Heipähei!
Olen 26vuotias vauvakuumeilija :heart: Kuumeillut olen siitä asti, kun Miehen kanssa tuli 1v täyteen yhteistä eloa, nyt niitä takana kohta jo 8!!. Mies, kun ei vauvapuuhista ole koskaan ollut innostunut samalla tavalla kuin minä. Vuosi sitten kuitenkin töräytin, että ensi kesän jälkeen ehkäisy jätetään pois. Annoin vuoden aikaa miehelleni "sulatella" vauva-asiaa mielessään.
Olen ollut myös vuoden syömättä pillereitä, ihan vain, koska seksihalut olivat mitättömät, ja suhteemme kärsi. Eli toukokuussa 2011 jätin pillerit pois, mikä loppujen lopuksi oli hyvä ratkaisu (vauvanpuuhia ajatellen), koska kaksi kertaa pillereiden jälkeen kuukautiset tulivat pillerikierron mukaisesti, jonka jälkeen ne jäivät puoleksi vuodeksi kokonaan pois :O Tänä vuonna tammikuussa alkoi taas tiputtelemaan, ja kierto on nyt todella säännöllinen, ja ovulaatiokipu tuntuu joka kuun alkupäivinä (hieman tietenkin vaihdellen).
Noh, tilanne on nyt se, että kesä alkaa kohta olemaan lopuillaan (jippii!!!), ja Mies jossain määrin alkaa olemaan asian kanssa sinut (tai sitten kuvittelen vaan). Mutta sen verran joustoa olen antanut, että yritykset alkaa lokakuussa, kun ollaan ulkomaareissussa (miehen toive). Siihen asti siis vain voin haaveilla ja unelmoida kasvavasta vatsasta. :'( Olin eilen hypistelemässä vauvan vaatteita H&M perällä. Ja sydämeni oli sulaa siihen pikkuisten vaatteiden määrään. Tuntuu, että nyt kun olen antanut itselleni "luvan" ajatella vauva-asioita, tämä kuumeilu on aivan sietämätöntä. Takaraivossa kolkuttelee pelko siitä, että lokakuussa Mies sanookin, ettei halua lasta. Sitä en halua kuulla, koska haluan, että hän on asiasta edes hieman innoissaan odotuksen alkaessa.
Joten liityn palstaanne, ja olen haaveilemassa lokakuuhun asti näillä näkymin. Koetan siihen mennessä löytää vastauksen siihen, onko ovulaatiokiputuntemuksen aikana hormoonit huipussaan, vai pitääkö sen jälkeen vielä odotella vuorokausi. Salaisissa haaveissa on saada aluilleen poikavauva (tyttökin käy, mutta olen aina ollut enemmän poikalapsien perään
Loppujen lopuksi tietenkin riittää, että maailmaan tulisi täysin terve vauva). Ja olen lukenut, että varmin tapa pojan saamiseen on harrastaa yhdyntää juuri ovulaatioaikaan, ei ainakaan sitä ennen.
Huhhei, tulipas pitkä tarina :wave: