Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Onnea Plussanneille! :heart:

Kävipäs sitte niin, että joudun sen tuvan kans jännittämään viä alkuviikkoon, ainaki! :kieh: Murr!

En oo oikeen uskoo omiin tuntemuksiin, että olisin bongannu oviksen? Olisko kroppa muka näin nopeeta kartalla? :confused: Todennäkösintä kuintenki on, että mä oon ihan pihalla ja Kuvittelen Kaiken omassa vilkkaassa Mielikuvituksessa! :ashamed: Laskujen mukaan oviksen pitäis olla "päällä" 12-16.4. No, eihän siinä olis ku kahden päivän heitto.. Mikäli tunnen oikein ja ovis olis bongattu, asian eteen on kyllä tehty hommia! :p

Huomenna olis oikeen yks vapaapäivä! |O ..niin tarvisin lepoo.. Onhan se niin hienoo, ku isäntä on v.lopun ollu lähes vapaalla ja mä oon kokoajan ollu töis! Nyt isäntä menee töihin ja mä oon vapaalla! Niiin hienoo! :kieh:
No, Huomenna olis suunnitelmis gynellä käynti, pitää ny viä käyrä kattomas, että kaikki ok.

Oma napa, oma napa! Koittakaa kestää mun juttuja! :whistle:

Omasta navasta tuli viä mieleen! Arvatkaapas mitä siskon poikani sanoi vatsaani kertyneistä "rouva kiloista" (oon muutaman kilon pyöristyny häiden jälkeen)?! Onko tuola sun vattas joku pikkutoukka kun sulla on tollanen pömppö?!:eek: Totuus tulee NIIN lasten suusta! :D Pitäis vissii hinata ittensä pihalle!
 
Sannuli vielä en ole heittänyt kirvestä kaivoon! :whistle: Ei oo meinaan menkat alkanut!

Pikkumyy jospa ovis olisi ollut silloin, kun oot laskenut ja työ tuottaisi tulosta =) Ihana siskonpoika :heart: Ja sitähän sanotaan, että lapsen suusta kuulee totuuden :D

ON: Luulin tosiaan eilen,et menkat alkaa, mutta ei näy ei kuulu! Jos mulla tosiaan olis ollu joku haava värkissä? :confused: Ja ihmettelen tosiaan tätä, etten syö kuin hevonen vaikka aina, kun menkat on alkanut, niin oon vetänyt sapuskaa kaksin käsin viikko ennen niitä! Siitä olen aina osanut arvata,et pian menkat alkaa! Mutta nyt ei maistu ei! Etovaa oloa on edelleen (se voi olla vaikka vattatautia), tissit on arat(menkat lähestyy), en syö kuin hevonen(vattatautia), välillä niitä "repimiskipuja"(vattatautia)...huah! Ei pitäis lainkaan tutkia omaa kroppaansa näin tarkasti :kieh:
 
Sunflower11
Maijamehi: Tulosta odotellaan :)

Ansis: MItes sun testaus? :)

Täällä olo jatkuu, tuleekohan vaan lyhyempi kierto kun on pari päivää ollut semmonen jännä lämmöntunne/kuumotus alavatsalla. Yleensä kyl menkat rupee selkään jomotteleen. No katotaan.. Viime kierto oli 26pvää.
 
Sunflower kaivoin viimosen ovis-testin kaapista hetki takaperin ja se näyttää plussaa :LOL: mutta sitäpä just mietin,et pitääkö paikkansa se,että ovis testi voi näyttää myös raskautumisen?? Mene ja tiedä :confused:
 
Kolmio - on toi siinäkin sarjassa ollu; eli vanhoja ollaan :D

Ansis mä oon myös kuullu tuon että ovistesti voi näyttää raskauden. Itseasiassa yks kaveri raskaana ollessaan testas myös ovistestillä plussan :)

Viikonloppu oli, tuli ja meni niin että viuhahti! Lauantaina kun pääsin töistä tehtiin poitsun kanssa kakkupohjat ja laitettiin kostumaan yönyli. Sunnuntaina väännettiin kakku loppuun ja sit tulikin jo suku miehen esikoista onnittelemaan. Hirveen raskaita tollaiset sukulaispäivät!

Huomaa että on maanantai, sää on harmaa (onneks ei kylmä, ja onneks ei tuu lunta jota lupailivat). Kohta pitäis lähteä hammaslääkäriin.. HYI!
 
*** Maanantai 11.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





Maijamehi (29) ........ ..38/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................38/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 37/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 37/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 36/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................36/? .......yk 1 ................. 1
HekkuLiini ..................31/29-32...........yk2





Sininsilmä91...............29/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 28/34 ............ yk11.......1.
Ambrosia85 (26) ........23/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................22/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............20/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolibro(28).................20/28-?...........yk1...............2.








Kolmio .................... 18/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 16/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................15/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................13/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................13/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 13/28-30 ........ yk4 .... 1.
Pikkumyy87(23)............11/24-30..........yk 0............ 1.







cita..........................7/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 5/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 13/ 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 3/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
Ansis (29) ...............1/26 -30............ yk3 .......... 3./1. (01&02))

















Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:


Sannuli88






Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
Ambrosia hmm...mielenkiintoista! Täytyypi malttaa ainakin huomiseen ja sit vasta tehdä r-testi, jossei menkat ala ennen sitä!!

Maanantai tosiaan on harmaa ja sateinen! Itellä piti olla vapaapäivä, mutta menenkin iltaan töihin : / Ja sen luvattatuani muistin,et olen menossa tänään värjäyttämään hiukseni kampaajalle :headwall: No eikun aamusta kampaajalle viestiä,et kerkiikö aikaistamaan aikaani. Onneksi se kävi =) Kerrankin siis nättinä töissä :whistle:
 
Sunflower täytyy käydä homaamas raskaustestejä (taas) kaappiin polttelemaan. Ja kuseksin niihin varmaan jo tän päivän puolella :LOL: Ehkä olis parempi antaa ne miehen käteen ja sanoa,et se piilottaa ne :headwall: Mä en ymmärrä,et jos jotain tikkuja tuolla kaapissa on, niin ne polttelee niin perskaleesti! :stick:
Mutta kun ei uskalla testata, jos tullekin plussa ja sit alkaa menkat...:headwall:

Niin kun sanoin keskenmenon jälkeen,et parempi, et menkat vaan alkais ja ei ees tietäis odottavansa...En varmaan kestäis toista keskenmenoa enää :|

Ambrosia nyt en muistakkaan, mutta oliko sulla jotain oireita?
 
Ansis ei täällä ole mitään oireita :D 3 terokuuri menossa ja nyt vasta alkanu pari tollasta ärsyttävää hormooninäppylää puskemaan (ennen tullut jo kp 16kieppeillä).
Tai nojoo, ainoa oire on päivällä hillitön palelu, mutta sitte illalla esim saunan jälkeen jälkihiki on jotain aivan helvetinmoista versus mitä se oli vielä viime kierrossa :D
 
Ambrosia höh! Mulla on näitä wannabe-oireita :headwall: Ärsyttää ihmiskeho,et pelkällä toiveella saa itselleen oireita ja sit tipahtaa takas maan kamaralle, kun menkat alkaa... Kyllä miehillä on helppoa :D
 
Ansis, siks en viitsi oireita alkaa bongailemaan, muuten mulla olis taas kaikki oireet ja varmaan suurentelisinkin niitä.. esim se että jos viimeviikolla mun teki mieli nuudeleita niin sehän tietty olis sitte omituinen mielihalu ;)
Mutta eiköhän sitä tällä viikolla täti kylään pärähdä. Jos ei niin sitten saankin alkaa kehittelee oireita vaikka vaan tavan takia ;)
 
Vielä pakko palata!

Ambrosia saa päivittää minulle yk3 kp1/26-30 :xmas:

Ja nyt lakkaan tutkimasta omaa kroppaani ja wannabe-oireita :D Jos jotain hyvää, niin se,että laivareisulla voi juoda muutakin kuin limpparia! Ja voimme ruveta yrittämään tammikuun/ alkuvuoden lasta...Toki olisihan se jouluvauva kelvannut myös...

No ei auta! Ei sinänsä masennakkaan! Vaan uutta matoa koukkuun vaan! :D
 
Ansis TESTI! TESTI! TESTI! TESTI! TESTI! TESTI! :D
Mulla oli samalla tavalla, että söin kun hullu viikko ennen menkkoja ja nytpä sitä ei ollut ;) Ja tosiaan ovistesti voi näyttää myös raskauden tuolla tavalla kun sunflower mainitsikin. Testiviivan täytyy olla yhtä tumma tai tummepi kuin kontrolliviivan.

Maijamehi Testin tuloksia odotellessa ;)
 
Sannuli en näemmä pääse lainkaan lähtemään sinne parturiin :D Joo ei tartte tehdä testiä! Mutta tämä on eka kerta, kun en ahminut ruokaa lainkaan! Päin vastoin! olen syönyt muutenkin vähempi, kuin normaalilla viikolla...No ehkä kroppa on jollain ssästökuurilla...Mä tulen sit perässä sinne odottajiin! Koeta olla siellä vielä silloin :D

Nyt on pakko lähteä! Tähän palstaan jää kiinni! perhana... :xmas:
 
Voi kurjuus ansis :( uutta yritystä vaan =) se on ainakin kivaa hommaa se yrittäminen.

mulla on siis menossa nyt kp 20 ja ihan kauheesti oireita ;) hahahah hahha.voikohan nyt oikeesti ees olla vielä? Miten sulla sannuli88 tuliks oireet missä vaiheessa? mulla painaa keskelle alavatsaa oikeestaan koko ajan,siis ihan sellanen tunne et menkat kohta räjähtäis.tiiä sit mitä tää on...
 
Sunflower11
kolibro: Mullakin menossa kp 20 :D Ja "oireita" on, johtuuko ne sitten tulevista menkoista vai mistä, sitä en tiedä :D Mulla oli reilu vko sitten ehkä ovis, joten sen perusteella vois olla muitakin oireita :)
 
Hyvää maanantaita kaikille

Ambrosia: kp 11/24-30 yk 1. Alan pikkuhiljaa pääsee kärryille.. :D

Ansis: : / Mutta tosiaan niin ku itse sanoit, uutta yritystä! Vaikka harmittaaki! :|

Maijamehi: Odotellaan tulosta.. =)

Tilasin itteni kiusaks kans muutaman testin kaappiin. En kauheen mielelläni omasta apteekista hae, tää pienes paikas kun nuo juorut liikkuu niin nopsaa! Oltiin ennen Thaimaan matkaa pari vuotta sitte ottamas hepatiitti rokotukset neuvolas, yhdes.. No, tottaha meni viikko ni multa kysyttiin, että ootko raskaana, ku neuvolas olitte?? :LOL: pienen paikan ihanuus!!
 

Yhteistyössä