Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

piupiu:
Haha, mulle oli jo iso juttu se et sain miehen puhuttua vuos sitte koiraan. Meil on ollu koiran takia melko rankka vuosi (kesti pitkään sisäsiisteysjutut, tuhos paikkoi jne), mies vasta nyt keväällä/kesällä oppinu tykkää koirasta ku joutunu sen kans viettää aikaa (mursin toukokuussa polveni). Toivon todella et mies alkais näyttää vihreetä valoa, mie kun en enää itteeni pidä kovin nuorena iän puoleen :(
 
Viimeksi muokattu:
kääkkis
Heippa vaan :)

Löydän näköjään taas itseni täältä kuumeilijoista ja voisin liittyä seuraanne :D Olen 3:n pienen aviossa elelevä äippä vm.-82, lapset t-06, t-08 ja p-11. Haaveilen vielä yhdestä, eli neljäs olisi toiveissa todennäköisesti vuodelle -14 :)
Selkäni on aika huonona ja yritän saada sitä nyt kuntoon, että jaksaisin vielä sen viimeisen vauvani kantaa ;) Skolioosi on ja yliliikkuvuutta, olen yrittänyt kovasti treenata lihaksia ja parhaillaan käyn jäsenkorjaajalla hoitosarjaa. Yritys on varmaankin ajankohtainen joskus ensi talven/kevään aikana, mutta jos kipuilen yhä näin, niin täytyy kyllä punnita onko 4:s vauva järkevä. Haaveillahan tietenkin saan ja sen vuoksi ajattelin liittyä seuraanne :)

terv, kääkkis
 
Kamomillatee, kiitos selvennyksestä, olihan se vähän epäselvä mutta ainin sinne päin!
Laitan testauspäiväksi 1.7 :)

Noihin tuntemuksiin sanon sen verran että jossain vaiheessa sitä epäilee jokaistakin tuntemusta oireeksi raskaudesta tai sen mahdollisesta alusta.
Vaikka järki sanookin ettei pitäisi pakkomielteisesti kroppaa tutkiakaan.
Sama koskee testausta.
Joka kierto sitä vannoo että vasta kun menkat on oikeasti myöhässä niin aloitan testaamisen. Vaan kuitenkin tuntuu että dpo10 tulee tehtyä eka testi ja siitä sitten parin päivän välein uusi :LOL:


piupiu, asia korjaan!
 
Torstai 28.6. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 45/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.

lenkkari................. kp36/28-36.......yk10/TJOT..............1.
another...............kp 33/32..............yk7 ........ya 1/2011.............1.

panzkus..............kp 22/28-30 ........ yk2 ........ya 5/12 .............. 1.
Kamomillatee............kp21/28......yk1............ya 6/12.................1
Pionia(31)............ kp 20/27-31...........yk 13 ......ya 7/11(12/10)......1

Ambrosia85(27)...... kp 17/28-31 ........yk18 .....ya 10/10.......... 1.
Sunflower11....... kp 16/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.
Chrissy72 ...............kp 14/26.................yk2.. ...ya 5/12.............. 4.

Markke................. kp8/?............yk1/TJOT...........ya 6/12..............2.




Day Past Ovulation:
Kamomillatee.........dpo7.......... Testipäivä: 30.6
Pionia................. dpo5.......... Testipäivä: 7.7
Ambrosia85...........dpo2...........Testipäivä: 10.7




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Peity (elo-syys 2012)
minmaria (elokuu 2012)
haave2 (elo-syys 2012)
eleonoora86
Amiraali (lokakuu 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla
piupiu
kääkkis




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Isbla toivottavasti tosiaan mies heltyy. Tosin jos se on jo eläimen sulattanut ja siihen kiintynyt niin hyvä merkki! Meillä mies hemmottelee vauvan kaipuussaan meidän kissoja piloille :LOL: vaikka ensin oli sitä mieltä ettei me mitään katteja hankita, niin kaksihan meillä niitä jo on :)

kääkkistervetuloa! Laitanko sut taustalle vai myöhemmin aloittaviin :) ?
Varsin fiksua suhtautumista tuo, että kunnon mukaan mietitte neljättä. Onneksi teille on siunaantunut jo 3 pientä (vaikkei se tietenkään tarkoita etteikö kaipaisi vielä yhtä =) ). Noi selkäjutut on aina hirveen harmillisia :/
 
