Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 7

Metsätähti koskas lupailit testata?? :whistle:

ON: :headwall: Niin kuin ei olis surua ja murhetta jo tarpeeksi, niin meidän tönön öljypoltin sanoi itsensä yöllä irti! :headwall: Voi perskales, kun on kylmä!! Onneksi viimeinenkin lapsi lähtee pian kouluun lämpiämään! Itellä nokka ja sormet ihan jäässä ja korjaaja tässä sit odotellessa...Saa nähdä koska kerkiivät tulemaan...lupasvat kuitenkin tänään tulla, kun vihjailin, et täällä on kylmää, kuin alaskassa :whistle:

**Sunnuntai 20.2.2011***

Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

HekkuLiini ................ 136/28-32 ....... yk1 ........ 2.
kuumeilija 38.............. 54/?................. yk? ...... 1.
anskilia......................... 53/30............... yk1 ....... 1.
Catherine- (21).............. 46/35 .............. yk 3 ...... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ....45/27-30..........yk ?........ 3.
Vauvako? .........................45/23-26 ....... yk? ......... 4.
Ambrosia85 (26) .................42/29-32 ......... yk3 ....... 1.
Jumima ....................... 42/28-29 ......... yk2 ........ 2.

niiskuneiti90.......... 37/26-31.......... yk3....... 1.
Hölyhuispake ........ 31/28-34 ......... yk2 ..... 4.
(8/09)

InkeriIisakki...............29/30..............yk1 ..........3.
Kolmio ................. 28/ 29-31 ..... yk1 .... 2.
Isosiskoksi (28) .... 28/30-32.......... yk2 ..... 2. (3/10)
Heenu (33) ................... 27/32....................... yk2 ..... 4. (02,03,07)
Sunflower11...............24/28-31.............yk2.............3. (-08,-10)
Maijamehi (29) ........ 24/28-35 .......... yk2 ... 3./2. (2/03,8/10)
metsätähti..............24/28............. yk1 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Minnuska89.............. 22/34......13+km1/10..... 2. (3/09)
hzz .......................... 21/25-28............... yk7 ....... 3. (7/04, 3/06)
KaTo .................... 20/29 ................. yk2 ......... 1.

Sininsilmä92..................18/28............yk1............ 1.
Alice81 (30) ................... 18/24-28 ......... yk2 ........ 2. (3/10)
Lolaa (19) .................... 19/? ................ yk2 ....... 1.
Teollisuuskypärä............. 19/28-30 ........ yk2 ....... 2.
Eevaliisa Nowgu (26) .................19/27-29 ............. yk 3 ....... 3.
miranda-81.................... 16/28/33..........yk 2........... 3.
miida ........................... 15/33 .................. yk2 ........ 2. (5/09)
Hopefull (23)............. 11/34 .............. yk10.........1.

Mamu82 .............. 6/28-30 .........yk 4 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
PikkuHöttiäinen (27) ... 5/24-27........... yk3 ................1.

Ansis (29) ...............?/? ................ yk2 .............. 3./1. (01&02))
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

chrisu.............................1-2/2011 ............................. 1.
nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
Viida (25)…………….3/2011 …………………… 1.
Fionahelmi...............2/2011 ...................3. (12/04, 01/06)
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Anin..............................kesä/syksy 2011..................... 4.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?

Taustailijat:

(An-nie)

Haamuilijat:

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

++++ PLUSSARIKASTA HELMIKUUTA ++++

Viimeksi muokattu:
Täällä alkanu kärkäs odottelu. 3 päivää teroa jo otettu eikä VIELÄKÄÄN oo edes tiputtelu alkanut :LOL:
kai tässä vaan haluais sen uuden kierron päälle.. mutta eiköhän ne viimeistään sunnuntaina tosiaan ala :D ja tosiaan, vasta tänään kolmas tero, joten kärsimätön mikä kärsimätön :D

Sunflower11
Metsäntähti vois kohta testailla :whistle:

Hommailujen jälkeen alavatsaan koskee.. mitälie vaivoja taas.. : / Viimeksihän mun "vaivat" tais olla vaan menkkavaivoja.. nyt mä luultavasti kohta taas alan kuvittelemaan kaikkea. Täytyy keksiä paaaaljon tekemistä.

Hyvät huomenet arvon Leidit!
Meitsi sai eilen jonkun hölmön päähänpiston ja päätti kokeilla kaappiin jääneellä r-testillä aamusella.
Sain sillä aikaseks "roskishaamun" n. tunnin päästä testauksesta.
Ensin kyttäsin pari minuuttia, unohdin koko homman ja sit oli tuo haamu ilmestyny.....
Mut joo, testiaikaraja tosiaan paukku aikalailla, etten tiä laskisko tuota nyt mihinkään....
Taidan testata taas parin päivän päästä uusiks....
:)

Kolmio: nyt vaan uutta testiä kehiin. tosi jännää.. :heart:

ON: mulla menkkamaisia kipuja eilen illalla ja yöllä ja aamulla. Taitaa olla täti tulossa... Huomenna teen testin aamulla. piste. :kieh: (mies mulle valitti että mitä järkeä tehä testiä, oottaa ny viikon niitä menkkoja vaan ja tekee sitten vasta, niin ei tarvi pettyä.) :D niin varmaan

Sunflower11
ON: mulla menkkamaisia kipuja eilen illalla ja yöllä ja aamulla. Taitaa olla täti tulossa... Huomenna teen testin aamulla. piste. :kieh: (mies mulle valitti että mitä järkeä tehä testiä, oottaa ny viikon niitä menkkoja vaan ja tekee sitten vasta, niin ei tarvi pettyä.) :D niin varmaan
Se oiski ihannetilanne varmaan jos pystyis olla viikon testaamatta :D Mie en varmaan ainakaan pystyis. Helppo se miesten on järkeillä ;) :D

Komppaan Sunfloweria, testiä vaan InkeriIisakki!!!! :D
Tuo meitsin testi oli Apteekin oma. Pari päivää tarvis varmaan venailla..... Jos ne typerät menkat sitä ennen alkaa, niin sittenhän se on selvä, ettei niitä testiaikoja turhaan niissä oo... :LOL:

Inkeriiisakki miesten on niin helppo sanoa :D Eikä niille tartte kertoa vaikka pissais tikkuun kaksi kertaa päivässä :whistle:

Kolmio jännää =) Jäämme odottelemaan virallista tulosta ;)

ON: Täällä torppa jäätyy edelleen...Mieskin soitti jo aiemmin, et tuleeko hän kotio ite korjaileen pannua, vai mitä. Minä hölmö sanoin, ettei tartte tulla, koska sain jo korjaajan kiinni! Ja edelleen korjaajasetää odotellessa!
Itsellä vuoto on vähentynyt eilisillan ja tämän aamun aikana todella vähiin! Siis voisi sanoa jo, että ei melkein lainkaan vuoda :) JA kaikki halusivat tietää tämän! Miehellä rupeaa olemaan sekstailut mielessä, mutta ei uskalla silti koskea minuun, jotta ei innostuisi liikaa... Josko se vuoto sit pian loppuisi ja pääsis vähän itekkin kokeilemaan, vieläkö seksi tuntuu niin hyvältä, kuin ennenkin, vai muuttaako pelko tms. tunteita...

Sunflower11, kolmio ja Ansis joo, oon huomannu ettei kannata pahemmin kertoa kiertopäivistä tai muusta.. :D

Ansis meillä oli keittiön nurkassa +12 astetta lämmintä kun oli ulkona -30, tää on kyllä ihan ylihuono kämppä mis asutaan, rakennettu vähän sinnepäin.. Mutta eipä tätä varmaan saa myytyä talvella, kuka ostaa kylmän asunnon, täytyy oottaa kesää.. :D

Viimeksi muokattu:
Ambrosia85 päivitätkö muuten noihin jo olemassaoleviin lapsiin minun kohdalle 2001 ja 2002 kiitos!

InkeriIisakki meillä iso kämppä ja nyt lämpötila semmoset +16astetta :headwall: Ja korjaajaa ei kuulu ei näy! Täytyy mennä pian sänkyyn peiton alle, kun siihen paistaa jo aurinko, niin jos olis lämpösempää :D

Viimeksi muokattu:
Ansis: Tosi kurja tilanne:(Jospa saisit nopeasti korjaajan paikalle ja korjaus ei kestäis pitkään.

Testaamisesta: Testit tuli tänään postissa ja kohta on kyllä pakko mennä niitä hipeltämään, mutta en vielä testaa ennen kuin vuodot on vähintään päivän myöhässä, koska kierukka on vasta poistettu niin hormoonit ja kierto voi olla mitä tahansa ja koska mulla ei koskaan oo näkynyt testissä mitään ennen kun täti on ollut myöhässä vähintään neljä päivää.Mulla on lääkärin mukaan myöhäinen ovulaatio vaikka kierto on tuon 28pv!?Tää kolmaskin näkyi testissä hyvin hyvin halakkana haamuna vasta kun täti oli viikon myöhässä... et mä kyllä aika hyvin maltan odottaa koska ajattelen et joka lisäpäivä kun täti on myöhässä on vaan plussaa:)
Noi on kyllä herkkiä testejä et varmaan ens viikon pe tulee testattua jos täti ei oo kurvannut paikalle vaikka ihan varmuuden vuoksi, jos vaikka jotain näkyiskin:)Alkaa käydä jännittäväksi:)

