Onnea Plussanneille! :heart:
Kävipäs sitte niin, että joudun sen tuvan kans jännittämään viä alkuviikkoon, ainaki! :kieh: Murr!
En oo oikeen uskoo omiin tuntemuksiin, että olisin bongannu oviksen? Olisko kroppa muka näin nopeeta kartalla?
Todennäkösintä kuintenki on, että mä oon ihan pihalla ja Kuvittelen Kaiken omassa vilkkaassa Mielikuvituksessa! :ashamed: Laskujen mukaan oviksen pitäis olla "päällä" 12-16.4. No, eihän siinä olis ku kahden päivän heitto.. Mikäli tunnen oikein ja ovis olis bongattu, asian eteen on kyllä tehty hommia!
Huomenna olis oikeen yks vapaapäivä! |O ..niin tarvisin lepoo.. Onhan se niin hienoo, ku isäntä on v.lopun ollu lähes vapaalla ja mä oon kokoajan ollu töis! Nyt isäntä menee töihin ja mä oon vapaalla! Niiin hienoo! :kieh:
No, Huomenna olis suunnitelmis gynellä käynti, pitää ny viä käyrä kattomas, että kaikki ok.
Oma napa, oma napa! Koittakaa kestää mun juttuja!
Omasta navasta tuli viä mieleen! Arvatkaapas mitä siskon poikani sanoi vatsaani kertyneistä "rouva kiloista" (oon muutaman kilon pyöristyny häiden jälkeen)?! Onko tuola sun vattas joku pikkutoukka kun sulla on tollanen pömppö?!
Totuus tulee NIIN lasten suusta!
Pitäis vissii hinata ittensä pihalle!