Passitatteko te uudet seksikumppanit sukupuolitautitesteihin ennen kuin jätätte kortsun pois??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laura"

Vieras
Olen tapaillut uutta miestä nyt jonkun aikaa ja kortsua ollaan käytetty. Olisi kiva hoitaa ehkäisy jollain muulla tavalla kuin kondomilla. Minua kuitenkin hermostuttaisi olla käyttämättä ennen kuin on testattu. Miten te esittelisitte asian miehelle? Tuntuu nihkeeltä ottaa puheeksi,,, Ja naiset otatteko te ihan oikeasti suihin kortsun kanssa?? Minä tykkään antaa suuseksiä ilman sitä kumia, mutta siinähän on kanssa tautiriski... Tiedän että mies on viime aikoina siettänyt aika railakasta sinkkuelämää, mutta nyt näyttää siltä että haluaisi parisuhteen,, Vastatkaa rehellisesti kiitos! Ja tsempatkaa mua nyt hoitaan tää asia järkevästi...

Niin tyhmä en ikinä olisi, että en menisi miehen kanssa ensin testeihin. Tosin kumppaniin täytyy siinä vaiheessa jo täysin luottaa ettei laukkaa vieraissa. Se on noloa, jos aikuinen ihminen ei saa suutaan auki noin normaalissa asiassa. Ei osoita itsekunnioitusta, jos ei sen vertaa itsestään välitä. Minusta jonkin aikaa tapailu ei anna vielä aihetta muun ehkäisyn kuin kondomin käyttöön. Näitä miehiä riittää, kun painostavat siihen heti alkumetreiltä, mutta siihen ei pidä mennä mukaan. Samoilla on tapana juosta vieraissakin suojaamatta, että siinä voi olla oma terveys pian mennyttä kalua.

Mulla jäi kesästä käteen yksi seksisuhde. Olen ollut sinkkuna jo jonkin aikaan ja halusin itse käydä testeissä kun tajusin tämän juhannusheilan jäävän kuvioihin vähän pidemmäksi aikaa. En kyllä sitä toiselta vaatinut, mutta ei olisi ongelma pyytää.

Olen samaa mieltä, mutta miten sen sanon hänelle ja millon? Olen aika vähän seurustellut aikaisemmin, ja en oikein tiedä missä mennään ja milloin mennään. Mikä olisi tahdikasta? Pelkään koko seurustelehommaa jotenkin, kun edellisestä on aikaa. On jotenkin pöllämystynyt olo, kun yhtäkkiä elämässä on mies ja minä pidän hänestä ja pelkään että hän katoaa jonneen. Siis jotenkin tämä on hoidettava, mutta miten? Kokeneemmat neuvokaa!

Yhdyn ylempään, kannattaa kysyä rennosti, ja arkipäiväisesti se asia. Tiedustelet, onko tästä nyt jotain vakavampaa kehittymässä, ja sitten tuot esille, että haluaisit jättää kumin pois ja siirtyä esim pillereihin.. Ja sitten sanot, että haluat tietty että yhdessä menisitte testeihin. Jos mies tuosta vetää herneen nenään niin on idiootti.

olin sen verran varma ettei exä pannu ilman kortsua..ei nimittäin halua että nainen tulee raskaaksi ja kortsu oli ainoa ehkäisy.. oletko kysynyt onko hän aina käyttänyt kortsua? voihan olla että on..eli ei huolta. ja kyllä ne miehetkin osaa suojata itsensä.

Aina ollaan käyty testeissä ennen kumin poisjättämistä. Kannattaa tosin jutella ennen sitä myös suhteen vakavuudesta, että enää ei muiden kanssa hypätä sänkyyn. Itse esitän asian, että olen ajatellut, että kumin vois jättää pois, eiköhän varata molemmille aika testeihin.

Kysyt vaan, että käytäiskö testeissä niin vois jättää kumin pois? Näin olen itse ihan suoraan sanonut ja yhdessä on käyty. Täällä ei voi varata aikaa vaan testeihin on menty heti kun on yhdessä ollut arkivapaa.

Esität asian niin että haluaisit päästä kumista jo eroon kun ilman on mukavampaa. Siinä heti miehellekin motivaattori.

Sanot vaan että sinulle on opetettu että testeissä pitää käydä ja haluat niin tehdä vaikket uskokaan kummallakaan teistä olevan mitään tauteja. Heti siis selväksi ettet epäile juuri oman miehesi olevan mikään tautipesäke.

Yhteistyössä