Kun kerroin miehelle siitä että voin pahoin ja tissistä valui maitoa niin se oli sitä mieltä et se oli vaan joku hormoonihärö eikä muuta, mut illalla kyllä kyseli masulta onko sinne muuttanut joku:)Peittoja ei oo kyllä heiluteltu nyt kahteen päivään :/ Tänään on kyllä peittoja heiluteltava jos vaikka ovis oiskin taas viikon myöhässä niin kuin tytön aikaan niin pitää saada simppoja kytikseen:)

Ansis Toivottavasti teillä on jo talo lämpeämään päin nimittäin tiedän tunteen meillä ollut kanssa +15astetta kotona ja siinä sai kyllä peiton alla olla!

Olin eilen siellä lääkärissä ja reissu alkoi hyvin kun ajoin pienen kolarin parkkipaikalla sairaalan pihassa ja meinasin sen takia myöhästyä.
No siellä taas ultrattiin ja mulla on kuulemma limakalvo pelkkä viiru eli menkkoja ei ois itestään tullut. Se määräs mulle Trisekvens nimistä ( kaksi hormoonia toinen keltarauhashormoonia ja toinen jotain naishormoonia kanssa) 3kk ja sen jälkeen terot 2kk. Eli nyt sitten seuraavaan 3kk en saa lasta yrittää vaan vasta sitten kun terot käynnissä:| Antoi se lähetteen spermatutkimuksiin ja sanoi että tavataan kesän jälkeen uudelleen jos ei oo mitään tapahtunu ja sitten ilmeisesti ihan lapsettomuushoitoihin kun meillä on kuitenkin jo yli vuoden yrittäminen takana ( 2009-2010 alku).
Että semmosta.
Mä käyn täällä aina lueskelemassa, mutta saattaa olla pikkasen hiljaiseloa mun puolelta.
Paljon plussatuulia kaikille +++ :heart:

Viimeksi muokattu:
Catherine- olipa sinulla ikävä lääkäri käynti :( Olisipa lääkärillä ollut edes jotain kivaa kuultavaa! Toivottavasti lääkkeet nyt sitten auttavat ja kaikki sujuu niiden jälkeen hyvin! Ja ei millään pahalla, mutta sinä olet (mielestäni!!!) liian laiha!! Ei todellakaan mitään syytä laihduttaa! Minä olen huimat 158cm ja painan 60kg, toki osa on lihasten painoa, mutta silti olen minäkin normaalipainoinen! Että älä nyt hyvä nainen enää laihemmaksi ryhdy! Naisessa täytyy olla jotain istä ottaa kiinni :D

Metsätähti ihana sinun miehesi :heart:

ON: Torppa lämpiää taas, mutta tuli 900euron lasku :xmas: Mies hyppii varmaan riemusta kattoon, kun en kysynyt sen mielipidettä :whistle: Mutta vanha öljypoltin oli ihan mennyttä kalua...Ja työmies lupas,et uudella pärjää seuraavat 20v! Paree sit kans pärjätä!

Catherine: Tosi kurjaa että vauvan yritys jää tauolle:(Mun ystävä on myös yrittänyt lasta yli vuoden ja kun se kävi miehensä kanssa lapsettomuustutkimuksissa ja ne kartoitti terveydentilaa ja elämäntapoja niin se lääkäri sanoi että mun ystävällä on niin vähän painoa sen painoindeksi on normaalipainon ja alipainon rajalla että muutama lisäkilo ois hyväksi kun yrittää lasta koska liian hoikkana on vaikeampi raskautua kun normaalipainoisena.Ja nyt se sitten syö normaalia ruokaa mutta on nostanut annoskokoa jotta paino vähän nousisi.Mustakin noi sun mitat vaikuttaa siltä et ainakaan laihduttaa ei kannata, en usko että ainakaan liian painon takia raskautuminen kestää.

Ansis:kiitos=)

hzz
no olipas täällä monta sivua luettavaa, surullistakin sellasta :( en oo varmaan kahteen viikkoon kerinnyt käydä kääntymässäkään saati kirjottaa mitään kun on pitäny töissä yrittää näyttää siltä että tekee jotain ja kotona ei millään jouda koneella istua :D

mulla on ilmeisesti taas viimenen viikko ennen menkkoja menossa, perus tissikipu ja kaikenmaailman kuviteltuja oireita :D

onkos kukaan käyttänyt nuvaringia ja sen jälkeen tullut pian raskaaksi? mietin vaan että olisko elimistössä jotain hormoninjäämiä kun ei onnistu, vaikka luulis niiden nyt puolessa vuodessa poistuvan...kun oon tuota hormonaalista ehkäisyä käyttänyt vasta lasten saannin jälkeen niin en tiedä miten se omaan kroppaan vaikuttaa...alkaa ikä pian ahdistaa :D