Isbla: Tunnen tuskasi, vaikka meillä mä olen kaks vuotta miestä nuorempi. Tämä 25v. könsikäs on todellakin joissakin asioissa vielä pikkupoika. Ja mulla on kuumeilua ollu jo varmaan 17v. lähtien. Jonkin verran ollaan lapsista puhuttu, että "joo joskus" on miehen kommentti. Tosin haluun saada töitä alle ja muutenkin asioita parempaan järjestykseen, mutta en haluaisi olla yli 30v. esikoisen saadessani, en tiedä miks! Äitinä haluaisin olla tasapainoisempi kuin nyt olen, mutta siihenkin kasvetaan kun aika on, välillä ärsyttää kun niin paljon penätään kihloja, naimisiin menoa ja työpaikkoja ennen kun mitään vauva-asioita sais ajatellakaan. Mun äiti oli mun ikäisenä (23v.) jo 4 lapsen äiti, rankkaa se sille oli mutta rakasti olla äiti :)
 
Kamomillatee: Kiva kuulla, että on muitakin, joiden mies ei ajatukselle lämpeä. Ja toinen pelkoni onkin juuri tuo, että lokakuussa (toivottavasti) aloitettuamme, lapsi ei saa alkuaan moneen kuukauteen. Kaveripiirissä on juuri nyt ollut kaksi naista, joiden vauvapuuhat eivät saaneet millään alkua. Vuoden yrittivät ja nyt molemmilla on vauva. En vain jaksaisi odottaa toista vuotta "yrittäen". Olen hieman sorttia TÄNNEKAIKKIHETINYT :D

Ja nuo tuntemukset tosiaan.. Luultavasti kunnolla alettuamme yrittämään lokakuussa, tulen aivan sekopäiseksi jokaisesta nipistelystä, koska nyt jo tunnen alavatsalla outoja "lepatuksia" jo siitä, että n. kerran kuussa "unohdamme" ehkäisyn, (ei tietenkään ovulaatioaikaan), ja mies tietenkin pelleilee vielä keskeytetyllä yhdynnällä. Mutta aina näiden kertojen jälkeen salaa toivon olevani raskaana, ja sitten alkaa nipistelyt ja lepatukset (joo varmaan oikeasti ilmaa suolessa).

Eilen totesin miehelle, että entä jos saammekin nyt maaliskuussa vauvan, kun harrastimme seksia paljaalti juhannuksena. Sanoin, että sitte lasta pilkataan, että sai alkunsa juhannuksena, johon mies totesi: eikä pilkattais, kukaan semmosta ny jaksais ajatella. =) Ihan vain pakko kertoa, koska yleensä vastaus on ollu "et sä raskaana ole". Jonkunnäköistä kypsymistä ajatukselle..? :)
 
Amiraali, hyvältähän tuo vaikuttaa! ja siinä oon kyllä miehes kanssa samaa mieltä että lasta tuskin heti aiheesta kiusattas - ehkä aikaisintaan teini-iässä kun tietävät jotain lapsien saamisesta ja raskaus-ajasta ;) Tosin odottavat vanhemmat saattaa saada kuittailua jo aiemmin ;)

piupiu mä oon kanssa halunnut olla aina nuori äiti. 15vuotiaana jo haaveilin omasta lapsesta. Tässä vaiheessa toki kun olen elämäni rakkauden kanssa yhdessä niin olen tyytyväinen ettei ole mitään lehtolapsia nurkissa (onpa jurosti ilmaistu), mutta en silti koskaan uskonut että kello tikittää kohti kolmeakymppiä ennenkuin äiti olen.
Noh, ehkät ässä niitä ihmeitä tapahtuu vielä omallakin kohdalla :)
 
Ambrosia meillä mies on alkanut kuin itsestään puhumaan "meijän koirasta". :D Ennen se lähinnä kuittaili mulle joka riidan yhteydessä koirasta. Tein sit selväks et ota tai jätä (koira hommattu miun harrastekaveriks). Eihän se sitten jättänyt ja on ilmeisesti sulattanut asian. Nythän koiruus alkaa olee jo kohtuu helppo kun hieman aikuistunut. Sillä on nyt menossa murrosikä ja se kyseenalaistaa kokoajan käskyjä jne, jotenkin sitä sitten on alkanu miettii et mitä sitä pärjää lasten kanssa :D

