Vasta tällä palstalla olen tajunnut...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uskomatonta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uskomatonta

Vieras
miten omanapaisia suuri osa ihmisistä on. Ja miten he ihan oikeasti pitävät itseään parempina, paljon parempina, kuin muut.

Olen sen toki aina tiennyt että on tällaisia ihmisiä, ja olen kohdannut ilkeyttä ym..
Mutta täällä on tosi paljon ihmisiä jotka sanovat tosi suoraan ja tylysti jos ei joku ole heidän kanssaan samaa mieltä.
Ihan helposti sanotaan että voi v..u sä olet idiootti, miten voit olla noin tyhmä, mee takas sinne mistä tulitkin kun et tiedä mistään tai sulla on noin idiootit mielipiteet, et tajua mitään tyhmä......

Siis loukataan ihan pokalla, ja vielä sillä perusteella että todella luullaan olevansa paljon muita fiksumpia ja älykkäämpiä, siksi kun lapsilla on sellaiset ja sellaiset unirytmit esim.

Onko se sitä että ollaan vaan oltu niin niissä omissa ympyröissä eikä tiedetä muusta maailmasta mitään vai miksi niin monet luulevat olevansa ainoina joka asiassa oikeassa ja kuvittelevat että heillä on oikeus pitää muita tyhminä ja idiootteina ja vielä tuoda se esille todella töykeästi?

En voi käsittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
mä en pidä itseäni parempana. ihmettelempä tätä asiaa myöskin itse.

Käys lukees ensin ajatuksella mitä kirjoitit suklaakalenteriketjuun. ;)
Voi kai sitä haukkumattakin ilmaista itseään ja mielipiteitään?

En mäkään pidä itseäni parempana, mutta en myöskään niin huonona kun annetaan ymmärtää. Vasta täällä olen ymmärtänyt, että mun pitää olla täydellinen idiootti ja elämäni pelkkää pinnallista kulissia ( kun siis asun omakotitalossa, ajan farmariautolla ja olen joskus ostanut lapselle reimatecciä :o ). Ihan totta, uskomatonta, miten matalaksi ihminen on voitukaan noista syistä haukkua. Itse kun en voisi ikinä ketään ihmistä arvottaa tuollaisten asioiden vuoksi.

Alkuperäinen kirjoittaja uskomatonta:

minua haukuttiin ensin tyhmäksi. mene itse lukemaan ajatuksella.

olet kyllä ap oikeassa. mutta mie olen myös sitä mieltä että asiat riitelee, ei ihmiset. mie voin ihan oikeesti riiellä jostain jutusta parhaan ystäväni kanssa niin että veri lentää (kuvaannollisesti siis, en ole väkivaltainen) mutta silti me ollaan hyviä ystäviä ja mikään asia ei tuu meiän väliin. =)

Oikeuttaako se sua jatkamaan haukkumista muille?
Ja mitä esim jonkun kommentoijan äidin haju liittyy tuohon aiheeseen?

Ja minä jaksan ihmetellä sitä, miten usein kirjoitusten todellinen pointti jätetään huomioimatta ja komentoidaan epäoleellisia asioita. Ja vielä ilkeästi usemmiten. Voihan sitä olla eri mieltä, mutta sen voisi ilmaista nätisti ja diplomaattisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
En mäkään pidä itseäni parempana, mutta en myöskään niin huonona kun annetaan ymmärtää. Vasta täällä olen ymmärtänyt, että mun pitää olla täydellinen idiootti ja elämäni pelkkää pinnallista kulissia ( kun siis asun omakotitalossa, ajan farmariautolla ja olen joskus ostanut lapselle reimatecciä :o ). Ihan totta, uskomatonta, miten matalaksi ihminen on voitukaan noista syistä haukkua. Itse kun en voisi ikinä ketään ihmistä arvottaa tuollaisten asioiden vuoksi.

tässä olen kanssasi täysin samaa mieltä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
olet kyllä ap oikeassa. mutta mie olen myös sitä mieltä että asiat riitelee, ei ihmiset. mie voin ihan oikeesti riiellä jostain jutusta parhaan ystäväni kanssa niin että veri lentää (kuvaannollisesti siis, en ole väkivaltainen) mutta silti me ollaan hyviä ystäviä ja mikään asia ei tuu meiän väliin. =)

Siis totta kai voi ja pitääkin riidellä, asiasta. On ihan eri asia haukkua idiootiksi ym jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta kuin asiasta.

sarkasmia. ainii, itseään ei saa puolustaa. mua saa kyllä haukkua, mutta mulla ei oo mitään oikeuksia mihinkään. kiitos tiedosta. harmaat saa alottaa sen haukkumisen. näinhän te toimitte.

