Vasta-alkajat (6)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Monsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, kuten Ewa sanoi, on kiva kuulla niitä hyviä uutisia. Täällä tosiaan toistenkin vaiheita eletään mukana. Mutta ei kai kenenkään tervejärkisen elämä mene sekaisin, jos joku nettikaveri pitää jännityksessä eikä testaa ajallaan?! En ole ainakaan tahallani sellaista kenellekään teistä tehnyt, todellakaan. Olen sitäpaitsi umpirehellinen, liiankin rehellinen, tekemään tuollaisia temppuja edes nettikavereille, että testaisin ja täällä vaan kiusaisin, voi halleluja. Mutta hyvä vinkki, jospa käytänkin tuota ;-) Ja testailenkin siis vasta joskus ensi viikon lopulla, eikö, ainakin näin kerron?

No, toivottavasti edes teistä joku ymmärtää, miksi en testaa. Ei todellakaan ole ongelma tuo pettymyksen kohtaaminen. Olen tämän niin monta kertaa jo rautalangasta vääntänyt, etten taida enää ulkopuolisten takia siihen alkaa. Eikä sitä vauvaa sinne vatsaan testaamalla saa ja toistaalta testaamattomuudella ei myöskään pois. Mikä ihmeen kiire tässä maailmassa on? Valitettavasti kuulunkin vähän niihin, jotka kävelevät valtavirtaa vastaan. Niin tässäkin asiassa. Niin myös lasten lukumääräasiassa. En suostu tähän HETI-MULLE-KAIKKI-TÄNNE -filosofiaan ollenkaan!

Ja ihminenhän on erehtyväinen, niin voin olla myös minä. En ole käsittääkseni sanonutkaan, että olisin täysin varma raskaudesta. Olen vain aiempiin kokemuksiini perustuen (joita on aika paljon) vetänyt johtopäätöksen, että hyvin todennäköistä on ja sen mukaan elelen. Erehtyä voin minäkin, enkä sitä häpeä tai pelkää.

Tehis, anna vaan olla. Mä oon kanssa törmännyt yhdistystouhuissa tollasiin skitsoihin, jotka on ottaneet elämän tehtäväkseen kiusaamisen ja "tosiasioiden" selvittämisen = keksineet päästään kaikkia älyttömyyksiä minusta ja toiminnastani ja sitten kuulutelleet niitä yleisillä palstoilla ihan oikealla nimelläni. Enää pari sellaista, niin lähden poliisien luo. Tosin tuon on kyllä tehnyt omalla nimellään, mikä onkin saanut ko ihmisen hullujen kirjoihin aika monen mielessä.

Mäkin taidan olla vähän outo, kun pariin otteeseen odottelin viikonkin menkkojen alkamista kunnes testasin (=siis viikko menkkojen oletetusta alkamispäivästä) ja negahan sieltä tuli ja heti samana melkein alkoi kuukautisetkin.

Mutta siis, parempi että annat vain olla, älä huomioi. Ei sille voi mitään, jos jollain on niin paha olo, että pitää purkaa sitä toisiin ihmisiin.

Unikeko minerva ilmoittautuu heränneeksi kolmen tunnin iltaunilta :)

Voi itku, mistä näitä salaisia kaikki tietäviä vierailijoita oikein riittää? Vai mahtaako olla sama tyyppi joka kerta eri nimimerkillä. Mä voisin suositella vaikka kansanedusajan uraa, kun tuntuu olevan paremmat luulot toisten parhaasta.... Tehis on paras ;) ja mitä jos tehis onkin väärässä ja siellä onkin kolmoset!

Harmi Ewa menkoista, uudestaan vaan yrittämään.
Mulla on tapana jos tunnen/kuvittelen flunssan yllättävän alkaa syömään valkosipulia hirveet määrät, en tiedä onko siitä apua, mutta luulis moisen "hajun" pöpöjä tappavan :) oon kyllä ihan mahdoton valkosipulifani. Miten on Ilona oliko se flunssa vai vahva oire? Taitaa olla jo jännät paikat, miten kauan ajattelit odotella ennen testausta?
Hyvä Fanny että ovis löytyi! Mä en oikein tiedä oman ovikseni suhteen missä mennään vaiko ei missään. Eka kierto ilman greippimehuja, eilen kp 12 melkosta limasuutta mutta testi nega ja tänään ollaankin sitten ihan kuivana??? Kahdessa edellisessä kierrossa on ollut ovis kp13, mutta katotaan vielä huomenna... ja huomennahan sen lääkärinkin pitäisi soittaa niistä verikokeiden vastausksista.

