Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

hzz Mulla ainakin oviskipu ollut aina vain toisella puolella :)

Ansis Btw, voit olla varma etten tän jälkeen enää ikinä testaile liuskoilla :LOL:
Toi "kolme viivaa" oli jo aika hyvä lisä tähän mun testaus-sarjaan :D Hah hah!

Ajattelin että jos odottais sen testin kanssa huomisaamuun. Tekis sen testin suoraan aamupissasta, vois olla tulos ehkä tarkempi? Aikaset heräilijät sitten pääsevätkin lukemaan mun testituloksia :) Tosiaan, kun meillä aamu alkaa aina 6.00-6.30 :D Ja kai nukun taas yön niin huonosti että testi on tehty jo ennen kukon laulua :LOL:
 
Sannuli: Apua, mä niin jännitän sun puolesta.. =) Mus on varmaa jotai vikaa, pakko oli taas tulla äkkiä kattoo ennen töihin lähtöö, että mitä sun testi sano... No, mut Tuun taas illalla jos vaikka oot päättäny testata jo tänään! :heart: Pidän niiin peukkuja sulle!
 
Pikkumyy87 :) Roikun netissä koko ajan (täällä myös kuten huomaatte!) kun yritän olla ajattelematta turhan paljon asiaa joka ei tietystikään onnistu mun kohdalla :D Jospa vaikka tarttuis pian imuriin ja illalla lämmittäis saunan :) Josko se siitä...
 
Sannuli sä oot kyllä ihan mestari noiden kummalisten testitulosten kanssa:D

Mun oli pakko tulla katsomaan joko ois joku plussannut:)
Mulla koski tänään aamupäivällä mahaan aika paljon ja heti tuli tietysti huoli pikkuisen puolesta että pysyykö menossa mukana.Vuotoa ei onneksi ole vielä alkanut.Mies haluaa vielä että teen tarkistustestin kun oli kuulemma hailakka viiva testissä (oli kyllä haalentunut aamusta).Ja siispä tilailin pari testiä lisää ja kapanpäälle tulee yks liuskatesti, jännä nähdä mitä se näyttää kun näitä Sannulin liuskoja on saanut seurata:)

Plussatuulia!
 
Sannuli Täällä jo jännitellään sun testausta!

Ansis Vähän repesin tolle tamppooni-jutulle :D

Ambrosialle tsempit pippaloihin!

ON: Mulle voi päivittää kp 1/26-31. Nyt lähtee ensimmäinen yrityskerta :D
 
Metsätähti toivottavasti kaikki on hyvin!

Sannuli Niinpä, mutta muista,et vihreäkin viiva on viiva ;) Ens kerralla sit suoraan verikokeeseen...viikon välein :D

Hzz mulla kun nyt oli viimeksi ovis, niin mulla oli kyl koko maha kipeänä...

Niiu sillon se ei ollut niiin hauskaa, mutta nykyään osaan jo nauraa sille :whistle: Oli kiva urakka saada se nakkisormilla ulos! :ashamed: Hyvää ekaa yritystä!

ON: Salilla, kaupas ja rautakaupas käyty! Lapsetkin kotiutui samalla kyydillä :heart: Kävin salilla ollessa myös solariumissa, pötköttelin siellä vatsallani ja jotenkin yritin vaihtaa asentoa, niin oikealla almahassa vihlasi :O Nyt nää wannabe-oireet saa luvan jäädä! Mieluiten,et ne loppuis kokonaan,ettei ees kuvittelis mahdottoman käyneen mahdolliseks! :| On se ihmiskeho kumma kun kuvittelee (uskon vahvasti siihen,etten ole raskaana) kaikkia oireita :kieh: No jään notkumaan loppupäiväksi koneelle...josko joku ilmoittaisi vielä uuden plussatestin tuloksia :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihan järkky väsymys |O Tänään ajattelin että saa päikyt jäädä. Ennen en nukkunu ikinä päikkäreitä. Ja parempikin kun ei nuku, tulee illalla paremmin uni silmään. Ei tarvi koko yötä valvoo ja odottaa aamua ;) Sain sentään vähän kotiakin laitettua kuntoon tältä jännitykseltäni :D

Ansis Hmmm, jos noi ei ookkaan wannabe-oireita? ;) Olin kyllä ittekin oviksen jälkeen ihan varma ettei tärpänny mut mut...Nyt tosiaan alkaa vähän jo tuntuun siltä että jos kuitenkin tärppäs :) Toi haamujen haamu anto toivoo :D
 
Sannuli sun raskaushan on ollut varma jo kauan :D Vaikka testit on näyttänyt mitätahansa :whistle: Hetki takaperin kun nousin tuolista ylös, niin repäs taas vatsaan...mutta menee niinä toiveoireina tosiaan...Ei lainkaan semmonen olo,et olis voinu tärpätä! Valitettavasti!

