Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Metsätähti Jee!!!!!!!!!! :hug: Onnea kovasti! Toivottavasti muut tullaan pian perässä!

Sannuli ja metsätähti tänne tosiaan jää koukkuun! Eli ei mullakaan muuta elämää ole :whistle: Sannuli, no onpa omituiset tulokset tuossa tutkimuksessa!

Ambrosia ite en olis halunut meitin häitä kyllä tv:seen! Enkä usko,et mieskään sen enempää! Olis ollut hyvä lopettaa kuvaus siihen, kun morsian sammuu kolmen miehen viereen hääyönä :D

Pikkumyy hinttikissa :LOL:

Niiu tervetuloa sakkiin! Toivottavasti käyntisi on pikainen! =)

ON: Siis mulla on tissit hyvin hyvin vähän kipeät, mutta eiköhän se johdu kuitenkin sit menkoista, joiden pitäis tosiaan ens viikolla alkaa! : / Ajattelin testata ens viikon torstaina, jos menkat ei oo alkanut, koska silloin on sen risteilyn aika =) Toisaalta taas olis kiva päästä laivalle ihan nollaamaan kaveriden kanssa, mutta toki se plussa olis paljon mieluisampi :whistle:
Aamusta klo7 maalasin toisen lapsen katon toistamiseen ja uskon sen riittävän ja huomena maalaan seinät ekaa kertaa! Se on sit kivaa puuhaa! Toki ite on sit aina sen näköinen,et olis tehnyt jotain ;) Nyt mun tarttis lähteä suihkuun ja sit fysioterapiaan...Ja sit aattelin mennä kuntosalille, mutta en taida salille tänään jaksaa, kun vapaapäiväkin muuttui työpäiväksi! Ja papa-koe olis kans tänään 12 aikaan...Joku kolmenkympin seulonta... Missä välissä mä kaiken ehdin?? :xmas: Mutta mukavaa päivää kaikille!!
 
Ambrosia Kohtalo on saattanut meidät yhteen :D Kyllä sullakin on sitten hedelmällisiä tuttuja :D Ja onhan se vähän tuuripeliä että tärppääkö vai ei...Ei täällä Pirkanmaalla olla sitten varmaan niin hedelmällistä porukkaa :LOL:

ON: Kp 32/31 toivon ja "rukoilen" ettei täti tuu kylään! Vähän on sellanen olo kyllä että menkat alkais. Pieniä menkkamaisia kipuja ja alavatsa on hieman turvonnut. Ei kuitenkaan niin paljon kuin yleensä kun täti kyläilee. Ärsyttää kun joka vessakäynnillä ei tiedä että uskaltaako laskee housut vai ei, hih hih :D Mitäs muiden keskiviikkoon? Täällä sateista ja masentavan harmaata :(
 
Laretzki
Ihana kun miehellekin ilmeisesti alkaa nää vauvahaaveet konkretisoitumaan sitä mukaan kun viimeset pillerit hupenee (vaikka onkin ollut koko ajan mukana ja kysyessä ilmaissut, että kyllä me se lapsi halutaan). Toivotti mulle eilen illalla viestillä hyvää yötä ja vauva unia . Tähän asti siltä on saanut lypsää kaikki kommentit yms irti...
Muutekin mies on ollut ihan kummallinen, ilmoitti tänään aamulla että postissa odottaa mua 1,1 kilon paketti, eikä mulla ole hajuakaan mitä se mulle lähettäisi :D

Onnitteluja metsätähdelle!
 
Sannuli kummankin tytön huoneista tapetit alas ja maalia pintaan, toisen lapsen lattiaan tarttis laittaa laminaatit...eli ihan pientä pintaremonttita! Mutta mä hoidan työn ite! sanoin ukolle,et se on mun iäisyysprojekti! Se saa hoitaa listat ja maalitöniköiden avaamiset =) Lupas et saan nikkaroida ne laminaatitkin lattiaan...tosin voi olla,et siinä vaiheessa hän rientää kyllä paikalle,ettei laminaatit mee ihan piloille jo ennen lattiaan pääsyä :xmas: Mun piti lähteä sinne suihkuun! 9.30 fys.terapia aika...Huah! No josko tää tästä vielä iloksi muuttuisi!?!
Mukavaa päivää =) Josko ite hörppäis kaverin tykönä kahvit sit fysterapian jälkeen??
 
