Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Voi Käärme ja Noppis :hug: :hug: :hug: Porskutellaan vaan eteenpäin! Mulla on kyllä siitä toisaalta kiva tilanne, että emme edes pysty ajoittamaan rakasteluja, koska ukko-kulta on viikot aina poissa.Siksi en edes itseäni kiusaa noilla ovistesteillä. Vaan eipä niistä ole ennenkään hyötyä minulle ollut.Yhden kierron ajan viime keväänä tikuttelin ihan joka päivä liuskatesteillä ja sain aina kaksi aika vahvaa viivaa, testiviiva hiemn heikompi kuin kontrolliviiva. Ei se siitä juurikaan muuttunut koko kierron aikana :/ Joku olisi voinut jopa sanoa että ovuloin 31 päivää :LOL: Noh, ei siis auttanut minua silloinkaan, joten olen jättänyt ne omaan arvoonsa.Sitäpaisti neljän raskauden ja synnytyksen jälkeen olen alkanut tuntea kroppaani todella eri tavoin ja voin aika tarkkaa sanoa olotiloista milloin olisi ovulaatio noin suurinpiirtein.

no, ) . ( senverran, että olot on alamahassa hiemn menkkamaisia......hmmm....me kaikki kuumeilijathan tiedämme, että se voi tarkoittaa tasan kahta asiaa :kieh: :menkkoja tai raskautta :LOL: .....malttaisi vaan nyt odotella ensiviikkoon!

Mukavaa perjantaita!
 
Heipsan!
Iso iso hali Käärme ja Noppis :hug: :hug:
Käärme; Miehet osaavat olla joskus niiiin grrrrrr |O ja kuten munkin aikaisemmista teksteistä voi lukea kans et metenkäs meille kävi, iski väsy mies paralle :/
Noppis; mulla kans mennyt usko noihin ovistesteihin, tosiaan jo suht. kaksviikkoo jopa vielä eilen päivällä samanlaista viivaa näyttää, hieman hailakampi kuin testiviiva :eek: Onneks paketti loppu nyt ettei tartte enää testata mut mul onkin jo menossa kp19 vai 20 mut kuiteskin ja tänään kaupas oli ihmeellisii pari knippailua, kovaa sellast ihan kuin muniksen kohal vas. puolella ja alaselkää juilinut pari päivää :| mene ja tiedä, tää ihmisen kroppa on niin arvaamaton ja vassinkin nyt oikein kuumeilee niin tuntuu et mitään ei tapahdu ja sit kun tapahtuu niin väärään aikaan :ashamed:

Kassu täälä peukuttelen kovasti että toisit sen plussan että tosiaan tuntemuksesti olisivat sitä :heart:
 
:hug: Käärme ja Noppis.
Moni täällä on joutunut noita miehensä aivoituksia ihmettelemään. Mäkin otin sitten asian eilen puheeksi, kun on mieltä vaivannut. kovasti mies vakuutteli olevansa ihan täysillä mukana tässä "vauvaprojektissa" ja syytteli vaan työkiireitä ja -stressiä ettei aina vaan yksinkertaisesti jaksa. Ymmärrän kyllä, kun tiedän että hänellä on töissä ollut kiirettä ja stressiä ja jonkin verran työreissuja taas viime aikoina (ja sillon tekee usein vähintään 10 tuntista päivää), mutta silti... :headwall:
 
:heart: PERJANTAI 17.10.2008 :heart:





Kassu.................kp25/31......................yk1.................5.toiveissa
Noppis................kp16/30........................yk4...............2.toiveissa
pisita..................kp15/28-38 (ka30)........yk4...............3.toiveissa
Hemppu81..........kp15/23-32...................yk3...............2.toiveissa
Annemaarit.........kp16/24-28...................yk2...............2.toiveissa
Hempukka87......kp13/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp14/25-28...................yk8................3.toiveissa
äiti vm70............kp20/28?...................yk1...................4.toiveissa
äiti 07.................kp16/28-30..................yk?.................3.toiveissa
E-V-A..................kp14/32.........................yk1...............3.toiveissa
raparperitaivas...kp11/26...............yk3..............2. (1.yht.) toiveissa
pikkumuksis........kp21/26-28............yk1........................2.toiveissa
L3nen.................kp9/24-26...................yk5...................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp19/?..........................yk3..................1.toiveissa
lenan..................kp15/25-28.................yk1...................2.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:



TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10:
LA 1.11: Hemppu81
SU 2.11: pisita, L3nen, kukkaiskeiju
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:[/quote]

[/quote]

 
:wave: hello kukkaiskeiju ja käärme ja noppis :hug: :hug:

noppis minkä firman ovtestejä oot käytelly?? jätin ite tilaamatta kun vaan kuullu niin paljon niistä just ettei millään saa aikasex sitä oikeeta viivaa niihin jne..ja turhaan menee hermot sitten siihen joka kk...koitellaan vaan nyt tällä tietyin päivin hommailulla saada aikasex se vaavi :)

Täällä taas ihan ihme tuntemuksia menossa...alaselkä ollut kipee jo pari päivää ja jatkuu edelleen, mahassa tänäänkin ihan kuin "menkkakipuja" ja muitakin vihlasuja/kipuja tuntuu joka pvä..ja nyt aamulla tuli veren ja ruskeen sekaista valkovuotoo....eli mitä tässä nyt sitten on menossa... ov vai kenties jo kiinnittymis juttuja vai taasko alan miettiin että oisko sittenkin viime kk:ssa ollut 2 tulossa ja toinen tuli kesken..en mää tiiä.. taas ihan pihalla... |O tartteekohan sitä piruuttaan huomenna ostaa kaupungilla testi ja testailla... :eek: :D

muoks..
vielä semmosta että millasii oireita teillä ollut raskaana noin viikoilla 5-6??? ite ei enää muista 3v takaisia juttuja millään :ashamed: kun mulla ollut rinnatkin kipeenä jo useamman päivän..ja nännit aikas herkät..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Noppis:
Käärme :hug: Mikä sitä ukkoa vaivas? :|

Keksi jotain teko syitä koko ajan, kun oisin halunnut ja lopuksi meni toiseen huoneeseen nukkumaan. Yritin kyllä kysellä että miksi ei halua jos minä oisin aloitteen tekijä. Ei tuo oikeen tuohon mitään. Itkin yöllä yhteen asti itekseni peiton alla ja itku meinaa tulla vieläkin. Vit...tuilee vaan koko ajan jos jotain sanon
 
Käärme :hug: mie kyl oisin vaatinu kunnon selitystä tuossa tilanteessa..jos kerta on vauvaprojektikin menossa ja ihan muutenkin...vaikka eihän sitä tietty kait ukotkaan aina halua???? tästä en tiiä kun täällä ei moista ole tullut vielä vastaan..aina olis isäntä valmiina, että se on sitten minä jota ei useimmin kiinnosta... :saint:
 
noppis minkä firman ovtestejä oot käytelly?? jätin ite tilaamatta kun vaan kuullu niin paljon niistä just ettei millään saa aikasex sitä oikeeta viivaa niihin jne..ja turhaan menee hermot sitten siihen joka kk...koitellaan vaan nyt tällä tietyin päivin hommailulla saada aikasex se vaavi :)
Kyselit noppikselta, mutta aattelin vastata minäkin :)

Tässä kierrossa oon ekaa kertaa kokeillut ovistikkuja ja toistaiseksi näyttänyt niin negaa kuin olla voi, ei minkäänlaista viivan alkuakaan. Ajattelisin kuitenkin, että nuo tikut eivät kaikilla toimi koska hormonitoimintamme on erilaista.. halusin itse kokeilla kuitenkin jos niistä jotain näkisi :D mut voipi hyvin olla eka ja vika kerta kun ostin niitä testejä..



 
Mä käytän nyt toista kertaa noita babyplussan ovistikkuja ja ainakin tässä kierrossa näyttivät selkeän plussan. Ekassa kierrossa oli ensin joku vahvistuminen (ei kuitenkaan ihan kontrolliviivan vahvunen), joka sitten hiipui ja muutaman päivän päästä tuli ovisplussa. Menkkojen alkamisen mukaan toi ovisplussa ois ollu oikee.
Olen kyllä kuullut, että eri ihmisillä toimii vähän eri testit ja toisilla ei ollenkaan :/ Itsekin siksi nyt niin kovasti testailen, että selvii kunnolla miten noi omalla kohdalla toimii.
 
Moikka,

olen täällä viikon päivät ollut taustalla ja ajattelin että jos huolitte minut vielä mukaan?