OU MAI GAAD, niin varmaan onkin muuten kolmoset. Täytyykin heti ruveta katteleen kolmosten vaunuja :-D :-D :-D

Jännätään Minervan tuloksia. Toivottavasti hyviä uutisia ja saadaan Minervan haaveilu toteutuspuolelle :-)

voi venäjä,

voisko turhat häiriköt pysyä pois täältä jakelemasta kommentteja, jotka ei kiinnosta ketään. Ei tarvitse sitten Plaza-tiiminkään käydä poistamassa viestejä.

Jos jotain häiritsee Tehiksen testaamattomuus, niin ei kannata käydä edes lukemassa näitä keskusteluja. Me pysytään Tehiksen takana, testaapa hän tänään, huomenna tai ensi kuussa.

No niin, nyt toivottelen viralliset huomenet tähän ketjuun. Tuo aamuinen oli sellainen pikakäännös ;-)

Häirikköviestit on nyt poistettu ja ajattelinkin, että sopiiko flikat simmottis, et jatkossa noi häiriköt häädetään heti? Ei niitä viestejä viitsi tänne ketjuun jättää pyörimään.

Sen verran vielä noista ulkopuolisista häiriköistä & häiriintyneistä, että toivon sydämeni pohjasta, että pysyvätkin täällä haaveilijoiden puolella. Tässä maassa on ihan riittämiin kierosti kasvatettuja ja huonosti voivia lapsia, että yksikin lisää on liikaa :-( Ei noilla elämänasenteilla ja käyttäytymistyyleillä voi kovin hyvää aikaiseksi saada. Nimin. Kentällä nähtyä. Mutta se siitä. PISTE.

Huomenna se on sitten täällä se päivä, jolloin tulee siitä viimeisestäkin ovisbongauksesta (epätodennäköisin) se 14vrk. Tuosta päivästä alkaen voisi kuvitella näkyvän jo vahvaa plussaa viimeistään, jos jotain on näkyäkseen. Tällä testaamisen pitkittämisellä olen saanut itsellenikin sellaisen kunnon jänskän kutinan, jota ei oikein muuten testauksissa ole ollut. Se on niin montaa kertaa tullut "kusastua tikkuun", että siitä on hohto vähän häipynyt. Mutta nyt se on täällä taas :-) Ja nyt mulla alkaa itselläkin aivan armottomasti poltteleen toi testi tuolla kaapissa. Onpa jänskä nähdä, että erehdyinkö tällä kertaa. Kolme kertaa olen ollut oikeasssa. Esikoisesta en siis osannut oireita tulkita, mutta muista kyllä.

Toivottavasti Minerva tulee heti kertomaan kuulumiset tuloksista!
Muistiko Fanny kaataa miekkosen kumoon ja kunnolla?! :-) Aivan niinku sen vois unohtaa...

Nyt pitää mennä, moiks!

Hmm.. ilmeisesti joku omanelämän-vajeesta kärsivä on käynyt taas Tehistä arvostelemassa. Olet sinä Tehis kyllä uskomattoman kiehtova persoonaa, kun jatkuvasti löytyy joku, jota sinun asiasi kiinnostavat niiiiiin paljon, että pitää anonyymisti täällä haukkua. Onneksi ketjua on moderoitu, olen huonosti nukutun yön jälkeen jo valmiiksi kiukkuinen. Itse hoitoalalla työskentelevänä allekirjoitan täysin tuon Tehiksen toiveen, että häiriköt pysyisivät täällä haavepuolella.

