vastatkaa rehellisesti naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nappaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
o/ Minä tykkään kovasti, usein otan mieheltä suihin ihan vaan omaksi iloksi, en halua muuta seksiä, musta on vaan ihanaa kun toinen nauttii, ja kyllä se kikkelikin tuntuu kivalta suussa. ;)

Kyllä mä ainakin nautin ihan kaikista seksin osa-alueista ;) Mutta ei sen tarvitse olla mitään tunteja kestävää jyystöä, oli kyse mistä tahansa. Ei onneksi miehenkään mielestä :D

Minä en tykkää yhtään. Tai no joskus suihkussa on ihan kiva vähän jotain, mutta mä en vaan tykkää kun on suu täynnä tavaraa ja sitten varsinkaan siitä, kun sieltä tulee jotain eritteitä mun suuhun. Yh. Anteeksi vaan miehelle, se tykkäisi kyllä mut kun en mä vaan pysty kun tulee oksennusrefleksi jos menee liian syvälle..

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei nappaa:
kuinka moni oikeasti nauttii ottaa mieheltä suihin/poskeen?

mies vonkaa, enkä millään tahtoisi.

miksi et? mitä "ei niin kivaa" siinä on?

en tykkää kikkelin mausta, enkä välitä saada spermaa suuhun, lisäksi sukupuolitautien mahdollisuudet, olemme vasta tuore pari

Nykyään olen sinkku, mutta kun oli vielä mies niin satunnaisesti se oli ihan mukavaa kun toinen nautti. Asiaan ei kuulunut suuhun laukeaminen (yök). Eli lähinnä kiihotukseksi.. Tee siten kuin sinusta itsestäsi tuntuu.

Yhteistyössä