Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Kyllä siellä sannuli plussa näkyy. Onnea onnea :heart:

Mä täällä töissä kärsin menkkakivuista jotka on pahemmat kun pitkiin aikoihin!
Ja vasta ekaa päivää mennään vois olla ohi niin pääsis pian ovista bongailemaan.
Mistä kukakin tilaa noita testejä?
 
Ambrosia Kyllä se plussa on :saint: En vaan malta lähteä täältä! :D Hih hih...Taidan pysytellä teidän mukana tuonne maanantaille asti jos vaan sopii ;) Teen sit vielä ton viimeisen testin ja siinä olis parempi näkyä sellanen viiva että kaikki muutkin erottaa :whistle: :D
 
Sunflower oikeeseen osuit :D joskus sillon kun ekaa tuotantokautta pyöri suomen telkkarissa, niin sain kuulla jatkuvasti palautetta olevani samanluonteinen ja näköinen. Itsehän en ole mitään yhdennäköisyyttä huomannu juurikaan :D Siitä asti roikkunu profiilikuvissa palstoilla. Galleriassa ja facessa toki omat kuvat :D
 
Sannuli Kyllä siinä on plussa:)Oikein paljon onnea ja vauvalle tarrasukkia:)

).( Mäkin vielä oon riippuvainen teistä:)Tänä aamuna vielä tein testin ja oikein selvä plussa tuli jonka mieskin näki unenpöppörössä unihiekat vielä silmissä.Kai sitä vaan täytyy alkaa uskomaan et sitä ollaan onnellisesti raskaana =)
 
Kyllä mäkin Sannuli näin siinä haamun:) Varmaankin vähän tummempi luonnossa (ainakin niin mulla tuosta neidistä oli). Nyt mua vähän harmittaa ku en testiä ostanut kun kaupassa käytiin, täytyy siis odottaa ens viikkoon (vaikka eivätpä nuo menkat nyt vielä niin kamalasti myöhässä oo)
 
Sunflower11
Ambrosia: Nonii, arvasinhan minä :D

Ens viikon jälkeen pitäs menkat alkaa.. Mietin et pitäskö kaivaa lääkekaappia et onks siellä muita testejä enään kuin vain tuo digi. Ei sillä et sillekään kuitenkaan mitään käyttöä tulee..
Täytyy ens viikolla hakea ne lääkkeet menkkakipuihin.
 
ansis en mä tiedä :) mä menin sinne vyöhyketerapiaan ku olin jostain lukenu et joku oli saanu avun raskautumiseen.sit ku menin sinne ni kerroin sille naiselle et tulin kokeilemaan auttaisko tää kun yritetään toista eikä oo vielä ees kuukautiset alkanu.sit se sano vaan että selvä,tehdään hedelmöityshoito =) se oli aika jännää..ja sano myös että pitää syödä vehnänalkioöljyä,kuulemma vanha kikka raskautumiseen.eli naiset, ei muutaku öljykaupoille!!!
 
Onnea kaikille plussanneille. Teitä näytää olevan jo muutama täällä, Toivottavasti me muut tullaan perässä.
Mä taistelen vieläkin näiden vatsavaivojen kanssa. Pariksi päiväksi ne hävisi, mutta alkoivat taas uudelleen. Tämäkin päivä on aloitettu Imodiumilla ja se on onneksi auttanut.
Ei vissiin auta, kun varata lääkäri ja selvittää, että mistä ihmeestä nämä vatsavaivat johtuvat.
Mutta kaikesta huolimatta, oikein rauhallista ja plussarikasta viikonloppua kaikille :)
 
Laretzki
Mies juuri totesi,et mun tissit on kasvanut :O Toivottavasti pitäis paikkansa!! Hipelöin jo testiä kaapista, mutta josko kuitenkin pitäydyn ens ke tai to asti erossa niistä :whistle: Siis sikäli mikäli menkat ei ala ennen sitä!
Mä oon saanut kuulla jo pidemmän aikaa siitä, että miehen mielestä mun tissit kasvaa edelleen. Ja mä jankkaan aina vastaan, koska ne on jo sitä D kuppi, niin jo on saakeli jos enää kasvaa :D. Varsinkin kun ei ole mitään oikeaa syytä että ne turpois...
 
Hei pitkästä aikaa!

En oo ehtiny/jaksanu käyvä täällä pitkään aikaan ku tuntuu että osastonhoitaja yrittää tappaa mut työhön. On nimittäin tehny semmoset työvuorolistat ettei tartte töitten jälkeen ku vaan kaatua sänkyyn oottamaan seuraavaa vuoroa ku energia ei riitä mihinkään...

