Varovaisesti katse kohti viikkoa 44......

Pitkästä aikaa...

Oon tässä jo miettiny ens kiertoa, että jos testais kans ovistestejä.. :LOL: En nimittäin tiä, millon se ovis on ollu, vaikka aiemmin oon muka sen osannu paikantaa. Tässäki kierrossa olin pitkään varm, että ovis oli toissalauantaina, mutta.. Nyt sitte tuntuu, että se oli sittenki toissapäivänä.. Noh, testauspäivä on ja pysyy samana. :)
 
Huomenta kaikille!! :flower:

Oi, että onneksi on tämmönen paikka missä vertailla limatilanteita jne... :LOL: ukkoo ei vois kiinnostaa vähempää mun puheet.. mulla nyt jo 3pvä tullut limoja jotka laittaisin ov:n oireisiin..elikäs oliskos se ov sitten tänään tai vasta huomenna...kun eikös se sitten ohi ole kun limat loppuu?!? Mahassa on joka pvä nk.menkkakipua..ota nyt sitten tästä taas mitään selvää.. No onnex se mies kotiutuu tänään pojan kanssa, joten jos sitten illalla vielä koittais tähän kuuhun saada sitä +...ja vielä kun jaksais ootella sinne testipvä asti.. :whistle:
 
Onnea noppis oviksen bongaamisesta! Toivotaan toistakin plussaa! =)

Limaista on ollut täälläkin - pisita, ei täälläkään miestä voisi vähempää limat kiinnostaa :LOL: ehkä tässä tulee liian innokkaaksi kaikkien merkkien tulkinnasta kun tahtoo pikkuista niin kovasti.

Onko teistä kukaan muuten kokeillut http://www.FertilityFriend.com palvelua? Siellä voi tallentaa kaikki "oireet" ja tiedot ja se sitten arvioi niitä..

Taidankin lähteä tekemään (ovis)testin..
 
Heipsis kanssasisaret.....etsiskelin tuossa yhtä tiettyä puseroa vaatekaapista ja löysinkin kirjekuoren, jossa oli ainakin 7 liuskaovulaatiotestiä. Olen joskus viime keväänä tilant jajivät sitten unholaa, kun "lopetimme vauvasta puhumisen" hetkeksi. Toivon siis enemmän kuin sydämestäni että kaikki saavat sen RASKAUSTESTIplussan tässä kuussa, mutta jollei saa niin minä voisin lahjoittaa nuo ovistestit niitä tarvitsevalle.Itse kun en aio niiä käyttää, kuten jo tiedättekin:harmittaisi vain saada ovistestiin se plussa ja mies on 250kim:n päässä :kieh:
 
Moikkis,

no se ovis plussa tummeni vaan perjantaina eikä silloinkaan läheskään yhtä tumma kuin kontr. Ja eilen sitten taas haalean haalea haamu... PRKL. Seksiäkin harrastettu viimeeksi keskiviikkona kun tuo mies nyt sitten päätti että väsyttää ja ei jaksa. En olis uskonu siitä. Kai se koki vaan olevansa jokin "siemenlinko" ja päätti että ei näin.

Ne limat oli silloin pe ja tänään oli todella kipeitä vihlaisuja alavatsalla. Voisikohan olla sitä ovista vielä? Mene ja tiedä... Kai sitä pitänee huijata tuo mies illalla vielä "töihin".

Ottaa päähän että tilasin moisia tikkuja kun ne vaan lisää stressiä. Ajattelin tosiaan että niihin pärähtää samantien plussa ja tadaa 2vko ja ollaan raskaana :headwall: Just joo... Toiveajattelua... En luota noihin tikkuihin pätkääkään.

Lena,

sori oma ).(
 
Tänään ovistestiin ilmestyi haalea viiva, aikaisempina päivinä ei yhtikäs mitään.. eli kaiketi oviksen suuntaan ollaan menossa... ja luulenpa kyllä, että ekat ja vikat tikut nää mullakin, testaaminen ei sovi mulle... sitä odottaa niin paljon, liikoja niiltä testeiltä, ihan kuin ne tekisivät jotakin ihmeellistä vaikka oikeasti ne ovat vain apuväline oman kehon toiminnan seuraamiseen..
 
