Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Tervetuloa Luna85

Peukut pystyssä Ambrosialle ja Sunflowerille!

Plussatuulia kaikille ja nyt myös minmarialle!

Mä kirjoittelen Tampereelta (tosin nyt en, kun ollaan reissussa). Me oltiin miehen kanssa oltu 2 vuotta yhdessä ennen kuin alotettiin yrittämään yhteistä lasta. Mutta oltiin tunnettu toisemme tosi hyvin jo pari vuotta ennen sitä. Yhteen muutettiin reilun puolen vuoden seurustelun jälkeen ja kihlat vaihdettiin vuoden seurustelun jälkeen. Naimisiinmenokin on tulevaisuudensuunnitelmissa, kunhan siihen sais säästettyä rahat. Nyt se on vähän vaikeeta, kun mun tienestit on niin huonot, kun oon hoitovapaalla. Ehkä se joskus toteutuu kuitenkin :)

Ihanaa kesänjatkoa kaikille!
 
Suhteilun pituutta täällä kun kyseltiin, niin miehen kanssa ollaan oltu 8 vuotta yhdessä, joista kaksi vuotta naimisissa. Tässä vaiheessa suhdetta alkaa se arki olemaan jo niin nähtyä kahdestaan, että lapset olisivat minun puolestani enemmän kuin tervetulleet tuomaan arkeen ja elämään omanlaista säpinää ja jokapäivistä iloa :heart:

Luomumenkkojen tulo mulla kesti pillereiden lopetukseen jälkeen yli puoli vuotta. Melkein jo jossain kohden hermostuin, kun kuukautiset loppuivat kokonaan, ja olivat 5kk poissa. Ajattelin, että menen lääkärin juttusille, kun puolivuotta on kulunut, mutta itsellään ne sitten alkoi tämän vuoden tammikuussa, ja siitä lähtien kierto on ollut 28-31 pv. Joskus ennen pillereitä kierto oli kaikkea väliltä 15-60, joten olen todella tyytyväinen, että ovat edes noin säännölliset nykyään.

Tsemppaukset kaikille plussaa odottaville :wave:
 
Juu, niin ajattelinkin että pillereiden jälkeen ensimmäinen kierto voi olla ihan mitä tahansa, alkaako menkat kuukauden vai tosiaan puolen vuoden päästä, en tiedä..
mutta toivossa on hyvä elää =)
Mukavaa silti kun ajatus on jo hieman edempänä taas, koska ehkäisyä ei enää ole, jännittää niin!!
 
Kivaa kun on lisää uusia kuumeilijoita! Tervetuloa!!

Laitan sut minmaria tonne listaa mukaan.. onko tää nyt yk0 kun ekoja luomumenkkoja vasta odottelet :) Niinhän tuolla tuo peitykin mukana on :)


Täällä vääntää vatsaa ihan hirmusti, joten varmaankin täti pistämässä ferraria parkkiin.. hittovie :/
 
Keskiviikko 11.7. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 58/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.

another...............kp 46/32..............yk7 ........ya 1/2011.............1.

Mircea..............kp 34/29 ........ yk13 ........ya 12/10 .............. 1.

Sunflower11....... kp 29/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.
hintrikka.................kp 23/29-31 .........yk13......... ya5/11............ 1.
Luna85(26).................kp 23/29-38..........yk 5............ ? ...............?
Viljonkka (26).........kp 22/29-30.......yk 5............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 21/?............yk1/TJOT...........ya 6/12..........2.

(minmaria...............kp10/ ?...................yk0...........................?)

(Peity.....................kp 9/28.................yk0..............................? )
Lemontree-86...........kp 9/25...............yk1 ........ya 7/12........... 1.
Mathilda83.............kp 7/28-30 ........ yk1 ........ya 6/12 .............. 1.
Leenuliinukka..........kp7/23-28............yk2............ 6/12 ................ 3.
haave2................kp 7/28 .............yk 1.........ya 7/12.............. 1.
eufemia(27)...........kp 7/28-35........yk 2.........ya 6/12........... ?.
jenni_noora(28).......kp 7/28...........yk 7.......... ?................ 1.
panzkus..............kp 6/28-30 ........ yk3 ........ya 5/12 .............. 1.
Kamomillatee............kp5/28........yk2............ya 6/12.................1.

Chrissy72 ...............kp 4/26.................yk3.. ...ya 5/12.............. 4.
Ambrosia85(27)...... kp 1/28-31 ........yk19 .....ya 10/10.......... 1.




Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
Fiinaliina




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA HEINÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Vietin tänää aivan mahtavan päivän isoveljen sekä hänen 4vee tytön kanssa :heart:
Tulivat Etelä-Karjalasta asti tänne meille päiväksi "junaseikkailulle".
Joutui kyllä vähän leikkipuistossa repeilemään kun tyttöä hieman nuorempi poika totes hälle että "-kyllä on komia tyttö." :LOL:

Joku kyseli seurustelun kestosta jne.
Myö ollaan seurusteltu kolmisen vuotta josta kaksi asuttu yhdessä. Myö ollaan aika paljon tosin vietetty "erillään" aikaa, kun mies vietti välillä viikkoja Tampereella ja oli reissussa muutenkin, itse asuin jossain välissä pari kuukautta Hämeenlinnassa kun olin siellä työharjoittelussa. Eka vuosi seurustelusta asuttiin eri paikkakunnilla. Kihloista ja häistä ollaan puhuttu, pallo vähän (tässäkin) asiassa miehellä. Mies kosii sitten kun hänestä tuntuu sopivalta :) Koira hankittiin vuosi sitten, kuten myös se farmariauto :LOL: Ensi vuonna meinattiin alkaa katselemaan omistusasuntoja.
 
Sunflower11
Pakko oli testata ja nega oli :( tai joku viivanpaikkahommeli jos oikein mielikuvitusta löytyy.. Tilasin pari testiä lisää :whistle: Ja jotenkin kummasta kaupastakin ostin paketin pregcheckejä :D
 
Ambro Jos sie et pistä pahaksi niin miekin voisin tähän pinoon tulla mukaan! :) Jos passaapi niin miun tiedot on:

Mircea..............kp 33/29 ........ yk13 ........ya 12/10 .............. 1.

Eli siis meilläkin esikoinen haaveissa ja nyt on menossa hyvin oudot hetket koska menkat jo aikalailla myöhässä, mutta menkkaoireita ei kuulu eikä näy. Myöskään perjantaina 6.7 testattu r-testi näytti negaa. Odottelen makua siis täällä aina vain.
 
Heipä hei:) Täällä kahden 1 ja 3 vuotiaan tyttösten äiti. Kolmatta ruvettiin yrittämään tässä kuussa ja vauvakuume on suuri. Kaipaan sitä raskausaikaa (vaikkei mitenkään helppoja ole aikaisemmat olleetkaan) ja haaveena muutoinkin suurehko perhe. Eli meillä yrityskerta 1. Mahdunko porukkaan? <3
 
Hei tyttöset! Täällä on niin vilkasta keskustelua ja paljon jännäilijöitä, että mäkin verkostuisin tänne mielelläni :)

Ikää on 26 ja ensimmäistä ihmettä toivotaan ja kuumeillaan (minä etenkin tietty..miten noi miehet osaaki ottaa monet asiat paljo rennommin!?). Miekkosen kanssa ollaan oltu 4v yhdessä ja puoli vuotta sitte mentiin naimisiin. Elikkäs lyhyesti:

Vilijonkka (26) kp 21/29-30 yk5 ya 3/2012 1.lapsi

Plussapuhureita kaikille kovasti!!!!ppuuuuuhhhhh
 
Kivaa, uusia on tullut taas mukaan. Taitaa olla aikamoinen epidemia tää vauvakuume ;) hehh. +++++:whistle: kaikille!

Totta, ettei noita kiertoja voi laskea ennen luomumenkkoja, mutta mä lasken päiviä menkoista ihan vaan sen takia, että jos niitä ei tule niin tietää missä vaiheessa voi ''huolestua'' ja alkaa miettimään, että mikä odotuttaa. :)

Tsemppiä Luna85 teidän vauvahaaveisiin =)

Mä haluan naimisiin! Ja kihloihin! hih, mutta mä haluan, että mies kosii, että hän haluaa sitä eikä että mä hoputan ja hengitän niskaan, että koskakoskakoska.. Mä haluan sen ihanan jumalattoman kauniin sormuksen :D heh. Rakkauteen se ei vaikuta, ainoastaan helpottaa elämää juridisesti jos jommalle kummalle joskus sattuu jotakin (ja se sormus). Ja tietty tykkään että perheellä on sama nimi =) Mutta kukin tyylillää, en tarkoita että jokin toinen tapa olisi väärä, itselläni vaan on tämmöinen ajatus :D
 
Tervetuloa uudet mukaan!

Vilijonkka Mieki oon ihmetelly tota, et ku itellä on pää ihan sekasin tän kuumeilun kans ja mies samaan aikaan ottaa kaiken vaan ihan rennosti :rolleyes: Mut tää jännäilyhän on tärkeä osa tätä rosessia :D

Fiinaliina Meillä se olin mie joka kosi ja pidin oman sukunimen :) Mut naimisiin mentiin kyllä molempien tahdosta ja rakkaudesta :heart: ja vähän tietty käytännönsyistäkin.
 
miss_piggy
Mä en oo enää jaksanu ees noita päiviä vikoista menkoista laskea, onneks ne päivittelee joku muu tohon teidän listaan :D Tosiaan ku ekat ja vikat menkat tän vuoden puolella oli tossa toukokuussa, niin onhan siitä jo aikaa. Mut kuten olen kertonut, mulla syyksi paljastui pco...lievä sellainen...Eli jos lopettaa pillerit eikä menkkoja ala kuulumaan, niin suosittelen kyllä lääkärissä käyntiä, ja yksityistä. Ite ainakin oon nyt tyytyväinen kun kävin vaikka maksoikin yli 100€, selvisi ainakin se että miks mulla ei oo menkkoja tullut, enkä ole ovuloinut.
Eilen tikutin ovista, tuli aika vahva viiva, että en tiedä onko mulla nyt sitten terolutien ansiosta ovis, vai antaako terolut väärän tuloksen...kokeillaan tänään vielä. Mutta oli aikalailla yhtä paksu ja tumma sen testiviivan kanssa. Nyt olis menossa terolut-päivä nro 7, eli vielä tää päivä + 3 päivää nappia naamaan ja sit pitäis kaiken järjen mukaan tulla menkat aika pian.
 