Piupiu mie olen kans haaveillu vauvasta varmaan sen 5-6vuotta. Haaveilin jo silloin kun seurustelin exän kanssa. Meillä alko olla vauvajutut silloin ajankohtaisia mutta mie sitte tein raskaan päätöksen et erotaan kun ei yhdessäolemisesta tullut mitää enkä halunnut vauvaa "paikkaamaan" kaikkia ongelmia joita oli. Miulle oli henkisesti raskasta erota sen ikäisenä kun olin ihan varma etten koskaan löydä ketään, kenen kanssa haluan olla loppuelämäni. Tosin sehän sitten löytyi eron jälkeen vähän liiankin nopeesti, mutta päivääkään en tästä ajasta vaihtais! Miulla on maailman paras mies (halusi se lapsia vielä tai ei :D) ensimmäistä kertaa ihminen kenen kanssa kaikki hommat vaan luistaa niin hyvin :) Mies on siinä mielessä pehmennyt että on jo viitsinyt miettiä lapsijuttua. En halua painostaa, oon miehen ensimmäinen pitkä seurustelusuhde ja haluan edetä hänen tahtiinsa (ittellä jo neljäs "pitkä" parisuhde, sitä kun on 15vuotiaasta seurustellu kokoajan.)

Ihana lukea teidän juttuja, moni koskettaa itseäni. Ja kuinka onnellinen olen teidän kaikkien puolesta jotka luvan ovat saaneet :)
 
Heippatirallaa! Eilen kun nukkumaan mentiin ja sängyssä sitten tuumasin miehelle et unohdin ottaa pillerin, et viitsisikö hän antaa sen levyn siitä vierestä pöydältä. Mies sitten tuumasi että "tarviiko sitä ottaa? :)" Eli ollaan nyt jätetty sitten pillerit pois, häämatka kuitenkin on edelleen elokuussa edessä, että ei tässä nyt lähiviikkojen aikana mitä yritystä ole.Kväin nyt kuitenkin ostamassa greippimehua ja raskautta yrittäville tarkoitettua vitamiinia :D Jos nyt kuitenkin käy niin että tulen raskaaksi ennen häämatkaa niin eipä se muuta tarkoita kuin sitä että tipaton häämatka edessä :D
 
Ambrosia meillä mies on alkanut kuin itsestään puhumaan "meijän koirasta". :D Ennen se lähinnä kuittaili mulle joka riidan yhteydessä koirasta. Tein sit selväks et ota tai jätä (koira hommattu miun harrastekaveriks). Eihän se sitten jättänyt ja on ilmeisesti sulattanut asian. Nythän koiruus alkaa olee jo kohtuu helppo kun hieman aikuistunut. Sillä on nyt menossa murrosikä ja se kyseenalaistaa kokoajan käskyjä jne, jotenkin sitä sitten on alkanu miettii et mitä sitä pärjää lasten kanssa :D

Piupiu mie olen kans haaveillu vauvasta varmaan sen 5-6vuotta. Haaveilin jo silloin kun seurustelin exän kanssa. Meillä alko olla vauvajutut silloin ajankohtaisia mutta mie sitte tein raskaan päätöksen et erotaan kun ei yhdessäolemisesta tullut mitää enkä halunnut vauvaa "paikkaamaan" kaikkia ongelmia joita oli. Miulle oli henkisesti raskasta erota sen ikäisenä kun olin ihan varma etten koskaan löydä ketään, kenen kanssa haluan olla loppuelämäni. Tosin sehän sitten löytyi eron jälkeen vähän liiankin nopeesti, mutta päivääkään en tästä ajasta vaihtais! Miulla on maailman paras mies (halusi se lapsia vielä tai ei :D) ensimmäistä kertaa ihminen kenen kanssa kaikki hommat vaan luistaa niin hyvin :) Mies on siinä mielessä pehmennyt että on jo viitsinyt miettiä lapsijuttua. En halua painostaa, oon miehen ensimmäinen pitkä seurustelusuhde ja haluan edetä hänen tahtiinsa (ittellä jo neljäs "pitkä" parisuhde, sitä kun on 15vuotiaasta seurustellu kokoajan.)

