* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Ovistesti digi tänään nega. Odotetusti kai kun eilen hymynaamainen. Mutta...olikohan toi eilinen kipukohtaus itse ovulaatio vai onko oireeton vai onkohan tulematta koko oikee ovis...vieläkö tänää pitää puuhastella, eilinen ja toissapäivänä on talletettu... Tekemiseksi tämä taisi mennä taas..
 
Pikkusen poltteli tänään aamulla tuo sofin testi laatikossa mutta en käyttänyt :D
Huomenna dpo 0, taidampa sen testin käyttää, sit loppui turhaan testailu mun osalta kun ei ole halpoja testejä. Apteekin omia ei raaski tuhlata kun on kalliimpia :D
 
Eläinystävä myös minä ymmärrän turhautumisesi. Esikoista tehtiin 7 kierron ajan ja juuri nyt näytää sille että kakkosesta ei ainakaan helpommin saa - yk 5 alkanee viikonloppuna, tänään dpo 10 ja pesunkestävä nega IMG 2137 (Small)

Ikää mulla oli 29 v kun eskikoinen tärppäsi, kohta onkin 31. Et tuskin tämä vuosien saatossa enää helpommaksi menee. Ärsyttää kun muut ihmiset painostaa ja vihjailee kokoajan. Mun äiti eilen piti mulle saarnan siitä kuinka täytyisi alkaa jo tekemään esikoiselle kaveria jne. Meinasin sanoa suoraan päin naamaan et kuule tehty on jo monta kuukautta mutta kun eipä ne lapset tekemällä tule. Mutta en sentään sanonut.
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
leonella Voihan noilla dpo:lla viel lähteä vahvistumaankin? Tuttu tunne noi porukat, mäki kävin isänpäivänä porukoilla, molemmilla veljillä perheet ja äiti säästäny syöttötuolit ym. Siinä vihjaili että alat aika vanha jo olee, veljetki koko ajan "kun oltiin sun ikäsiä, meillä oli jo lapsi syntynyt". Kirosin mielessäni et hemmeti hyvä et tärppäs teillä kerrasta. Jos meil olis tärpänny olisin jo puolessavälin :( Sit viel noi nuoremmat kaverit lapsiensa kanssa "olen aina halunnu lapsen nuorena" Kivat teille et löysitte elämänne miehen aikasi ja semmose joka oli valmis heti lapsiin, toisin kävi mulla :D
 
Viimeksi muokattu:
^mulla taas kaksi ekaa tärppiny heti ja mies oli muka se oikea ja valmis. No ei ollut. Sitten vierikin vuodet ennekuin löysin tuon nykyisen, miehen joka mitä ihanin isä.. eipä sitten olekaan enää helppoa.

Kironnut että miksi?? Mies jolle oisin niin mieluusti suonut toisenkin lapsen niin en ehkä ikinä pysty sitä antamaan ja se sattuu.
 
Heips, minäkin liityn seuraan!
Esikoiseni on eskarilainen ja hänen isästään erosin jo vuosia sitten. Nyt uuden mieheni kanssa (jolla 5v. poika) haluaisimme yhteisen lapsen, mutta vielä ei ole kuulunut. Kierukan poistatin reilu vuosi sitten emmekä ole käyttäneet mitään ehkäisyä (paitsi varmoja päiviä) sittemmin. Varsinaisesta lapsen yrittämisestä päätettiin keväällä. Kesä meni kuitenkin niin hurlumhei ja anopin hoiteissa (hui!) ettei yrittämisestä , ainakaan oikeaan aikaan, tullut oikein mitään. Nyt siis kunnollisia, ovulaatiotikkujenkin avulla ajoitettuja yrityksiä takana neljä. Täytyy myöntää että olin vielä toukokuussa jotenkin naiivin optimistinen ja varma siitä että olen raskaana jo syksyllä. Esikoiseni (ja toistaiseksi ainokaiseni) sai alkunsa suunnittelemattomasti, joskin iloisesti yllättäen ja mieheni poikakin kuulemma ensi yrittämällä. Oltiin siis jokseenkin henkseleitä paukutellen lähtemässä tähän vauvantekoon.

Olikin yllätys että raskaaksi ei vaan tulla, että se voi oikeasti kestää kuukausitolkulla ja että se joka kuukautinen menkkojen alkaminen on kyynelten paikka. Mutta, toisaalta, eihän tässä vielä montaakaan kuukautta ole takana, edelleen toiveikas sietää tietenkin olla.

Ps. Olen siis 33v, kuten miehenikin.

*Muoks. Täydellisesti ajoitetuista sänkytreffeistä huolimatta tänään alkoi menkat vaikka olin jo tuntevinani parin päivän ajan jotain haamuaamupahoinvointia. Pettymyksen inspiroimana ajauduin vertaistukea täältä hakemaan. Kirjoittelin palstalla aikanaan myös esikoista odottaessani ja vauvavuosina.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Titti.
Cherokee täällä suurin osa painii kuukautisten aiheuttamasta surusta. Tervetuloa joukkoon :)

Meillä yk5 ja olin kans ihan varma et tulisi 2015kesävauva kun jo keväällä lopetin ehkäsyn, eipä tullut. Joka ikinen kk. ollaan ajotettu oviksen ympärille puujailut ja tikuttelen ovista, vaan ei tuloksia. Nyt DPO8 Äsken lirutin ja NEGA. Pitäiskö jo nyt edes haamuilla? Olo "tyhjä" ja oireeton :(
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kierto lähenee loppuaan ja minä tiedän sen että tärppi ei ole käynyt. Nusuttelu ei osunut oikeille kohille molempien töiden takia. Nyt seuraava kierto lähtee geleen kanssa ja foolit ollut tämän kierron puolivälistä. Tämä kierto on sitäpaitsi se lyhyempi joten toiveet ensi kierrossa.
 
Miksi mahaa kouristelee... vai onko se nyt se mahdollinen keltsi(?)..ei koko aikaa, mutta välillä tulee sellaisia kouristuksia...alaselkä vähän oireilee (sellai niinku menkkojen aikaan...) mutta tänään pitäis olla kp 20, ja ovistesti näytti siis hymynaamaa ma-iltana kipujen kera kp 18 (sitä edeltävä hymynaama tuli kp 12 kuivan kauden aikaan), puuhastellu ollaan nyt kyllä ettei ainakaa siittä pitäis jäädä kiinni... Ja siis menkkoihin pitäis olla se 10-11pv vielä...

Mikä on gele?! :eek: ite oon syöny sun mama vitskui, jätin ne ja nyt menee Bio-Folin vaan..

Toivotaan että päästäis vielä tän vuoden puolella kaikki plussalle, ois niin ihana uuteen vuoteen siirtyä uusin odotuksin <3
 
Viimeksi muokattu:
Enkeli30 gelee royal on kuningatarmehiläisten ravintoa. Sitä myydään tuoreena ja kapseleina luontaistuotekaupoissa. Pitäisi auttaa hedelmällisyyteen. Mä olen viime kierrosta lähtien sitä syönyt (tuota tuoretta) ja en ainakaan vielä ole raskaana :D
Tosin nyt viime kierrossa sentään oli ovulaatio, jota ei sitä edellisessä kierrossa (kai) ollut. Nyt mulla on tässä kierrossa täsmäaseena tuo gelee royal, foolihappo, monivitamiinia sekä greippimehu... Tiedän, alkaa menemään naurettavaksi..

Nyt on kp 4 ja menkat loppumassa. Tästä se taas lähtee....!
 
Täällä dpo8 ja en malttanut sitten olla testaamatta aamulla. Puhdas negahan sieltä tuli :( liian aikaistahan testata oli testata mutta kun testi poltteli kaapissa niin minkäs teet. Vielä ei kuitenkaan ole liian myöhäistä heittää kirvestä kaivoon. Mutta kuitenkin tosi oireeton olo ja ei tärppi fiilistä enää ollenkaan.. todella turhauttavaa. Yksi testi jäljellä ja varmaan teen vasta päivää ennen oletettuja menkkoja tai säästän ensi kierrolle.
 
Mua edellee hämää tän päivän negatestistä huolimatta tämä jatkuva valkovuoto. En muista että koskaan olisi tällaista vuotamista ollut, nyt siis 7 päivää putkeen.

Aikaistahan se varmana olisi plussata kun on dpo 10 mutta viimeksi nimenomaan dpo 10 sain ihan selkeän punaisen haamun testiin joten oletan että tässä kohtaa mulla näkyisi jokainen raskaus. Vaikka ei se välttämättä niin menisi edes mutta siltikin.
 
Leonella - joo mullakin tiputtelee vieläkin valkkaria joka ei kyl oo normaalia oviksen jälkeen. Mutta ei nyt ihan hirveitä määriä, silleen iltaisin aina pikkareissa just vessakäynneillä huomaa.. :eek:

Eläinystävä - mullakin pitäis tiistaina just alkaa jos on alkaakseen. Toivotaan, että ei. Pidellään peukkuja molemmat (y) :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Alkuperäinen kirjoittaja eläinystävä;30424878:
Onko muuten feissariryhmään tullut porukkaa. Etkös sä Titti sitä hoitanu?
Meitä on nyt kokonaista 4 tuolla feissarissa! Ryhmä on siis salainen, eli sitä ei löydä ellei ole jäsen. Jos on kiinnostusta niin laittakaa yv:tä mulle, olis kiva jos saataisiin vähän enemmänkin porukkaa sinne! :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä

Yhteistyössä