~ Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 ~ vol.5!!

terkka sai kierukan pois joten mulle voi päivittää yrityksen alkaneeksi :) vaikka ei kyllä mitenkään yrittämällä yritetä koska sit menee maku koko touhusta, noi kaks jo kuitenki on ni ei kauhee katastrofi olis vaikkei tärppäiskään. tjot-meiningillä mennään. toki olisin tosi pettyny jos ei tärppiä käy mut sille ei sit voi mitää ja niin on sit tarkotettu.
kiitos vaan kaikille tsempeistä, tais auttaa :p
 
Heippa taas!

Tänne tulee niin hurjaa vauhtia tekstiä, että kun on pari päivää kirjoittamatta, niin tuntuu ihan siltä että tippuu porukasta pois. Lueskelen kyllä joka päivä uudet viestit :)

Lohdutushalaus kaikille sellaista tarvitseville ja onnittelut kaikille plussaneille, jos tässä nyt oli jäänyt onnittelematta!

Tänään on kp 26, jännitys tiivistyy :eek: Pientä oirehdintaa olen ollut havaitsevinani, mutta varmaan kaikelle löytyy ihan muukin selitys... On niin vaikeeta olla ajattelematta asiaa ja olla lunkisti vaan, kyllä sitä toiveet nousee kierron loppupäässä väkisinkin. Yrityksen puutetta ei kyllä oo tässä ekassa kierrossa ollut, että kaikkemme kyllä ollaan tehty ;) Söin äsken jogurttia ja nyt iski huono olo. Aikaisemminkin kyllä oli tossa alkuillasta, mutta pistin sen päikkäreiden ja termarissa seisoneen kahvin piikkiin (jostain syystä siis olen välillä päivänokosten jälkeen huonovointinen). Nännit tuli toissa viikon sunnuntaina ihan hullun kipeiksi ja sitä jatkui varmaan viikon verran, mutta nyt ei taas oo mitään. Alavatsalla on paineen tuntua ja turvottanut on tosi paljon parina päivänä. Eilen ja tänään en oo tarvinnut edes vyötä sellasten farkkujen kanssa, jotka yleensä ei pysy kunnolla jalassa ilman vyötä. Ilmavaivojakin on enemmän kuin tarpeeksi :ashamed: mut voi kyllä johtua myös jostain, mitä oon syönyt. Mitähän vielä. Väsymystä ja palelua on myös ollut reilun viikon ajan ja jatkuvasti tekis mieli syödä jotain, mutta se ei valitettavasti oo mulle kovinkaan uutta. Monet näistä "oireista" voi ihan hyvin enteillä menkkojakin. Voi tätä epätietoisuutta. No, jos ferrari on tullakseen, niin toivottavasti tulee viikonloppuna, ettei kierto veny.

Plussatuulia meille kaikille! :heart:
 
Jomi pidetään peukkuja, että olisit raskaana!Minulla nuo sinun oireet on ihan normaalia elämää :ashamed: Kun olen ollut raskaana ja odotellut prinsessojani, niin minulla ei ollut minkäänlaista oiretta kummastakaan, ainoastaan menkkoja ei vaan ollut. Et sitten kun minä odotan, niin tiedän et oon raskaana, kun olo on ihan hyvä :D
 
Ansis Kauheen yksilöllistähän tuo on. Mutmut... Sorruin kuitenkin tekemään äsken testin, kun noita Sofi One Step -liuskoja on jokunen kaapissa. Ihan niin kuin siinä olisi maailman himmein haamu :confused: Mies ei sitä taatusti näe, kunhan näytän, mutta ei se ehkä osaa samalla tavalla katsoakaan. Mut siis luonnonvalossa sitä tossa ikkunan edessä tihrustin pariinkin kertaan ja kyllä siihen samaan kohtaan aina katse kiinnittyi. Noh, odotellaan nyt pari päivää ja sit jos ihan siitä aamuvirtsasta testais :xmas:
 
Moiks!

Pääsin ehkä Jessi75 aika samoille leveleille sun läppäriraivareiden kans kun kone kadotti kaksi kertaa mun pitkät sepustukset mitä yritin tänne raapustaa! :headwall: Oli pakko poistua ruudun ääreltä tai olisin ruvennut rikkomaan jotakin...

Koitetaan nyt lyhenneltynä (ja lenkin jäljiltä rauhoittuneena) taas uudestaan!

Jomi Wau, nyt plussa testitikkuun vaan ja menoksi odottajiin!!!

