Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Ambrosia .työ muuten pilaa mun yksityisleämän! :xmas:
Näin se on mullakin.. kolme vuotta oon käytännössä ollut töissä ns normaalin sosiaalisen ajan. Jos normaalisti ihmiset pääsee neljän aikoihin töistä ja menevät nukkumaan siinä 22-23 aikoihin niin normaalisti oon vasta töistä päässyt klo 22.
On hyytyny ystävyys ja kaverisuhteita aika paljon matkan varrella ja se vaikuttaa aikalailla myös omaan hyvinvointiin!

No, ei noita vuoroja tartte onneks loputtomiin tehdä - aina voi vaihtaa työtä! Tai sitten raskautua ja jäädä mammalomalle+hoitovapaalle jonka jälkeen todennäköisesti automaattisesti siirtyis toisiin tehtäviin ;)
 
Heippa :wave:
Täällä vieläkin jännäillään ja testit odottelee kaapissa :whistle:
Ajattelin maanantaihin venyttää testaamista jos menkat ei nyt sit viikonlopun aikana ala...
Mä en tajua kyllä kun mulla on koko ajan toi pirun menkkajomotus päällä..ollu jo reilun viikon. On jotenkin niin varma olo et kohta ne alkaa mut sit ei mitään tulekaan vaikka kuinka särkee... :headwall:
Mulla on pisin kierto kierukan poiston jälkeen ollu sen 29pv. ja nyt kp 28.... Odotellaan :|
Eilen oli ihan järkky päänsärkykin kaiken lisäksi! Unet on kyllä ollu aika todentuntuisia... toissayönä meidän roskiskaapista tuli meidän koirankokoisia rottia joita sitten hätystelin ja viime yönä asuin karhujen kanssa siis ensin ne jahtas mua ja sit nukuinkin niiden kanssa jo samassa sängyssä...siis mitä helkuttia? :O Omituisia unia!!
Sannulille on haamusta!!
Metsätähti: toivottavasti se munkin tissitiputtelu johtuis raskaudesta :) Onnea plussasta!
 
Kiitos vaan kaikille :) En ottanu aamulla testistä kuvaa mutta äsken sen kuvasin. Viiva oli vähän haalistunu mut kai tekin sen siitä näette?

Kuva testistä

Ambrosia Sullahan hyvät unet on :D Ja kiva että pippalot meni 'hyvin' :D

Ansis Ettei noi nyt olisi vaan niitä toivottuja oireita ;)

Mamu Toivottavasti sullakin olis nyt tärpänny :heart:

Kaikki muutkin nyt plussailmaan! :)
 
Viimeksi muokattu:
Ohhoh, onpas täällä ollut tänään hiljaista! Menee vallan yksinään kirjoitteluks :D

Mitäs meinaatte näin perjantaina tehdä? Kulutin aikaani vierailemalla isän luona ja sen jälkeen en oo oikein vielä jaksanu mitään aloittaa täällä kotona. Tiskikone tarvis tyhjentää, mutta kun ei millään jaksaisi. Ehkä toi klo 05.18 herätys ei ollut ihan se parhain ajankohta herätä :D Makasin sängyssä kyllä kuuteen asti ja sit oli jo noustava ylös kun ei se uni tullut. Huomasin tossa että likan 1v. synttäritkin lähestyy (18.5)! Saa niitäkin alkaa suunnittelemaan, vaikka tosin pidetään vaan sellaset pienet synttärit: kummit lapsineen, mummut ja papat. Ensi vuonna saakin järjestellä kaksia synttäreitä jos hyvin käy ;)

Ambrosia Arvaa tuleeko mun teitä ikävä?! Jos toi haamu tosta vahvistuu niin tuutte sit heti perässä. Eiks je?! En pysty lähteen täältä ilman teitä :D
 
Viimeksi muokattu:
Sannuli tottakai sä lähdet täältä ilman meitä jos me ei vielä plussia saada! :D

Perjantaihin ei ihmeempiä, kävin hakee katin eläinlääkäristä ja nyt on piuhat katkottu!
Huomenna aamulla töihin, joten ei tartte mitään kummepia puuhailla.. Kympin aikoihin viimeistään nukkumaan ja herätys viideltä. Jippii :D
 
Sannuli88: Myy onnittelee varovasti.. :hug: Katotaan sitte maanantaina vahvaa plussaa! =)

Ambrosia: Kattelin tos noita mun vanhoja kiertoja, oli aika laaja skaala, eli 24-30pv.. Eli saas nähärä kuinka menee..