Ansis Mun tekis kans mieli tehdä pientä pintaremppaa! Tai siis oikeestaan vaihtaa pienempään makkariin erilaiset tapetit (huoneesta tulossa meidän tytölle huone) ja omaan makkariin kaipaisin jotain uutta. Ehkä kesällä sais jotain aikaseks :cool:
 
Täälläkin pintaremonttikuumetta, mutta onneks kohta on muutto niin pääsen shoppailemaan kaikkea kivaa, ehkä maalaamaan ja tapetoimaankin :D

ja jossain vaiheessa, ehkä syksyllä mies uusii keittiön tasot ja kaapit <3

Nyt ajattelin alkaa tekee kutsukortteja.. dippadei jeijei :D
 
Onnea Metsätähti!!

Kiitos tervetulotoivotuksista! Nyt kun työkaverit tietäis mihin mä kännykällä viestiä naputan..

Meillä kotona minä kuumeilen paljon enemmän kuin mies. Mies olisi varmaan tyytyväisenä odotellut häiden yli, mutta pääasia hälle oli se, että ehtii valmistumaan ennen vauvaa. Ja hällä se valmistuminen on syksyllä, eli vauva ei millään ehdi tulemaan ennen sitä :D Välillä kyllä mietityttää,vauvan saaminen siinä mielessä, että mun lähellä asuvasta kaveripiiristä ei vielä kellään ole lapsia eli jos tärppi kävisi niin ei olisi kohtalotovereita. Muutettiin vielä tämmöseen kehyskuntaan, josta ei tunneta ketään, niin vähän arveluttaa se yksin jääminen. Mutta jos raskaaksi tulisi niin varmaan sitä alkaisi etsimään itselleen joitakin uusiakin tuttavuuksia, jotka olisivat samassa tilanteessa. Tai sit mun täytyy alkaa suostuttelemaan noita kavereita hankkimaan lapsia ja vähän äkäseen ;)

Hmm joo, pitäiskö palata takasin töitten pariin..
 
Niiu ei mullakaan kotikunnassa (nykyisessä tai kesällä tulevassa) ole yhtäkään ystävää joka olis raskaana tai kellä olis pieniä lapsia. Itseasiassa ei yhtään tuttavaa. 2vanhaa työkaveria ainoastaan :D

Oon ajatellut asiaa näin, että viimeistään lapsen saamisen myötä suhteitakin tulee luotua. Varsinkin jos on yhtään aktiivisempi esim käymään vauvauinnissa tai päiväkerhoissa kun lapsi on vähän isompi.

Ei kai kukaan kotoakaan tule hakemaan, ei unelmien mies tai mahdolliset kaveritkaan :)

Ja paljonhan sitä puhutaan, että uusia ystävyyssuhteita tulee luotua hiekkalaatikolla tai koiran ulkoilutuslenkillä :)
 
Metsätähti: Paljon Paljon Onnea..! :hug:

Sannuli88: Pidän peukkuja sulle!

Tää podetaan kans remppa/rakennuskuumetta.. Rakennusmiehet on itseasia varattuna 2012 kesälle, mutta tossa yks naapurin mies tarjos tupaansa meille..! =) Nyt odotetaan innolla mitä se siitä pyytää, koska tupa olis tosi kivalla paikalla ja muutenkin oikein miellyttävä! Iso plussa toki on, ettei anopilla ole sinne näköyhteyttä vaikka lähellä asuukin (tällä hetkellä suora näköyhteys!!!)! :D

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Mä lähren ny ansioon.. :)
 
Kiitos kaikille onnitteluista:)

Niiu mullakaan ei täällä ollut ketään raskaus/vauvatuttua kun tulin raskaaksi, mutta kerran kun olin 3kk vauvan kanssa kävelyllä ja tuli yks nuori äiti vastaan ja kun asuttiin samassa rivarissa niin sitten moikattiin ja jäätiin juttelemaan ja hetken päästä kysyin että huvittaisko sitä lähteä joku päivä mun kanssa kävelylle ja siitä se hyvä ystävyys alkoi =)

