vastatkaa rehellisesti naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nappaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On se kivaa, kun toinen nauttii! Ja kyllä noi seksipuuhat ihan yleisesti on musta kiihottavia. ;) Annan tulla suuhun ja nielen. Ei maistu pahalta sellaisen miehen mälli, jolla on terveellinen ruokavalio ja elämäntavat. ;)

Mistä nää erot sitten johtuu, et toiset inhoo ja toiset tykkää? Mä en oo koskaan voinut edes kuvitella, että yököttävä sperma otettas suuhun ja viel nieltäs. KUVOTTAVAA!!!! Joskus miehen mieliksi, kokeilin nuolla, mut spermaa ilmeisesti tuli, koska maistu hetken päästä todella oksettavalle ja lopetin heti. EN MYÖSKÄÄN TYKKÄÄ; et joku nuolee mua!!!
Mitä kiihottavaa tollasessa on???? Mua oksettaa, ei kiihota.

Alkuperäinen kirjoittaja Yöks:
Mistä nää erot sitten johtuu, et toiset inhoo ja toiset tykkää? Mä en oo koskaan voinut edes kuvitella, että yököttävä sperma otettas suuhun ja viel nieltäs. KUVOTTAVAA!!!! Joskus miehen mieliksi, kokeilin nuolla, mut spermaa ilmeisesti tuli, koska maistu hetken päästä todella oksettavalle ja lopetin heti. EN MYÖSKÄÄN TYKKÄÄ; et joku nuolee mua!!!
Mitä kiihottavaa tollasessa on???? Mua oksettaa, ei kiihota.

no en minäkään kaikille miehille halua sitä tehdä, ainoastaan omalle rakkaalle, ja muuten, mun kokemuksen mukaan sperma ei kyllä maistu pahalta, se on vähän kuin kermaa jossa on ripaus suolaa seassa..

Juu, eihän se puuha itsessään mitenkään erityisen hauskaa ole, mutta on kiva kun miehellä on kivaa. :) Ainoa vain, että miehen kalu on sen verran paksu, että jo lyhytkin suikkari kipeyttää leuat vaikka kättäkin välillä käyttäisi.

Yhteistyössä