Helou naiset pitkästä aikaa!
Oon yrittäny pysytellä kaukana sivuilta, etten taas pimahda testaamaan ennen aikojaan.Nyt ois siis dpo 7 tai 8.Sain 2 O-plussaa niin en oo ihan varma.Tietysti kun sitä vauvaa toivoo,niin oireitahan löytyy,kuten vilunväreitä ja etovaa oloa, mutta ne mä taidan lahjakkaasti kuvitella joka ikiseen kiertoon :headwall:
Marie82 sillon ku ootin esikoista, ni tein huvikseen myös ovistestin ja siihen pärähti kyllä vahvat viivat kans...eli ehkäpä enteilee hyvää?Tosin joillain saattaa kuulema melkein läpi kierron näyttää haaleita viivoja, mutta jos ne sun viivat on ihan selkeät?Kyllä r-testikin jo varmaan näyttäisi...testaa,testaa,testaa niin saadaan me muutkin hourupäät jännitettävää
Hei kenen mies lähtikään ulkomaille vuodeksi...oliko niin,että saitte kuitenkin hyödynnettyä vielä oviksen juuri ennen muuttoa?
Ja mites
Nade-ne,vahvistuiko ne sun viivat vai jäiköhän kiinnittymisyritykseksi?
HKS84,ei mulla vaan mitään verta näy missään,höh, (muistaakseni meillä samat dpot)Jospa se ois sinulla nyt kiinnittynyt kyytiin?
Ja
Heidip* otti varaslähdön!
Sitten vaan makkariin tamppaamaan
Voi hitsinpimpulat...päätin kierron alussa, että testaan dpo11 koska sillon näkyi esikoinen testissä...ja sehän on vasta sunnuntaina tai maanantaina.Miten voi jaksaa odottaa niiiiiiiiiiin monta päivää?