Juttelin juuri kaverini kanssa puhelimessa, hän on jo yli 17 raskausviikoilla :heart: Viikon kuluttua sit istutaan saunas tähän aikaa ja valmistaudutaan laivalle :D Joko kumpikin juoden limua tai sit vain hän...ja toinen kaveri mun kaa sidukkaa...Saa nähdä! Viimestään to-aamuna testaan, jos menkat ei oo alkanut...ihan varmuuden vuoksi!
 
Laretzki
Mullakin on niin sellasia oireita, että jollen olisi satavarma, etten ole vielä raskaana, niin varmasti kuvittelisin olevani. Mua väsyttää koko ajan, ei mikään unimäärä riitä ollenkaan. Sen lisäksi mulla on jatkuvasti nälkä, ihan sama kuinka paljon ja kuinka usein syö. Lisäksi mulla on aivan jäätävä himo appelsiini mehuun. Menee litran purkki ihan samalta istumalta kun sen menee avaamaan. Ja mä en normaalisti juo appelsiini mehua kuin tyyliin hotellien aamupalalla. Että veikkaan syynä olevan nää viimeset kouluviikot kun on niin saakelin stressaavaa joka puolella. Lisäksi koululla on vielä ylimäärästä tapahtumaa viikonloppuna ja minä olen kioskivastaavana (EI ENÄÄ IKINÄ mitään v astuu tehtäviä). Ei jaksaisi niin ei jaksaisi.

Onneksi se mies jaksaa muistaa. Sain viimein haettua miehen lähettämän paketin, joka sitten sisälsi The Body Shopin Moringa -suihkupaketin: palasaippua, kuorinta-aine, vartalovoi, kylpyvaahto ja pesusieni. Sitten oli Kelloggsin välipalapatukoita. Ja tykkään sinusta kortti. :heart:
Kahteen viiikkoon kun ei olla nähty ja ensi viikkokin täytyy vielä jaksaa.
 
Sannuli Kyllä siellä haamu näkyy tais siis kaksi =)
Mä täällä kanssa jännäilen kovasti sun puolesta ja pitää huomenna tulla tänne kattomaan heti kun herään!

Mä tilasin eilen raskauskeijusta semmosen paketin jossa on 21 ovistestiä ja 6 raskaustestiä nyt kun tosiaan saa sitten parin viikon päästä alkaa ovista bongailemaan :)
Onko teillä muilla huonoja kokemuksia noista raskauskeijun liuskatesteistä?
 
Ansis ja Sannuli kyllä te raskausoireilette, ihan selvästi:)

Catherine mä oon tehnyt niitä ja mulla ne on tähän asti toimineet.Huomiseks tilasin kaks puikkoa niin siinä tulee kaupan päälle yks liuska, mielenkiinnolla odotan mitä värejä se näyttää ja kuinka monta viivaa siihen saan;)

Huomaatteko kun en vielä malta jättää teitä:)
 
Huomenta tyttöset! :)

Testi tehty ja samanlainen viiva siihen tuli kuin eiliseen liuskaankin. Toi puikko ei tosin oo tietenkään yhtä herkkä kuin liuska (puikon herkkyys 20 mIU/ml). Taidan odotella viikonlopun yli seuraavan tekemistä. Jos sitä raskaushormonia erittyy sit vaan niin hitaasti :) Mutta viiva siinä kyl oli :D
 
Niiu Kiitos :) Niin, katotaan mitä testi näyttää v-lopun jälkeen ;)

Raskaudesta alan olla 98,9% varma. Vatsaa on turvonnut ja on "kipua" kohdussa. Mistään kuukautiskivusta ei oo kyse. Tää on paljon erilaisempaa "kipua". Ja kun eletään jo kp 34/31 eikä mulle oo mitenkään tavanomaista että menkat on myöhässä. Sais noi testit vaan alkaa näyttään sen tuloksen HIUKAN selvemmin :kieh:
 
Laretzki ihana mies sinulla =)

Catherine- mulla tais olla just samanlainen satsi, kuin sinulla sieltä raskauskeijusta...Ei ne kai mitään epäluotettavia ole, mutta kyllä ne aika kehnon oloisia on :whistle: Ostan raskaustestit jatkossa kaupasta! Niitä ei sit tuu kerralla ostettua miljoonaa ja harvemmin siis tulee vainoharhasena testattua :LOL:

Metsätähti Sannulilla ainakin on...tuskin minulla...

Sannuli JEIII!!! Onnea! :heart: Kuvaa vielä kehiin!

ON: Tissit ei oo ainakaan tällä hetkellä arat...hiukan etova olo oli kyllä äskön. Mutta tokkopa on onnistunut! Tosin mun menkkojen pitäis (kaiken järjen mukaan) alkaa ens ti-to, mutta mulla ei oo lainkaan sellasta oloa,et olis menkat alkamassa! Siis niin kauan kun minulla on menkat ollut, niin viikko ennen niitä olen ahminut kuin hevonen kaikkea mitä käteeni olen saanut, mutta nyt en syö yhtään sen enempää. Viimeksi ennen kuin menkat alkoi, niin olin viiokn kävelevä kuumailmapallo ja vatsaa sattui tosi paljon. Ota nyt sit tästä naisen kehosta selvää :D Miehistäkin saa selvää paljon helpommin :xmas:
 
Sannuli: saiskos kuvaa siitä sun testistä?

