Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Mirecalle pahoittelu :hug: Onneks ei kuitenkaan tuon pidemmäksi kierto venynyt vaikka varmasti toiveita ehtikin herätellä!
Mulla sentään vuoto alko niinkuin pitikin ja silti oli toiveita. Lähinnä noiden oireiden takia.

Meillä yk 19.. tuntuu hirveän suurelta ja pahalta :( Vaan ei auta itku markkinoilla - tästä on rämmittävä ylös jos meinaa joskus vielä sen nyytin saada :)
Peityllä ja miehellä pitkä ja monimuotoinen historia takana - mä tuskin tulen koko elämäni aikana kokemaan moisia seikkailuja :D
Mutta meillä tämä lapsettomuus on ollut todellakin vahvistava tekijä. Ei helppo asia, mutta yhdessä tässä ollaan. Miehellä kova pikkuisen kaipuu, mutta eukko on tällainen lapamato joka ei saa aikaseks mitään. Hienosti kuitenkin mukana kulkee ja auttaa läpi kivikoiden..
Mutta ei auta, näillä mennään :)

Tällä viikolla ohjelmassa työkoneen avaus ja työhakemuksen teko. Duunin intranetissä oli neljä (!) kiinnostavaa paikkaa ennen ku jäin lomalle. Päätin että jos ei plussaa tule niin haen. Jos plussa olis tullut niin olisin jatkanut nykyisessä (tai siis voihan se olla että jatkan joka tapaukessa :D ).
 
Ambrosialle ja Mircealle pahoittelut ja halukset! :hug: Erityisen paljon plussatuulia teille!

Sunflower, varovaiset onnittelut! Mä niiiiiin toivon, että sulle tulee kunnon plussa!

Tervetuloa kaikille uusille. Ihana kun tää pino on näin voimissaan! :)

Onkohan mullakin sitten vasta nyt oikeestaan yk1, kun noi edelliset menkat oli ekat luomumenkat? Nyt on eka vuotamaton päivä. Kohta saa taas alkaa kunnolla heilutella peittoja. Ei olla tässä oikeen voitukaan, kun oli aikamoista vuotoa ja oltiin mun vanhempien kanssa asuntovaunuilemassa. Iltaa odotellessa.... ;)
 
Leenuliinukka kiitos :heart:

Vissiin kai osa lääkäreistä ja ihmisistä on sitä mieltä että pitäis odottaa ekat luomumenkat että kannattaa aloittaa yritys, mutta onko sillä loppupeleissä niinkään väliä? Kyllähän sitä jotkut raskautuu heti ekasta yk:sta ilman niitä luomumenkkoja :)
 
Ambro ja Mircea :hug:

Leenuliinukka Kait se lasketaan ekaksi yrityskierroksi jos oli luomumenkat eli ovis on voinu tapahtua ja yritystä ollu :) ? Silloin jo mahis raskautua.

ON: palautuu "yllätysmenkkojen" pettymyksestä ja valmis uuteen kiertoon :) Tänää meillä puolivuotishääpäivä :heart:
 
onnittelut puolivuotishääpäistävä panzkus!

Mulla oli eilen vuosipäivä tupakoimattomuudesta! Jos olis elämä oikeasti reilua niin olisin jo nyt äiti, tai olisin edes raskaana!
Mutta kun ei oo elämä reilua niin ei ole :( anteeksi märsäilyni ja mielen mustuus.. ei vaan just nyt hirveesti jaksa :(
 
Onnittelut panzkusille puolivuotishääpäivän johdosta! :flower:

Upea saavutus Ambrosia! Mua ittee niin pännii, kun lopetin viimeks kun plussasin ja oon nyt ratkennu uudestaan. Pitäis lopettaa jo nyt heti uudelleen, eikä vasta sit jos/kun plussaa. Voimia sulle Ambrosia, sydämeni pohjasta toivon, että plussaat tässä kierrossa. Eikä tarvi pyydellä anteeksi, eiks tää just vertaistukea varten ookkin? Anna tulla vaan!
 
Tupakasta
Irti on päästy täälläkin, nyt 1,5vk täysin savuton.. Piinailuaika ja alkuraskauden jännäilyaika oli niiiin stressaavaa muutenkin, että olisin varmaan tullut hulluksi jos olisin totaalikieltäytynyt tupakasta. Mutta yhtenä päivänä se vaan maistui niiiiiiin pahalle, että meinasin oksentaa. Siihen jäi ja oksentamisen pelko on saanut pysymäänkin poissa... Minä inhoan nimittäin oksentelua ja luojan kiitos olen saanut siltä välttyä... ainakin toistaiseksi...
 
Heissan kaikille!
Onko teille annettu vinkkejä raskautumiseen? Jalat ylhäälä, foolia jne..

