* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Testattu taas hailura haamu. Nyt se sentäs piirtyi testiajan puitteissa. Vaikka tästä tulisi ns. Kemiallinen, niin tarvitsen ainakin tiedon et hedelmöittyminen on mahdollista. No tällä hetkellä...hyvältä vaikuttaa <3 viikonloppuna sit testailen taas. Käyn tänään prismassa ostaa viikonlopun ruoat, niin vois samalla testejä ostella.

Hei kertokaas nyt tosta gelee royalesta, meinasin hakea ens kiertoon ne. lähinnä mietin että syödäänkö niitä koko kierron ajan vai kuuriluontoisesti ennen ovista tai oviksen jälkeen? Seuraavaan kiertoon otan vähän lisää "aseita" käyttöön - punaviiniä ei kiitos mutta jos sitä greippimehua saisi juotua edes lasillisen päivässä... Ihanaa olisi saada se plussa tänä vuonna.

Mä alotin tähän kiertoon gelee royalen kp 6 (en ehtiny hakee aiemmin). Itekkään en löytäny et minä päivinä sitä pitäis syödä niin vedän tän kierron yhen päivässä koko kierron ja seuraavassa 2 ovikseen saakka..

Mä olen siinä käsityksessä, että tota gelee royalea tulisi syödä ihan koko kierron ajan. Mä aloitin syömään sitä vasta tuossa oviksen aikoihin, joten siihen se ei varmaan ehtinyt vaikuttaa, mutta olen jatkanut sen syömistä, joten jos ja kun uuteen kiertoon mennään niin on jo hyvät "pohjat" alla :D

Uusille tervetuloa :)

Päivitystä... sylikinkku...26...kp20/??...ya 10/2014..yk1 mää jotenni oon ihan pudonnu kärryiltä ko niin harvakseltaan pääsen koneelle :LOL: mutta pittää nyt vkl aikana koittaa lueskella teijän juttuja enemmän :)

ON: mutta joo. Hassua, halut katosi jonnekki oletetun oviksen jälkeen. :eek: vaikka yleensä oon sen 24/7 valmis. Kertokaapa fiksummat, että mitä mitä mitä tämä on??

An79 Toivottavasti viiva vahvistuu!! :)

päärynärouva Elä ny vielä heitä hanskoja tiskiin :heart:

eläinystävä tuli mieleen tosta teijän keskeytetystä. Meillä tökki seksielämä toooooooooooooosi pahasti yhessä vaiheessa, mies ei saanu ja stondis lasahti siihen. Siitä muodostu suorituspaineet ja meijän seksielämä käytännössä kuoli. Mies ei uskaltanu puhua ja mä luulin, että vika on minussa. Noooh, saatiin sitte asiat puhuttua puhki, halki, poikki ja pinoon. Ja mä kävin hakemassa sille erektiorenkaan. Ja voin todeta, meijän seksielämä on siitä päivästä asti ollu mnitä mahtavinta ja estottominta :LOL:

Eli ihan vinkkinä muillekkin, joilla tuntuu homma olevan vähän pakkopullaa. Hommaa pieniä virikkeitä niin johan taas on kivaa ;)

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Sylikinkku mä olin ajatellu antaa tommosen renkaan miehelle isänpäivälahjaks, vaikka seksielämä kukoistaa :D

Eläinystävä, auttaiskohan jos et miehelle ens kierrossa kerro oviksesta, vaan käyt vaan kimppuun :D sanot sit jälkeenpäin :D (ellei tässä kierrossa jo tärpännyt ;)) meillä oli myös vähän erektio ongelmia pari vuotta sitten kun tuon esikoisen yritys muuttui niin suorittamiseksi. Asiaan auttoi että ei syyllistänyt millään tavalla, ja jäi kainaloon vähän vielä yrittämään. Kyllähän tuo välillä sano että ei nyt vaan nouse, mutta pienen hempeilyn jälkeen yleensä kuitenkin onnistui. Myös nykyään homma läsähtää jos on juonut vähänkin enemmän..