Nyt minä muuten "tiedän" milloin minulla menkat alkaa ;D ;D Miehen työpaikka pitää pikkujoulut joulukuun puolessa välissä ja tarkoitus olisi minunkin lähteä ekaa kertaa piiiitkääästä aikaa viihteelle silloin. Siellä on ohjelmassa ensin keilausta sitten saunomista ja lopuksi se ruoka- ja juomapuoli, eli menkat eivät ole mikään mukava seuraneiti silloin. Ja yleensähän ne aina tulee kun vähiten kaipaa, eli peli on selvä ;D;D

Nyt hurautti vieraat pihaan en ehdi muiden kuulumisia kommentoida. Mutta tunnelmissa mukana ollaan!

Moi kaikki!

Mitäs ihmettä täällä tapahtuu??? Joku älypää häirikkö ilmeisesti käynyt jakamassa mielipiteitään. Justiinsa joo. Noh, onneksi viesti on poistettu, olisin varmaan raivostunut niin paljon, että hyvä näin.

Tehis testaa sitten kun siltä tuntuu :) Heinäkuisiinhan olet kuitenkin tulossa. Siellä odottelun sua!

Ewalle pahoittelut menkoista! Mutta hienoa, että kierto on säännöllinen ja muutenkin kunnossa. Sitten vaan greippimehuilemaan ja ovista bongailemaan. Kyllä suosittelen tikuttamista! Tuli muuten mieleen, että plussakierrossa aloin syömään sitä raskaana oleville ja raskautta suunnitteleville tarkoitettua vitamiinia.. ehkä sekin auttoi!

Fannylle onnittelut hienosta ovisplussasta! Ihan hyvä ehkä, ettei miehen tarvitse kaikkea tietää kierron vaiheista jos kerran stressaa. Mäkin pysyin joissain kierroissa aika hiljaa siitä että missä mennään :)

Minerva, tulehan sitten tosiaan maanantaina gynen jälkeen kertomaan tilanne. Kyllä kaikki vaivat selviää! Tsemppiä!

Entulle muuten kiitti pahoinvointi vinkistä :) tosin pahoinvointi on kyllä hellittänyt. Olen vähän liiankin oireetin tällä hetkellä!

Ilonaa jännään kovin! Missäs menet ja mikä on vointi? Löytyiskö mitään pienen pieniä oireita edes? Nyt on sulla kuule just se aika kuukaudesta kun niitä rupee löytymään...

Joanna, olen vähän sekaisin. Joko se ovis tuli? Kyllä kai. Oliskos se ollu silloin, kun oli ne melkein tasavahvat viivat. Mullahan ei juuri koskaan tullu niitä oikeesti tasavahvoja mammaksilla. Vai mikä testi nyt oli käytössä?
Sinä saisit kyllä kanssa pompata tonne odottajapuolelle! Enää et taida heiniksiin ehtiä, mutta elokuisiin sitten. En haluais luopua seurastasi, kun taidettiin olla kaks ekaa tässä ketjussa aikoinaan...

No niin. Rupeen taas poraamaan. Kyllä on itku herkässä ollut koko viikon.

Täällä siis la oliskin ilmeisesti 19.7 ja viikkoja ehkä 5+1. Jihaa.
Eka neuvolakin varattu, vaikka edelleen tosi skeptinen olenkin. Vietin taas viime yön mahdollista keskenmenoa ajatellen. Tulen hulluksi :( Toivon vaan, että aika vie eteenpäin ja ehkä varhaisultran jälkeen uskallan huokaista vähäksi aikaa helpotuksesta. Tosin en ole sellaista vielä edes varannut. Muutaman viikon päästä pitäisi mennä ja ajattelin varata ajan sille ystävälliselle gynelle, joka määräsi mulle ne mahtavat luget, jonka ansiosta tämä koko homma on mahdollista.

Onnea ja tsemmpiä nyt kaikille kovasti! Rupee taas itkettää, joten en jatkakaan enempää...

