2.

ralliruutu...................kp 56/29...............yk 6...........ya 10/12.......1.
äippä 84...................kp 54/29...............yk 4...............................4.
miss_piggy(31)..........kp 53/?.................yk 9...........ya 2/12.........1.
Miukula.....................kp 50/?..................yk 4...........ya 10/12.......2.

-tanjuli-....................kp 46/29-50...........................ya 7/12.........1.
reason.....................kp 43/28...............yk 12..........ya 5/12.........1.
Annatto...................kp 40/30................yk 4...........ya 9/12.........1.

MannaM...................kp 36/32-42...........yk 3...........ya 12/12........2.
FLV.........................kp 31/26................yk 3..........ya 1/13.........3.
Markke...................kp 30/30-?.............yk 9...........ya 6/12..........2.

Linttu.....................kp 28/33................yk 3...........ya 1/13..........3.
manije....................kp 26/30-44...........yk 1...........ya 3/13..........2.
Penni79..................kp 26/25-26...........yk 4...........ya 2/13...........2.
Klementiini...............kp 25/28...............yk 1...........ya 3/13...........3.
Jeccika...................kp 24/26-28...........yk 6...........ya 11/12.........3.
Wuf.......................kp 23/29................yk 2...........ya 3/13...........2.
jonnamo(20)............kp 22/30-33............yk 2...........ya 3/13............
pirpana2013(23).......kp 22/28................yk 1............ya 3/13..........1.
millionnea................kp21/?...................yk 12................................2.
Alexandra89.............kp 20/28-30...........yk 4............ya 1/13...........1.

pinkkihevonen.........kp 19/27...................yk 10..........ya 8/12.........1.
Sanna-M.................kp 18/25-32....................................................
avantasia(26)..........kp 18/33.................yk 5................................3.
SuloinenSalaisuus.....kp 16/28..................................ya 4/13..............
Mom09....................kp 15/34................yk 11..........ya 6/12..........2.
Kolibrinkukka............kp 15/28-30.............yk 5...............................2.
-PikkuMyy-...............kp 13/36.................yk 12.........ya 1/12.........1.
SuAnn......................kp 12/35................yk 5...........ya 6/12.........1.
Hassel......................kp 12/29-30...........yk 4...........ya 1/13............
katrinainen...............kp 11/26-29............yk 2..........ya 4/13.........3.
Mijau(23).................kp 10/30.................yk 2..........ya 3/13..........1.
aotearoa..................kp 10/30.................yk 4...............................3.

Pippuri85*................kp 6/30................yk 2..........ya 3/13.........3.
juliesisko(26)...........kp 5/26-28............yk 2...........ya 3/13..........2.
sydäntähti................kp 4/27-34............yk 2..........ya 3/13..........3.
Slartibart.................kp 3/30.................yk 7...........ya 3/12..........1.

Viides Villahousu(32).kp??/??...............yk 1................................5.



Day Past Ovulation:
Miss_piggy.........................DPO 12
pinkkihevonen.....................DPO 7
Alexandra89.......................DPO 4
Viides Villahousu.................DPO 2



Yrityksen myöhemmin aloittavat:
eleonoora86, Villihiiri, Nato, Matilda-



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti, Isbla, piupiu, Pionia, another, mavli, nibander, Katiliin84, kolmas(ko?), minmaria, pinkkihevonen, Niiskulineiti86, marianna87, StellaI, Säihkiss, Daisy D, Villemo, Huumori, Slallu, jadeka, Beyond



Plussanneet:
Huhtikuu 2013: NeitiT (yk3), verppu (yk4), NuNutin (yk2), Nomppeli (yk2)
Maaliskuu 2013: ViiruP, irenne (yk2), jii87 (yk2), Susimieli (yk1), jen_ni (yk3)
Helmikuu 2013: Apatus (yk2), kääkkis82 (yk1), Mylvinen (yk6), TauTau
Tammikuu 2013: Vilijonkka (yk10), Maana-mamma (yk1), Minde87 (yk9), Peity, Luna85 (yk10), LukLu (yk1), Villanen
Joulukuu 2012: AnnuLiisa (yk5), pink dream (yk2), Ambrosia85 (yk23), Ainolinnea (yk15), Bambini (yk4), Amiraali (yk3), Lintsa (yk2), Pintsu (yk5), Sunshine84 (yk2), eufemia, suan (yk1)
Marraskuu 2012: nanna_ (yk1), BDU (yk1), Epa_88, hopestar (yk10), jeennaa (yk3)
Lokakuu 2012: Emppuli83 (yk3), wilma79 (yk1), Minix (yk1), amylee
Syyskuu 2012: Heiverö (yk1), Chrissy72 (yk4), Hetami (yk2), emily90
Elokuu 2012: eufemia (yk2), hintrikka (yk14), haave2 (yk2) Mi&Ma (yk1), panzkus (yk4)
Heinäkuu 2012: Leenuliinukka (yk2), Kamomillatee (yk2)
Kesäkuu 2012: Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya = yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
TT =Teroluttauko
T = Terolut
C = Clomifen
CT = Clomitauko

