* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

mimmi92 ja sylikinkku Ehkä pitäis keksiä jotain virikettä makkariin ;) Meillä kyl miehellä seisoo ja nauttii seksistä sillain, mutta ei vaan tule, koska ei ole fiilistä. Mä mietinkin et enskuussa en puhu mitäön oviksista ym. eihän se voi niitä muistaa! Sit vaan kellistän sen "muuten vaan"

Täällä DPO4, olo on mitä oireettomin. Ei mitään pistelyitä tai poltteluita. On yhtä oireeton olo, kun pillereitä syödessä, ei kyllä tunnu ainakaan tärppikierrolta.
 
Sunnuntai ja kp 3/25.. ihan kauheet menkkakivut iski nyt yöllä, prkl :/ Viimeks oli ihan kivuttomat. En oo kyllä näitä kipuja kaivannu, viimeks ollu kai joskus parikymppisenä ku söin pillereitä.
Nyt kahtena päivänä Gelee Royaleja napsinu, jännää kattoo miten vaikuttaa vai vaikuttaako.
Fb-ryhmä harkinnassa..

Onnea plussanneille! =)
 
Täällä kp 27/26, ei näy vielä ainakaan menkkoi. Tosin eilen olin järkyttäväs vatsataudis ja kuumees, esikoiselta sain. Toisaalta toivon, että syy ois ollu joku muu, mutta en siihen oikein usko, kun se tuli mulle heti ku pojalta loppu. Sen lisäks vatsa oli löysällä. Tää ny sekotti kaiken, enkä osaa yhtää omaa kehoa kuunnella oisko onnistunu vai ei, kun normistikin mulla menee vatsa löysälle, jos menkat on alkamas. Nyt ei oo mitään sellaisia tuntemuksia, että alkais, mutta eipä tunnu siltäkään, että oisin raskaana. Voi se oiski ihana isänpäivä yllätys, jos ois plussa.
Fb-ryhmää mietin vielä.
 
Viimeksi muokattu:
Meillä on tuota makuuhuone-elämää sen verta harvoin, ettei tuu kyllästymisiä tms.. mies on kyllä aina ollut valmis ja innoissaan hoitamassa ainoaa velvollisuuttaan tässä tekopuolessa :D
Siksi vähän toivon että ovis ois vkonloppuna tai alkuvkosta kun vkolla harvoin jaksetaan.

Miehellä muutenkin rennompi asenne. . Osaispa itekin.
 
Täällä kp 1, kuten eilen jo vähän osasinkin odottaa. Ei mikään suuren suuri pettymys, nyt tarmolla yritykseen numero 3!
Edellinen kierto jo oli mulle tyypillisempi 30 päivää. Ehkäpä se tästä taas tasoittuu.
 
Täällä kummalliset olot. Miehen kimpussa ollu koko viikon ja tuohan alko jo ihmettelemään mikä mua vaivaa :D en tiiä johtuuko noista gelee royaleista vai mistä :D dpo 3 menossa..

Joo ei tuo mun mies ainakaan muista millon seuraava ovis on. Edellisessä kierrossa alko just ennen menkkoja kyselemään et millon se nyt oikeen on. (en esitelly sille tikkuja :))

Onnea aatoel ja an79! :)
 
Kylläpä oli todentuntuinen uni viime yönä.. saatiin poikavauva ja ens kesänä 12v täyttävä poika oli ihan innoissaan pienestä. Harmitti oikein herätä =D
Oonkin monesti miettiny että mitenhän lie tuo esikko ottais vauvan vastaan..
 
DPO:sta ei mitään hajua..!

Multahan siis kierukka poistettiin 1.10. Sit 3.10 alkoi menkat. Ovista en tuntenut missään vaiheessa ja oottelin siis menkkoja alkavaksi kuun vaihteessa ja kropan toiminnan tasaantuvan kierukan jäljiltä. Mut sit kun menkkoja ei kuulunutkaan vielä viikon jälkeen kuin niitten ois pitänyt alkaa, niin pakko oli tehdä testi. (oireita oli jo havaittavissa)

En todellakaan uskonut, että näin nopeesti olisi tärppi käynyt.

