vastatkaa rehellisesti naiset, kysymys 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rehellisyys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja lahnana:
Naisesta huomaa jos se teeskentelee kun sille antaa suuseksiä.

kerro, miten?

entä, jos nainen on hiljaa, eikä tee mitään eleitä?

Ensinnäkin niistä supistuksista siellä alapäässä ja klitoriksen herkkyys pongahtaa aika korkealle saannin jälkeen.

niitä supistelujakin voi feikata,kuin myös sitä että ois niiin herkkä klitoris.

Ei ainakaan minulle onnistu, voihan sitä yrittää ja harva nainen voi supistella niin toden tuntuisesti että saa.

No ei kai mies osaakkaan supistella lantionpohjalihaksia kun ei niillä mitään pildeä olekkaan :o

Ei se nainenkaan varmaan huomais eroa miehen feikkaamista peniksestä. Että miten se sykkii kun ei naisella ole siitä hajuakaan. Spermasta sen tietää. ;)

Ei se nainenkaan varmaan huomais eroa miehen feikkaamista peniksestä. Että miten se sykkii kun ei naisella ole siitä hajuakaan. Spermasta sen tietää. ;)

Meinaatko ettei nainen pysty teeskennellä orgasmia uskottavasti?

Olen teeskennellyt orgasmia parikymmentä vuotta monien kumppanien kanssa.
Kukaan ei ole koskaan epäillyt vähääkään.
Päinvastoin, pitäneet minua erityisen kuumana naisena:D
Koko seksielämäni olisi ollut pilalla, jos en olisi feikannut. Olen kyllä nauttinut muuten seksistä miesten kanssa. Orgasmia en vaan koskaan saa.

Mun mies varmasti huomaisi teeskentelyn. Minulla häppärit turpoavat orgasmissa ihan selkeästi. Pimppi myös yhtä`äkkiä tulvahtaa reilusti märemmäksi, enkä pysty kyllä tietoisesti tekemään samanlaisia supisteluja, kun oikeassa orgasmissa on. Ne supistelut on ainakin minulla paljon voimakkaampia ja tosi nopeita ja "nykiviä". Uskon siis, että jos mies on tosi tarkkana hän voi hyvinkin huomata teeskentelyn.

Nautin ja saan aina. En todellakaan alkaisi teeskentelemään sängyssä, siitä varmaan petipuuhat kärsisi melkoisesti. En myöskään haluaisi olla epärehellinen kumppanilleni.

saan erittäin harvoin orgasmia, ehkä olen saanut 10 kertaa mieheni kanssa puuhaillessa (ollaan oltu 12v yhdessä) omatoimisesti kyllä saan, mutta pitkään sekin kestää. Olisi meidänkin seksielämä aika pilalla jos en joskus olisi feikannut, vaikka mies kyllä tietää, että hyvin harvoin saan jos koskaan. Meitäkin on...harmivaa...aika paljon :( Ei tämä minua hirveästi häiritse, koska siihen on tottunut ja siihen sopeutunut.

Alkuperäinen kirjoittaja tarkka:
Mun mies varmasti huomaisi teeskentelyn. Minulla häppärit turpoavat orgasmissa ihan selkeästi. Pimppi myös yhtä`äkkiä tulvahtaa reilusti märemmäksi, enkä pysty kyllä tietoisesti tekemään samanlaisia supisteluja, kun oikeassa orgasmissa on. Ne supistelut on ainakin minulla paljon voimakkaampia ja tosi nopeita ja "nykiviä". Uskon siis, että jos mies on tosi tarkkana hän voi hyvinkin huomata teeskentelyn.

eikös noi häppärit turpoo silloin kun on kiihottunut, samoin kuin miehen penis?
en millään usko että vois huomata teeskentelyä.
niin ja huom miehetkin teeskentelee.
itse en tietäs onko mies saanut, vai ei ellei tulisi huomattavan paljon spermaa, koska kostun huomattavasti. niin ja tämä ilman että saan orgasmia koskaan miehen kanssa.