• Tykkää
Reactions: eläinystävä
Sylikinkku mulla on kaikissa mun raskauksissa kadonnu seksihalut aluksi. Ja sama tälläkin hetkellä. Ahdistaa ajatuskin jostain seksistä :p

Mä kävin tänään hommaamassa Cittarista testejä lisää (Prismasta ei löytyny). No yhden dippasin ja siihen tuli selvempi haamu. Eli nyt takana 4 eri testiä ja kaikissa haamu. Nuo testit ei edes ole ollu mitään herkimpiä ja nyt jo näyttää. Kp 26/30-32 tänään. Roikun täällä vauvakuumepuolella vielä ensi viikkoon, koska haluan vähän vahvistusta tuohon haamuun. Mut olo on raskautunut ;) Tulipa sit todettua, että hikka voi olla raskausoire. Hikottelu alkoi mahdollisen kiinnittymisen jälkeen.

• Tykkää
Reactions: mimmi92
Kiitos kaikille kun vastailitte tuohon mun tupakointi kysymykseen, kiva kuulla muidenkin tarinoita :) Pitää koittaa pitää pää kylmänä ja koittaa lopettaa rauhassa.

Facebook ryhmästä, semmosta ei oo kukaan vielä ainakaan tehnyt! Mua ainakin siinä facessa pelottaa, että jos se jäisikin jotenki julkiseksi ja koko suku saisi tietää :LOL: Me ei siis olla kerrottu kenellekään, että yritetään..vielä.. hehe

Mulla on nyt meneillään kp 18/28.. jännittävät päivät alkaa olla käsillä.. Päätin etten osta yhtään testiä nyt ennakkoon, ja odottelen kiltisti sinne kuukautisten alkupäivään, ja jos tätiä ei kuulu, niin pari päivää extraa.. (saa nähdä miten tämä mun lupaus pitää)

Yemi kp18/28 yk2

Facebook ryhmä: mä perustin salaisen ryhmän Faceen tällä samalla ketjun nimellä. Laittakaa tänne tai privana viestiä millä nimellä voin kutsua teitä ryhmään! Ryhmä on siis salainen ja sen olemassaoloa tai sisältöä ei nää kukaan muu kuin sinne kutsutut henkilöt.

Katsotaan saako tuo kannatusta, jos ei niin jatketaan jännäilyä täällä :)

ON: kp 29, dpo 10. Välillä menkkamaista jomotusta, joka tuo mulle hetki hetkeltä varmemman tunteen menkkojen alkamisesta lähiaikoina. Jotenkaan en jaksa uskoa yhtään, että tulisin raskaaksi näin nopeasti. Eli henkisesti olen jo valmistautunut pettymykseen. Enkä todellakaan testaile ennen alkuviikkoa, jos menkat ei siihen mennessä ala!

Tänään testattu eilisestä vahvempi viiva, kai sitä voisi kohta alkaa jo uskomaan olevansa raskaana... Oireitakin alkaa jo olemaan, ainakin armoton väsymys.

Huomenna teen vielä cb:n digin, ja sitten toivottavasti uskallan siirtyä plussanneiden joukkoon :)

Aatoel mitkäs kp:t sulla olikaan menossa? Itsellä nyt 27/30. Tänään taas haamu. Tai no sen näkee kyllä ilman tihrusteluakin. Mullahan pitäis alkaa menkat vasta 3 päivän päästä, mutta ei uskalla ihan vielä siirtyä odottajiin. La on 21.7 , jos tää nyt pysys kyydissä.

Täällä nyt meneillään dpo10(?), kp21/29. Pientä flunssan poikasta taitaa olla liikkeellä enemmän tai vähemmän. Kerkesin jo kuvittelemaan raskausoireeksi, mutta tuskinpa sentään. Lämmöt ollut jo tovin 37.0-37.2 välillä, vaikka normaalisti 36.6 tienoilla. Pistän flunssan piikkiin, kun muita oireita ei oikein ole.

