V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Itse en olisi arvannut varoa koskaan maltodekstriiniä, mutta muuan kultainen ihminen halusi, et muidenkin mahat pysyisi kunnossa, kertoi näin:
"toukokuun alussa 2008:
"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon..."
Akuutti tarkoitti hänellä äkillistä suolen tulehtumista ja verta ulosteessa.
Eiköhän se oteta vieläkin sormenpäästä tai käsivarren suonista;-)siis anteeksi ei rannesta. Kiire täällä ollut, niin ei pää toimii kunnolla. Tulen illalla tänne, kun ei ole kiirettä.
Itse en olisi arvannut varoa koskaan maltodekstriiniä, mutta muuan kultainen ihminen halusi, et muidenkin mahat pysyisi kunnossa, kertoi näin:"toukokuun alussa 2008:
"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon..."
Akuutti tarkoitti hänellä äkillistä suolen tulehtumista ja verta ulosteessa.
Täytyisi saada maltodekstriini pois lääkkeistä. Sehän on vain täyteaine, johon varsinaiset vaikuttavat aineet sekoitetaan. Tässä tärkeää tietoa, miksi:
http://www.psrast.org/maize3month.htm
Älä ota mahakipuun mitään lääkettä.
Kamomillateetä voit käyttää ja luomuna on hyvääkin
Hyvää yötä!
mee paula hoitoo, hiton skitso!
Sitruunahappoon en myöskään koskisi ikinä
Hei, vatsan kanssa kaikki kunnossa. Meillä kaikilla on ollut joku virus, hemoglobiini kans kunnossa, joku virhe on käynyt.
Ööh, okei. Tiedäthän että sitruunahappoa on muun muassa sitrushedelmissä. Ihan luonnostaan...
Hei, vatsan kanssa kaikki kunnossa. Meillä kaikilla on ollut joku virus, hemoglobiini kans kunnossa, joku virhe on käynyt.
Ööh, okei. Tiedäthän että sitruunahappoa on muun muassa sitrushedelmissä. Ihan luonnostaan...
Itse en olisi arvannut varoa koskaan maltodekstriiniä, mutta muuan kultainen ihminen halusi, et muidenkin mahat pysyisi kunnossa, kertoi näin:
"
toukokuun alussa 2008:
"Välttäkää maltoa... Epäilen, että mulla akuutin laukeemisen yhtenä syynä oli maltodextriini. (Ollu yhdistävänä tekijänä molemmilla akuutin puhkeamis kerroilla.) Pähkäilin, että kaikki malto ei imeydy mahalaukun ja ohutsuolen alueella ja ruokkii paksusuolen mikrobeja ja vääristää tasapainon..."
Akuutti tarkoitti hänellä äkillistä suolen tulehtumista ja verta ulosteessa.
Niin, luomuappelsiinimehu, missä ei ole askorbiinihappoa, sopii ihan hyvin. Mut nyt yritetään hämätä ihmisiä tavallisilla nimityksillä, kuten kasviöljy... se voi olla soijaa ja maissia, eikä kukaan miellä niitä GMO-aineksiksi.
http://koti.utanet.fi/~paula/xyz/200509.htm
Mut kiva, et selvisit vähemmällä kuin moni muu![]()