Eipä tää kummempia suunnitelmia, töissä oon koko viikonlopun.. Huomenna kyllä pitäis mennä kattomaan sitä kiikaris olevaa tupaa! =) En tie kuinka pysyn housuissani.. :D Tulis vaa se isäntä töistä ni ei olis nii väliäkää! ;)

Mielenkiinnosta kyselen, että millasta työtä te teette? Mä teen kolmivuorotyötä tehostetun palveluasumisen yksikös, eli vanhuksia hoidan..
 
Maijamehi Selailin vanhoja ketjuja ja mehän ollaan ennenkin oltu samassa ketjussa! Elokuiset 2010! ;)

Sunflower Olisin kyllä halunnut testata jo vaikka taas huomenna mut mut...Ehkä parempi että alkuviikosta tai edes sunnuntaina jotta sais tummemman viivan ;)
 
Aika hyvin Sannuli=) Meen tyttö synty 4.8.2010 (laskettu aika oli 1.8.)

Yritin tossa äskön katsella että mitenkä mulla on oikeen noi menkat nyt olleet synnytyksen jälkeen, enkä oikeen ottanut selvää niistä:kieh: Kaiken järjen mukaan mulla olis tänään pitänyt alkaa (tai sit ainakin viimeistään huomenna pitäsi alkaa) toki kovasti toivon ettei alkais. Huomenna pitäis lähteä virkistäytymään yhteen työpaikan juttuun, eli teatteri esitys tiedossa sekä syömistä (ja ilmeisesti myöskin juomista)
 
*** Lauantai 9.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..36/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................36/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 35/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 35/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 34/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................34/? .......yk 1 ................. 1






Mamu82 .................. 29/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................29/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............27/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 26/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............25/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Ambrosia85 (26) ........21/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................20/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)








Sunflower11.............18/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 16/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 14/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................13/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................11/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................11/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 11/28-30 ........ yk4 .... 1.







cita..........................5/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 3/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 1 / 28-32.......... yk 1








Pikkumyy87(23)............0/24-30..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:


Sannuli88






Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Huomenta :wave:

Tänään on taas tällainen aamut että miettii tätä vauva-asiaa ja raskautumista yms. Voi kunpa tää jäis nyt vikaks kierroks mulla tälle vuodelle.. mutta enpä osaa uskoa, että niin iloisesti kävisi.

Ei tänne muuta, pirteenä töissä ja odottelen jos kotiinlähtöä, että pääsee tekemään poitsulle synttärikakkua!
 
Huomenta:wave:

Täällä pirteänä töissä myöskin pörrään!

Mulla on kanssa mielessä vain vauva-asiat.
Eilen sain vielä illalla kaikenlisäks kuulla että viimenenkin lähimmistä ystävistä on raskaana.
Eli sillälailla! Tämä kyseinen ystävä on itkenyt olkaa vasten kuinka sillä on myös pcos ja nyt sain tietää, ettei sillä ei ilmeisesti ole sitä koskaan ollutkaan.
Piti vaan saada huomiota ( on siis erittäin huomiota hakeva ihminen ja täytyy saada aina kaikki mitä muilla on ). Vetää vaan vähän matalaks kun itellä se pcos tosiaan on.
On tää elämä välillä niin epäreilua :mad:

Oon tietenkin ilonen ystävän puolesta, mutta niin te jos ketkä ymmärrätte=)
 
Catherine Onpas sulla ystävä jos tollasta väittää että on myös pcos :( Ja kuten arvaat, täällä myöskin koko ajan vauva-asiat mielessä :)

No niin, eli menkat ei ainakaan oo vielä alkanu ja on jo kp35/31, eli hyvä merkki? ;) Ja ne haamut noissa testeissä on tosiaan tuonu aikalailla toivoo tähän hommaan. Vaikkakin mulla on kyllä muutama vuosi sitten ollut pahan stressin takia menkat 2vko myöhässä. Hmmm...
 
Sunflower11
Sannuli: Huomenna aamulla uusi testi ;)

Catherine: No johan on ihminen..

Kyllä täälläkin on vauvajutut taas mielessä, tuli mietittyä et mitä jos ovis onkin ollut paljon aiemmin ja nää oireet nyt on raskaudesta ;) noh, tuskin.. Varmaan enteilee vaan tulevia menkkoja.
 
Sannuli: uutta testiä kehiin:)

Täällä ei vielä oo täti tullut, mutta ootellaan. Testiä en viitsis lähteä ostamaan vielä, joten ootellaan ihan rauhassa vielä tovi (jos maltan). Me siis asutaan aika pienellä paikkakunnalla, enkä sen takia viitsis rynnätä apteekkiin ostamaan testiä
 

Yhteistyössä