Päivittäjät:
SuAnn & -PikkuMyy-

***Mikäli kiertosi venyy yli kp56, niin ilmoitathan siitä.
Muussa tapauksessa sinut siivotaan listalta pois.***


*-merkillä merkitty aktiiviset pitkän kierron naiset, joita ei siivota yllämainituin perustein.

Ilmoitathan listalle tulevat/muuttuvat asiat korostaen.




+++++ PLUSSARIKASTA HUHTIKUUTA +++++


Plussanneille löytyy oma pino täältä ------>
 
Viimeksi muokattu:
Joo no minäkin siinä onnen ja jännityksen sekasissa fiiliksissä selitin huonosti :LOL:
Siis kontrolli viiva oli ihan selkeä niinku pitääkin ja testiviiva oli haaleampi, tänään testasin uudestaan niin testiviiva oli vielä vaaleampi kuin eilen. Eli huippuhetket on varmaan ollu sunnuntaina tai eilen aamulla..? Oireita oli eilen illalla ihan riittämiin. Kipu alko vasemmasta munasarjasta ja levis sitten pikkuhiljaa polttavana koko keskiroppaan. Vieläkin on aika herkät paikat. No, Simot on nyt lähetetty matkaan. Oikein kahteen kertaan varmisteltiin. Toivon mukaan sieltä se oikea bongaa Oilin ensimmäsisenä :heart:
Nyt ei muuta kun pureskellaan kynsiä seuraavat kaks viikkoo ja odotellaan kuin kävi.
Kunpa vaan ei oltu liian myöhään liikenteessä..
Minäkin olin unissani vielä vaavanteko hommissa. Kauheeta jyystöö koko yön :LOL:

Niin ja hei! Olen tosiaan Viides Villahousu ja sitä viidettä tässä kuumeillaan kovasti. Se olis toinen yhteinen rakkaan aviomieheni kanssa. Ollaan nyt 4 vuotta saaneet kulkea yhdessä, keretty jo yksi tytönriiviö pyöräyttää maailmaan, syntynyt 11.11.11 klo 11.12 :rolleyes: ja viime lokakuussa sanottiin toisillemme tahdon :heart:
Haluaisin mielelläni liittyä teidän seuraanne tänne jännäämään ja kuumeilemaan!
Viides Villahousu 32v, lapset 02, 06, 07 ja 11, yk 1, dpo 1 kierrosta ei aavistustakaan.
 
Moikka pitkästä aikaa, oon keskittynyt täysillä kouluun ja mun viimeiseen näyttöön, jos se menee läpi olen valmis laitoshuoltaja :) Viimeinen näyttö on 22-23.4. On tää kirjoitteleminen jäänyt tänne juuri ton koulun takia. Ollaan myös vauvapuuhissa otettu rennosti ja pupuilut on myös jäänyt vähälle, ihan mun väsymyksen takia. Toi koulu ja perhe yhdistelmä vie kyllä mehut..Olen tosi onnellinen kun tää on ohi :)

Ovis kai ohitettu 3 päivää sitten huomasin taas limaa paljon ja pupuilut myös osui siihen ja eilen myös ns varmisteltu pupuilemalla, vaikka ei me kyllä vauvaa ees mietitty eilen,kunhan teki vain mieli olla lähekkäin.. :)

Nyt kotihommia jatkamaan. kp 17/25-32
 
Meikäläisellä tänään tiistaina kp 2/30, yk7 ja tauko clomeista. Ei siis tärpännyt keskenmenon jälkeiseen kiertoon. Nyt metsästetään tammivauvaa.

