Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

Ambrosia työ tosiaan pilaa mun yksityiselämän! Täälläkään en kerinnyt käymään eilen kuin kerran :D

Mamu82 ihanaa jos maltat olla testaamatta, vaikka toivoisinkin saavani vielä v-lopun aikana katella plussatulosta :D

Sannuli minulla todennäköisemmin on nimenomaan niitä wannabe-oireita : / Jäämme odottamaan maanantain (tai sunnuntain) vahvaa plussaa =)

Pikkumyy87 minä teen aikalailla samaa työtä kuin sinäkin! Ainuana lisänä,että olen myös töissä vanhainkoti ja tk:n vuodeosaston puolella! Olen semmonen vakituinen varahenkilö! ja kierrän siis koko talossa! =)

Catherine- Reilu kaveri sinulla! :headwall: Onnea Yk1.seen =)

ON: Eilen kun olin salilla, niin tämä kaveri joka on raskaana pyysi mut syömään läheiseen ruokapaikkaan =) Vietimme mukavan lounas tuokion ennen töitä!
Koko eilispäivän minulla oli etovaa oloa!! Ja edelleenkään ei ole menkkoja edeltävää ahmimisvimmaa...illalla kun menin nukkuun, niin t-paita kiristi rintojen päältä, niin nekin on arat! Kuinka paljon oireita toiveesta voi tulla???
Tänään täytyisi jaksaa iltavuoroon vielä ja huomena aamuvuoro. Onneksi ensi viikolla on vain kaksi työpäivää =)

Hei! Ajattelin nyt aktivoituneena ilmottautua mukaan tähänkin ketjuun, jos vaan sopii?! Olen teidän höpinöitä lueskellut...tulee vaan niin kauheesti raskausoireita itselle kun jännää teidän puolesta =)

Meillä on 8,5kk poika ja toinen on ollut tervetullut syntymästä asti. Menkkoja ei kuitenkaan imetyksestä?! johtuen ole kuulunut eikä sitten uutta raskauttakaan (vaikka oon varmaan jo kolme testiäkin tehnyt :D ) mutta siis,kävin puoltoista kk sitten vyöhyketerapiassa hedelmöityshoidossa ja 2,5 vkoa siitä mun menkat alko!!! jee!!! nyt sitten ekaa oikeeta yrityskertaa mennään tänään kiertopäivä 18...oon aika varma että ovuloin tiistaina. Katsotaan miten käy. En tiedä tuleeko tässä vaiheessa vielä mitään oireita,mutta mulla ainakin on kauhea painon tunne alavatsassa =)

ennen raskautta mulla oli 28 päivää kestävä kierto,tiedä nyt sitten.

niin sitä mun piti heti kysyä teiltä että kun mulla olis nyt viikon päästä lauantaina kemut tiedossa ja jos ois nyt tärpänny ni näkyyköhän ees testissä ku vasta seuraavalla viikolla pitäis menkkojen alkaa?!äh,mä oon niin pihalla näistä =) meijän eka kun oli suunniteltu puolivahinko =)

niin,minä 28v.kotiäiti hämeestä. Olen ainakin tän vuoden loppuun asti kotona kaikessa rauhassa. Töistä en tiedä tulevaisuudessa kun yrittäjänä olin ennen ja samaa en meinaa tehdä enään. Nyt meinaan nauttia kesästä ja mun omasta pihasta ja kasvimaasta ja tietenkin ton poikasen valloittavasta seurasta.

Plussia ja iloista kevät päivää kaikille!!!

Sannuli, ihana mies sulla:)

Itse täällä odotan vaan että koskas ne menkat oikeen alkaa, uskalla edes ajatella koko testaamista ku koko ajan sellainen olo et kohta alkaa. Illalla oli vielä pakko käydä laittaas side housuihin et jos yöllä alkaa ettei koko sänky sitten lainehdi.

Kolibro Tervetuloa! :) Mikä on vyöhyketerapian hedelmöityshoito?? :O Kuulostaa mielenkiintoiselta!

Sannuli viisas viisas mies :D

Meillä mies just kuulosteli mun vatsaa ja kyseli,et onko siellä vauva...Sanoin,etten tiedä vielä ja se sit kuunteli hiukan lisää ja sanoi et on siellä :heart: Söpö...

Heipatihei taas...

Mulle voi sitten merkitä tälle päivälle että kp 1/28-30 ja yk. 6 .....
Eilen alko tuhrulla ja yöllä oli sitten hana auennut :(
En sitten tiedä mikä hormoonihäiriö mulla on menossa.... Ei varmaan kroppa ole vieläkään täysin toipunut kierukasta :headwall:
Nyt en enää jaksa paineilla ja otan päivä kerrallaan tän vauvautumisen kanssa...
Tää stressi on varmaan pahin pilaamaan kaikki mahikset : /
Joten kovasti plussatuulia muille jännäilijöille =)
KOLIBRO: tervetuloa :wave:

Mamu :hug: Minulta kun otettiin kierukka pois, niin lääkäri sanoi,että kehon pitäisi "heti" palautua normaali hormoonitasoihin...Kun hormoonin pitäisi vaikuttaa vain kohtuun. Toivottavasti tuleva keirto tuo toivotun tuloksen!

Sunflower Viiva on paljon tummempi luonnossa :) Piti vaan äkkiä ottaa kuva ettei mies ihmettele mitä oikein kuvailen :D Ei siis tiedä tosiaankaan että oon kuvannu noita testejä :LOL:
Mulle tuli hailuja viivoja jo ennen menkkojen alkua, paljonkin ennen (niitä ihmeellisen värisiä) mutta nyt on selvästi viivat tummentunu. Kp 31/31 varmaan tein ensimmäisen testin jossa oli tosi hailu viiva ja johon uskalsi jo alkaa luottaan.