No nyt on lääkärisetä soitellut verikokeiden tuloksista!
Kaikki on testattu virtsa ”puhdas”, maksa- munuais-, sokeri-, suola, hemog.-,
kilppariarvot ovat ok, kolestrolit oli pikkasen kohollaan, mutta kuulemma
niin vähän ettei tarvitse toimenpiteisiin ryhtyä.
Tuli ihan hyvä mieli asiasta ? mutta toisaalta olis ollut kiva saada selitystä tähän olotilaan,
mutta parempi näin. Pitää varmaan ostaa sellainen kirkasvalolamppu kotiin, onkos jollakulla kokemusta
sellaisista??
Oviksesta ei tosiaan hajuakaan tässä kierrossa, enkä taida enää ees tikuttaa.
On ollut sitten tai on tulossa, sänkyaikaa ollaan joka tapauksessa melko lailla vietetty ?

En ehdi nyt kommentoimaan enempää teidän juttuja, pitää töitäkin tehdä :) illalla sitten enemmän.

Siis mikä häirikkö-episodi täällä on ollut??!Mä en ole kerinnyt nähdä noita viestejä ollenkaan,mutta varmaan hyvä niin!Mulla kun nousee nuo kierrokset aika nopeasti tuollaisen kohdalla!Jätetään siis omaan arvoonsa ja todellakin ,jos vastaisuudessa on mitään samankaltaista,ruvetaan häätötoimiin heti!

Joanna onko tullut jo sensuuntaisia tuntemuksia,että kohti kiinnittymistä mennään?

Ja Ilona,joko on testi kaapissa vai testasitko jo kenties?Jännää,jännää...

Hyvä,että Entun menkat on "löytynyt"!;-) Niinhän se tosiaan menee,että ne pärähtää just sillon kun ei kaipaisi!

Itse yritän vielä saada miehen kampattua petiin toistamiseen näiden "ovispäivien"aikana.Käyttämässäni testissä tosiaan lukee,että olen hedelmällisimmilläni 48h plussatestin teon jälkeen.Tokihan tässä vois suorittaa kaikenmaailman laskukaavoja ovisHETKESTÄ,mutta ihan niin innokas en ole!Joten eikun hommiin!Ei se voi ikinä "hukkaan" mennä :-D
Eilisillasta asti on rintoja nipistellyt ilkeästi,joten tää on varmaan nyt sitä ovista toden teolla:-D

Lauantaina on siis mieheni siskon häät keskisuomessa.Sain onneksi ajan kampaajalle tälle päivälle,koska nyt on vähän sellaset fiilikset ettei ihan hiireltä halua näyttää!Siis tämä morsiohan just ilmoitti "yllätysvauvasta"(ja toinenkin sisko raskaana...),joten en halua ainakaan lisätä omia huonoja fiiliksiä sillä ololla,että näyttää harmaavarpuselta!Ja varmasti juhlat onkin kivat,kunhan ne kyselevät mummot pysyy riittävän kaukana musta :-D

Eipä nyt muuta :-)

Nousin sohvalta ja huippas niin pirusti. Tulin tänne lukemaan viestejä ja meinasin ruveta pillittään tuosta Monskun viimeisestä lauseesta. Haloo:-) Nousin tuolista, repäisykipuja alavatsalla. Noh, ajattelin, että kyllä nämä oireet jo riittää. Pissin tikkuun, joka näytti negaa. Testi oli Vilja-testi, ei herkimpiä. Uskomatonta, mutta totta. Vanha koirakin voi erehtyä. Ehkä mulla onkin vaan flunssan jälkitautia ja tulevaa mahatautia. Hassua. Toinen teoria on se, että palaamme siihen viimeiseen mahdolliseen ovisbongaukseen, jonka mukaan menkat ei edes ole vielä myöhässä.
Jäämme siis odottelemaan menkkoja, kai. Menkkaoireita ei ole kylläkään hiukkaakaan ja edelleen ihmettelen näitä tissejä :-) Mikäli eivät saavu (siis menkat, ei tissit), ei kuitenkaan uusintatestiä ole ihan lähipäivinä luvassa.
Mutta en uponnut suohon nyt kuitenkaan!