Ihana lukea teidän juttuja, moni koskettaa itseäni. Ja kuinka onnellinen olen teidän kaikkien puolesta jotka luvan ovat saaneet :)
Isbla Meillä taas on molemmilla ensimmäinen vakava suhde ja reilu kolme vuotta ollaan yhdessä oltu. Ylä- ja alamäkiä.. muutettiin nopeasti yhteen ja sitten erottiinki kerran (jos en ole tästä aiemmin puhunut) ja nyt taas yhdessä. Myrskyinen mutta erittäin intohimoinen ja syvä suhde, en voi kuvitellakaan rinnalleni ketään toista. Eiköhän ne miehet pikkuhiljaa lämpene, mun miehen veli on just saanu lapsen että katotaan tuleeko miehelle myös viboja ;) Ei kyllä vielä ees olla yhteenmuutettu uudestaan että välillä ihan kreisii tää mun haihatteluni :D

Mutta kaikille: hormonikierukka ON erittäin luotettava. Vuodot jääny pois yli kk sitten, mutta negaa näytti. Ennen kierukan laittoa oli paljon draamaa tässä asiassa, mutta nyt ei oo ollu :)
 
Eleonoora86: Jes, tommosiahan ne miehet välillä on, ihana juttu! Ei kai se haittaa jos häämatkalla ei voi drinkkejä nauttia, tilaat sitte alkoholittomia :)

Ambrosia: Oon käynyt lukemassa sun blogia, hyviä kirjoituksia. Sulla on ihana tilanne, mutta ymmärrän toisen lapsen kaipuun. Meillä on siskojen kanssa ikäeroa 1,5v. ja ihan ok, mutta mä ehkä haluaisin muutaman vuoden väliä sitten omille. Kuuntele sydäntäsi, näissä asioissa ei vaan voi aina järkeillä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
Eleonoora86 teillä on häämatka niin lähellä jo että älä turhaa stressaa :D meidän hää matkalla mä en ite juurikaan juonu - ruoan kanssa pari lasia punkkua, mutta ei muuten :)


piupiuoih, oikun kiva kuulla blogista palautetta!
Ja niinhän se on että jokaiselle on "oma oikea" tapa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Eleonoora86
piupiu Myö taas edettiin aika hiljaa, 4kk tapailtiin, vuosi seurusteltiin ennen yhteenmuuttoa. Ollaan asuttu pariin otteeseen eri paikkakunnilla ja osan aikaa olin "leskenä" kun mies oli Tampereella poliisikoululla lähiopintojaksoilla. Tällänen on miulle hirveen epätyypillistä :D Kun oon vähän sellainen kaikki-heti-tänne-tyyppi :D

Mut tosiaan miulla on viel kouluu jäljellä (AMK) mut on toisen alan vakituinen paikka ja sellaiseen ammattiin oon valmistumassa missä töitä riittää. Mieskin sai juuri vakipaikan vaikka heidän työllisyystilanne on ollut tosi huono.

Miusta tosin tuntuu et ensin hankitaan oma koti ja sitten niitä lapsia. Mies kun on sellainen "sitten joskus" tyyppi. Vaihtoi se moottoripyörän farmariautoon kun koira tuli, eli edistystä sekin :D Mies haluais myös naimisiin ennen lapsia (ymmärrän ja kunnioitan tätä) mut kun se naimisiin menokaan ei niin halpaa ole, ja miuta pelottaa että onko siihen varaa vielä moneen vuoteen :(
 
Jaahas, se alkais sitten olemaan kierron jälkimmäinen puolisko käsillä. Oviksen (jos on) veikkaisin olleen eilen tai sitten tänään. Eilen vihloi aamulla taas oikealta alhaalta. Mä epäilen, ettei mulla toimi vasen munasarja lainkaan, koska sille puolelle ei ole tainnut koskaan vihloa.

Nyt pääsee sitten taas jännäilemään :) Jos ei natsaa, niin yrityksen puutteesta ei ainakaan voi syyttää :)
 
Moikka!

Myös mun on nyt pakko liittyä tähän pinoon, olen haaveillut tuolla toisessa pinossa jonkun aikaa, mutta nyt uskaltauduin jo tännekin.

Ekaksi on pakko sanoa, että Carmen_ esittely oli kuin suoraan omasta elämästä. Eli itsellä vielä pari vuotta opintoja jäljellä, joista ensivuosi vielä melko tiukka, mutta sen jälkeen vauvalle olisi hyvin aikaa, viimeisen vuoden voisi hyvin sumplia joko myöhemmäksi, vaikka en usko että olisi lapsellisenakaan mikään ongelma tuo viimeisen vuoden handlaaminen. Ihanaa, kun joku on samassa tilanteessa kuin itse. Mies myös meillä jo oman alan hommissa.