Onhan noi ovistikut vähän kakspiippunen juttu... toisaalta on hyvä, kun ne mulla on nyt sen (ainakin oletetun ) oviksen näyttäneet, mutta kyllä se ehkä tietyllä tavalla paineitakin lisää :| Ja sehän on kuitenkin vaan noin 20 % mahdollisuus raskautua, vaikka juuri oviksen aikaan touhuiliskin :ashamed:
Ja kyllä meillä on kaksi raskautta jo saatu aikaiseksi kohtuullisessa ajassa ilman noita tikkujakin ja tarkkaa tietoa oviksen ajankohdasta :D
Varmaan itse jatkan kuitenkin tikuttelua mikäli tuota plussaa ei nyt tule tossa tärkeemmässä testissä.
 
Pakko taas munkin tulla kirjottelee noista limoista, siis tänään vessassa käydessä oli iso limanen venyvä siis tasan tarkkaan ovislima :eek: siis mullahan on jo kp 22 et en ymmärrä, eiliset kipuilut helpottaneet mutta silti vielä pientä ajoittaista vihlaisuja.
No, odottelen tätiä vasta kuunvaihteeseen vaik saisi kyllä jäädä tulematta mut katsotaan ja jännätään kaikki yhdessä ja toivotaan että Kassu aloittaisi tuon plussaamisen ja me muut jatkaisimme perässä =)
 
Noppis
Itse en aio tikuttaa enää seuraavissa kierroissa, meinaan alkaa olemaan niin selvät jo nää ovisoireet, et tunnistan muutenkin. Lämmöt muutaman päivän tosi alhaalla, pari päivää ennen migreeni ja parina viimeisenä päivänä lisääntyvät tärinäkivut, siis sattuu kävelläkin. Limat kestää n. 4 päivää. Että mihinkäs sitä testejä tarvii, ärsyttää vaan sit se jokapäiväinen nega kun se ovis ei tunnu millään tulevan!
 
Noppis
Nyt oli kyl sen päiväset kivut, että varmaan se ovis oli jo tänään. Siispä ehkä sittenkin pääsen virallisestikin viikon 44 testailijoihin. Sunnuntai-aamuna 2.11. ajattelin testata, sinä päivänä pitäis menkkojen tulla. Elleivät sit yllätä jo aiemmin.
 
:heart: MAANANTAI 20.10.2008 :heart:





Kassu.................kp28/31........................yk1................5.toiveissa
Noppis................kp19/30........................yk4................2.toiveissa
pisita..................kp18/28-38 (ka30)........yk4................3.toiveissa
Hemppu81..........kp18/23-32...................yk3................2.toiveissa
Annemaarit.........kp19/24-28...................yk2................2.toiveissa
Hempukka87......kp16/26-30..............yritystä 2v..........1.toiveissa
Käärme..............kp17/25-28...................yk8.................3.toiveissa
äiti vm70............kp23/28?......................yk1..................4.toiveissa
äiti 07.................kp19/28-30..................yk?..................3.toiveissa
E-V-A..................kp17/32.........................yk1................3.toiveissa
raparperitaivas...kp14/26...............yk3............2. (1.yht.) toiveissa
pikkumuksis........kp24/26-28.....................yk1..............2.toiveissa
L3nen.................kp12/24-26...................yk5.................3.toiveissa
kukkaiskeiju.......kp22/30-37......................yk3..............1.toiveissa
lenan..................kp18/25-28.................yk1...................2.toiveissa
Skorppan............kp20(?)/31-37.............yk1...................1.toiveissa
Emmama.............kp18/n.30...................yk3...................?.toiveissa



:hug: UUTTA KIERTOA ALOITTAVAT: :hug:



TESTIPÄIVÄT:

MA 27.10: Kassu
TI 28.10:
KE 29.10: Annemaarit
TO 30.10: lenan
PE 31.10:
LA 1.11: Hemppu81, emmama
SU 2.11: pisita, L3nen, kukkaiskeiju, Noppis
MA 3.11:
TI 4.11:
KE 5.11: E-V-A, Skorppan



PLUSSANNEET:

Tän nallen alle kaikki sitten tähdätään!!!!! :heart:

 
Huomenia! Jokos joku ompi hätäpäissään testaillu?!?! Huhuu.... :whistle: :LOL:

Kassu, äiti vm70 ja pikkumuksis on jo aikas kuumilla päivillä menossa....