Nyt en kerkiä muuta, täytyy mennä laittautumaan :-)

Tuossa meikatessa kelailinkin taas vähän tätä omaa napaa ;-)
Joo, joku repii taas pelihousut, mutta toi negatesti tässä kohtaa oli siis hyvä homma. Tätähän mä jossain vaiheessa suunnittelinkin kierron selvittämiseksi. Jos jompi kumpi niistä kahdesta ekasta bongauksesta ois ollu se ovis, niin menkat olis jo tullu. Nyt voin siis rauhallisin mielen elellä sen mukaan, että kierto on 34pvää. Eli ovis oli edellis perjantai. Viime viikollahan mulla vasta nousi ne lämmöt sinne 37 paikkeille, kiinnittyminen? :-) Jos on aihetta, niin uusintatesti on ensi viikon perjantaina. Silloin on menkat viikon myöhässä.
Hih, eikä se kaksosteoriakaan haudattu vielä ole. Kaksi kertaa oli siis niitä kovia kypsymiskipuja :-D :-D :-D Mutta onneksi en ehtiny niitä kolmosten vaunuja katteleen kuitenkaan.
Mun kirves pysyy lujasti kädessä!!!

Minervaa vielä "kiusaan". Suljettiinko se raskauden mahdollisuus pois testillä? Tulee vaan edelleenkin mieleen. Tk-lääkäritkin ovat erehtyväisiä. Jos siis testiä ei tehty... Mullekin tk-lääkäri (nainen) väitti, että ovis on aina 14vrk kuukautisista pitkässäkin kierrossa. Korjasin vähän hänen väitettään :-D

Joanna siis lauleskelee Matti Nykäsen melodiaa lainaten:
"Ehkä ovis, ehkä ei, mitä väliä sen, kunhan se isäntä vain antaa... " :-D

hellou kotikoneelta,

jos vaikka täällä sais vähän kirjoitettua. Miehen just heitin pois selän takaa kurkkimasta :-)

Nyt jo unohdin kenelle kaikille piti vastata ja mitä...no yritetään kuitenkin..

Tehikselle tsemiä ja anna ajan kulua. Kolmosten kohdalla ovis näyttää plussaa tietty vasta kolme kertaa myöhemmin, eikös niin :-). Ja oliko se Entu joka kertoi saaneensa plussan vasta rv7 tai jotain!?

Täällä tosiaan lauleskelen klani-Matin melodioissa "ehkä ovis, ehkä ei", tikutus vaan jatkuu tuloksettomana, mitään tuntemuksia ei ole kiinnittymisen tai muunkaan suhteen. Mammaksin testejä olen käyttänyt ja niillä olen kyllä aikaisemmissa kierroissa saanut tyylipuhtaitakin ovisplussia.

Hienoa Fanny, että sun ovisplussa näkyi ajallaan. Niinhän se menee, että ovisplussasta menee vielä aikaa ennenkuin munasolu irtoaa, mutta hyvähän se on varastoonkin kerätä simppoja :-) Mukavia hetkiä makuukammarin puolelle! Niin, ja pää pystyssä vaan häihin. Hienoa ois kun saisit uteleville mummoille luun kurkkuun heittämällä jotain tosi härskiä läppää miten ja missä asennoissa yritättekään jo lasta saada alulle ;-) Hyväähän vaan ne mummot tarkoittaa, mutta ajattelemattomia tuppaavat olemaan.

Monsku, me tosiaan ollaan tän ketjun konkarit ja olisi jo munkin korkea aika päästä seuraavalle asteelle. Kyllä täältä tullaan koko ketju pian sinne odottajiin, voidaan sitten jatkaa yhdessä keskusteluja siellä!

Missäs muuten Joppuli luuraa? Joko on ovis bongattu?

Hyvä että Minervalla oli arvot kohdallaan! Tässä kierrossa voi hyvinkin tulla mukavan ylläri, jos kerran olette sänkyaikanne käyttäneet tehokkaasti, vaikka ovis jäikin testaamatta!

Ewalle vielä greippimehun ja ovistikkujen täyteistä uutta kiertoa!

Heips kaikille!