Onhan tää aika utopistinen ajatus raskautua jo ekasta yrityskierroksesta, joten nyt vaan malttamattomana odottelemaan menkkoja ja sitten taaaas odottelemaan mahdollisia ovispäiviä. Miksi tämä naisen elämä on yhtä odottamista päivästä toiseen, viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen. Olisipa niin yksinkertaista unohtaa koko yrittäminen :)

Itse en välitä naamakirja-ryhmään liittyä. Tämä palsta riittää aivan mainiosti, kun muutenkin näitä aikasyöppöjä riittää elämässä.

Heippa!

Täti porhalsi paikalle supervatsakramppien kera, auts!

Minulle voi päivittää kp3/28 ja yk2. Osasin tätä kyllä odottaa, joten hyvillä mielin uuteen kiertoon :). Ajattelin että nyt tämä kierto mennään ihan täysin rennosti, en laske enkä tikuta tai tee mitään muutakaan ovisbongailua. Jos sattuu että tärppää niin so be it. Taustailen tässä jonkin aikaa ja sitten muutaman viikon päästä käyn kertomassa kuulumisia jos nyt on jotain kerrottavaa.

Tsemppiä ja plussapuhureita kaikille :)!

Joline

Sainpa minäkin aikaiseksi rekisteröityä ja liittyä joukkoonne! Foorumia olen seuraillut taustalta jo pitkään, ja tämäkin ketju lueskeltu alusta läpi ensimmäisistä viesteistä lähtien.

Mielenkiintoista oli lukea Lauwran vauvan vaiheista, sillä olen itse aivan pienenä vauvana kärsinyt vastaavasta sairaudesta. Kurkustani leikattiin pois pieni kasvain, ja jouduin hengittämään kanyylin kautta. Myös minulla oli yöhoitaja pitämässä huolta. Pelkäsivät kuulemma, että minusta olisi tullut mykkä, mutta ihan tavalliseksi aikuiseksi olen kasvanut.. Ja nyt itse vauvaa yrittämässä :)

Itse erosin tänä vuonna yli viiden vuoden suhteesta, jonka jälkeen löysin melko nopeasti uuden miehen. Pelkäsimme uuden miehen kanssa (turhaan) ehkäisyn pettäneen, minkä seurauksena selvisi molempien polttava halu saada lapsi ja perustaa perhe. Muutimme yhteen tilavaan rivitaloasuntoon, jossa ylimääräinen huone huutaa uutta tulokasta.. Nyt menossa yk 4 (yritys alkoi heinäkuussa) ja kp 26/28-30 ja todennäköisesti dpo 11 (olen päättänyt stressin vuoksi olla tikuttamatta, joten tuntojen perusteella mennään).

Oireita tuntuu olevan, vaikka on niitä aikaisemmissakin kierroissa muka aina ollut.. Uutena asiana on kuitenkin rintojen järjetön turpoaminen; käytössä olevat liivit hiertävät jäljet ihooni ja puristavat, sekä rinnat myös aristavat voimakkaasti. Myös vatsa on ollut kipeänä useita päiviä ja etovaa oloa ollut tänään ja eilen.

Eli minut saa lisätä listoille;
Anger 22v, kp 26/28-30, ya 7/14 (yk 4), 1. lapsi

• Tykkää
Reactions: lauwra
Tää on varmaan taas jotakin vilkkaan mielikuvituksen tuotetta mutta ihan kun olis menkkajuilintaa ollut koko päivän hetkittäin. Tänään dpo 6. Mulla on jotenkin ens kierron suhteen hyvä fiilis joten ei harmita vaikka tämä kierto todennäköisesti päättyy kun viikon päästä alkaa menkat.

Yhteistyössä