Täällä taitaa ov sitten olla ohitse...tuskinpa tulee tärppiä tälle kuulle, mutta ootellaan nyt sitten pari vko...hoh hoijaa..kuinkahan sitä taas jaksaapi ootella ja kyttäillä alkaako vai eikö.. :|
Toivottavasti nyt joku jo vaikka tän vkon lopulla ilmottelis + uutisia :D ja sitten ens vko:lla jatkoo vaan ja PALJON!!!!!!!!! =)
 
Huomenta..

Monella näyttää olevan ov just meneillään tai juuri mennyt. Nyt jännätään 2vkoa et tuoko se tulosta. Itellä ov limat jatkuu ja oletettu ovis menkoista laskettuna olis keskiviikkona, vaikkakin vatsaa on jo useemman päivän nipistellyt.

On se kumma kun ajattelee sitä mahdollista raskautta, vaikka ov ei viel ees ollu :ashamed:

Mut tosiaan kassu sais alotella tän meidän plussapinon..

:wave:
 
Luotte paineita mulle :p :joka toinen hetki luulen olevani raskaana ja joka toinen ajattelen että kohta ne menkat alkaa. Mulla on viimeiset noin 4 vuotokertaa alkaneetensin sellaisella vaaleanpunaisella valkovuodolla, jota jää pyyhkiessä paperiin.Sellaista tulee pari päivää ja sitten alkaa kunnon vuoto. Se on aika varma merkki menkkojen lähestymisestä.MUTTA sellaista tuuli kesäkuussakin kun oltiin juuri Tukholmaan lähdössä:kiroilin että pitikö nyt sitten JUURI matkalle osua menkkojen :kieh: .....vaan menkkojapa ei tullutkaan ja olinkin raskaana! No, se raskaushan päättyi huonosti kaavintaan sitten. Tänäaamuna olin ainakin näkeväni häivähdyksen punertavaa paperissa aamupissalla :'( Mutta en nyt ihan vielä menetä toivoani tämän kierron suhteen.Voi kyllä olla että testailen sitten jo keskiviikkona aamusta:eek:n meinaan ollut aika hankalaa pitää näppinsä erossa noista testeistä joita nyt kuitenkin kotona on!
 
Heipä hei,

mua ottaa niin paljon päähän tuo ukon viikonloppuinen pihtaus että ei meinaa siitä yli päästä. PRKL. Siinä meni staattiset päivät nyt ihan hukkaan. Mutta kun ei sitä nyt oikein raiskatakaan voinut :kieh: Taidanpa kostaa ja antaa vasta seuraavan oviksen aikaan. :p No ei kai...

Tää kierto meni sitten varmaan harjoitellessa, mutta toivotaan vielä jos olisi vaikka tuuri käyny. Testasin tuossa äsken vielä ovistakin, mutta tulokseksi sain sellaisen viivanpaikan. En kyllä luota noihin tikkuihin yhtään. Menis nyt vaan tämä viikko nopeasti. Saa nähdä milloin sitä sitten testailee kun ei malta kuitenkaan odotella sinne menkkojen alkuun saakka. Kohta varmaan alkaa sellaiset valeraskaus oireet, kun tarpeeksi kauan pohdiskelee.
 
Täällä vielä elätellään toivoa oviksen "tikuttamisesta", kun eilen jo päästiin haaleaan viivaan.. tänään en ole vielä päässyt testaamaan. Toivon mukaan havaittavissa viivan tummenemista! Kuinka nopeasti teillä muilla "tikuttajilla" se viiva on tummentunut?
 
Kassun saa valitettavasti siirtää tuonne uuteen kiertoon suuntaavien osastolle :'( Nyt tulee jo vähän voimakkaamman punaista tuhrua :/ Tätä se on pari päivää ja sitten alkaa vuoto.Menkkakipujakin. Mutta eihän me lannistuta, eihän! Toivottavasti jään ainoaksi ja te muut pääsette Nallen alle :wave: Käyn joka päivä urkkimassa kuulumisenne :wave:

ONNEA MATKAAN!
 
kassu iso :hug: ja pahoittelut tädistä. Vai vieläkö pieni toivo elää, jos edellinenkin raskaus alkoi pienellä tuhrulla...