Moi!
Pakko myöntää, että vähitellen alkaa jännittää. Mutta mä taidan kyllä liittyä tähän ”testaamisen pihtaajien” kauheaan joukkoon ja testata vasta sitten, jos on aihetta odottaa jotain muuta kuin negatiivista tulosta. Mutta katsotaan nyt, voihan se olla että keltanokan hermot pettävät ja lankean testailemaan melko piankin… Testiä en vielä ole ostanut, mutta kai sen vois ohi kulkiessaan apteekista hakea. Sillä jos sitä ei tarvi nyt käyttää, niin olispahan sitten valmiina tulevia koitoksia varten… Kyllä tässä olis kuitenkin tarkoitus ennemmin tai myöhemmin testailemaan päästä! ;-)
Ja Monskukos se kyseli oireista…? No, niitähän on… Taitavat vaan mokomat johtua tästä pahuksen flunssasta. Edelleen väsyttää, paleltaa ja päivällä töissä vähän huimasikin. Eilen illalla oli hiukan huono olo, mutta siihenkin löytyy hyvä selitys; olin vaan syönyt tosi huonosti. Alamahassa on tänään muutamaan otteeseen tuntunut sellaista menkkoja ennakoivia kipuja. Eli ei siis oikeesti oo mitään sellaisia oireita, joiden perusteella kuvittelisin olevani raskaana. Kyllä mä oon aika varma, että ne menkat alkaa viim. tiistaina.

Minerva, olipas hyvä, että kaikki arvot oli Ok. Me ostettiin mun serkulle jokunen vuosi sitten (kun täytti pyöreitä) kirkasvalolamppu ja ainakin hän on tykänny kovasti. Auttaa kuulemma kummasti jaksamaan tämän pimeyden keskellä.
Ja eiköhän se plussa Tehikselle vielä ilmesty, kun on sen aika… Mielenkiinnolla odotellaan!

Fanny, toivotaan, että nyt bongattu ovis johtaa myös toiseen positiiviseen testiin aikanaan. Ja on varmaan parempi, että kovin tarkkaan miehellesi kerro, missä vaiheessa kiertoa mennään, jos se kerran aiheuttaa hänelle paineita. Voin hyvin kuvitella, että meillä kävis ihan samoin. Siksi en ole ajatellut ainakaan pariin kuukauteen mitään tikutteluja aloittaa. Jossain vaiheessa (jos ei siis tärppiä tule) vois tietysti ihan omaksi ilokseen testata, että se ovulaatio ihan oikeasti tapahtuu… Mutta hirveesti tuo ajatus tikuttelusta ei houkuttele just siks, että pelkään sen vain aiheuttavan paineita.

Voi, mun piti kommmentoida kaikille muillekin vaikka mitä, mut en vaan jaksa kirjoitella enempää tällä erää, palaillaan…

Ilona, kp 26/26-31

Jee, Ilonallakin alkaa olla jännät paikat. Kiva, kun näitä jännättäviä riittää koko ajan!
No Joannalla ovis kiusailee. Kyllä se sitten taisi jo mennä?! Ei muuta kuin odottelemaan tuloksia.
Tämän ketjun jäsenillä täytetään nuo heinäkuiset ja elokuiset, eikö vaan?
Fanny sieltä hiihtelee kans Monskun perässä lujaa vauhtia :-)
Ja hienoa, että Entun menkatkin nyt on tilauksessa. Pääsee tähtäilemään ;-)
Enkä meinaa millään uskoa, että Minerva ei oo raskaana :-D Voitko lähettää jotain mustaa valkosella.

Minä täällä kaikkien ulkopuolisten ärsytykseksi olen edelleen vahvasti raskaana :-) Kunnes toisin todistetaan. Nyt tosiaan, kun tein tuon kierronkartoitusnegan, voin rauhassa elellä sen alkuperäisen, ei-kiirettä -suunnitelman mukaan. Tänään on ollu niin positiivinen päivä, vaikka testi olikin negaa. Tosiaan hyvin rauhaisa mieli tuon asian suhteen.
Kävin tänään sitä ohjaajanikin tapaamassa ja sekin antoi taas positiivista energiaa. Hienoa kuulla, että suunnitelmani olivat juuri kuten pitääkin. Yes, nyt vaan painamaan niska limassa. Aineistot jo on, kunhan vaan pääsee niiden kimppuun oikein tosissaan. Teenkin osana väikkäriä ensin lisurin ja tavoite on, että ensi syksynä valmis. Paitsi, jos ne kolmoset tuleen, niin sitten hiukan ehkä siirtyy... ;-)

