Hei! Ajattelin nyt aktivoituneena ilmottautua mukaan tähänkin ketjuun, jos vaan sopii?! Olen teidän höpinöitä lueskellut...tulee vaan niin kauheesti raskausoireita itselle kun jännää teidän puolesta =)
Meillä on 8,5kk poika ja toinen on ollut tervetullut syntymästä asti. Menkkoja ei kuitenkaan imetyksestä?! johtuen ole kuulunut eikä sitten uutta raskauttakaan (vaikka oon varmaan jo kolme testiäkin tehnyt
) mutta siis,kävin puoltoista kk sitten vyöhyketerapiassa hedelmöityshoidossa ja 2,5 vkoa siitä mun menkat alko!!! jee!!! nyt sitten ekaa oikeeta yrityskertaa mennään tänään kiertopäivä 18...oon aika varma että ovuloin tiistaina. Katsotaan miten käy. En tiedä tuleeko tässä vaiheessa vielä mitään oireita,mutta mulla ainakin on kauhea painon tunne alavatsassa =)
ennen raskautta mulla oli 28 päivää kestävä kierto,tiedä nyt sitten.
niin sitä mun piti heti kysyä teiltä että kun mulla olis nyt viikon päästä lauantaina kemut tiedossa ja jos ois nyt tärpänny ni näkyyköhän ees testissä ku vasta seuraavalla viikolla pitäis menkkojen alkaa?!äh,mä oon niin pihalla näistä =) meijän eka kun oli suunniteltu puolivahinko =)
niin,minä 28v.kotiäiti hämeestä. Olen ainakin tän vuoden loppuun asti kotona kaikessa rauhassa. Töistä en tiedä tulevaisuudessa kun yrittäjänä olin ennen ja samaa en meinaa tehdä enään. Nyt meinaan nauttia kesästä ja mun omasta pihasta ja kasvimaasta ja tietenkin ton poikasen valloittavasta seurasta.
Plussia ja iloista kevät päivää kaikille!!!