Onnea plussanneille! :heart:
Toivottavasti nenni26:n ja Alvinnan haamut vahvistuu. Peukut pystyyn teille siis.
Hui sentään, mikä kokemus Leonellalla jäänyt sektiosta :O En kyllä yhtään ihmettele, että ajatus sektiosta tai seuraavasta synnytyksestä ylipäätään kauhistuttaa.
Mua mietityttään seuraava synnytys myös. Esikon synnytys oli kaikessa lyhykäisyydessään kyllä helppo, mutta kaikki tapahtui todella nopeasti. Ehdittiin nimittäin olla sairaalassa joku reilu tunti, kivunlievityksestä ei tarvinnut edes haaveilla. Kaiken kaikkiaan aikaa vesien menosta lapsen syntymään meni alle 3h (käskivät synnäriltä tulla näytille 2-3h vesien menosta, jos oltaisiin odoteltu niin kauan niin ipana olis plopsahtanut pesuhuoneen lattialle), ja nyt hieman kauhistuttaa, että mitä jos seuraava(t) tulee tuotakin nopeammin! Suvussa on pikasynnyttäjiä, mm. oma äitini, ja ainakin sukulaisilla vauhti on vaan kiihtynyt lapsimäärän kasvaessa. Mutta kai tähänkin ongelmaan on apua saatavilla, tai että ainakin neukkutäti varmaan osaa lievittää tätä mun ahdistusta asian tiimoilta.
ON:
Mä odottelen edelleen vuotoa alkavaksi, nyt menossa kp40. Rajuja pms-oireita on ollut viimeiset 25 päivää, joten alkaa mennä hermo niin mulla kuin miehelläkin näihin vitutuksiin ja mahan vihlomisiin, saakelin kipeisiin ihonalaisiin finneihin... Raskaustestit (Davidin herkät testit) näyttää kaikki puhdasta negaa ja eilen huvikseen tehdyt ovulaatiotestit plussaa, tänään tehty ovulaatiotesti puhdasta negaa. Varasin ajan gynelle, saapa nähdä saisiko sieltä jonkin sortin apua tämän kierron säännöllistämiseen ja sitä kautta jos saisi nämä oireetkin pois. En kestä itseäni tällaisena, eikä kestä mieskään pidemmän päälle.