Lopetin pillerit viikko sitten ja nyt odotellaan, että kierto tasaantuu ja voidaan alkaa ''yrittämään''. Voi olla että tausta haaveilen vielä melko pitkään, mutta oli ihan pakko liittyä mukaan. Kuitenkin tuo pinon otsikko ''Vauva haaveissa vuodelle 2013-2014'' sopii oikein hyvin meidän suunnitelmiin ja toivottavasti viimeistään 2014, myös meille olisi tulollaan/saatu oma pieni rakas nyytti.
 
Tervetuloa uusille!!:) minä nopeesti puhelimella tänne näpyttelen, läppäri hajonnut..:/
Me ehdittiin olla miehen kanssa 5v yhdessä kun vauva syntyi ja se tuntui tosi hyvältä ajalta, vaikka eka tuntui että oishan sitä pidempäänkin voinut olla kahdestaan...mutta myös suhteemme kannalta vauva tuli oikeeseen aikaan ja on lähentämyt meitä, sekä syventänyt suhdettamme valtavasti!:heart:
 
kääkkis
Ambrosia: Laita mut vaan taustailemaan, kun en tiedä mitä tässä tapahtuu :)

Isbla: Riippuu minkälaiset häät haluaa, meillä oli kirkkohäät missä oli vain kummankin perheet ja kakkukahvit oli meillä kotona vihkimisen jälkeen :) Tuli aika edulliseksi, kallein hankinta taisi olla hääkimppu ja meille ne olivat juuri sopivat häät.

Tervetuloa muillekin uusille :wave:
 
Chrissy72 onko sun muniksia tutkittu? Muistan nimittäin kuulleeni että oviskipuilu tai munistuntemukset voivat peilautua :)
Toivottavasti oli kuitenkin ovis! Tsemppiä loppupuoliskon jännäilyyn!

Isbla, ai miehes on poliisi =) Mulla mies kanssa haaveili, mutta oli sitten vankilassa duunissa parikymppisenä ja totes ettei sittenkään ole hänen juttunsa :D ja nykyään totee ettei lähtis sillä liksalla rosvoja jahtaamaan :LOL: ai mikä kermaperse :D?

Häihin kyl saa uppoamaan hirveitä summia halutessaan. Meillä tosin ~70vieraan häät ei onneks maksanut kuin arviolta ehkä 4000e (en kyl tarkasti edes muista!) mutta säästettiin siinä hirveästi, kun ei tarvittu pitopalvelua (mun kummitytön äidillä on ravintola josta saatiin ruoat tarve-aineiden hinnoila) ja toisen kummitytön äiti teki meille hääkakut.
Mut kyllä siihen sai veronpalautukset ja kesälomarahat sijotettua tehokkaasti :D
Mutta kivempi niin kuin se että oltas otettu lainaa tuo summa ja makseltais sitä varmaan vieläkin pois!

Carmen_ varo vaan tää vie koko käden ;)
Toivottavasti saat vakipaikan! Mulle ainakin vakipaikka on ihan ehdoton (vaikka tottakai joka firmassa tuntuu jatkuvasti pyörivät yt:t ja irtisanotaan vakikalustoakin mutta silti...).. Jotenkin mukavampi ajatella että raskautuisi ja pitäisi ehkä pidemmänkin äitiysvapaan, jos tietää että on työpaikka minne mennä takaisin. Vaikka varmasti sitä saisi töitä äitiysvapaiden jälkeenkin, mutta jotenkin miellän helpommaksi että menis suoraan takaisin duuniin.. kokemustahan tosin mullla ei asiasta ole :D
Toivottavasti sulla Carmen kierto tasaantuu - mulla ekat 3-4kiertoa tuli tarkasti ja sitten sairastuin kovaan kuumeeseen ja sen jälkeen oli menkat kateissa ja jouduin teroja syömään kierron tasaamiseksi ja terot ei edes tehonnut :( Nyt syön clomeja ja kierto toimii taas! Sen verran tosin pakko historiastani sanoa että mulla on aina ollut todella epäsäännöllinen kierto..

Tervetuloa Carmen_ , Fiinaliina sekä sarleena tosiaan mukaan ja jos haluatte listalle mukaan niin kerro toki nuo tiedot että saadaan sut tuonne listalle kellumaan =)
 
Täällä ollaan kans ihan koukussa tähä palstailuun ja kuumeiluun :D Ite en hirveesti kirjottele mut luen kyllä päivittäin!

