Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

Peity: Vähän pukkaa kyllä jo kuumetta päälle, mutta keväällä laitettu hormonikierukka tsemppaa vielä odottamaan :) Tosin oon kuullu että menkkojen palautuminen saattaa sitten kestää ja kestää. Onnea kaikille odottajille ja plussanneille! :)
 
Sunnuntai 25.6. 2012





Yritys/TJOTtailu alkanut:

miss_piggy (30v.).... kp 41/38-45 .........yk 2 ......ya 03/12........ 1.

lenkkari................. kp32/28-36.......yk10/TJOT..............1.

another...............kp 29/31..............yk7 ........ya 1/2011.............1.

panzkus..............kp 18/28-30 ........ yk2 ........ya 5/12 .............. 1.
Pionia(31)............ kp 16/27-31...........yk 13 ......ya 7/11(12/10)......1
Ambrosia85(27)...... kp 13/28-31 ........yk18 .....ya 10/10.......... 1.
Sunflower11....... kp 11/24-28.........yk20.........ya 12/2010.........3.
Chrissy72 ...............kp 10/26.................yk2.. ...ya 5/12.............. 4.




Day Past Ovulation:




Yrityksen myöhemmin aloittavat:
Peity (elo-syys 2012)
minmaria (elokuu 2012)
haave2 (elo-syys 2012)



Taustailijat:
Neiti Näpsän Äiti
Markke
Isbla




Plussanneet:
Kesäkuu 2012:Vissyliini (yk6)





kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
ya= yritys aloitettui
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen



+++++ PLUSSARIKASTA KESÄKUUTA +++++
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia vaan onnitteluista... katsellaan tässä vielä hetki ja huomen aamuna teen vielä digin.

Asioita mitä tein toisin tässä kierrossa kuin edellisissä:
-tikutin oviksen
-söin runsaasti foolihappoa sisältävää vahvaa b-vitamiini-valmistetta oviksesta eteenpäin
(b-vitamiinilla myös stressiä poistava vaikutus ja huomasinkin olleeni paljon
levollisimmin gowiththeflow-meinigein piinaileva :)
-pupuilua illalla ennen nukkumaan menoa dpo-3 dpo-1 ja dpo1, pupuilun jälkeen en mennytkään pesulle vaan peseydyin vasta aamulla, jäin petiin makoilemaan tyyny lantion alla
ja räpläsin itselleni vielä orgasmin:saint:
Nukuin koko yön tyyny lantion alla.
 
Voisko joku ihana ihminen huomenna päivittää listan?

Jos ei ennen ole päivittänyt niin ottaa tuon "lainaa" tuosta listasta ja poistaa alusta [ Quote] ja [/ Quoten]. Olisin hirmu kiitollinen!

Itse varmaan huomenna en koneelle tule kuin korkeintaan myöhään illalla (ja todennäköisesti tukka täynnä) kun heti aamusta alkaa ystävättären polttarit.

Toki ei se maailmaa kaadu jos kukaan ei ehdi/jaksa/halua :) Päivitän vaan tuplana sitten sunnuntaina :)



ps. haluatko piupiu taustailemaan ja ootko vaan henggari :LOL: ?
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Vissyliini varmasti nähdä tuo tulos! Itsekkäästi toivon että meillekin vaikka jo kesän aikana tuollainen ilo ja onni suotaisiin.

Mä päivitän jo nyt tuon listan niin ei kenenkään tartte uhrautua :)

Hauskaa viikonloppua!
 
Upeeta Vissyliini, onnea!! :heart::flower: Tuo testituloksen näkeminen on maagista. Esikoisesta muistan kyllä vahvasti sen tunteen.."tästä päivästä lähtien meidän elämä muuttui täydellisesti, ihanasti, eikä paluuta entiseen enää ole :heart: ".
Tällaisia testituloksia toivon muillekin!!

Hauskaa viikonloppua täältäkin kaikille! Itse vietän sen töissä...
 
Onnea Vissyliini=)
Minä jännään teidän puolesta, taustalla vielä häämöilen.
Minut voikin lisätä (kun kerkiää, nou hätä) tuonne listaan kohtaan myöhemmin aloittavat, elokuussa alkaa yritykset.
Ihanaa kesää kaikille!
 
minmaria lisätty listaan =)

Jee, uus viikko ja uudet kujeet! 2 viikkoa töitä ja sitten meikäkin pääsee lomalle!

Tällähetkellä en ajatellut stressata mistään oviksista enkä mistään - mutta katsotaan mikä on tilanne parin viikon päästä :saint:

Viikonloppuna oli ystävän polttarit ja koska keli oli niin mahtava niin muistutan tällä hetkellä hyvin keitettyä rapua :whistle: Nooh, kaipa tämä tästä :D

Aurinkoista viikkoa kaikille ja plussatuulia kuulisin mielelläni!
 
Moikka!
Saanko liittyä seuraanne? :) Olen kovassa kuumeessa, vauvakuumeessa :D Meillä on yksi poika 1v4kk ja kova halu ois saada toinen pikku rakas elämäämme.. Ollaan päätetty että toinen saa tulla, mutta alotetaan yrittäminen elo-syyskuussa. Yritys alkaa sillon vasta ihan vaan "järkevien" meille sopivien syiden takia. Toiveissa olis että tulevan pikkukakkosen syntymä ajankohta olisi ensi vuoden kesällä :) Palaan töihin syksyllä ja sehän olis kiva jäädä kesällä taas lomalle, äitiyslomalle :)

Kiitos jos saan liittyä mukaan,

Haave2
 
haave2 tervetuloa :) lisäilin sut tuonne myöhemmin aloittaviin :)

Täällä alkukierron tylsyyttä.. tosin kun tähän kiertoon ei oo muutenkaan mitään odotuksia niin aika hissukseen varmaan tulee oltua :p
Enää 2 työpäivää ja juhannus ja sitten enää viikko töitä ja kesäloma, jippii! :D
 
Heippa kaikille :wave:

Saanen liittyä seuraanne? :)

Täällä huutelee 27-vuotias Isbla. Mies 25v, yhdessä oloa kohta kolmisen vuotta.
Itsellä ollut vauvakuume jo vuosia, ensimmäistä kuumeilen. Mies ei ihan vielä ole lämmennyt täysin.

Tällä hetkellä mies taitaa eniten odottaa että karvainen vauvamme alkaa olemaan yhteiskuntakelpoinen :D

1,5vuotta miulla vielä koulua jäljellä, jonka jälkeen (viimeistään) yrittäminen alkaa. Meillä molemmilla on vakituiset duunit, joten mies ei voi enää vedota siihen ;D

Mutta jokatapauksessa, toistaiseksi siis taustailen :)

ISBLA
 
Sunflower, toivottavasti ovis löytyy sieltä!
mä varmaan kanssa vasta sunnuntaina tesmaan ekakertaa - ei toi mökillä puskassa testaaminen ihan innosta :LOL:
Laskureiden mukaan ovis ois vasta viikonpäästä :)

Päivitän jo nyt perjantain listan, ja seuraavan kerran sunnuntaina :)
 

Yhteistyössä