Niin ja mulle voisi antaa vinkkejä tuohon tupakoinnin lopettamiseen. Ei auta purukumit jne. Omasta päästähän se tietysti on kiinni.
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois korjata kp 7.
Me ollaan miehen kanssa oltu yhdes kohta 6 vuotta ja kihloihin mentiin kun oltiin
oltu 5 vuotta yhdessä. Viime syksynä ruvettiin puhua, että nyt voisi hyvä aika lapsille ja nyt kesäkuussa sit alkoi yritys. Nyt heinäkuu on eka kuukausi kun lasken päiviä.
Ikää mulla 29 ja miehellä 31.
 
Ambrosia85 KP 11olisi nyt menossa. Mun täytyy myöntää että mä en oo ikinä tikuttanu ovista,saatikka painottanut peuhaamista tiettyyn aikaan kiertoa. Jotenki vain on vissiin käyny onni että raskaaksi ollaan kahdesti jo tultu.Mutta jostain syystä pelkään jos ei kolmatta tulekaan. Toivon kuitenkin kovasti. Pitäsikö mun tarkemmin kertoa itsestäni; 27 vuotias, maalaistyttö (juu, oon tyttö ittelleni vielä 70 vuotiaanakin:D). Löytyy rakastettava ja rakastava mies ja meillä siis 1 ja 3 vuotiaan lapset. Tässä ketjussa oli niin mahdottomasti jo viestejä etten ihan kaikkea ehtinyt lukea joten saanko udella mistä päin Suomea täällä muut ovat? Itse olen Seinäjoelta:)
 
Pelollekin löytyy syy. Takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohdun ulkopuolinen raskaus. Pelkään myös jos kohtu on vioittunut kun sain viime synnytyksen jälkeen kauheet krampit ja sairaalaanhan sitä piti lähteä. Kohtu oli pahasti tulehtunut koska sitä ei oltu painettu kunnolla synnärillä tyhjäksi, kahdet antibiootit samaan aikaan kuitenkin hoiti kohdun (toivon mukaan) terveeksi.
 
Oho, en ookaan kirjottanut toviin. On ollut kaikenlaista kiirettä töissä ja muualla...Nytkin pitäis mennä jo nukkumaan, että jaksais herätä aamulla lapsia hoitamaan. Täällä kyseltiin paikkakuntia ja sitä kauanko ollaan oltu parisuhteessa. Me ollaan Espoosta ja ollaan seurusteltu semmoset hieman yli 6 vuotta.. :)
 
eufemia, mä lopetin champixilla (reseptilääke). Ei vissiin sais syödä jos on raskaana ja kun eka satsi kestää 3kk:tta niin pitäis syödä ennen yrityksen aloitusta.
Mutta mä tiesin että motivaatio lopetukseen on kova niin söin kuuria vain kolme-neljä viikkoa.. Olin 5päivää polttamatta täydellä lääkityksellä ja sitten vähensin sen pois.

Mä kirjoittelen Hyvinkäältä :)

Pääsin kuin pääsinkin tänään lenkille, kivuista huolimatta. Kovin zipiks kyllä vetää tollaset järkyt vatsakrampit!
 
Täällä on takana seurustelua 2 vuotta 9 kuukautta :) Ollaan tunnettu toisemme jo kolme vuotta. Oltiin vuoden verran ihan kaveripohjalta ennen kun ihastuminen tapahtui ^_^ Viime vuoden helmikuussa mentiin kihloihin ja vuonna 2014 olisi tarkoitus mennä naimisiin :) Nii ja asun Lappeenrannassa :)
 
Sunnuntai 15.7. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 63/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.

another...............kp 50/32..............yk7 ........ya 1/2011.............1.


Sunflower11....... kp 33/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.

hintrikka.................kp 27/29-31 .........yk13......... ya5/11............ 1.
Luna85(26).................kp 27/29-38..........yk 5............ ? ...............?
Viljonkka (26).........kp 26/29-30.......yk 5............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 25/?............yk1/TJOT...........ya 6/12..........2.

Heiverö..................kp 15/?............yk 1............. ya 7/12............ 3.
(Peity.....................kp 13/28.................yk0..............................2. )
Lemontree-86...........kp 13/25...............yk1 ........ya 7/12........... 1.
Mathilda83.............kp 11/28-30 ........ yk1 ........ya 6/12 .............. 1.
Leenuliinukka..........kp11/23-28............yk2............ 6/12 ................ 3.
haave2................kp 11/28 .............yk 1.........ya 7/12.............. 1.
eufemia(27)...........kp 11/28-35........yk 2.........ya 6/12........... 1.
jenni_noora(28).......kp 11/28...........yk 7.......... ?................ 1.
(minmaria...............kp 10/ ?...................yk0........................... 1.)

panzkus..............kp 9/28-30 ........ yk3 ........ya 5/12 .............. 1.
Kamomillatee............kp 9/28........yk2............ya 6/12.................1.
Chrissy72 ...............kp 8/26.................yk3.. ...ya 5/12.............. 4.
Ambrosia85(27)...... kp 5/28-31 ........yk19 .....ya 10/10.......... 1.
Mircea..............kp 5/29 ........ yk13 ........ya 12/10 .............. 1.




Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
Fiinaliina




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA HEINÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä