* * * Vauva haaveissa 2015 * * *

Toivottavasti kaikilla pian tulee plussa näkyviin kunnolla ;) .
Sanooko nämä aamulämpötilat mitään?? Ovulaatiota ennen oli noin 36,1-36,2 ja ovulaatiota ennen tuli lämpöpiikki 36,6, joka laski takaisin 36,2 ja sitten oli ovulaatio (varmistin sen testillä). Eli siis tässä ovulaation jälkeen olevat aamulämmöt: 36,6 , 36,4 , 36,5 , 36,7 , 36,6 , 36,6 ja 36,8. Ja tosiaan aina iltasin lämpö on ollut noin 37-37,2 astetta. Pystyykö näistä ollenkaan sanomaan vielä mitään?
 
Tänään pitäis menkkojen alkaa.. mitään ei oo kuulunu vielä, ei ees mahakipuja.

Tein Predictor Earlyn, ihan puhdas nega. Eli tuskin on tästä kierrosta napannu ja menkat vaan jossain viipyilee :/ Kai tuo Early ois jo näyttäny jos siellä joku on.. muilla kyseisestä testistä kokemuksia?
 
joalle onnittelut plussasta! :flower:

Na-dene minä niin pidin peukkuja että olisivat ne sinun saamat haamut tummuneet..mutta vielähän se on mahdollista!

Minulle päivitys yk2 kp1/32-36. Menkat siis (odotetusti) alkoivat tänään. Eli uutta yritystä sitten taas, toivottavasti tällä kertaa sitten nappaisi..kierto ainakin näyttäisi olevan lyhenemään päin, hyvä niin.
 
Onnittelut plussanneille :)

Tänne voi päivittää kp1/28-31 oli nälöjään päivän pidempi kierto, mutta kyllä se ovulaatio sieltä tuntemusten perusteella kuitenkin löytyi jotenki ;) Suklaatia piti hakee kaamee säkki lohdutukseksi :ashamed:
 
Tänään jo kp30.. ei mitään menkkatuntemuksia. Kenties dpo15 mut se nyt voi olla vähemmänkin jos ei mennytkään mun tulkinnat kohdalleen. Eilinen nega vähän harmittaa..

Muoks. Mitähän tämmöset haamumenkat on?? Ihanku jotain tuntis valuvan housuun mut ei siellä sitte mitään oo :O Eilen ja tänään ollu tuollasta.
 
Viimeksi muokattu:
Jennyliini"" Minulla on aivan samoja oireita =) , eli nyt luultavasti DPO8 ja alamahaa on jomottanut ja alaselkää särkenyt jo monta päivää, rinnatkin älyttömän arat... Tuleeko aina kiinnittymisajankohtana verta? Sen voi varmaan missata aika helposti?? Vai huomaavatko kaikki sen? Teen r-testin varmaan ensi maanantaina...toivottavasti tulisi se plussa ;)
 
Mulla on DPO12 (26/28kierto) Tänä aamuna tein vikan negan testin ja tunti sen jälkeen alko tyypilliset menkkakivut et piti ottaa säkylääke. Tästä ei voi kyllä erehtyä. Eli alkaa varmaa vähän etuajassakin :( Enskuussa sit taas uutta jännitystä. Jäi meille aika vähäseksikin viime kuussa puuhailu, että oliskin ollu aikamoinen tuuri matkassa
 
Tanja12 Meillähän on samat DPOt. :wave: Nyt kun vaan malttais olla testailematta ja miettimättä.. Mulla välillä jomottelee vähä liiankin menkkamaisesti.. Äääh..

Mitä merkkisiä testejä käytätte ja mistä ostatte? Mulle tuil nyt alkuviikosta one stepin raskaustesti liuskoja. Viimeksi käytin PC:n testejä, ne oil minusta hyviä. Onko kokemusta noista OS-liuskoista?
 
Jennyliini"" sama mulla, tuntuu että menkat alkaisivat aivan kohta...vaikka pitäisi alkaa ma-to aikoihin ensi viikolla :O . Tosi kummallista.. Millos sulla pitäisi alkaa?
eläinystävä pahoittelut, onnea seuraavaan yritykseen, toivottavasti tärppää silloin ;)
 
Viimeksi muokattu:
heidip*............26..........3/27-28........yk1.........ya 9/14.... 3.lapsi

Tällainen päivitys :D Yritys piti aloittaa loka-marraskuun vaihteessa, mut päätettiinkin jättää jo pillerit pois. Toiveissa siis kesä- tai syysvauva. Tämä on ensimmäinen luomukierto, joten saapi nähdä kuinka pitkäksi kierto venyy :confused: Jännittää ihan hirveesti, mut koitan pistää jäitä hattuun, eihän sitä tiedä meneekö taas 1½ vuotta vaiko pari kuukautta ;)

Onnittelut Cherrycake ja joa plussista :heart: Piinailijoille plussatuulia ja uusille tervetuloa:flower:
 
Onnea kaikille plussanneille :heart:
Ja toivotaan piinailijoille plussatuulia.

Itselleä kp19/27-28 oviksesta ei varmaa tietoa, loppu testit kesken :( No reilu viikkoa ja sitten taas ollaan viisaampi.
Mä kyllä niin masennun, jos ei vieläkään vauva ilmoita tulostaan:'(
 
Tääl ei tietoakaan tulevista menkoista. Kn on lyhyt, pehmeä ja ylhäällä... Päänsäryt jatkuu. Yritin laskeskella et onko edes mahdollista olla raskaana niin pupuiltu on 3 ja 4 pvä ennen ovista ja 2 pvä oviksen jälkeen eli nooh pieni toive olemassa :) mul kaapissa digi ja sen käytän vasta kp 29 eli viel 3 piinaavaa yötä :D
 
Mullakin DPO9 ja tohon r-testiin ilmesty todella haalea viiva..onko sen vain viivanpaikka vai niin sanottu roskishaamu?? Tosiaan se viiva alkoi ilmestyä 5-10 minuutin päästä, kun olin uittanut sitä..tuskin se on plussa :(
 
Helou naiset pitkästä aikaa!

Oon yrittäny pysytellä kaukana sivuilta, etten taas pimahda testaamaan ennen aikojaan.Nyt ois siis dpo 7 tai 8.Sain 2 O-plussaa niin en oo ihan varma.Tietysti kun sitä vauvaa toivoo,niin oireitahan löytyy,kuten vilunväreitä ja etovaa oloa, mutta ne mä taidan lahjakkaasti kuvitella joka ikiseen kiertoon :headwall:

Marie82 sillon ku ootin esikoista, ni tein huvikseen myös ovistestin ja siihen pärähti kyllä vahvat viivat kans...eli ehkäpä enteilee hyvää?Tosin joillain saattaa kuulema melkein läpi kierron näyttää haaleita viivoja, mutta jos ne sun viivat on ihan selkeät?Kyllä r-testikin jo varmaan näyttäisi...testaa,testaa,testaa niin saadaan me muutkin hourupäät jännitettävää ;)

Hei kenen mies lähtikään ulkomaille vuodeksi...oliko niin,että saitte kuitenkin hyödynnettyä vielä oviksen juuri ennen muuttoa?

Ja mites Nade-ne,vahvistuiko ne sun viivat vai jäiköhän kiinnittymisyritykseksi?

HKS84,ei mulla vaan mitään verta näy missään,höh, (muistaakseni meillä samat dpot)Jospa se ois sinulla nyt kiinnittynyt kyytiin?

Ja Heidip* otti varaslähdön! :D Sitten vaan makkariin tamppaamaan ;)

Voi hitsinpimpulat...päätin kierron alussa, että testaan dpo11 koska sillon näkyi esikoinen testissä...ja sehän on vasta sunnuntaina tai maanantaina.Miten voi jaksaa odottaa niiiiiiiiiiin monta päivää?
 

Yhteistyössä