Tänään on menossa kp 28/28-41 eli lähi aikoina pitäis *erseen alkaa vuotaa (näin nätisti sanottuna... :D)
 
Onnea Sannuli!! kyllä siellä viiva näkyy =)
Täällä ne rättipäivät vaan jatkuu... inhottavaa! Onneksi nääkin on vaan kerran kk:ssa :)
Aika paljon tulee hyytymiä kyllä nyt...et en tiedä oisko ollut yritystä raskautua mut on tullut joku varhainen km... Kun yleensä ei hirveemmin hyytymiä tule.
Mutta nyt kohti uutta kiertoa ;)
Taidan hieman vähentää tätä palstailua ja saada päähäni jotain muuta ajateltavaa.. jos siitä olis vaikka hyötyä ;)
Kuumeilen edelleen muiden mukana mutta ilmoittelen itsestäni seuraavan kerran kierron lopussa :D
 
Mikä ihana ilma!!!!
... ja meitsi istuu sisällä koneen edessä....:ashamed:
No ihan pika päivitykset ja sit ulkoileen, taas!!

IIISOOOT onnittelut Sannuli!!!
Ja Metsätähti kanssa!! :heart:
Onpa mukavan plussamaisesti alkanu tää kuukausi!!
Jatkuis nyt vaan loppuun asti samana!
Sunflower ja Ambrosia, tiettekö meitsi on jo niin vanha, et tuli Ambrosia kuvasta mieleen Beverly Hilss 90210 (?? olikohan se toi numero...)...... :LOL:
No, enpä seurannut sitä noita-sarjaa ollenkaan, et jospa vika onkin vaan siinä...
Maijamehi ilman muuta testiä kehiin!!! Plussaa peukutetaan (tietty) täälä sulle kovaa!!! :heart:
Sophy toivottavasti kaikki kunnossa ja on vaan jotain sitkeempää, mutta ohimenevää vaivaa....
Joo, tais olla meitsille sitten turha kuukausi. Ovista en pongannu ollenkaan, tosin jäi pari päivää väliin kun oltiin mummolassa, niin ei toi testailu ollu ihan helppoo... Meitsi kun ei noihin liuskoihin kusemalla osu....
No eilen sainkin sitten ihan kaks kontrolliviivaa ja se ylimääränen oli vielä vahvempi, kun se oikea viivanpaikka...... Mutta siis ohjeiden mukaan nega. Niin haalee se oli.
Mut mitäs tässä, tän siitä saa kun eka muksu tuli ihan kalenterista kattomalla (en ollu sillon kuullutkaan mistään ovistesteistä) niin toista saa ilmeisesti tehä oikein hiki ottalla.....
Pakko kai se on ulos mennä, muuten alkaa omatunto kolkuttaa.....
Plussailkaahan ahkerasti naiset!!! :heart:
 
Sannuli nyt näkyi uusista kuvista =) Ei tartte ostaa uusia laseja ;) Toivottavasti kaikki sujuu hyvin! :heart:

Laretzki tissien kasvaminen taitaa olla ton mun ukon toiveajattelua :D Minullakin jo ennenstään D-kuppi, niin kyl nää ihan riittävät omasta mielestä jo on!

Maijamehi plussauutisia odotellaan :D

Sophy varasitko lääkäriajan? Toivottavasti vaivan syy selviää!

Kolibro kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta =) Mistäs tuollasta vehnänalkioöljyäå löytää? Kaikki yritystä helpottavat asiat on otettava käyttöön! :p

ON: Täällä eilinen meni töissä nuokkuessa :O Siis jossen paremmin tietäis niin olisin eilisen jälkeen voinut väittää,et olen raskaana! Mutta en ole!!! : / Tänään töissä ollessa kävin vessassa ja paperiin tuli hiukan verta, mutta eka luulinkin,et onko mulla joku haava (niin kirkasta oli) tuolla alapäässä (juu kaikki halusi tämän tietää), vai mitä. Sit käytiin tänään tossa uimassa ja käytin tamppoonia niin siihen oli ihan pikkiriikkisen tullut uimisen aikana jotain punertavaa, mutta ei ihan täysin verta!?! Mutta sitten taas tänään mahaa alkoi hiukan jomotteleen,et kaippa ne menkat sieltä alkaavat "etuajassa"! :xmas: Mutta ei ihan vielä yk:ta ja kp:ta mennä vaihteleen...ilmoittelen huomena tai illan aikana lisää jos tilanne muuttuu! Housuihin/siteeseen ei oo mitään tänään tullut meinaan vielä...
Anteeksi oma napaisuus! :ashamed:
 
Ansis Eikä tarvi kyllä enää testailla :LOL: Kyllä sen huomaa jo olotilastakin että raskaana ollaan :heart:

Sophy Ilkeä vaiva sulla :( Kuitenkin oot lääkäriin menossa?

Maijamehi Täälläkin kaikki mahdolliset peukut pystyssä!

+++ Plussatuulia kaikille! +++
 
Sannuli eikä mun tertte jännittää enään sinun tuloksia :LOL: Täytyy katsoa uusi uhri :whistle: Mielellään kanssa olisin tullut mukanasi odottajiin! mutta täällä ruvetaan sit tekemään alkuvuoden vauvoja, kun tuskin enää jouluvauvaa saan minä ainakaan!
 

Yhteistyössä