sunflower11 pahoittelut sinulle! :hug: Toivotaan että huomenna testi näyttää toista.
Mä täällä mietiskelen että koska olisi ovulaatio...ei sitä niin tarkkaa nyt osaa seurata, kun yritystä ei oo. Mutta olisi mielenkiintosta tietää, koska se tarkalleen on ja miltä se tuntuu. Limoja pitäis alkaa vissii tutkiskelee
piupiu tsemppiä teidän suhteen ylä ja alamäkiin! Meillä samat fiilikset koettu ja tutulta kuulostaa. Tässä sitä kuitenkin ollaan, vahvempana kuin koskaan, menossa kohti uusi mäkiä! :heart:
Ja tempperamenttinen olen minäkin, samoin kuin miehenikin. Joten välillä räiskyy ja kovaa!
Mä olen ihan jäätävän väsynyt. Taitaa tämä työstressi imeä musta tosissaan kaikki mehut. Aamuisin sitten herään kuitenkin ainakin puol tuntia ennen kellon soittoa siihen, että sydän hakkaa taas tuplanopeudella ja on levoton olo.
Ihan hyvä että en ole raskaana, ois kyllä polla niiiin sekaisin...
/muokkausta
Ovulaatiotuntemuksiin lisäys...mulla taitaa olla nyt ovulaatio sittenkin
Eilen kun vähän peuhailtiin, niin nippas oikeelta puolelta muniksista (tätä kirjoittaessa muuten tajusin että viime kierrossa ovulaatiotuntemukset oli vasemmalla puolella, joten it makes sence
) ja nyt oon taas niin herkkä, että meinaan itkeä joka asiasta. Mies lähetti äsken videon meijän pojasta syömässä kotitekoistamme pitsaa, ja se oli niin hellyyttävän näköinen että meinasin purskahtaa itkuun
Äsken tuli myös melko paljon valkovuotoa...huu...jännää. Jos eilen ei olisi ollut kumia käytössä, tässä alkais olee jännäpäivät !