Hmmm, testin ohjeen mukaan toikin olis jo plussa :confused: Tietysti teen sen toisenkin, mutta sen säästän maanantain aamupissaan :)

Sunflower11
sannuli: Säästä ihmeessä maanantaihin, mutta kyllä mä sua jo onnittelen.. ONNEA :heart:
No hei, mä kuvasin ovistestin ekan kun se hymyili :D (digi) sit kerroin miehelle kun heräs ja sanoin et meinasin herättää sen sen takia.. oli vähän loukkaantunut ku en ollu ku nyt hän ei nähny :LOL: No, kerroin sit et otin "huvin vuoksi" kuvan ja näytin :LOL:

Sunflower11
Oho, tossa mun aiemmassa viivassa pitäs lukea "tossakin on haalea viiva JA SYDÄN, mut tein sen koneella sen sydämen niin tuli kysymysmerkki.. :heart: Mutta siis nään joo viivan!! ILMAN muuta!

Sannuli minä en nähnyt viivaa :kieh: Mutta pakko on olla omissa silmissä vikaa, koska sateenkaarivärit näkyi ja se kolmen viivan testi :) Ja jos Sunflower näkee jotain, niin pakkohan siinä joku viiva oltava :D Uusien silmälasien osto siis edessä...täytyy hommata jotkut suurentavat :LOL:

Mies juuri totesi,et mun tissit on kasvanut :O Toivottavasti pitäis paikkansa!! Hipelöin jo testiä kaapista, mutta josko kuitenkin pitäydyn ens ke tai to asti erossa niistä :whistle: Siis sikäli mikäli menkat ei ala ennen sitä!

Sunflower Hah hah :LOL: Mä vaan sanoin miehelle että menepäs nyt vahtiin likkaa hetkeks, mun tarvii tehdä yks juttu :D Äkkiä kamera käteen ja räps räps :D

Ihan omituinen olo :D Tietysti, eihän sitä vielä osaa sisäistää uutta raskautta. Kyllä siihen hetki menee että tottuu ajatukseen :) Katton sitä testiä vähän väliä. Tällä hetkellä selkein viiva tehdyistä testeistä. En millään malttaisi luopua teidän seurasta :heart:

Sannuli tehdään semmonen sopimus,että tulet säännöllisesti (=päivittäin) käymään meitä kuumeilijoita tervehtimässä! :D Tai voidaan me tehdä niinkin, että me muut tullaan ryminällä perässä :xmas: Niinkuin se olisi meistä kiinni...

Ansis Vika voi olla kyllä tossa mun ottamassa kuvassakin. Otin sen salaman nopeasti liesituulettimen valon alla :D Eikä meijän kamera "jaksa" tarkentaa jos yrittää kuvata hirmu läheltä tai liian valosassa paikassa. Täytyis ostaa uusi kamera :D

Sunflower Luonnonvalossa saa parhaat kuvat munkin mielestä :) Testejä ei voi meijän kameralla salaman kanssa kuvata kun siitä ei erota sitten yhtikäs mitään.

Ansis Otin sulle uuden kuvan :D Suurensin sen myös ;) Käytin windowsin kuvaohjelman automaattista korjausta, joten kuvan ainakin pitäisi olla kirkkaampi ja viivan erottua paremmin. Laitoin suurennettuun oikein nuolen siihen jossa viivan pitäisi olla ;) Viiva oli kyllä sitten haalistunu : /

Kuva testistä Ansikselle :D

Ja suurennetuna:

Kuva testistä II

Näkyykö muilla toi testin pystyviiva??

*** Lauantai 9.4.2011 ***

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

Maijamehi (29) ........ ..36/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................36/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 35/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 35/? .............. yk3 ........ 1.
miida ....................... 34/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................34/? .......yk 1 ................. 1

HekkuLiini ..................29/29-32...........yk2
Sininsilmä91...............27/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 26/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............25/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Ambrosia85 (26) ........21/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................20/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)

Sunflower11.............18/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 16/29-33 ........ yk3..... 2.
hzz .......................... 14/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................13/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................11/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................11/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 11/28-30 ........ yk4 .... 1.

cita..........................5/24...............yk 6.......... 2.
Niiu (24)......................... 3/26-31 ........yk 1......1
Catherine- (21)........... 1 / 28-32.......... yk 1
Mamu82 .................. 1/28-30 ......yk 6 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)

Pikkumyy87(23)............0/24-30..........yk 0............ 1.
Kolibro(28).................?/28-?...........yk1...............2.

Yrityksen myöhemmin aloittavat:

Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?

Taustailijat & Kadonneet:

(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka

Haamuilijat:

Sannuli88

Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)
*Huhtikuu: Anin (yk2), metsätähti (yk2)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)

Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/

Syntyneet:

kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö

Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!

Viimeksi muokattu:
Sannuli vaikka mua kuinka sattuu sanoa tää (siis siksi että sä jätät meidät tänne) niin kyllä mä tuossa plussan nään! :hug:

Mamu, tsemppiä uuteen kiertoon. Ens kuussa toivottavasti ei täti tule öitä pilaamaan ;)

Kolibro tervetuloa! Kerro tarkemmat kp:t niin pääset tonne juoksevalle listalle. Oon nyt töissä niin en jaksa alkaa liikaa arpommaan oikeaa päivää :D

Tättärää!

Yhteistyössä