Meillä ei ite vihkimiseen menny rahaa juuri lainkaan (maistraatissa), mutta häämatka pienen hääseremonian kanssa ulkomailla kustansi monia rahoja..:ashamed: mutta oli tietty kaikki sen arvosta!

Meillä ei oo kummallakaan vakkariduunia, ite opiskelen (taas) ja mies on oman alan töissä, ei tiiä kuin pitkään. Mut ollaan mietitty et koskaan ei tiiä miten tilanteet muuttuu, joten sen takia ei tätä yrittämistä enää lykätä <3

Mulla nyt dpo 3-4 oletetusta oviksesta eli taitaa tulla pitempi kierto (toivottavasti). Tsekkasinki tuossa ennen pillerikautta olleita kiertoja ja ne oli noin 30-34 päivää.. Aah en malta oottaa et saan tietää onko tulosta tullu, yrityksestä ei ainakaan ole nyt puutetta ;)
 
Ambrosia85

Joo, poliisihan se. Miehellä ei oikeastaan ollu muuta vaihtoehtoja, ties jo alta parikymppisenä et haluaa tuonne. Hääki oli yhden kesän vankilalla eikä tykänny siitä ollenkaan. Kai tuo poliisi on vähän niinkuin kutsumusammatti. Palkka ei kyllä hurja ole, mut onneks se kasvaa edes jonkin verran vuosien saatossa. Miehän opiskelen sairaanhoitajaksi joten meidän perheestä ei äveriästä saa :LOL: Ainoo hyvä puoli et tosiaan miehellä vakipaikka ja itselläni työtä oikeastaan millä paikkakunnalla vain =)

+ Kääkkis

Mie en oo koskaan laskenu sellasta realistista hääbudjettia, kauhuissani vain kuunnellut miten paljon kaverit ovat niihin rahaa syytäneet... Meillä on onneksi molemmilla tosi pieni suku, ei montaa jäsentä lähipiirissä. Ystäviä sitten sitäkin enemmän, ja haluttaiskin kivat häät johon ystäviä voisi kutsua. Olemme eri paikkakunnalta kotoisin missä nyt asumme, joten kotipaikkakunnalla häät olis halvemmat järjestää. Just toi pitopalvelujuttu menis varmaan kans tutun kautta. Kai sitä aika edullisestikin pääsis kun viitsis vaan käyttää suhteita hyödyks :) Meistä molemmat tykkää aika yksinkertaisesta (yksikertaisina ihmisinä :LOL:) enkä usko et puvut jne tulis paljon maksamaan. Saa nähä.

Jostain syystä mies on kutsunu miuta kaksi päivää vaimoks??
 
Me säästettiin meidän häihin vuosi. Ja sen vuoden ajan mä tein töitä ja puolet ajasta mies oli armeijassa. (Mieheni on 22 ja minä täytän 26 syksyllä) Hyvin saatiin säästettyä, ja äitini ennen poisnukkumistaan lupasi kustantaa mun hääpuvun kun ei häihin päässyt. :( Muualta ei sitten rahallista apua saatu. Kirkko häät oli ja opetusravintolassa oli juhlatilaisuus, vieraita 50. Lahjaksi toivoimme vain avustusta häämatkakassaan jos jotain halusi antaa, ku meillä oli jo kaikkea, juuri asuntokin ostettu. :)

muoks. Lisään vielä että täydellinen päivä oli vaikkakin aika pienellä budjetilla :) (2000 € )
 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 Ei ole tutkittu, kun ei koskaan ole ollut mitään syytä ja raskaudet alkaneet helposti. Ja itse asiassa sitten eilen illalla tuikkaili kyllä taas lyhytkestoisemmin vasemmalta...tiedä sitten mitä se oli.

Mä tein taas sen virheen, että olen seuraillut lämpöjä. Tosin mittaan täysin virheellisesti kainalosta ja elohopeamittarilla ja eri aikoihin aamusta, joten tarkkuus on mitä on. Eilen aamulla sain 0,2 asteen nousun, mutta tänään se oli laskenut takaisin. Tiedä sitten onko sitä ovista ollut ollenkaan. Tosin kuopusta yrittäessä bongasin hienoisen laskun ja seuraavan päivän nousun, mutta ei mulla lämmöt mihinkään koholle jäänyt ja luulinkin, etten raskaana ole.

Mutta katsellaan katsellaan ja kaikki mahdolliset oireen poikaset laitan puhtaasti kuvittelun piikkiin tällä kerralla :)
 

Yhteistyössä