Täällä ensimmäinen yrityskierto ja pikkukakkonen haaveissa. Esikoinen on vuoden. Lueskelin että täällä on ovistesteillä pelaavia ja ajattelin että jos joku osais kertoa kun mulla tiistain haamujen haamusta lähtien vahvistunut ovisplussa. Tänäänkään ei vielä lähellekään yhtä vahva kuin kontr., mutta selvästi päiväpäivältä tummenee. Nyt kuitenkin (mielenkiintoista, sori) limat kertois että ovis olis ainakin niiden mukaan lähellä ellei päällänsä. Muilla vastaavia kokemuksia? Testit on näitä haukuttuja mammaksin liuskoja. En ole koskaan ennen ovista tikuttanut. Kuinka monentena päivänä se sitten yleensä pärähtää se kunnon o +, jos on tullakseen?

Minusta vielä... Eli voitte lisäillä tuonne että kp 15/25-28, yk 1 ja toinen siis haaveissa.
Greippimehun auttavaan voimaan uskon nytkin ja olenkin sitä puolisen litraa päivässä kitannut kierron alusta saakka. Lisäksi syön noita multitabs raskaus vitamiineja. Näillä eväillä + miehen panoksella saatiin esikoinenkin alulle :heart: :)

muoks.

testailla ajattelin tuossa 30.pvä, mikäli maltan sinne asti ja on vielä aiheellista
 
täällä aikas varmasti nyt sitten ov just tulossa tai menossa...valkuaislimaan törmätty tänään eikä ukkoo mailla halmeilla.... |O voi prkl....tuskin ti asti ovat enään vauvanteko kunnossa tuolla jossain.... :headwall: on kyl jotenkin paljon "kovemmat" kivut kun esim. viime kk...kokoajan semmonen menkkamainen, melki ku olis menkat päällä...no kattellaan nyt sitten miten menee kk vaihde...tädin saapuessa vai testaillessa..jos ov nyt niin kp28-30 ootellaan tätiä kylään...
 
ai niin, mulla on siis normaali kierto jotain 30-37...sen voi lisätä tuohon listaan :)
Mä en oikein tiedä mitä ajatella kun mulla oli eilen kai ovis, limat viittas siihen ja tänään vähän niinkun, mutta ei ole ollut niin limaa ja ovis testi näytti ihan täysin negaa. Toisaalta en eilen tikuttanut eli jos se oli eilen niin ehti jo lh:t romahtaa, ainakin aikasemmassa kierrossa selvän ovisplussan jälkeisenä päivänä tuli täys nega...eli ehkä se oli eilen. No tulihan se kai hyödynnettyäkin... Tosin oli sit ihan täsmä isku että ihme jos tärppää... :D Toiveet ei ole kovin korkealla just nyt...

Mulla on ollut kotitestien ovisliuskatestejä. Ekassa kierrossa niitä kokeilin, löyty huippu. Tokassa koitin vaan kun oli limat, tuli tosi vahva viiva. Meinasin tässä kierrossa etten edes testaa, ja testasin vasta tänään ja ihan nega:( :LOL:

Olipas omaa napaa...no palaan myöhemmin vähän sosiaalisemmin :D
 
Huomenta!
Eilen olen koko päivän kärsinyt päänsärystä ja vatsakivuista eli useampaan otteeseen vihlassut aikasti kovastikkin, lisäks alaselkä vihottelee ilkeesti, ei kyllä normaalisti selän kanssa mitään ongelmaa, voisikohan olla ollut oviskipuja et ovis ois ollunnakkin vasta nyt, mene ja tiedä? :eek:
Elikkäs ihan varmuuden vuoksi tein näin eli ns. kiristin miestäni kun puheli et jos huomenna loman alkajaisiksi ottaisi olutta niin totesin et saat luvan et jos jaksat sit illalla niin olikin valmis heti hommiin kun kukaan muu ei ollut vielä kotona ja pikkuneiti nukkui päikkäreitä kun ei ollut varma et jaksaako sit illalla kun olisin palannut töistä ja kummasti jaksoi silloinkin :p :ashamed:

Ovistesteist, olen prismast ostanut sen 10kpl paketin ja niit nyt käyttänyt paitsi loppu just et en pystynyt eilen enää testailee :(

Vielä tämä aamuvuoro ja sit alkais viikon loma =)
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:


 
äiti vm 70.. hyvä että mies sitten jaksoi.. saattaa se plussa sitten tullakkin. Toivotaan :heart:

).( Ovis oireilut alkoi eilen ja katotaan nyt kauanko nä limat :ashamed: kestää..

viikonloppuja :wave:
 
Äiti 70: Kiva että mies jaksoi! Mä hämmästelin että MÄ jaksoin eilen varmistella vielä... :D
E-V-A: Millasia ovisoireita sulla on? Musta tuntuu ettei mulla ole mitään muita oireita kun nuo limat...niihin kyllä eniten luotan ja olen aika varma että mulla oli se ovis vaikka testi näyttikin seuraavana päivänä negaa...

Nyt tää on vaan odottelua... :D *yrittää oilla ajattelematta koko asiaa...*
Hyvää viikonloppua!!!
 
kukkaiskeiju ei mullakaan juuri muita oireita ole kun nuo limat ja sitten hieman vatsanippailua ja huonoa oloa :/ Ja nuo limat tosiaan voi kestää sen viikon verran jolloin ovis vasta vikana lima päivänä, mutta nyt alotettu varmistelut että kavereita on kokoajan odottamassa :D
 
Noppis
Heissulivei, joku oli niistä ovistesteistä kysellyt, mulla oli tässä kierrossa niitä apteekin omia puikkoja, eli niitä sikakalliita. Alotin sit "vähän" liian aikaisin testaileen, eli on kulunut aika paljon niitä... :snotty:

Mut nyt se ovis on kyllä varmasti tulossa, I hope. Testitulos oli tänään vielä nega, mut aamulla tuli ihan ilmiselvää ovislimaa, ja kävellessä on sattunut oikealta puolelta niin, et huh. Kaupassa teki mieli hyppiä, et jospa se munarakkula repeis jo kun oikein hyppis. :LOL:

Niin siis todennäköisesti se ovis on sitten vasta maanantaina, jos silloinkaan. Joten sikäli en oikein ehkä enää ehdi mukaan tähän 44 viikon testailuun. Mutta toisaalta mulla on ollut viime aikoina vain n. 12 päivän luteaalivaihe, joten voi hyvinkin olla, että menkat alkaa vielä viikon 44 puolella. Toivottavasti ei kuitenkaan...
 
noppis, mullakin menee testailut viikon 45 puolelle, mutta en kyllä tuonne viikon 45 jännääjiin vaihda. Tä pino tuntuu nyt omalta. Toivottavasti käytte sitten kurkkimassa mua kun muut ootte jo plussannu :heart: Ni jännäilen tääl yksinäni ja noppis sit seurana jos sullakin menee tuonne viikolle 45.

nyt nukkumaan :wave:
 
:heart: SUNNUNTAI 19.10.2008 :heart:





Kassu.................kp27/31......................yk1...............5.toiveissa
Noppis................kp18/30........................yk4............2.toiveissa
pisita..................kp17/28-38 (ka30)........yk4..............3.toiveissa
Hemppu81..........kp17/23-32...................yk3..............2.toiveissa
Annemaarit.........kp18/24-28...................yk2..............2.toiveissa
Hempukka87......kp15/26-30..............yritystä 2v.........1.toiveissa
Käärme..............kp16/25-28...................yk8...............3.toiveissa
äiti vm70............kp22/28?...................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp18/28-30..................yk?................3.toiveissa
E-V-A..................kp16/32.........................yk1..............3.toiveissa
raparperitaivas...kp13/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
pikkumuksis........kp23/26-28............yk1.......................2.toiveissa
L3nen.................kp11/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp21/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp17/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp19(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:



TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10:
LA 1.11: Hemppu81
SU 2.11: pisita, L3nen, kukkaiskeiju
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:
 
Heippa heippa!

Heippa kaikille!! Olen 23 vuotias ja en olekaan ennen täällä sivuilla käynyt, eikä asiaakaan ole ollut :) Nyt kuitenkin miehen kanssa ollaan päätetty yrittää esikoista. Yö vuorossa tänne jotenkin eksyin ja taidan kuulua viikoille 44-45.. Kierto on semmonen 31-37 päivää ja 1.10 oli nä viimeiset menkat..

En sitten tiedä koska uskaltaisi testailla :) Varmaan joskus 5.11..
 

Yhteistyössä