Oletko työaikana facebookissa?

  • Viestiketjun aloittaja tee työsi
  • Ensimmäinen viesti
"pihka"
Olen kyllä. Tosin työaikani on aika hatara käsite muutenkin. Meillä on todellakin pääasia, että työt hoituu. Hoidan tiettyjen "työihmisten" kanssa viestinnänkin fbn kautta.
 
"Jepulis"
Olen kyllä aina välillä, mutta olenkin itse itseni työnantaja. Voisihan sitä paremminkin pienet taukoajat käyttää, mutta toisinaan tarvitsen vähän "hömppää" ajatustyön lomassa.
 
"nanna"
Meillä on työkoneissa esto, ettei pääse ja hyvä niin. Omalla kännykällä käyn satunnaisesti, mutta en päivitä työaikana mitään. Hoidan ensisijaisesti työt sitten muut, kuten esim. täällä hengailun. :D
 
"Lähihoitaja"
No eipä yhden päivityksen tekemiseen kauaa mene. Mutta enpä mä kyllä työaikana mitään päivittelisi. Itse olen hoitoalalla töissä niin ei ehdi Facebookissa olla, tauoilla sitte voi puhelimella sinne kurkata.
 
Mun työ on vähän sellasta, että toisinaan on ihan helvetin kiire, eikä sitä puhelinta kerkee ottaan esiin edes, kuin silloin ruokkiksella. Sit toisinaan taas on sellasia vähän löysempiä päiviä, nii kyllä mä silloin käyn facebookissa ja pyörin muutenkin netissä. Eikä se häiritse mun työn tekemistä. Mä kun en voi sinne painokoneeseen syöttää pakkoja/väriä yhtään enempää, kuin se vetää.
 
tee työsi
[QUOTE="Lähihoitaja";30845597]No eipä yhden päivityksen tekemiseen kauaa mene. Mutta enpä mä kyllä työaikana mitään päivittelisi. Itse olen hoitoalalla töissä niin ei ehdi Facebookissa olla, tauoilla sitte voi puhelimella sinne kurkata.[/QUOTE]

Jos niitä päivityksiä on 10 työpäivän aikana...No työmoraalinsa kullakin. Tauot ymmärrän ja jos yrittäjä, muuten en..
 
Alkuperäinen kirjoittaja tee työsi;30845553:
Ja en tarkoita ruoka-kahvitaukoja. Tätä tuntuu harrastavan aika moni. Mitähän työnantaja tykkää?

Itse olen hoitovapaalla.
Meillä työantaja vaatii facen pitämistä auki.

Pitää korjata, että osaltani "vaati".
Sama käytäntö kyllä jatkuu, vaikken minä siellä enää olekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä