* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Parit kysymykset :D

Te, jotka olette plussanneet nyt tai aikaisemmin: Oliko oviksen jälkeen "kuivaa kautta" ja jos oli niin kuinka pitkä?

Kysymys myös heille jotka ei nyt ole plussanneet: Onko oviksen jälkeen ollut kuiva kausi?

Mua oikeesti hämmentää kovasti kun mulla on ollut aina sellainen kuivahko kausi oviksen jälkeen ja päivää ennen menkkoja on ollut ehkä jotakin valkovuotoa havaittavissa. Nyt on dpo 8 ja dpo 4 alkaen on ollut alakerrassa kosteahkoa. Ei sentään ohusit kastu mutta jos sormella kokeilee niin ihan kun olis karmeat kiimalimat kokoajan ja ihan tossa reiän suulla asti :D Järki sanoo et ei merkkaa mitään, tunteet sanoo et vois olla vaikka tärpännyt mutta ei, en jaksa uskoa ja toivoa edes. Testiin tuli tänään se vakio viivanpaikka mikä tulee joka kierrossa niihin sofeihin. Keskiviikkona testaan toisella sofilla ja sen jälkeen saap testailu jäädä kun sofit on loppu :D
 
Leonella käys kattoo miten mulla oli tuolla piinailijoiden oireet -ketjussa. En noita valkkareita laittanu joka päivä ylös, mut kuiva kausi tuli vasta parisen päivää sit. Kyl mä kuules uskon et sä oot pieniin päin ;)
 
Mäkin muuten haluisin plussanneilta kuulla, että oliko mitään kiinnittymis- kipuja tai vuotoja? :) tai joku 1 todella poikkeava oire, mitä ei ole aikaisemmissa kierroissa esiintynyt. Mulla on vieläkin paineen tunnetta kohdun seudulla ja tänään ollut raudan tai joku muu poikkeava maku suussa. Tarkotus olis varmaan la-su uskaltautua yksi testi tehdä ihan huvikseen. En saa ollenkaan mielenrauhaa muuten.. :)
 
Mulla eilen alkoi vasemmalla alavatsalla aivan järkyttävät kivut. En oikeasti pystynyt kävelemään ja se tuntui enimmäkseen semmoselta viiltävältä. Maatessa se ns. hävisi, mutta jos ja kun nousin ylös niin sama rumba jatkui (n 4 tuntia).. Onko kenelläkään ollut aikaisemmin? Raskausoireeksi en mitään noin rajua ainakaan uskoisi...

Yemi kp 20/28 yk 2
 
An79 mulla oli viime kerralla oviksesta asti tissit kipeänä, nyt ei minkäänlaisia kiputuntemuksia tms. Maitoa tihkuttaa kuten muissakin kierroissa tässä vaiheessa. Dpo 8 viimeksi olin huomannut nuo limailut et ehkä siihen nyt kiinnittää huomiota jotenkin enemmän kun tietää että se voisi olla oire... Menkkajomotuksia oli dpo 6 mutta nekin lieviä. En vaan jaksa uskoa et oireet voisi olla näin erilaiset kun viime kerralla.
 
Mitenkäs nuo dpo-hommat nyt laskettiin? Jos kävi niin että ihan oikea ovulaatio tapahtuisi/olis nyt niinku tapahtunu... Veikkaisin että tää tän päivänen ovistestin hymynaama ois kipukohtauksen ja kirkkaan liman vuoksi se oikeempi... Mut nyt on outoa kun ei oo enää mitää tuntemuksia! Mut onks tää nyt se -1 ja huomen 0-päivä? En ymmärrä...
 
Enkeli30, jos sul on tänään se ovulaatio, niin nyt on 0-päivä. Dpo= days past ovulation, eli ovulaation jälkeiset päivät näin maallikkoenglannilla käännettynä :D Siis näin ainakin oon käsittäny...

Mäkin hommasin noin gelee royalet. Tänään on kp 7 ja ekan napin otin. Tän ryhmän innoittamana noihin päädyin, saa nähä onko niissä "taikaa" vai ei. En oo saanu vieläkää ovistestejä tilailtua, ehkä viel tän kierron ootan... Aika hyvin tunnen sen millon se ovulaatio on, mut toki jossain kohti ehkä jotain varmennusta voisin haluta asiaan.. Mies vaikutti vähän hölmistyneeltä kun sanoin et voisin niitä tilailla, aatteli et meneeköhä sit vähä suorittamiseksi...
 
Mistäs nyt sit tiedän onko ovis just tänään vai huomen, vai olikohan vielä se -48h eteenpäin...mut digi antoi hymynaaman tänää iltapäivällä jotai 16.30... Tosiaan enää ei koske muute ku tuo "ilma?" joka kurnii jossai suolen mutkassa ja kovaa :) no jännäillään!
 
Leonella Mulla ainakin viimekierrossa oli kuiva kausi oviksen jälkeen. Mut tässä kierrossa sitten ei, alkaa jopa häiritsemään tuo vv, kun ennen ei oo ollut näin ''vuotavaa'' kautta. :confused: mitenköhän tuon sitten tulkitsisi.

ON: Siis voi hitsit mulla lentää ärräpäät täällä. Iski virtsatietulehdus... Miksi juuri nyt!? Toivottavasti tämä ei nyt vaikuta raskautumiseen/yritykseen mitenkään... Kauhea stressi muutenkin kun lauantaina muutto 9 tunnin ajomatkan päähän, ja sitäkin koskien niin monet asiat vielä hoidettavana.. : /
 
Täs kierros mulla oli tosi märkä kausi, en tiiä mitä se tarkoittaa ja halutki oli koko ajan katos. Mies jo ihmetteli, että mikä mul on. En muista yhtää miten oli edellisen plussan aikaa, ku en oo merkannut minnekää, et oliko kuiva vai märkäkausi ovisen jälkeen.

Ekas raskaudes mulla ennen plussaa kutisi vatsan sisäisesti, sanoinki sillon töis yhelle lapselle, että kukakohan mun vatsas mua kutittaa. Oletan sen olevan jonkinlaista kiinnittymisen hetkeä, ku noin viikko sen jälkeen plussasin.

Kp 29/26 eikä vielä näy menkkoi, digi sano tänä ei raskaana. Uusia testejä tilattu. Ei jaksais odottaa, tää on tosi piinaavaa ku ei tiedä kumpi tulee menkat vai plussa. Yöllä oli monta kertaa jäätävä nälkä ja kävinki iltayöstä monta kertaa jääkaapil. Aamul puol kasi heräsin ja taas sama, nälkä. En kyl normisti oo nälkään heräny, et jotain outoa täs kierros on. Eilen sanoin saunas miehelle, että ei oo menkkoi näkyny, ni lähti heti tupakalle, taitaa sitäki jännittää.
 
Leonella muistan esikoisesta että valkkaria tuli noin viikon päästä oviksesta koko ajan paljon. Yhdistettynä koviin menkkakipuihin kävin koko ajan tarkistamassa että alkoko ne nyt etuajassa.

Dpo 5 ja halut vieläkin korkeella. Ei oo oikeen pystyny tarkkailee tilannetta nyt pupuilua ollu lähes joka päivä :)
 
Tässä vähän mun oviksen jälkeisiä tuntemuksia - öisin alkanut vessassa ravaaminen viimiset 5 päivää, pissaamisen jälkeen yöllä aivan hirvee nälkä ja maha kurnii siihen malliin ettei uni meinaa enää tulla. Nippailua ja tuntemuksia ala vatsassa. Nännit arastavat, muualta ei siis tissit särje. Väsymystä ja semmonen olo et mitään ei jaksa tehdä :D no mutta, viikonloppuna testailemaan :) hyvät fiilikset ja odotukset tosi korkeella :)
 
  • Tykkää
Reactions: eläinystävä
Löysin kaapin pohjasta yhden r-testin, puhdas nega aamulirusta nii kun näillä dpo:lla kuvitella voi. Olo edelleen ihan oireeton. Mulla on kans muutaman kierron aikana esiintynyt yönälkää vaikka söis kui paljon illalla niin sänkyyn kun menee nii hirvee nälkä :eek: Kerran en kans saanu unta ennen kun kävin syömässä. Mun kohdalla ei ole mitään tarkoittanut. Tässä kierrossa ei ole nälkääkään ollut. Mun kroppa om varmaan lakossa.

Kyllä turhauttaa tää yrittäminen ihan hirveesti :( Kohta puolivuotta yritetty, meillä molemmilla vielä ensimmäine yrityksessä ja ikääki ensvuoden alussa mulle 28 ja miehelle 30...
 
En ymmärrä...eilisen "kiputurvotuskohtauksen" jälkeen tänään ei mitään tuntemuksia! Jos nyt ei jotai ihme mahan möyrimistä/kurnutusta lasketa. Ei koske,juili, ei mitään! Pyyhittäessä ei havaittavissa limoja eli aika kuivahkoa, mut vähän kostea olo(?).. Että mites ne limat ku ei oo näkyny paksua klönttiä vaaleeta limaa (uskon tietäväni mitä se on, joskus muistan sitä nähneeni ja paljon!) et oliko tää niinku nyt olevinaan joku "ovulaatiokierto" muttei kuitenkaan..? :(
 
Eläinystävä Ymmärrän turhautumisesi, me yritettiin miehen kaa esikoista 8kk kunnes onnistui ja ite olin esikoisen syntymä hetkellä 33v ja mies 48v. Kyl siinä ehti miettiä, että mitä jos ei saa koskaan lasta ku ikää oli molemmilla jo niin paljon. Mut sit ku se eka plussa tuli, ni sit tuli pelko keskenmenosta. Nyt oonki tosi yllättynyt jos ekasta kierrosta tärppäs, kun olin varautunut pitkään yrittämiseen.
 
Meillä kävi niin että yk 18 tuli ensimmäinen plussa olin silloin 20v. Se meni kesken rv 6+ mutta antoi toivoa kuitenkin tulevasta kun raskaaksi olin kuitenkin tullut. Meni n. 10 kiertoa ja siitä esikoinen sai alkunsa :) ja nyt yk 8 menossa enkä plussaa kyllä odota vielä vähään aikaan, mutta uskon että kyllä se vielä jossain vaiheessa tulee :)
 

Yhteistyössä