Jutan Superdieettiviikko kolme starttaa tänään. :) Hyvin on mennyt, en oo nyt käyny vaa'alla mutta ekalla viikolla lähti 2,5 kiloa vaikka kävin vähän risteilylläkin välissä. :D
 
Onkohan täällä ovis päällä jo?? Aika aikasessa mut tänään bongattu jotain valkovuodonlimaseosta ja kostelta tuntuu paikat ja pientä nippaillua alavatsassa. :x Kyllä tässä mielikin tekee. Pitää varmaan miehelle laittaa viestiä et tänään en ole sitten helppo nakki vaan varma nakki. :saint: :LOL: Tosin muutenkin taidetaan mennä joka toinen päivä ainakin tällä viikolla. Jospa meille sitten tärppi osuis toukokuussa.

Sitten tuntuu että kaikki muut ympärillä raskautuu tai saa lapsia. Taas tällä viikolla sain tietää et yks kaveriparsikunta on saamassa toisen. Tuntuu muutenkin että joka puolella näkee mammoja vatsoineen. En mä ees näitä asioita huomannut kun esikoista odotin... :p
 
miss_piggy
Meikäläisellä tänään tiistaina kp 2/30, yk7 ja tauko clomeista. Ei siis tärpännyt keskenmenon jälkeiseen kiertoon. Nyt metsästetään tammivauvaa.

Jutan Superdieettiviikko kolme starttaa tänään. :) Hyvin on mennyt, en oo nyt käyny vaa'alla mutta ekalla viikolla lähti 2,5 kiloa vaikka kävin vähän risteilylläkin välissä. :D
Mullaki on tolla dieetillä paino ruvennu tippuun ihan hyvin vaikka nyt on vasta menossa päivä nro 6, ja ihan tarkalleen en sitä oo noudattanu, eli soveltaen tervellisesti :) Ei täälläkään varmaan kkm:n jälkeinen kierto ollu The tärppikierto.. nyt dpo 11 ja negaa..luulin että menkat alkaa tänään ku aamulla tuli punertavaa valkkaria, mutta eipäs alkaneetkaan.
 
Miss piggy: ehkäpä mäkin elättelen vaan turhia toiveita taas.. Jos ei vuoto ala aamuun mennessä niin taidan tehä testin kun sellainen kaapissa on. Vaikka on ne menkat välillä alkanut kp26 että sinänsä vähän hötkyilen. Jos ois lämmöt normaalit niin en testiä ees tuhlaisi vaan odottaisin vuotoa.
 
Täällä kans jännitellään onko se ovis tulossa täsä kierrossa vai ei. Eli tikuttelua vaan ja makkarin puolella tarttee kans muistaa poiketa säännöllisesti ;) Muutenhan tää on nyt tätä bongailua ja odottelua vaan. Kunpa nyt tässä kierrossa tärppäis, mutt se minun uni ei kyllä tiedä hyvää :(

Mulla tippu kans viime viikolla Jutan dieetillä 1,5kg (eka viikko sitä), mutta ne tuli viikonloppuna takas, kun oli menoa :/ Tosin kohta on se paino kiinni saatu ja toista viikkoa siis täällä mennään enkä minäkään stressiä ota ja välillä vähän sovellan, kuten miss-piggy :)
 
täällä mennään DPO 6. pari viime päivää ja varsinkin yötä on tarvinnu laukata pissalla
koko ajan...ja päivisin palelee aivan järjettömästi. sairaaksi tulossa? olen ollut viimeksi
sairaana kaksi vuotta sitten.

olimme tuossa kylästelemässä illalla ja sielläkin palelin aivan jäätävästi ja ravasin pissalla.
heti molemmat kyselivät, että "ootko raskaana, nyt aamulla testin ostoon!" heillä jo lapsia
niin nainen kyllä tietää sen homman. :)

olispa se nyt tärpännyt! niin ja syötiin pullaa ja juotiin
kahvia ja mulle tuli hiukkasen huono olokin. hm. kuvittelenko kaikki oireet taas kerran...
tai siis liitänkö ihan tavallisia juttuja raskauteen. palelen yleensäkin aika herkästi. : /

niin, ja minäkään en ole lämpöjä mitannut koskaan! ihan sama ko miss-piggyllä, ei vaan
tule mitattua...
 
