vastatkaa rehellisesti naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei nappaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mikä järki on ylipäänsä ottaa suihin jos ei niele? Mitä te sit teette, syljette pois? Tosi epäkohteliasta, ajatelkaa jos miehetkin alkais syljeskelemään suuseksiä teille annettuaan.

No mä teen sitä oma-aloitteisesti melkein joka kerta (9/10) koska se on tooodella kiihottavaa minusta. En juuri muuta lämmittelyä välttämättä kaipaakaan. :D Eli tykkään, todella.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
mikä järki on ylipäänsä ottaa suihin jos ei niele? Mitä te sit teette, syljette pois? Tosi epäkohteliasta, ajatelkaa jos miehetkin alkais syljeskelemään suuseksiä teille annettuaan.

Samaa mieltä. Ei se oo paha kuhan nielasee kerralla ne. Ei ole mitään herkkua mut kyl ne alas menee ku nielasee heti.

En nauti. Mua alkaa yököttää, jos yritän ottaa peniksen suuhuni. En pysty siihen muuten kuin makuliukkarin kanssa, jotta maistuisi edes paremmalle. Eikä mies koskaan laukea mun suuhun.

Kivaa vähän aikaa ja jos saan itse määrätä tahdin. Ns. suuhun panemista vihaan yli kaiken. Enkä kyllä kovin usein jaksa tehdä loppuun asti, ellei mies tule TOSI nopeasti. Suuhun saa kyllä laueta, jos se onnistuu tolleen pienellä vaivalla, ei mulla sitä vastaan mitään ole.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:

Mun ukko ainaki sylkee seksin jälkeen jos on mulle suuseksiä antanut, ei se haittaa. (Itse sylkeminen on kyllä ällöttävää, tilanteesta riippumatta.)

Yhteistyössä