Ai niin, kiitos tytskät tuestanne noiden ääliöiden hampaissa! Ette jääneet paljosta paitsi te, jotka ette päässeet lukemaan. Tai oikeastaan hyvät naurut ehkä olisitte ennemminkin saaneet. Ei niistä kukaan voi oikeasti hermostua, oli ne niin ala-arvoisia.
Sääliksi käy niitä yksilöitä, joilla ei muuta puuhaa ole. Toivottavasti ei kuitenkaan työnantajan ajalla niitä hommia tee ;-)

Jee, Ilonallakin alkaa olla jännät paikat. Kiva, kun näitä jännättäviä riittää koko ajan!
No Joannalla ovis kiusailee. Kyllä se sitten taisi jo mennä?! Ei muuta kuin odottelemaan tuloksia.
Tämän ketjun jäsenillä täytetään nuo heinäkuiset ja elokuiset, eikö vaan?
Fanny sieltä hiihtelee kans Monskun perässä lujaa vauhtia :-)
Ja hienoa, että Entun menkatkin nyt on tilauksessa. Pääsee tähtäilemään ;-)
Enkä meinaa millään uskoa, että Minerva ei oo raskaana :-D Voitko lähettää jotain mustaa valkosella.

Minä täällä kaikkien ulkopuolisten ärsytykseksi olen edelleen vahvasti raskaana :-) Kunnes toisin todistetaan. Nyt tosiaan, kun tein tuon kierronkartoitusnegan, voin rauhassa elellä sen alkuperäisen, ei-kiirettä -suunnitelman mukaan. Tänään on ollu niin positiivinen päivä, vaikka testi olikin negaa. Tosiaan hyvin rauhaisa mieli tuon asian suhteen.
Kävin tänään sitä ohjaajanikin tapaamassa ja sekin antoi taas positiivista energiaa. Hienoa kuulla, että suunnitelmani olivat juuri kuten pitääkin. Yes, nyt vaan painamaan niska limassa. Aineistot jo on, kunhan vaan pääsee niiden kimppuun oikein tosissaan. Teenkin osana väikkäriä ensin lisurin ja tavoite on, että ensi syksynä valmis. Paitsi, jos ne kolmoset tuleen, niin sitten hiukan ehkä siirtyy... ;-)

Ai niin, kiitos tytskät tuestanne noiden ääliöiden hampaissa! Ette jääneet paljosta paitsi te, jotka ette päässeet lukemaan. Tai oikeastaan hyvät naurut ehkä olisitte ennemminkin saaneet. Ei niistä kukaan voi oikeasti hermostua, oli ne niin ala-arvoisia.
Sääliksi käy niitä yksilöitä, joilla ei muuta puuhaa ole. Toivottavasti ei kuitenkaan työnantajan ajalla niitä hommia tee ;-)

Täällähän minä... Olen luovuttanut... ovis bongailut meni niin huonosti, että pistää melkein vihaksi. Siis nyt on kp 16 ja olen testaillut kp10 lähtien ja mitään ei oo kuulunut eikä näkynyt. Joku haamu oli tossa tiistaina, mutta hyvin haalea viiva. No kumminkin ollaan peittoa heilutettu ja toivotaan parasta. Taitaa olla, että mulla ei oo ovista ollenkaan. Nyt loppu testit ja olen päättänyt ettei uusia edes osteta ihan heti.

Muutenkaan tää ei oo ollut ihan mikään parhaista päivistä, mutta toivotaan et viikonloppuna tää mielialakin nousee. Huomenna duunin pippalot ja olen kyllä jo punaviinit hankkinut. Toivottavasti on mukavaa.

Se siitä omasta navasta. Odottelen edelleen tehikseltä plussa uutisia ja ilonalta kanssa sekä tottakai koko ketjulta. Se on aina niin ihanaa, kun kuulee, et joku on raskaana.