Orkidealle voimahalaus, on ollut teillä varmasti ikävää aikaa epävarmuudessa kun ei ole tiennyt että mikä tilanne on :hug: Hyvä että asiat alkavat nyt hoitumaan. Toivottavasti pääsette pikaisesti taas yrittämään ja plussaamaan!

Linttu Mikä tilanne? Tsemppiä sinnekkin ja plussaa tälle toiselle kierrolle jos ei nyt ekasta viel ehtinyt tärppään. Tosiaan vasta eka kierto joten nyt vaan sitten tosissaan hommiin:whistle:


Poika tartutti sitkeän syyspöpönsä minuunkin ja ollaan siis kärvistelty flunssassa molemmat tää viikko. Itelle ei koskaan nouse kuume, mutta muut oireet onkin sitten sitäkin pahempia ja voimat ihan loppu. Menis nyt pikkuhiljaa ohi tää tauti.: / No, toisaalta ei olla aikoihin oltu kipeinä kukaan meidän perheestä joten kai tässä sietää vähän sairastaakkin välillä jos niikseen tulee.
Joku muukin kirjotteli flunssaisena, paranemisia :hug:

Jessi75 Mahtavaa kun pääsitte yrityksen makuun! ;) Mä vielä odottelen ensi viikon maailman miellyttävintä lääkäriaikaa, katsotaan sitten milloin meidän yritykset lähtee käyntiin=) Mekin tjot-meiningillä mennään, ei ole kakkosella kiire kunhan tässä jossain vaiheessa kuitenkin tulis :whistle:

Plussia vaan itsekullekkin!
 
ansikselle ja jomille Pidetään peukkoja :)

Itellä ovistestiin tänään kp24, ei oikeestaan kontrolliviivan lisäksi edes haamua. Toivotaan, että ovis olisi ollu ennen sitä kp20, sillä silloin tuli yhtä vahva kuin kontrolli viiva. Ollaan menty alkukierto ilman ehkäisyä, joten jos tärpin mahdollisuus hyvä, jos se ovista on tapahtunut. Voihan se vielä olla edessäkin, tiedä sitten. Näillä mennään :)
 
Keiju123 siis me emme yritä vielä raskautua! :attn: Jomi vain laittoi noita omia oireitaan, niin siihen sanoin, että hänen raskausoireensa ovat minun normaalielämää :headwall: Turvotuksineen yms. Meillähän yritys vielä lykkääntyi oman tahtoni mukaisesti loppu vuoteen...Iski jonkin sortin epävarmuus :xmas:

jasmin pikaisia paranemisia! Minulla tuntuu flunssa vaan pahenevan :headwall: Mutta olkapää on ainakin parantunut ja huomena täytyisi mennä jo saikun jälkeen töihin.
 
Ansis Mulla ei kyllä koskaan ollut tuommoista nipistelyä/vihlontaa mitä eilen oli, mutta huoh, eihän se mitään vielä kerro... Odotellaan siis, sillähän se selviää.

Tutkailtuani ja mietittyäni eilen asiaa olen melko varma, että se himmeä haamuviiva olikin vain viivanpaikka. : / Ja nyt sitten on sellaset tuntemukset, että saattais hyvinkin menkat alkaa huomenna. Eipä sille mitään voi, harmittaa tietysti jos näin käy, mutta toisaalta ei ainakaan kierto venyis. Jotenkin tää kärsivällisyys ei vaan yhtään oo mun alaani... No, onneksi tänään on perjantai, jee, ja illalla mennään vielä miehen kanssa teatteriinkin piiiiitkästä aikaa.

Kivaa viikonloppua kaikille!
 
Hei kaikki!
Pääsiskö täämmönen 19v tyttö mukaan jolla on KAUHEE vauvakuume (osa syynä saattaa olla isosisko joka saa esikoisensa ensikuussa :heart: ) Emme ole miehen (23v) kanssa vielä alottamassa yritystä vaan joskus ½-1 vuojen päästä, kun on isompi asunto yms. (nykyinen asunto on huimat 38½ neliötä) mutta olisi kiva keskustella tunteistaan jonku/joidenki kanssa. :) Ite oon ihan täpinöissään lueskellu teidän juttuja ja vasta nyt uskalla itse kirjoittaa. :ashamed:

Onnea kaikille yrityksiin ja niillekkin joilla on jo tärpännyt. Kyllä se minäkin vielä joskus.. :D
 
Sinisilmä91 tervetuloa vain mukaan!