painosta sanoisin kyllä kanssa ettei normaalipainoisen ole paljon syytä laihduttaa...sama 58/163 itellänikin ja voishan se viis kiloa lähteä mutta olen havainnut sen olevan toiveajattelua että mitään oikeasti tapahtuisi kiloille väärällä sijainnilla :)

pakkaset on vissiin viikon puheenaihe joka paikassa...-30 paremmalla puolen on koko viikon ollut ja lämmitysöljykin loppui, onneksi sentään remppakohteesta eikä asuttavasta kämpästä...oli kiva takkaa lämmitellä palkkapäivää odotellessa että sai lisää öljyä :/ voisin lohduttaa ansista tositarinalla viime talvesta; asennettiin edelliseen taloon vesikiertoinen lattialämmitys öljyllä ja kiertovesipumppu sanoi sopimuksen irti kans tällaisilla pakkasilla ja puolet putkista jäätyi niin että lattiat piti avata ja kaksi viikkoa puhaltimet täysillä niitä sulattaa...että huonomminkin voi aina olla ;)

plussarikasta viikonloppua, naiset :)

Täällä tuli negatiivinen. 28/28-30. ja noiden pitäis olla tosi herkkiä, eli en ole raskaana. :(
Uus kierto uus kujeet. ;)
pitää pysyä positiivisena, tää vasta eka yrityskierto meillä. Saampahan ainakin tietää kierron pituuden. nyt se on lähinnä arvuuttelua.

Sunflower11
InkeriIisakki: Eihän toivoa ole vielä menetetty kun menkat ei ole alkaneet! Oletko tietoinen oviksen ajankohdasta? Koska voihan se plussakin näkyä vasta reilusti myöhemmin!

InkeriIisakki jospa plussa tulisi vasta myöhemmin testiin? Ja niin kuin aiemmin tässä ketjussa mietimme, niin voihan testit olla viallisia ;)

Täällä saadaan miehen kaa viettää kaksisteen viikonloppua! Tosin eipä meillä mitään suunnitelmia ole, tuolla se nukkuu peiton alla, vaikka keitin jo kahvitkin sille...Tykkää aina niin hyvää, kun naputtelen tekstiä koneelle, niin sen unet häiriintyy :p Josko mentäis hiukan ostoksille, elokuviin ja syömään? Ja kyhnytetään vaan toistemme kyljessä :heart:
Oma mieli on jo ihan hyvä, toki keskenmeno käy mielessä vähän väliä. Pelottaa oikeestaan mennä maanantaina töihin, kun siellä ne onnettomat juorukellot menivät raskauden julkisesti höpöttämään :( Onneksi kaksi ystävää, jotka kanssa työkavereita kertoivat pyynnöstäni sitten kaikille, että mikä nyt tilanne on...Ei jaksaisi mitään sääliviä katseita tms kyllä yhtään, mutta itse en jaksa asiaa selitellä! Noh! Asioita ei saa muutettua!
Aurinkoista pakkaspäivää!

Mietiin et jos noi testit ois saanu kylmää, olivat postilaatikos pakkases. Ja nois päällä lukee DO NOT FREEZE. joten menin hakeen apteekista clearbluen, ja siinä on JOTAIN haaleaa viivaa(mies ei tietenkään nää mitään) mutta voi olla vaan viivanpaikka. Eli toivo ei ole vielä menetetty.. ;)
Ja en mä tarkkaa ovista tiedä kun en ole oviksentikuttamista harrastanu täs kierros.
Mulla oli kuitenkin autossa matkapahoinvointia jota ei ole ollut kuin alkuraskaudes ennemmin. Joten...

Ansis. Viettäkää oikein mukava päivä ja voimia sitten töihin paluuseen. :hug:

päivittelen jo nyt huomiset, jos tulee muutoksia niin korostakaa. Tänään ollut hoppu päivä ja huomenna kylpemään.. ei menkkoja, ei tuntemuksia :O miehelle totesin että KE testataan taas jossei mitään näy. verestähän testiä ei tehty mehiläisessä

Huomenia!
Tein aamulla TOSI puhtaan negan, elikkäs menkoja odotellessa......
Onkin ihan sellanen olo, pärähtää ihan millä hetkellä hyvänsä, DAMN!!
Ottaa päähän enemmän kun luulin et olis ottanu....
No ei kait sit muuta kun uutta yritystä..... :D

Ja joo, roskishaamut on ainakin mun kohdalla negoja. Tulipahan sekin opittua.....

Yhteistyössä