Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Huomenta..

täällä alkaa ovistestit loppumaan, tälle ja huomiselle tikku jäljellä.. saa nähdä ehdinkö näkemään mitään tummempaa tikussa, kun vielä on niin hailakkaa, että hyvä kun näkee (ensin ei mitään, nyt pari hailakkaa). En tiedä maltanko kuitenkaan olla ostamatta uusia tähän kiertoon :kieh:

Noh, eipä se raskaus niillä testitikuilla ala :LOL: mutta olisi ihan mukava tietää missä mennään kierukan jälkimainingeissa.. jotenkin on epäilys siitä, että vielä ei ole kaikki sen jälkeen palautunut kuntoon.. kierto on sen jälkeen lyhentynyt, mutta toisaalta muuten melko normaali. En tiedä. Sitä epäilee kaikenlaista kun raskaus ei ala - ja kaks ekaa lähti ekalla yrityksellä :|

 
L3nen Onko kauan aikaa kun kierukka poistettu? Ja kumpi sulla oli tavallinen vai hormooni? Mulla oli kans kierukka tavallinen eli kupari ja se ei sopinu mulle, se poistettiin jo alkuvuodesta, mutta kyllä sitä miettii et jos se on tehny jotain muutoksia mun kropassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja E-V-A:
L3nen Onko kauan aikaa kun kierukka poistettu? Ja kumpi sulla oli tavallinen vai hormooni?
Mulla on itse asiassa kokemusta molemmista. Ekan lapsen jälkeen mulla oli kuparikierukka, ei ongelmia sen kanssa eikä raskautumisessa sen jälkeen, ekasta kierrosta lähti uusi raskaus. Nyt toisen lapsen jälkeen mulla oli hormonikierukka, se poistettiin kesäkuussa. Kierto tosiaan lyhentynyt 3-4 päivää normaalista (eikä aiemmin ole muuttunut).

Kyllä todella kovasti mietityttää tuon kierukan mahdolliset vaikutukset..
 
:heart: TIISTAI 21.10.2008 :heart:





Kassu.................kp29/31........................yk1................5.toiveissa
Noppis................kp20/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp19/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp19/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp20/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp17/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp18/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp24/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp20/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp18/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp15/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp13/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp23/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp19/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp21(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp19/n.30...................yk3...................?.toiveissa
asty....................kp17/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10:
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, Noppis, asty
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan, kukkaiskeiju



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
kassu kivä et vielä oot mukana jännäämässä...jospa se täti ei tuliskaan kylään..
tais keiju lähtee uuteen pinoon... :| pysytääs nyt sitten muut tässä ja hankitaan niitä plussia sitten :D

Täällä kans nyt dpo2? kait...ei mitään hajua kylläkään, mutta oletan ov olleen su..ainakin nyt on ihan kuivaa alapäässä..tai ainakin eilen oli, tänään en ole ehtinyt niin tutkailemaan.. :LOL: vähän kyllä teki huonoa aamulla haistella eilisiä tiskejä, mutta taitaa vaan olla kuvittelua tuokin..heh..joka kk melki ollu "raskaana" ja silti menkat alkaneet, että nyt ihan suosiolla ootan kk niin ei pety niin pahasti..mulla kans suht helposti eka (4kk) ja toka (1kk) tärpänny, mutta kyllä sitä jo ekaa tehtäessä mietti joka kk et onko jotain vikaa jne...kun ei heti tärpänny..oon vaan niin semmonen ihminen ettei mitään jaksais oottaa vaan kaikki saatava heti, siis se mitä päätän haluta..tarttis varmaan vähän rauhottua jne..itel kaveril kesti noin 2v enneko heil tärppäs eka ja nyt on 2vko vanha tyttö :) mutta he ei niin yrittämällä yrittänytkään että olis joka kk ollu masennus kun menkat alkoikin, mutta en silti tokastakaan ihan alussa uskaltanu heti mitään puhuu kun aattelin ettei se haluu kuulla jne..mutta nyt sitten tän kolmosen teosta ollaan jo puhuttu, varmaan helpotti kun heille oli tulossa ja nyt jo syntynyt niin ei niin tartte sanojaan miettii..
 