Minulla ei sit oikeesti oo muuta hommaa saikulla, kun notkua netissä :xmas: Onneksi huomena pääsee töihin!

Viikonloppuja kaikille! Josko nyt sit v-lopun pysyis poissa! :kieh:
 
Moikka täältäkin! Tuonne syyskuussa plussaavat ketjuun palasin takaisin vähän aikaa sitten ja nyt tännekkin voisi ilmoitella itsensä takaisin kun hormooni mylläkkä meni viime kierrossa ohi. Tikutin elämäni ensimmäistä kertaa ovisliuskalla ja selvää haaleaa viivaa näytti tänään. En oikein oo ihan perillä noista vielä, mutta vaikka väärin käyttäisin niin jospa sitä saisi sen toivotun tuloksen aikaan.

a kp 12/30-32
 
Orkidealle :hug: ja voimia. Toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan.

Ja haamunkin joku oli saanut (sori en nyt tosiaan muista että kuka :( ) Varovaiset onnittelut!

ON: Täällä loppukiertoa mennään, en ole nyt kp:tä laskenut ja mittaillutkin olen aika huonosti, kun en ole aamulla jaksanut tai muistanut. Tänään töissä alkoi yhtäkkiä nippailemaan ihan kamalan kovaa ala-vatsaa... menkat siis alkamassa. Liman vääristäkin se on jo ennustettavissa. Että en todellakaan elättele mitään toivekuvia, sen verran kovan iskun sain viime kierrossa päin kasvoja : /
Muuten menee ihan mukavasti. Edelleen odotan sitä lääkärin aikaa, jo vähän ehkä malttamattomana. Oon jopa ruvennut miettiin, jos se pitikin itse varata, vaikka tiedän ettei näin ole. Katsoo nyt jos ei ens kuuhun mennessä aikaa ala kuulua, niin jos sitten vaikka soittelisi ja kyselisi.

Plussatuulia kaikille!
 
jomi hauskaa teatteri-iltaa, viihdettä ja ajanviettoa parhaimmillaan, me like! mitä meette kattomaan?

jasmin paranemisia sinne! eiks ookki riemastuttavaa kun kone hävittää vaivalla naputetut tekstit :kieh: mulla ukko otti tästä pois sen tuplaklikkauksen tosta hiirestä ni vähenty huomattavasti noi hyppimiset ja ylimääräset sivujen aukomiset. suosittelen! eiks sullaki ollu miniläppäri? joo meil nyt sit yritys alko, tai varmaan tjot-meininki kun en viiti painostaa ja tehä seksistä mitään suorittamista. samalla lailla jatketaan tosin sillä tahdilla saattaa kestää mut eipä tässä kiire ja eihän se tarvi kun sen oikeen hetken ni tärppää vaikkei ois ku kerran vaan seksiä :xmas:

hopeful86 tsemppiä ja voimia! varmasti on aika realistinen kuva nyt eikä pääse pää nousemaan pilviin mut positiivisuutta ei saa menettää. kyllä me vielä tonne odottajiin päästään :) olis kiva kun tulis kuumeilijoista samoja odottajiin, viimeks mulla ei ollu yhtään vaikka hyvät kaverit sai sieltä odottajistaki :)

meil on huomen vanhemman pojan synttärijuhla, mä en jaksais ku en oo mikään organisaattori enkä jaksais emännöidä. kiva on kyllä nähdä sukulaisia ja ystäviä et sen puoleen ihan kiva. tää järjestäminen vaa on arsesta mut onneks näit on vaa pari kertaa vuodessa ja junnu ei vielä tarvi kaverisynttäreitä ni pääsee vähä helpommalla.
töissä oli sairaan rankkaa, miten tälläset päivät muka jaksaa raskaana?? :confused:
 
Tervetuloa, Sinisilmä91!

Jessi75 Kiitos, oli kyllä hyvä näytelmä, tälleen kliseisesti sanottuna antoi kyllä ajattelemisen aihetta. Kyseessä oli Tampereen teatterin Popcorn, jossa ei väkivaltaa ja verta säästelty.