Mä alan myös kohta kauhulla odottelemaan tota tuhrua, joka saattaa hyvinkin alkaa lähipäivinä mikäli täti on tulossa viikonloppuna... Aikaisemmin tuhrua ollut vaan parina päivänä, mutta viime kierrossa peräti 5 päivää :ashamed:

Varmasti testailen jo lauantaina mikäli sinne asti vältyn tuhruttelulta. Onko täällä muita, jotka aikoo sortua testailemaan jo tällä viikolla :wave: ?
 
Hep!

Minä mukaan viikon 44 jännääjiin. Ovulaatio oli viikonloppuna ja testipäiväksi ajattelin 1.11. Jos sinne asti pääsen... kp on nyt 18 / n.30 ja yk 4.

Heti täytyy yksi kysymys heittää teille kaikille. Millaiset tuntemukset ovulaation jälkeen teillä on? Minulla nimittäin edelleen nippailee ihan kipeästi :/ Outoa. Laitoin aikaisemmin jo erillisen avauksen ylipäätään ovulaation kivuliaisuuteen liittyen. Nyt kun vielä tekee kipeätä ovulaation jälkeenkin, niin voiko tämä enää normaalia olla.

Emmama

ps. Pisita, sulla on GG-pinossa tiedot päivittämättä :) Hyvin samoissa mentiin jo viime kierrossa ja jäit mieleen...
 
:hug: kassu voi, voi....näinkö alkaa tää pino.. jospa vielä olis ees pientä toivoo?! ennenko kunnon vuoto alkaa.. :) laittelen sut huomenna tippuneisiin vasta, jookos?? jos ei vaikka tarttiskaan..

Emmama lisäilen listaan :) tervetuloo!! Ja tosta ov:n jälkeen...niin oletan sen juuri nyt menneen ja tänään kyl tuntui vielä kipua vasemmalla puolella..nyt kyllä kaikki tuntemukset on ohi, et ootellaan vaan nyt sitten sitä testipäivää, jos sinne asti päästään.. Ai juu GG-pino...en oo siel käyny ees lukasemassa kirjotukisii..kun ei oikein noi laihduttamiset oo mielessä ollu..eikä taida tullakaan... :LOL:
 
öööh...mun testipäivä taitaakin siirtyä kun äsken bongasin oviksen...taas :LOL: :D Bongasin laimeat limat viikonloppuna ja kuvittelin että se oli siinä, mutta ei kyllä nyt ei voi erehtyä. Tämän selvempiä limoja ei olla nähty eikä tulla näkemään! Eli uusi testauspäivä kyllä menee viikon 45 puolelle aika reilusti.Taidan hypätä pois tästä pinosta, mutta ihan mielenkiinnosta kyllä seurailen ketkä täältä plussaa =) plussatuulet kaikille!!!
 
Huomenta.No, tehdään niin että ilmoitan kun se vuoto pamahtaa päälle niin laitetaan sitten minu tuonne tipahtaneisiin :kieh: Eli ei nyt yön aikana ainakaan alkanut. Ja tokihan se ihan pienen pieni toivo aina siihen asti elää :attn: Mutta kyllä on kuulkaa niin vahvat menkkatuntemukset ja tuo tuhrukin lisäksi.......ei ihan lupaavalta näytä. Mutta ihan oikein mulle ennen niin helposti raskautuneelle saada kokea sekin, ettei se vauvojen teko niin yksinkertaista ja helppoa ole ja kuinka kipeää se varmasti tekee pettyä kerta toisensa jälkeen :/ Minä voin hramistuksissani halia neljää jo olemassaolevaa! Kaikilla ei ole sitä esikoistakaan :ashamed: Mutta roikun nyt täällä kuites ainakin teitä loppuja jännäämässä :wave:
 
kassu :hug: mutta toivoa on niin kauan kun ei vuoto kunnolla ala. Ymmärrän sun tunteet täysin kun itsekkin olen helposti raskautuvaa sorttia (kukaan ei saa pahottaa tästä mieltään) niin tottakai odotan että tää kolmaskin sitten vaan tulee,, :ashamed: Tiedän kyllä mitä tuo odottelukin on ja pelko siitä että ei saakkaan lapsia. Ennen miestäni yritin lasta ex-kihlattuni kanssa ja vuos siinä tais mennä eikä tulosta, ei taidettu sopia vaan yhteen.

tervetuloa mukaan uudet :wave: Tosiaan minäkin olen viikon 45 testaaja, mutta lupasivat pitää mut tässä pinossa =)

).( limat jatkuu ja hyödynnetty on :heart:
 

Yhteistyössä