Sainpa minäkin aikaiseksi rekisteröityä ja liittyä joukkoonne! Foorumia olen seuraillut taustalta jo pitkään, ja tämäkin ketju lueskeltu alusta läpi ensimmäisistä viesteistä lähtien.
Mielenkiintoista oli lukea
Lauwran vauvan vaiheista, sillä olen itse aivan pienenä vauvana kärsinyt vastaavasta sairaudesta. Kurkustani leikattiin pois pieni kasvain, ja jouduin hengittämään kanyylin kautta. Myös minulla oli yöhoitaja pitämässä huolta. Pelkäsivät kuulemma, että minusta olisi tullut mykkä, mutta ihan tavalliseksi aikuiseksi olen kasvanut.. Ja nyt itse vauvaa yrittämässä
Itse erosin tänä vuonna yli viiden vuoden suhteesta, jonka jälkeen löysin melko nopeasti uuden miehen. Pelkäsimme uuden miehen kanssa (turhaan) ehkäisyn pettäneen, minkä seurauksena selvisi molempien polttava halu saada lapsi ja perustaa perhe. Muutimme yhteen tilavaan rivitaloasuntoon, jossa ylimääräinen huone huutaa uutta tulokasta.. Nyt menossa yk 4 (yritys alkoi heinäkuussa) ja kp 26/28-30 ja todennäköisesti dpo 11 (olen päättänyt stressin vuoksi olla tikuttamatta, joten tuntojen perusteella mennään).
Oireita tuntuu olevan, vaikka on niitä aikaisemmissakin kierroissa muka aina ollut.. Uutena asiana on kuitenkin rintojen järjetön turpoaminen; käytössä olevat liivit hiertävät jäljet ihooni ja puristavat, sekä rinnat myös aristavat voimakkaasti. Myös vatsa on ollut kipeänä useita päiviä ja etovaa oloa ollut tänään ja eilen.
Eli minut saa lisätä listoille;
Anger 22v, kp 26/28-30, ya 7/14 (yk 4), 1. lapsi