Täällä kp 29, ei menkkoja. Testasin ehkä aavistuksen verran vahvemman haamun vähän aikaa sitten tai sitten kuvittelen. Voi myös olla se sama penteleen viivanpaikka taas. Mutta kyllä sen huomasi nyt aikaisemmin kun viime testissä... Yksi testi on vielä kaapissa, saa nähdä tuleeko sille edes tarvetta vai kurvaako ferrari mestoille.
 
ansis miun moka :) ...meilläkin vähän sama tilanne..

sinisilmä91 Tervetuloa mukaan.

on: Mies ei saanut töitä, olihan tuo vähän arvattavissa, sillä noihin paikkoihin paljon hakijoita. ja aina jollain omanalan työkokemusta. Joten ollaan sillä linjalla, että oikea yritys alkaa tammikuussa, niin kerkeen itsekin olla vähän aikaa töissä valmistuttuani. Siihen asti mennään näin puoliteholla :)

Eilen taas tuli tikkuun kp25, kaksi viivaa, mutta toinen viiva kontrolliviiva haaleampi. Outoa, sillä kp 20 oli samanlainen ja nyt taas. Ja tänään pelkkä kontrolliviiva :( Jostain luin, että toisilla saattaa tulla haamuja koko kierron ajan. Ja yöllä ja tänään tullu outoja rusehtavia hajuttomia limaklönttejä... jos se ovis olikin jo silloin kp18-19 tienoilla, ja nyt tuli lyhyempi kierto. (ketkä ihmettelee miksi tikuttelen: vastaus: haluan tietää tapahtuuko ovis, kun kierrot näin pitkiä) Melkein tykkäsin, kun pillereiden jälkeen oli oviskipuja, tiesi ainakin toimivansa.

amma Samaa minäkin harjoittelen, yritän löytää ovista näistä heittelevistä kierroista.
 
Viimeksi muokattu:
Juu, kai sitä pitää uskoa etten raskaana sitten ollutkaan...Tosin kuukautiset eivät ole vielä alkaneet, ajattelin odotella vielä ensiviikon loppuihin ennen kun alan testailemaan.
Oli vain selkeä viiva siinä, kai se reagoi sitten ovulaatioon ja harmi ettei senkään aikana ei sitten tullu ns. "yriteltyä"...

Onko täällä kenelläkään koskaan semmosta pettymyksen tunnetta, ettei koskaan tule raskaaksi tai jotenkin semmonen olo että kaikki muut naiset on hedelmällisempiä yms vaikka ei oliskaan kauaakaan yrittäny lasta ?

Heh, miehen kanssa tuli käytyä tänään tuossa Juniorit -liikkeessä, Jyväskylässä kun asustelen. Voi että siellä oli ihania juttuja :) ! Ihan innoissamme katseltiin. Täytyy vierailla sitten siellä varmaan jatkossakin :).
 
Tiudeliini Jaksuja sulle, jospa kierto ei kuitenkaan olis menetetty!

Kp 30, ei oikein mitään uutta. Perjantaina oli sellainen olo, että menkat alkais, mutta eipä alkaneetkaan. Tänä aamuna vähän samanlainen fiilis ollut, vatsassa tosi lievää juilimista ja alaselkä on hiton kipeä. Huonovointisuutta oli sekä perjantai- että lauantai-iltana ja nyt taas kevyttä ällötystä. Tänään meinasin hakea pari apteekin omaa testiä, kun luin jostain, ettei nuo liuskatestit välttämättä näytä plussaa pitkään aikaan. Oon kuitenkin suhteellisen rauhallisilla mielin vielä, että vaikka täti nyt tuliskin, niin sitten vaan uutta kiertoa suunnittelemaan =)
 
Nonni, en ois kyllä uskonu :D ! Tänään tein tuossa n. muutaman 10 minuuttia sitten raskaustestin. Tuli näkyvämpi haamuviiva :) ! En voi uskoa, että tämä on totta. Just vastahan mä kirosin että sen viimeisen raskaustestin jälkeen ei ollu tullu mitään viivaa. Nyt sitten tuli vahvempikin viiva :) ! Ihanaa.
Kp 25 menossa. Täytyy vielä ensiviikolla tehdä uudestaan. Apteekin oma raskaustesti kyseessä ja on mulla tuolla vielä kaapissa Clearblue Digital :).

Tässä kuvia :)


 
Eilen taas tuli tikkuun kp25, kaksi viivaa, mutta toinen viiva kontrolliviiva haaleampi. Outoa, sillä kp 20 oli samanlainen ja nyt taas. Ja tänään pelkkä kontrolliviiva :( Jostain luin, että toisilla saattaa tulla haamuja koko kierron ajan.
No mulla esim. tulee melkein kaikkiin haamut. Tummemmat tai haaleemmat päivästä riippuen. Tai on pariin tikkuun tullut puhdas negakin, mutta se on kyllä harvinainen poikkeus...
 

Yhteistyössä