Alkuperäinen kirjoittaja tiksu:
Ja minä jaksan ihmetellä sitä, miten usein kirjoitusten todellinen pointti jätetään huomioimatta ja komentoidaan epäoleellisia asioita. Ja vielä ilkeästi usemmiten. Voihan sitä olla eri mieltä, mutta sen voisi ilmaista nätisti ja diplomaattisesti.

Just näin.
Jos ei keksitä enää muuta niin haukutaan vähä-älyiseksi kirjoitusvirheen perusteella.

usein jätän smeagolin jutut ketjuissa lukematta, koska jo valmiiksi tiedän, etteivät ne liity aiheeseen, kuin hyökkäämällä muiden mielipiteitä vastaan, ja ilkeilyllä.

tiksu:samaa ihmettelen myöskin.

Smeagol kyllä ihan ENSIN haukkuin ihmisiä siinä ketjussa aivokääpiöiksi.... :whistle: vielä siinä vaiheessa ei ollu kukaan haukkunu smeagolia...

ai niin, taidanpa mennä lainaamaan sen kirjotuksen... ihan muuten vaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
usein jätän smeagolin jutut ketjuissa lukematta, koska jo valmiiksi tiedän, etteivät ne liity aiheeseen, kuin hyökkäämällä muiden mielipiteitä vastaan, ja ilkeilyllä.

tiksu:samaa ihmettelen myöskin.

hyvä että teet niin, ni ei tuu sit kauheen paha mieli. :hug:

nyt se yrittää olla sarkastinen ja hauska. kuka vaan osaa olla ilkeä leikin varjolla, sen osaa lapset ja aikuiset, mutta sanoa oman mielipiteen ilman toisen mielipiteen haukkumista tai toisen lyttäämistä, se onkin jo vaikeaa-kaikille

sarkasmia. ainii, itseään ei saa puolustaa. mua saa kyllä haukkua, mutta mulla ei oo mitään oikeuksia mihinkään. kiitos tiedosta. harmaat saa alottaa sen haukkumisen. näinhän te toimitte.

Sarkasmi ei tarkoita v.ttuilua tai suoraa haukkumista.
Totta kai itseään saa ja pitääkin puolustaa jos on aihetta. Mutta ei kai keskusteleminen tarkoita sitä että hyökätään ja puolustetaan?

Ja kummasta luulet jäävän ihmisille fiksumman kuvan, siitä joka asiallisesti keskustelle tai väittelee, vai siitä joka joka lauseeseen saa mahtumaan jonkun ilkeyden?

Kävin tossa pihalla, kun mua alkoi vaan ärsyttää kaikki täällä. Se suklaa juttu oli mun mielipide, ja pysyy mutta se loppu oli ylimääräistä, ja meni yli ANTEEKSI KAIKILLE ASIANOSAISILLE! se on totta, olen tänään itsekäs ja ilkeä. mulla piti olla vapaapäivä, mutta mä joudun taas tuuraa jotain tekosairasta. mutta ei se oo teidän syy.. :'(

sarkasti ei todellakaan ole älykkyyden mitta, vaikka se osalle palstalaisille tuntuu olevan. sarkasmi on toiselle haukkumista ja väheksymistä, ellei sillä ole yhteistä säveltä.

Hyvä että ymmärrät että kirjoituksissasi oli paljon turhaa ilkeyttä.
Se on paljon, suuri osa ei edes tajua sanoneensa mitään loukkaavaa.
Saat varmasti anteeksi. =)
Yritä jaksaa töissä!

Hyvä että ymmärrät että kirjoituksissasi oli paljon turhaa ilkeyttä.
Se on paljon, suuri osa ei edes tajua sanoneensa mitään loukkaavaa.
Saat varmasti anteeksi. =)
Yritä jaksaa töissä!

ei oo kivaa että soitetaan töihin vielä kun nukkuu... joo anteeksi ilkeyteni. yritän muuttaa tapani. :ashamed:

Yhteistyössä