Harmittaa hirmuisesti teidän puolesta, jotka ootte jo kuukausia yrittäneet. :ashamed:
Paljon tsemppiä kaikille ja toivottavasti jokikinen teistä sen plussan siihen testiin saa! :heart:
 
Huhhuh...tälle aamulle pamahti kaksi viivaa raskaustestiin... :D olin täysin varautunut negaan, testasin huvikseni kun kaapissa yksi testi sattui olemaan, huomenna oli kuukautisten odotettu alkamispäivä.kesävauva siis tulossa mikäli kaikki menee hyvin..tärisen ja hyppelehdin ja hihkun onnesta! Aivan mieletön tunne! Pakko varmaan vielä hakea digitesti ja varmistaa... :)

Kaikille teille toivon samaa! Hurjasti plussatuulia ja tsemppiä matkaan!

Minut saa siis siirtää plussanneisiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Saanko liittyä muutamaksi viikoksi kuumeilemaan kanssanne?

Itse olen ikuinen kuumeilija, mutta mies sanoo: no more babies. Tässä eräänä ovulaatioiltana päätti kuitenkin, varmaan minun mielikseni, pistellä paljaalla ;)

Nyt sitten jännitetään pari viikkoa toteutuuko minun unelma, seuraavat kerrat on nimittäin pitänyt tiiviisti huolen ehkäisystä :/ toiveita uudesta vauvasta ei todennäköisesti tämän jälkeen ole enään koskaan :/ joten nyt kaikki peliin ;)

MimSe dpo 2
 
Tein tänään yhden testin vaikka vannoin että en testaa liian aikaisin. En siksi et haluaisin saada haamuja vana siksi et pääsen noista sofin halvoista huonoista testeistä eroon, vielä ykai jäljellä. Ja kuinka ollakkaan, tuttu juttu jo tämä viivanpaikka, joka kierrosta!
IMG 2090 (Small)
Antaa värillistäkin viivanpaikkaa ja se ei tarkoita mitään. Tuhlaan sen viimisen vaikka keskiviikkona ja sit en enää sorru noihin rahoja tuhlaamaan.
 
Hei, vieläkö mahtuu kuumeilemaan ja ihmettelemään...?

Ylihuomenna 30 täyttävä 1.8kkpoikasen äiti (ja isä myös) kuumeilee pikkuisesta vuodelle 2015...tai kunhan nyt jonakin vuonna <3

Taustaa sen verran että muru on clomeilla avustettu, niin ei tässä jäädä kauaksi aikaa itsekseen ihmettelemään ja odottelemaan, nyt muutamia kuukausia "tulee kun jos on tullakseen"-meiningillä, mut nyt tään kierron olen kirjannu fiiliksiä/ tuntemuksia/ muutoksia... mahdollista ovulaatiota etsitty clearbluen digitestillä, on sitten lääkäriin jotain dokumenttia antaa että jos ei nyt sitten taas ota onnistuakseen..

Kierto pitkähkö ~30-31pv, nyt menossa kp 18 ja HYMYNAAMA bongattu :) hirvee menkkaturvotus ja kipuilu, joten oisko tää nyt sitä mitä pitääkin? Eilen miehen kanssa "treffattu"(kp17) makkarin puolella, myös kp 12, 13, 14...koska kp 12 digi antoi HYMYNAAMAN!! WHAT? Se oli myös aika "kuivahko" aika...ja papakoe sattui kp 13 ja se teki vähän kipeetä ku oli niin "kuivaa"... joten mitäs tässä nyt ajattelis...

Mutta nettilaskurit antoi ovispäiviksi juurikin kp 17 tai kp 19/20...en tiedä..
 

Yhteistyössä