Negaa sitten näytti testi mutta eipä näy menkkojaan vielä. Testi ei ollut erittäin herkkä vaan normi testi (David testipuikko). uutta testiä parin päivän päästä jos mitän ei kuulu. Mieli tietysti maassa kun oli niin toivonut hailuraa viivaa edes.
 
Pääseekö mukaan? Tuo toinen ketju ei näytä saavan tuulta alleen, on hieman tylsä yksin sinne kirjoitella...

Olen 32vuotias ja mies täyttää kesällä 30v. Meillä on reilu 2vuotias lapsi. Yritystä ensimmäisestä tuli yli 1.5vuotta. Nyt ehkäisy ollut täysin poissa yli vuoden. En muutenkaan pysty käyttämään mitään hormonaalista ehkäisyä.

Kierto oli melkoisen säännöllinen mutta alkanut taas venymään. Ovulaationtunnistan useimmiten mutta päätinpä ostaa viel ovlaatiotestejäkin. Niitä tässä harvakseltaan kokeillut ja sunnuntaina sain jotain siihen, maanantaina taas puhdas nega ja eilen oli taas jotain väriä. Hohhoijaa. Ajattelinpa jos tänään ainakin viel testais.

Nyt siis menossa kp21/? yk12
 
Onkos se Jeccika testaillu :rolleyes: vai maltatko vielä odottaa?

Mulla on joku aivan ihmeellinen tauti nyt päällä. Luulin eilen päivällä että siitepölyt rupee vaivaamaa ku nenä meni aivan tukkoo ja välillä tuli ihan vettä nenästä. Aivastuttikii ihan kauheesti. Iltaa kohden olo vaan paheni ja rupes särkee joka paikkaan. Yöllä en saanu nukuttuu ja rupesin niin palelemaan että mittasin kuumeen. 37.2 sain aamuyöstä mittariin. Illalla oli lämpö seikkaillu 35.5-36.7 välillä.. Nyt on ihan kuumeinen oli, sattuu jokapaikkaan, pää täys räkää, nenä tukossa, mut kuumetta ei oo. Palelee ja on hiki yhtäaikaa. Aivan outoa..
 
Voih.. Mä täällä taustalla niin kateellisena lueskelen teidän yrittämisistä, testailuista, onnistumisista ja kaikesta. Kumma, miten sitä itse on jo unohtanut sen kaiken epätoivon ja turhautumisen, mitä esikoisen yrittämisen kohdalla koki, kun kuitenkin reilu vuosi siinä vierähti vastoinkäymisineen. Mies on hieman laittanut kapuloita rattaisiin, joten saa nyt nähdä, milloin sitten yritys alkaa. Surku! :'( Pitää vissiin antaa sille tilaa ja aikaa taas käsitellä asiaa, kuten esikoisen kohdalla. Jospa se kuitenkin syksyyn mennessä pehmenisi. :)
 
Miss_piggy kuulostaa lupaavalta. Täällä jännäilen sun puolesta. Kuin myös kaikkien muiden kohta testaavien puolesta. nyt on selkeästi oikea plussakuu meillä täällä menossa. ihanaa.

Mulla nyt kierto lähenee puolta ja toivottavasti saadaan miehen kanssa kiireiset työkalenterit sovitettua niin, että päästään tositoimiin oikeaan aikaan. Kauhea työstressi nyt loman jälkeen päällä ja täytyykin toivoa ettei se vaikuta negatiivisesti tässä kierrossa...

Mulla on tullut kitalakeen joku outo patti. tosi pieni, ehkä pari milliä, mutta tuntuu kielellä kokeiltaessa. Sain jotenkin peilillä kurkittua ja se vaikutti sellaiselta mukoseeleltä. Eli ihan kuin keskellä olisi ollut kirkasta. Pitääkä käydä näyttämässä lääkärille vai kuinka kauan kannattaa odotella sen katoamista itsellään?
 
miss_piggy
No mun puolesta ei kannata ehkä jännäillä, tuhruaa joten kohta alkaa varmaan yk 10 :(

Mulla on kans kitalaessa semmonen patti, siis sehän on joku luupiikki tms... Mulla se ainaki on pienentyny ja välillä se taas tuntuu ku kielellä kokeilee..siis sellanen tosi pieni. Joskus sitä "hieroin" ja liikuttelin etusormella niin se pieneni. Ei sitä tartte lääkärille näyttää, ne ei oo vaarallisia, eikä ne tee tollasille oikein mitään.
 

Yhteistyössä