Mä en nyt jaksa enempää tänään, jotenkin ei juttu luista.
Hyvää viikonloppua kaikille ja heiluttakaa peittoja se tekee kaikin puolin hyvää.....

Poikkesin pikaisesti lukaisemaan viestejänne ja huomasin, että tuonne ”Pikkukakkosiin” kirjoittelee joku toinen Ilona. On ilmeisesti pyörinyt täällä jo ennen minua…? En ole tahallani kenenkään nimimerkkiä varastanut jo koitan muistaa jatkossa käyttää Ilonan perässä tuota vuosimallia, vaikka sekaannuksia tuskin tulee, jos pyöritään ihan ei ketjuissa…

T. Ilona79, kp 27/26-31

Pikaiset huomenet ketjuun!

Kivaa kuulla Joppulistakin. Ei ne ovistikut aina tunnu oikein toimivan. Tai eipä mulla kauhee laajaa kokemusta ole, vain siitä yhdessä kierrossa. Vaikkei vahvaa viivaa koskaan tullutkaan, niin tärppi tuli silloin silti ;-) Ei muuta kuin peittojen heilutusta ja pöksyjen lämmitystä vaan kovasti!!!

Täällä ei muutoksia, olo on edelleen sama. Viime yönä oli jännä "valvomisyö", siis illalla väsytti sikana, mutta sänkyyn menessä ei unta missään. Muistelen tällaisia olleen joskus ennenkin ja lasken tämänkin yhdeksi oireeksi. Taisi olla just viime tärpin jälkeen tuollainen samanlainen. No, kiitettävästi sitten pikkumieskin valvotti kolmen maissa. Mulla kun tuota unettomuusvaivaa ei todellakaan ole koskaan, niin hassu yö :-)

Tänään hässäkkää koko päivä, väikkäritilaisuutta, laulutreeniä jne. En taida aktiivista perjantaita keritä täällä viettämään. Jos en enää pyörähdä, niin hyvä viikonloput kaikille. Nyt lähden aamulenkille tuonne raikkaaseen ilmaan :-)

Tehis kp 34/33-34

Jatkanpa sittenkin vielä vähän… :-)
Älä, Joppuli menetä hermojasi. Eihän sitä ovista tietysti aina tapahdu, mutta on jostain syystä voinut vaan mennä ”ohi”, tikutteluista huolimatta.
Entu, mulla on kans AINA kuukautiset silloin kun EI pitäisi. Mutta tässä sun tapauksessahan se on ihan hyvä, jos ”löytyvät”… :-) Ja kun olen hypännyt ketjuun mukaan vasta pari viikkoa sitten, piti mun udella, että minkäs ikäinen vauveli Entulla nyt olikaan…?

Oma napa: ei mitään uutta. Odotellaan… Tällä hetkellä en taas yhtään usko liittyväni tuonne heinäkuisiin (luulisin, että tästä kierrosta vielä niukasti sinne ehtisin…), mutta elokuullehan me sitten tehdään se joukkohyökkäys! Vai mitä…? ;-)

Hitsit en ollutkaan yhtään älynnyt, että Ilonalla on nyt jännät paikat käsillä. Nyt puuuuhkuuuun +++++ sinne ei olisi Monskullakaan niin "yksinäistä" kirjailla heiniksiin, kun täältä saataisiin väkeä sinne. Tehishän se sinne tietty siirtyy aikanaan ;) Niin vastaus kysymykseesi tyllerö on puolivuotta, eli ei tässä mikään hirveä kiire muuten ole, on vaan tämä vauvakuume niin kovin koholla. Eilen kävi pienen pikkuinen kuukauden ikäinen tyllerö äitinsä kanssa kyläilemässä. Häntä sitten sylissäni pidin ja samalla seurailin oman tylleröni ryömiskelyä lattialla ja aaaah haaveksin........

Olikos Joppulilla ovisoireita tuon heikon viivan aikaan, jos se olikin vaan rämä tikku? Ja Joannahan me tyrkätään tuonne odutuspuolelle elokuun ketjua aloittamaan :)

Hyvät viikonloput kaikille!