heips. voisin pinoutua tännekin :)
eli menossa kp17 (niin paljo vaihdellu noi kiertojen pituudet, ettei viiti lähtee veikkaileen :p )
mutta ovis luultavasti bongattu kp14, joten jos sitä sunnuntaina 2.11 sitten testailis? :)
 
Voi että mitä tuskaa tä odottelu :D Pari viikkoa sais nyt mennä lentäen ohi.. onhan tä vauvan "hankinta hommakin" ihan kivaa mutta mä olen kärsimätön luonteeltani ja blaah... :) Oon usein jo luullut että olisin raskaana ja salaa pettynyt mutta nyt kun oikeasti yritetään niin.. hmm.. jännää :)

Iso hali pikkumuksikselle :hug: Tsemppiä ens kertaan!!

asty tervetuloa mukaan ja toivotaan että tä pino on se maaginen toivottu plussa!! :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkumuksis:
Täällä sitten tuli täti, joten voi poistaa minut listalta. :(
:hug:

skorppan mä oon kans monesti kuvitellut olevani raskaana vaikka yritystä ei ole ollut, mutta ehkä 1% mahis :ashamed: Todella jännää kun saa oikeesti kuumeilla ja toivoa sitä plussaa. meillä tais olla sama testipäiväkin.. mut ehkä saatan jo ma 3.11 testailla, hätähousu kun olen ja malttamaton. Vaikka päätin että en testaa ennenkun menkat on myöhässä!!!
 
Pahoittelut niille, jotka jo ovat joutuneet testiviikolta putoamaan.

Meillä on muuten kolmas lapsi toiveissa, se jäi eilen tuosta laittamatta.

Munasarjoja juilii toiselta puolelta edelleen aika kovasti. Mitä kummaa tämä nyt on? Loppuisi edes tämä, tässähän alkaa jo miettimään missä puolella se umpisuoli olikaan :LOL:

Muuten ei ihmeitä, odottelua vain.

Emmama dpo 3 luulisin
 
Tänään ovistikussa taas aavistuksen verran tummempi viiva, mutta haalea edelleen - ei lähellekään sitä toista viivaa. Tässä sitä sitten saa pähkäillä onko se ovis mennyt jo vai vielä tulossa.. pitänee jatkaa testailua. Mulla on vaan sen verran lyhyt kierto, että luulisi oviksenkin olevan melko aikainen -- vai olenko ihan väärässä? Noh, eipä tämä mitään - raskaus alkaa jos on alkaakseen :heart: tiesinpä oviksesta tai en.
 
*bumerangina takaisin*
Tää on paljon aktiivisempi ja "hauskempi" pino kun ehdin jo teidän kanssa alotta niin taidan täällä jatkaakin, mutta tuo mun testipäivä kyllä siirtyy vähintään tuonne 5.11... :wave:

Hillun nyt sitten kahdessa pinossa... :D Tai oikeastaan kolmessa koska olen myös esikko pinossa :D haittaneeko se... :saint:
 
L3nen: Juuri noin, kyllä se alkaa jos alkaa ilman bongattuakin ovista!Mulla tää bongailu on nyt ihan syvältä...mulla ei ollut kuin yksi tikku jäljellä, enkä jotenkin vaan viittis enää tilata niitä. No piti sitten kuitenkin tänään mennä tekemään se testi ja siihen tuli hailu viiva, viime viikolla ei tullut siis mitään! Mutku limat on selvemmät kun ikinä niin kyllä se ovis ihan taatusti oli, mutta en sitten tiedä millon... |O

Käärme: voi kun saisin mäkin testata jo noin pian!! Mun mies yrittää suostutella etten testais ennen isänpäivää vaikka ei menkat alkaiskaan siihen mennessä...Tai siis tietenkin jos ei alkais, mitäs sitä muuten testailemaan :D
 
Voihan kettu mä vaan sanon ja kiroan kaikki maailman terapeutit! Ollaan mun miehen kanssa käyty tasaisin väliajoin terapiassa pitämässä "parisuhdetta ajan tasalla" ja se on oikeasti ollut tosi hyvä päätös. Mutta..tänään se ilmoitti siellä et hänen mielestään meidän olisi hyvä vielä hetken seurustella ennen kun hypätään suuria hyppyjä eteenpäin.. Voi sitten kuvitella että mies oli tietenkin heti että niin se varmaan on :( No voihan se niinkin olla että on kiva vielä taas edelleen olla kahdestaan mutta silti.. mä niin tätä haluisin..

No onneksi "vahinko" on voinut jo sattua ja voihan toi ajatus jo miehen päästä huomiseksi hävitä :) Että toivottavasti vauva sai alkunsa eilen ettei tänään mennyt kriittisiä hetkiä hukkaan.. tai jos huomennakaan ei mitään tapahdu...

Että menkää kaikki vain terapiaan :D he he
 
jatkoa edelliseen eli siis terapeutti oli sitä mieltä ja ehdotti...ei mun mies. mutta hän tietenkin uskoi!

E-V-A: Voi olla että mäkin kokeilen jo aiemmin.. hi hii.. ei jaksais odottaa.. ja jos se eilen tapahtui niin näkyykin kai aiemmin jo... en tiedä. :)
 
Huomenta!

kukkaiskeiju tevetuloa takasin, mäkin kävin viikon 45 pinoa kurkkimassa ja hiljaselta vaikutti.

).( luulenpa että täällä ov meni jo! Joten nyt sitten vaan odotellaan.. ;) Ainakin limat loppus ku seinään!

Skorppan koitappa puhua sille miehelle, että eikö olis parempi tehä niinku itestä tuntuu ja jos teistä on tuntunu hyvältä idealta hankkia perheelisäystä, niin ei se voi olla huono juttu. Vaikka sitä yhteistä aikaa ei sitten enää niin usein olekkaan, niin aina voi panostaa laatuun eikä määrään ;) Ja toivotaan että se plussa sieltä tulee :heart: sitä toivon kaikille :)

G:Vaikuttaako tämä vauvan toivominen uniinne?

Mä näin viimeyönä unta että tein raskaustestin linja-autopysäkillä, ja siihen testiin tuli 4 viivaa :LOL:
 
VAIKUTTAA UNIIN!!!!!!!!!!Teen unissani testejä koko ajan :LOL: Ja teen myös oikeasti huomenna aamupissasta ellei vuoto ala. Ei ole siis vielä alkanut, mutta tuntemukset niin vahvat että kohta taitaa kurvata kylään :x Roikun kuitnekin täällä :wave:
 
Noppis
Vaikuttaa uniin minullakin, tosin lähinnä niin, etten saa unta... :headwall: :headwall: :headwall:

Joka ilta heti kun laitan pään tyynyyn, vaikka olisin miten väsynyt, tulee heti vauva-ajatukset mieleen, ja sit ei väsytä enää yhtään. |O
 
Mä myös näen näin oviksen jälkeen joka yö unia raskausoireista, testailuista ym ja jopa tuossa pari yötä sitten sain sen vaavinkin :LOL:

Pari päivää on kyllä ollut (unista huolimatta) ihmeen rauhallinen olo, jotenkin tuntuu, että kyllä tässä raskaana ollaan (tiputaanpahan sitten kovaa ja korkeelta) vaikka tiedostan kyllä että yhtä hyvin ne menkat sieltä voi alkaa (tai jopa todennäköisemmin). Mutta eiköhän tässä loppuviikkoa kohden hermoilu taas ala :headwall:

Pahoittelut kaikille, jotka täti on päässyt yllättämään ja Kassulle kovasti peukuttelen.
 
:heart: KESKIVIIKKO 22.10.2008 :heart:





Kassu.................kp30/31........................yk1................5.toiveissa
Noppis................kp21/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp20/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp20/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp21/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp18/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp19/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp25/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp21/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp19/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp16/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
L3nen.................kp14/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp24/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp20/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp22(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp20/n.30...................yk3...................3.toiveissa
asty....................kp18/?....................yritystä 2v.............1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:

pikkumuksis


TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10: Käärme
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, Noppis, asty
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan, kukkaiskeiju



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
[/quote]

 

Yhteistyössä