Mulla näytti neidistä testi todella haaleaa plussaa ens alkuun, eikä tainnu kyllä oikeen oireitakaan olla. Mut tuolla sängyssähän tuo neiti 8kk nukkuu:)

Vielä ei oo täti kurvannut tänne, mut mahakivusta päätellen voipi pian kurvailla
 
Hellurei! Vanha ja tylsä täällä kirjottelee :D
Pippalot meni hyvin. Tosin olin jo puolessatoista tunnissa niin kamalassa kunnossa että soitin miehelle että tulis hakemaan mut pois. En nyt oikeasti pahassa kunnossa, omilla jaloilla kävelin ja suhteellisen suoraankin, mutta mulla kun kroppa tekee sen stopin. Puoltuntia join pelkkää vettä (varmaan kuuden lonkeron jälkeen) mutta ei se olo heit kohentuntu, niin lähdin sitten kännipäissäni shoppailemaan ja odottelemaan että isäntä saa haettua mut helsingistä kotiin :LOL: Duunikaverit olin hukannu jonnekin, eikä siinä tungoksessa (vai kunnossa?)jaksanu lähteä etsimäänkään. Noh, jos jotain hyvää niin sain ostettua kaksi paitaa, sain pizzaa ja kyydin kotiin. Eikä oo ees krapulaa :)

Tänään kuitenkin pitäs 3:n tunnin päästä viedä kissa sinne kasisen poistoon kun ei tiistaina onnistunutkaan poisto. Ei tartte taksilla mennä tai antaa katille esilääkitystä hönkäsemällä sitä päin. Mut tulipahan todettua ettei toi viina vielkäään oo mun juttu :) Mielummin mä kasvattelisin mahaa jollain muulla ku viinalla :)

Sannuli kyllä mä tuossa haamun nään :) Laitan sut tuonne haamuilijoihin ja jätän toistakseks vielä keikkumaan listallekin. Ilmoittelet sitten jos vahvistuu.. Onnittelut jo kuitenkin tässä vaiheessa :hug: Sua tulee kyllä ikävä kun tältä puolelta katoat!

Laretzki awww, ihana mies <3

Heheheh, näin unta että Kolmio ja Sunflowet11 oli meidän firman pippaloissa :D jostain vaan ruvettiin puhumaan pihalla ja todettiin et hei, mehän tiedetäänkin toisemme. Siinä sitte kännissä yritin songertaa " joo moihhh mä oon se abm...ambor,ambrosiajoku" :D
 
Ainiin citalle piti sanomani vielä että mulla kanssa menkkojen piti alkaa viimeistään viikonkuluttua vikan teron ottamisesta, mutta oli myös mahdollista että alkaa jo tokanakin päivänä terojen ottamisesta, joten no worreis :D

Ja teroista muutenkin, mulla nyt kolmas terokierto menossa ja viime kierto oli ihan yhtä helvettiä niiden hormoonifinnien kanssa. Nyt ei oo tullu (vielä) yhtään ja on kuitenkin jo kp20 (eli viiden nappula sulahti suuhun). Oisko vähän ihanaa jos kroppa ois jo näin äkkiä tottunu noihin teroihin eikä kehittelis hirveen kipeitä ja isoja paiseita syvälle ihon alle ettei saa ees saunan jälkeen pahoinpideltyä niitä ulos :D
 
*** Perjantai 8.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..35/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................35/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 34/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 34/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 33/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................33/? .......yk 1 ................. 1






Mamu82 .................. 28/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................28/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............26/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 25/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............24/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Ambrosia85 (26) ........20/26-32(45) .... yk5 .... 1.








Fionahelmi................19/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............17/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 15/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 13/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................12/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................10/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................10/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 10/28-30 ........ yk4 .... 1.







cita..........................4/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 2/26-31 ........yk 1......1








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
Pikkumyy87(23)............0/0..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:


Sannuli88






Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia hyvät pirskeet siis :D ja vielä paremmat unet :LOL:

Itestä on kanssa nykyään tullut liian vanha,et kauhean usein ees haluisin lähteä mihinkään viihteelle! Ei jaksa sitä olotilaa mikä seuraavana päivänä on! Siis harvemmin mullekkaan mitään krapulaa tulee, mut se väsymys :xmas: No nyt laivareisuun jälkeen voi olla kyllä tod.näk pientä krapulaakin...ellei ole syytä olla ilman alkoholia :D

Tissit tulleet taas tunnin sisällä aroiksi, mutta voihan sekin johtua alkavista menkoista...No ei auta! Nyt hiukan siivottu heti aamusta, nuoremman laspen huone on nyt täysin maalattu, vielä laminaatit (jahka saadaaan ne kotiin asti) ja listat ja seinätarra paikalleen! Sitten vanhemman lapsen huoneen kimppuun :D Terapeuttista!
Nyt kuntosalille ennen töitä ja sit töihin illaksi...työ muuten pilaa mun yksityisleämän! :xmas:
 

Yhteistyössä