Pikkumyy mun anopilla on meille suoranäköyhteuys silloin kun puissa ei ole lehtiä eikä paljon lunta:kieh: Suunnittelin kyllä tuohon jotain peittävää kuusiaitaa atai jotain:D

Kävin lasketuttamassa la:n ja sen mukaan se ois 14.12:xmas: Mulla on tikku vielä tallessa ja sitä oon käynyt vähän väliä katsomassa, vieläkö kaikki on totta:)
 
Pikkumyy87 Kiitos! :) Vielä ei ainakaan tätiä ole kuulunut ;) Hui, itse en pystyisi asumaan anopin kanssa noin lähekkäin :D

Mä kuolen täällä kylmyyteen! Pistin takkaankin tulen kun tuntuu että tänne paleltuu. Aamulla ei kyllä mielestäni ollu näin kylmä : / Vai onko mulle tulossa nyt jotain kuumetta?! Heräsin yöllä kun oli nenä tukossa :( Ja nyt nenä vuotaa..Ei! Mä en nyt jaksaisi kyllä mitään kuumetta. Toivottavasti ei oo sitä.
 
Täällä vietetään vaihteeksi sateista keskiviikkoa. Tällä viikolla on satanut joka päivä :)
Mä tässä pohdin, että onkohan mun kroppa menossa ihan oikeasti sekasin. Vatsavaivat vaivaavat tasisin väliajoin ja unet on ihan uskomattomia. Rakas puolisoni on aamuisin ihan innoissaan kuulemaan, että missä mä olen taas yön aikana seikkaillut :) Ehkä vain liiallinen stressi iskee päälle.

Onneksi aamu alkoi ihanasti lukemalla teidän kirjoittelua,jossa oli paljon iloisia asioita :) Mä jumitan taas koululla ja yritän saada jotain hyödyllistä aikaiseksi. Niin kuin näkyy niin se onnistuu loistavan hienosti :)
Näin meillä on lähtenyt keskiviikko käyntiin. Ja mä olen niin onnellinen teidän plussanneiden puolesta :)
 
hzz
jestas mikä päivä oli eilen...exällä oli menny vähän päivät sekasin ja oli sitten hakenut lapset hoidosta kun menin itte töistä päästyä niitä hakemaan, ei onneks ollut kun vähän idiootti olo :kieh: ihan lievää ylireagointia kun varmaan puol tuntia itkin ja kaks tuntia oli sellanen olo että oksennan ku kotio pääsin enkä koko päivänä saanu tehtyä mitään järkevää. pieni juttu tavallaan mutta tuntu ihan maailmanlopulta...kävin sitten kävelemässä pari tuntia ja takas tultua mies oli ihan hoo moilasena siellä että missä mä oon ollu kun puhelinkin oli kotona...mut joskus on vaan parempi päästellä höyryjä ihan yksinään :D

mä oon niin kateellinen teidän pienistä pintaremonteista :D ...meillä on kymmenen neliötä lattiaa purut levällään kun vedettiin uusia viemäreitä juuri mutta kai se siitä iloks muuttuu kuhan saa levyä lattiaan ja seinään niin pääsee tekemään jotain näkyvää :)

ja ne kystat on tosiaan nesterakkuloita ja se sattuu kun ne ittekseen räjähtää. mulla leikattiin 10cm halkaisijaltaan oleva ja 6cm jätettiin odottamaan että itekseen häviäisi mutta siitä on jo aikaa viis ja puoli vuotta. ja se nyrkinkokoinenkaan ei tosissaan tuntunut mahan päälle mitenkään. tähystysleikkauksistakaan ei järin kivat jäljet vaan mahaan jää :(

se olis pankkiin tästä lähdettävä hattu kourassa kun loppu rempparahat kesken :whistle:
 
Sannuli ei, se on sitä raskauspalelua;) Mäkin palelen, siks mä täällä koneella istun aina fleece-peiton alla.Se ois kyllä tosi ihanaa:)Tuut sitten tonttuilemaan mun, anin ja muiden kanssa:)

Sophy mäkin nään todella levottomia unia :eek:Viime yönäkin hypin seiniä pitkin jotain ihme hullua karkuun...
 

Yhteistyössä