Mircea..............kp 1/35 ........ yk14 ........ya 12/10 .............. 1. Ja kohti uutta kiertoa niin, että pamahti :( Varmistelen tuota miun kiertopäivää ja tuun korjaileen jossain vaiheessa.. Nyt harmittaa vaan niin kovin et taidan mennä vielä sänkyyn..
 
Täällähän on ollut tosi aktiivista keskustelua, kiva! :)

VAU sunflowe, onnea!
Ambrolle pahoittelut, ei ole sanoja...luinkin jo tänään aamulla blogistasi :hug:

Parisuhdetta meillä ehti olla takana reilut 5vuotta ennen kuin esikoinen syntyi. Nyt ollaan yhdessä siis oltu yli 6vuotta. Tammikuussa tulee 7 täyteen, hui! Meneepä aika nopeaan, kun oikein kovasti rakastaa :heart: Naimisiin mentiin vuonna 2007.
Mäkin koen, että saatiin olla kahdestaan tarpeeksi pitkään, vaikka silloin plussan pärähdettyä (ei ollut siis kovin suunniteltu juttu) tuntuikin, että ei vauvan vielä olisi tarvinnut tulla. Me siis oltiin vain matkusteltu siihen asti, asuttu ulkomailla, tehty ja menty ihan hulluna...että ei voi ainakaan nyt sanoa, että jotain ois jäänyt tekemättä lapsen tulon takia, tai että ei oltais ehditty tutustua toisiimme kunnolla. Me ollaan myöhästytty lennoilta Aasiassa ja Etelä-Euroopassa ja riidelty ja huudettu siellä toisillemme, sovittu ja suukoteltu, selvitty konflikteista, oltu työkavereita, kummivanhempia, asuttu yhdessä monta vuotta, asuttu ulkomailla yhdessä kera hirveiden kulttuurishokkien, eksytty festareilla, väistelty jengitappeluita Miamissa jne jne...melkoisia ylä ja alamäkiä on ollut suhteessakin, nyt on ihana seesteinen kausi ollut pitkään, ja sekin on upeeta! :heart: Ja eikai sitä tällee vanhemmiten jaksa enää niin paljon rellestää..;)

Niin, mulle saa siis päivittää tohon listaan, sulkuihin 2. eli toinen ihme on meillä haaveissa. :heart:
Tosin, en tiedä kuinka haaveissa se enää on, tai siis millä aikataululla..huoh..tää työstressi imee musta kaiken energian. Jos se ei tällä viikolla selviä, niin hitto, sitten alkaa yritys heti!! Tulisi sitten edes JOKU tulevaisuudensuunnitelma mullekin :LOL:

Toivon kaikille yrittäville paljon onnea tähän kiertoon! :flower:
 
Keskiviikko 11.7. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 59/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.

another...............kp 46/32..............yk7 ........ya 1/2011.............1.


Sunflower11....... kp 29/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.
hintrikka.................kp 23/29-31 .........yk13......... ya5/11............ 1.
Luna85(26).................kp 23/29-38..........yk 5............ ? ...............?
Viljonkka (26).........kp 22/29-30.......yk 5............. ya 3/12............1.
Markke................. kp 21/?............yk1/TJOT...........ya 6/12..........2.

Heiverö..................kp 11/?............yk 1............. ya 7/12............ 3.
(minmaria...............kp10/ ?...................yk0...........................?)

(Peity.....................kp 9/28.................yk0..............................2. )
Lemontree-86...........kp 9/25...............yk1 ........ya 7/12........... 1.
Mathilda83.............kp 7/28-30 ........ yk1 ........ya 6/12 .............. 1.
Leenuliinukka..........kp7/23-28............yk2............ 6/12 ................ 3.
haave2................kp 7/28 .............yk 1.........ya 7/12.............. 1.
eufemia(27)...........kp 7/28-35........yk 2.........ya 6/12........... ?.
jenni_noora(28).......kp 7/28...........yk 7.......... ?................ 1.
panzkus..............kp 5/28-30 ........ yk3 ........ya 5/12 .............. 1.
Kamomillatee............kp5/28........yk2............ya 6/12.................1.

Chrissy72 ...............kp 4/26.................yk3.. ...ya 5/12.............. 4.
Ambrosia85(27)...... kp 1/28-31 ........yk19 .....ya 10/10.......... 1.
Mircea..............kp 1/29 ........ yk13 ........ya 12/10 .............. 1.




Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:

eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla
piupiu
kääkkis
Lumihippu
Pionia
Fiinaliina




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6), lenkkari (yk10)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA HEINÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä